Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 –44520000-1 Замки, ключі та петлі (Доводчик, петлі, ручки, накладки, євроциліндри, механізми для дверей, замки та ін.)
Очікувана вартість
93 780,00 UAH
UA-2020-08-31-002723-b 1e98d8d3b236406a9d3fde078fee9326
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 14:30
Очікувана вартість: 93 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 468,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Код ДК 021:2015 – 44523300-5 Фурнітура
Код ДК 021:2015 – 44523100-3 Петлі
Код ДК 021:2015 – 44522400-9 Частини врізних замків
Код ДК 021:2015 – 44521110-2 Дверні замки
Код ДК 021:2015 – 44521210-3 Навісні замки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
526 шт.
Доводчик, петлі, ручки, накладки, євроциліндри, механізми для дверей, замки та ін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Каховська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
26 комп.
Доводчик, петлі, ручки, накладки, євроциліндри, механізми для дверей, замки та ін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Каховська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 68 980,00
UAH з ПДВ
68 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:31
Довідка наявність мтб.pdf
09 вересня 2020 11:31
Довідка для участі.pdf
09 вересня 2020 11:31
Довідка працівники.pdf
09 вересня 2020 11:31
Виписка ФОП Мілова І.М..jpg
09 вересня 2020 11:31
Гарантійний наявність.pdf
09 вересня 2020 11:31
Довідка без санкцій.pdf
09 вересня 2020 11:31
ІПН.pdf
09 вересня 2020 11:31
Паспорт.pdf
09 вересня 2020 11:31
Згода з договором Св..pdf
09 вересня 2020 11:31
Згода на обробку перс..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Переможець 68 980,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
68 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:06
Звіт про виконання договору 451020.pdf укладений
01 квітня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:36
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:25
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:16
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:16
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:13
Звіт про виконання договору 451020.pdf укладений
02 лютого 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:45
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:33
451020 від 06.10.2020 р..pdf укладений
08 жовтня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 451020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 68 430,00
UAH