Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянках км 4+875 – км 101+040 (окремими ділянками), Полтавська область
Очікувана вартість
187 551 358,97 UAH
UA-2020-08-31-003738-b 1177f40203094ca2bb1ac4657b10bdde
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Вишегородський Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а
Контактна особа: Ігор Вишегородський Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянках від км 3+000 (м. Полтава) до км 103+679 (м. Кременчук) здійснює ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ» (ТОВ «РДС») на замовлення Служби автомобільних доріг у Полтавській області за рахунок бюджетних коштів за результатами попередньо проведеної процедури закупівлі.
За результатами прийнятих за необхідності і опрацьованих з компетентними організаціями додаткових обсягів робіт та кошторисних розрахунків до них під час переговорів з виконавцем попередніх (головних) робіт - ТОВ «РДС», встановлено, що запропонована договірна ціна додаткових робіт, не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера та очікується на рівні: 187 551 358,97 грн.
При цьому такі роботи технічно, технологічно, безпеково та економічно пов’язані з головним (первинними) договорами.
Це підтверджується висновком проектувальника – організації розробника проектно-кошторисної документації.
У листі проектної організації НВФ «Мостопроект» повідомлено, що враховуючи дані нагляду і моніторингу за станом окремих ділянок та проведенням підрядником, визначеним за результатами тендеру, ремонтних робіт відповідно до вимог проектної документації, вважаємо можливим і технічно та економічно доцільним виконання аналогічних додаткових робіт на ділянках км 4+765 - км 101+045, які необхідні для досягнення показників, що передбачені у проектній документації з ремонту автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на всій протяжності від м. Полтава до м. Кременчук, саме виконавцем таких робіт, з огляду на їх обсяг та відповідність їх виконання на попередніх ділянках робіт за основними договорами, що вже виконуються, на ділянках ремонту.
Зміна підрядника для пов’язаних будівельних робіт неодмінно негативно позначиться на термінах робіт, що призведе до втрат у транспортному комплексі України.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 15:27
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


ДК 021:2015:45233000-9. Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

31 серпня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-22-000041 ● 709f348b7eab4e0fa671115928894344
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
22.03.2021 № 122
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2021 №122
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-08-31-003738-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-24 16:28:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава-Олександрія на ділянках км 4+875 – км 101+040 (окремими ділянками), Полтавська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-31-003738-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Згідно з частиною 6 статті 40 Закону № 922 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на зазначене просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Враховуючи той факт, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-08-31-003738-b є пункт 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, а саме необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, просимо надати наступну інформацію та підтверджуючі документи: головний (первинний) договір (дата, номер договору, номер процедури закупівлі ID, за результатами якого було укладено первинний договір) з локальними кошторисами, лист проектної організації НВФ «Мостопроект» разом із висновком проектувальника – організації розробника проектно-кошторисної документації.
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-29 16:07:54

Пояснення (UA-2020-08-31-003738-b)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-31-003738-b, затверджений 14.04.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки суперечать нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необгрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-31-003738-b, затверджений від 14.04.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2021-04-19 09:27:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі (позовна заява від 27.04.2021 № 01-09/809)
Дата публікації: 28 квітня 2021

Документи:

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1. додаткові обсяги робіт з поточного середнього ремонту ділянок автомобільної дороги км 4+875 – км 6+000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 33 903 702,04 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
лот 1. додаткові обсяги робіт з поточного середнього ремонту ділянок автомобільної дороги км 4+875 – км 6+000
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: M-22 — Полтава - Олександрія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а (за місцем розташування дороги)
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може проводитися відповідно до постанови КМУ від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» за погодженням з головним розпорядником коштів Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (ТОВ «РДС»)
#33658865
Переможець 33 903 702,04
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (ТОВ «РДС»)
#33658865
33 903 702,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 10:07
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2022 11:52
№ 100-08-20 д.у.08.pdf зміни до договору
09 липня 2022 11:49
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2022 13:19
№ 100-08-20 д.у.07.pdf зміни до договору
02 січня 2022 13:15
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 17:29
№ 100-08-20 д.у.№02.pdf зміни до договору
02 січня 2021 17:28
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 12:48
№ 100-08-20 (договір).pdf укладений
21 вересня 2020 12:47
№ 100-08-20 (додаток 2).pdf укладений
21 вересня 2020 12:47
№ 100-08-20 (додаток 1).pdf укладений
21 вересня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 100-08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 100-08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 100-08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 25 474 655,21
UAH (в тому числі ПДВ 4 245 775,87 UAH)