Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району»
Очікувана вартість
31 881 569,20 UAH
UA-2020-08-31-002706-b 7ad07a6ce7324beca7d69334f23bced6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 11:21
Очікувана вартість: 31 881 569,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318 815,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, с. Старонекрасівка, протока каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

31 серпня 2020 16:04
Електронний цифровий підпис
31 серпня 2020 13:59
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
31 серпня 2020 13:59
Тендерна документація.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 1.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 2.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 3.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 4.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 5.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 6.pdf
31 серпня 2020 16:04
Електронний цифровий підпис
31 серпня 2020 14:02
Електронний цифровий підпис
31 серпня 2020 13:59
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
31 серпня 2020 13:59
Тендерна документація.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 1.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 2.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 3.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 4.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 5.pdf
31 серпня 2020 13:59
Додаток 6.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-002706-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:33358131
Дата подання: 08 жовтня 2020 12:48
Просимо надати інформацію
Керуючись ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Нами було усунені всі недоліки, вказані в Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей. У вказаному повідомленні не були зазначені недоліки, описані в Протоколі № 163 від 02 жовтня 2020 року, на підставі яких Вами було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МЕШ ІНВЕСТ». Додатково просимо повідомити з якої причини недоліки, вказані в Протоколі № 163 від 02 жовтня 2020 року, не були Вами зазначені в Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей та не було надано можливості усунути такі недоліки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 14:03
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерним комітетом під час підготовки та складання тендерної документації враховано норми статті 22 цього Закону. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція учасника, ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:33358131, була відхилена оскільки не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Абзац перший частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомив про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ МЕШ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 33358131) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оголошення UA-2020-08-31-002706-b. Відповідно до статті 29 Закону тендерним комітетом розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Частина 16 статті 29 Закону наводить вичерпний перелік щодо усунення/виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, з боку тендерного комітету виконано в повному обсязі положення статті 29 цього Закону та з боку учасника ТОВ МЕШ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 33358131) виправлені виявлені невідповідності в документах. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ МЕШ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 33358131) тендерним комітетом встановлено, що в складі технічної частини пропозиції Учасником не надано розрахунку ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунку розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період). Таким чином, тендерна пропозиція учасника, ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, код ЄДРПОУ 33358131, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тендерний комітет не може застосувати норми положень частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою їх виправлення учасником, ТОВ МЕШ ІНВЕСТ, код ЄДРПОУ 33358131, оскільки виявлені невідповідності в інформації та/або документах не стосуються відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КРИВБАСТЕХ" 30 726 095,21
UAH з ПДВ
24 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ 28 728 525,60
UAH з ПДВ
27 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Ізмаїльське управління водного господарства 29 437 838,15
UAH з ПДВ
27 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" 29 723 000,46
UAH з ПДВ
29 404 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 30 000 771,92
UAH з ПДВ
30 000 771,92
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" 30 564 964,25
UAH з ПДВ
30 564 964,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 21:15
згода орендодавця.pdf
15 вересня 2020 21:15
згода підп. дог..pdf
15 вересня 2020 20:25
Гарантійний лист.pdf
15 вересня 2020 20:16
витяг 15.09.2020.pdf
15 вересня 2020 20:16
Шаргородський.jpg
15 вересня 2020 20:16
фін. звіт 2018f.pdf
15 вересня 2020 20:16
форма.pdf
15 вересня 2020 20:16
фін. звіт 2019.pdf
15 вересня 2020 20:16
фін звіт 2020.pdf
15 вересня 2020 20:16
Укрсиббанк.jpg
15 вересня 2020 20:16
трудовий договір 37.pdf
15 вересня 2020 20:16
трудовий договір 36.pdf
15 вересня 2020 20:16
трудовий договір 35.pdf
15 вересня 2020 20:16
трудовий договір 34.pdf
15 вересня 2020 20:16
трудовий договір 33.pdf
15 вересня 2020 20:16
трудовий договір 31.pdf
15 вересня 2020 20:16
трудовий договір 30.pdf
15 вересня 2020 20:16
судовий білет1.pdf
15 вересня 2020 20:16
Статут 2019(1).pdf
15 вересня 2020 20:15
розрахунок.pdf
15 вересня 2020 20:15
Рішення власника 2019(1).pdf
15 вересня 2020 20:15
Рішення власника 01.08.2000.jpg
15 вересня 2020 20:15
план фінансування.pdf
15 вересня 2020 20:15
підсум. від. ресурсів.pdf
15 вересня 2020 20:15
Паспорт, копия 1 - 0014.pdf
15 вересня 2020 20:15
Паспорт, копия 1 - 0013.pdf
15 вересня 2020 20:15
Коміссаренко.pdf
15 вересня 2020 20:15
згода.pdf
15 вересня 2020 20:15
загальні відомості.pdf
15 вересня 2020 20:15
заг. витрати на будову.pdf
15 вересня 2020 20:15
договірна ціна.pdf
15 вересня 2020 20:15
договір 3.06.pdf
15 вересня 2020 20:15
договір 2.06.pdf
15 вересня 2020 20:15
догові 1.06.pdf
15 вересня 2020 20:15
декларація.pdf
15 вересня 2020 20:15
графік виконання робіт.pdf
15 вересня 2020 20:14
Гарантія_159 000.00 грн..pdf.p7s.p7s
15 вересня 2020 20:14
UAH_26002962489717 (1).pdf
15 вересня 2020 20:14
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
15 вересня 2020 20:14
001 (5).jpg
15 вересня 2020 10:00
НДС.JPG
15 вересня 2020 10:00
лицензия 20162.jpg
15 вересня 2020 10:00
лицензия 20161.jpg
15 вересня 2020 10:00
лицензия 2016.jpg
15 вересня 2020 10:00
лицензия 1.JPG
15 вересня 2020 10:00
Виписка 2020.pdf
15 вересня 2020 10:00
4-ОПП.JPG

Публічні документи

19 вересня 2020 15:41
sign.p7s
19 вересня 2020 15:36
Усунення недоліків
15 вересня 2020 23:54
sign.p7s
15 вересня 2020 23:51
технічна частина.rar
15 вересня 2020 23:51
Кваліфікаційна част 1.pdf
15 вересня 2020 23:51
Кваліфікаційна част 2.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 10:35
sign.p7s
14 вересня 2020 10:24
sign.p7s
14 вересня 2020 10:23
Технічна частина.zip.zip
14 вересня 2020 10:23
Реєстр.pdf
14 вересня 2020 09:45
sign.p7s

Публічні документи

15 вересня 2020 18:32
sign.p7s
15 вересня 2020 18:27
довідка активи.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
витяг з ЄДР СМУ-22.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
договір №М6 10.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
довідка (вих.№18).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
Договір техніки.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
штатний розклад.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
довідка (вих.№26).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
довідка (вих.№31).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:27
довідка (вих.№16).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
довідка (вих.№17).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
опис, статут.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
Звіт 1ДФ.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
довіреність тендер.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
звітність СМУ-22.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
Лист-відгук ТОВ Сму 22.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
довідка (вих.№19).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
лист-згода (вих.№32).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
довідка (вих.№22).pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
ліцензія дозвіл СМУ-22.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
протокол.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
паспорт директор.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
наказ призн. дир..pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
НДС.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
протокол тендер.pdf.p7s
15 вересня 2020 18:26
тендерна пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

11 листопада 2020 14:00
sign.p7s
11 листопада 2020 13:58
Довідка МВС
04 листопада 2020 13:34
sign.p7s
04 листопада 2020 13:23
Усунення зауважень
15 вересня 2020 13:48
sign.p7s
15 вересня 2020 13:46
Технічна частина.rar

Публічні документи

15 вересня 2020 17:36
sign.p7s
15 вересня 2020 17:30
Штатний розклад 2020 СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Татарбунари СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Статут.pdf
15 вересня 2020 17:30
Проект договору СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Накази та трудові.pdf
15 вересня 2020 17:30
Ліцензії.rar
15 вересня 2020 17:30
Лист-відгук Договір 87.pdf
15 вересня 2020 17:30
Лист-відгук Договір 18.pdf
15 вересня 2020 17:30
Лист-відгук Договір 1Р.pdf
15 вересня 2020 17:30
Код доступу Статут СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
ІПН ітр СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Дозвіл кокс СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Договір суборенди СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Договір 87.pdf
15 вересня 2020 17:30
Договір 18.pdf
15 вересня 2020 17:30
Договір 1Р.pdf
15 вересня 2020 17:30
довідка7.pdf
15 вересня 2020 17:30
довідка6.pdf
15 вересня 2020 17:30
довідка5.pdf
15 вересня 2020 17:30
довідка4.pdf
15 вересня 2020 17:30
довідка3.pdf
15 вересня 2020 17:30
Довідка2.pdf
15 вересня 2020 17:30
Довідка1.pdf
15 вересня 2020 17:30
Довідка учасника СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
довідка покриття (1).pdf
15 вересня 2020 17:30
Довідка досвід СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Дипломи ітр.pdf
15 вересня 2020 17:30
Витяг реєстр СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Витяг ПДВ СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Витяг кадастр СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Витяг ЄДР.pdf
15 вересня 2020 17:30
Виписка СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
виписка по рахунку (1).pdf
15 вересня 2020 17:30
Баланс 2019 СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Баланс 2018 СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Баланс 1 кв. 2020 СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
20826 ПРАТ СМУ №24 p7s.zip
15 вересня 2020 17:30
87 СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
1Р СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
1ДФ СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Розрахунок ЗВВ 2019.pdf
15 вересня 2020 17:30
Реєстр Технічна частина.pdf
15 вересня 2020 17:30
Пропозиція Сафьяни.rar
15 вересня 2020 17:30
План фінансування СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Згода з ТЗ СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Договірна ціна СМУ 24.pdf
15 вересня 2020 17:30
Визначення ціни СМУ 24.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КРИВБАСТЕХ"
#30948954
Відхилено 24 700 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 18:20
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ
#33358131
Відхилено 27 749 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 15:49
ДП Ізмаїльське управління водного господарства
#01034202
Відхилено 27 750 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 14:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22"
#31622182
Відхилено 29 404 150,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:13
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
Переможець 30 000 771,92
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 12:07

Документи

17 вересня 2020 18:20
sign.p7s
17 вересня 2020 18:18
Протокол відхилення
16 вересня 2020 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, ТОВ МЕШ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 33358131), в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-31-002706-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ МЕШ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 33358131) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оголошення UA-2020-08-31-002706-b, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт (вих №122 від 14.09.2020р.) (надалі - довідка), містить інформацію про бортовий КАМАЗ 55212, реєстраційний № АТ9300АА, рік випуску 2009, що перебуває в оренді згідно договору №01/2020 від 30.01.2020р.; автокран КАМАЗ 55115, реєстраційний № АТ7993АМ, рік випуску 1983, що перебуває в оренді згідно договору №01/2020 від 30.01.2020р. В складі пропозиції учасника, ТОВ МЕШ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 33358131), виявлені недоліки в цій довідці, зокрема інформація щодо техніки JCBIS360LS, реєстраційний № СО0555АТ, рік випуску 2011, що перебуває в оренді згідно договору №01/2020 від 30.01.2020р. проте в копії свідоцтва про реєстрацію великовантажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу зазначено, що власником є ТОВ «МЕШ ІНВЕСТ»; в пунктах 23, 24 даної довідки наведено апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315мм, потужність 3,7кВт, інвентарний №0053, рік випуску 2018 та апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630мм, потужність 10,2кВт, інвентарний №0055, рік випуску 2018 але в наданій бухгалтерській довідці не співпадають інвентарні номери. В складі пропозиції надано договір оренди №01/2020 від 30.01.2020р. та додатки до нього, в якому так саме не співпадають машин наведені вище. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1: копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, які не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає: випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди або договору (-ів) оренди з екіпажем на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Якщо орендодавець не є власниками техніки, зазначеної в довідці, Учасник додатково надає: договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, який не є власником цієї машини, механізму, транспортного засобу, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт разом з підтверджуючими документами, які вимагаються пп. 1.1.1 додатку №1 до тендерної документації (копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів та випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми. Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Перелік виявлених невідповідностей: Лист – підтвердження (14.09.2020р. вих. №245) в якому ФОП Віблий Ігорь Володимирович надає згоду ТОВ «МЕШ ІНВЕСТ» на використання техніки, яка орендується відповідно до договору оренди №1/20 від 30.01.2020р. на наводиться перелік техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: пунктом 1.1.1 додатку №1 до тендерної документації визначено, що якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає оригінал листа-підтвердження орендодавця, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, транспортних засобів для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність даний лист - підтвердження (14.09.2020р. вих. №245) в якому ФОП Віблий Ігор Володимирович до договору оренди та свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 3. Перелік виявлених невідповідностей: Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт (вих №122 від 14.09.2020р.) (надалі - довідка) не містить всю інформацію, яка наведена у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: пунктом 1.1.1 додатку №1 до тендерної документації визначено, що Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт (вих №122 від 14.09.2020р.) й зазначати інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів з урахуванням всіх вимог додатку №1 до тендерної документації. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про перілк матеріально – технічної бази (14.09.2020р. вих. 143) з інформацією про орендовану частку майнового комплексу, склад – гараж Е2, загальною площею 115,8 кв.м та договір оренди №11-20 від 17 серпня 2020 року укладений між ТОВ «МЕШ ІНВЕСТ» та Віблим Ігорем Володимировичем. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: Пункт 1.1.2. додатку №1 до тендерної документації - Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2. дійсні та чинні договори оренди, що посвідчують право користування: оренди надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність наданий договір оренди №11-20 від 17 серпня 2020 року до діючого законодавства, а саме: статей 793, 794 ЦКУ. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт про відсутня інформація щодо наявності виконроба та майстрів або інших осіб, які виконують його функції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації визначено, що Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Загальний стаж роботи має становити не менше 2-х років. В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт до вимог пункту 1.2.1. додатку №1 до тендерної документації. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 6. Перелік виявлених невідповідностей: Наданий відгук (вих. №110 дата 11 вересня 2020р) від ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» не містить в собі інформацію щодо типу об’єкту та суми виконання договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку №1 до тендерної документації - Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, в тому числі тип об’єкта, також зазначення класу наслідків – не нижче СС2, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність відгук до вимог п.1.3 додатку №1 до тендерної документації. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника, ТОВ МЕШ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 33358131), не надано копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначає, що до складу кваліфікаційної частини тендерної пропозиції учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб). Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.

Документи

09 жовтня 2020 14:02
sign.p7s
09 жовтня 2020 14:00
Протокол відхилення

Документи

19 жовтня 2020 11:59
sign.p7s
19 жовтня 2020 11:47
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-31-002706-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" (код ЄДРПОУ 01035845) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оголошення UA-2020-08-31-002706-b, а саме: Відповідно до п. 1.2 розділу «І. ДЛЯ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ» додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками; За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів; копія діючого штатного розпису (розкладу) Учасника; копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року. В той же час інформація, зазначена Учасником у стопці «2» таблиці в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 14 серпня 2020 р. № 724, яка містить посилання інформацію про лицювальника 4 розряду (сум) Кравцова Олексія Павловича не відповідає відповідним відомостям, що містяться у Наказі № 45-к від 29 грудня 2019року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3 з урахуванням інформації (документа), яка підтверджує наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками, зокрема Кравцова Олексія Павловича. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (уточнена довідка в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в частині коректної посади працівника Кравцова Олексія Павловича).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
30 000 771,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 листопада 2020 13:02
Договір укладений
16 листопада 2020 12:59
sign.p7s зміни до договору
17 листопада 2020 10:23
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 10:15
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. та викласти його в наступний редакції : Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 30 000 771, 92 грн. (тридцять мільйона сімсот сімдесят одна грн.. 92 коп.), у тому числі ПДВ 5 000 128 65 грн. (п’ять мільйона сто дванадцять вісім грн..65 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 10 000, 00 грн., на 2021 рік - 15 000 000, 00 грн., на 2022 рік – 14 990 771, 92 грн. Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з капітального ремонту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника, у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку