Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 207+900 – км 208+100 автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів
Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 207 + 900 - km 208 + 100 of the highway of state importance H-25 Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv
Очікувана вартість
18 300 000,00 UAH
UA-2020-08-31-002358-c 909dca03098844b18b9328207f52e4b2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шинкарук Юрій Миколайович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Шинкарук Юрій Миколайович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST
National ID: 25894919
Contact point: Shinkaruk Yuriy
0503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 09:30
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:46
Очікувана вартість: 18 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 183000 UAH
Publication date: 31 серпня 2020 17:44
Enquiries until: 21 вересня 2020 09:30
Complaints submission until: до 27 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2020 09:30

Information

Estimated total value: 18 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 91 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 01.10.2020р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 01.10.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 207+900 – км 208+100 автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 207 + 900 - km 208 + 100 of the highway of state importance H-25 Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 17:41
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
31 серпня 2020 17:41
Огол. англ..doc
31 серпня 2020 17:41
Тендерна документація.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2020
UA-2020-08-31-002358-c909dca03098844b18b9328207f52e4b2
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 21:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 21:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:16
8.Відповідність ст.17.PDF
30 вересня 2020 15:16
13.Проект договору.PDF
30 вересня 2020 15:16
2.Довідка МТБ..pdf
30 вересня 2020 15:16
10.Технічна специфікація.PDF
30 вересня 2020 15:16
16.довідка покриття.pdf
30 вересня 2020 15:16
15.виписка по рахунку.pdf
30 вересня 2020 15:16
9.Відомості про Учасника.PDF

Документи

Публічні документи

18 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
13 жовтня 2020 19:01
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:35
Відс підстав п.12 ч.1 Ст17.pdf
13 жовтня 2020 12:35
Відс. підстав ч.2 ст17.pdf
13 жовтня 2020 12:35
Довідка ДПС.pdf
13 жовтня 2020 12:35
Довідка МВС.pdf
30 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:18
12. Ліцензія,Дозвіл.pdf
30 вересня 2020 17:18
11.Обробка перс. даних.pdf
30 вересня 2020 17:18
10.Інші.pdf
30 вересня 2020 17:18
9. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
30 вересня 2020 17:18
6.СТ. 17.pdf
30 вересня 2020 17:18
5.Фін звітність.pdf
30 вересня 2020 17:18
4. АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
30 вересня 2020 17:18
3. ПРАЦІВНИКИ.pdf
30 вересня 2020 17:18
2. МАТ ТЕХ БАЗА.pdf
30 вересня 2020 17:18
1. ОБЛАДНАННЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 17 923 377,00
UAH з ПДВ
16 378 877,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 18 268 630,00
UAH з ПДВ
16 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
13 жовтня 2020 19:01
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:35
Відс підстав п.12 ч.1 Ст17.pdf
13 жовтня 2020 12:35
Відс. підстав ч.2 ст17.pdf
13 жовтня 2020 12:35
Довідка ДПС.pdf
13 жовтня 2020 12:35
Довідка МВС.pdf
30 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:18
12. Ліцензія,Дозвіл.pdf
30 вересня 2020 17:18
11.Обробка перс. даних.pdf
30 вересня 2020 17:18
10.Інші.pdf
30 вересня 2020 17:18
9. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
30 вересня 2020 17:18
6.СТ. 17.pdf
30 вересня 2020 17:18
5.Фін звітність.pdf
30 вересня 2020 17:18
4. АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
30 вересня 2020 17:18
3. ПРАЦІВНИКИ.pdf
30 вересня 2020 17:18
2. МАТ ТЕХ БАЗА.pdf
30 вересня 2020 17:18
1. ОБЛАДНАННЯ.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 21:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 21:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:16
8.Відповідність ст.17.PDF
30 вересня 2020 15:16
13.Проект договору.PDF
30 вересня 2020 15:16
2.Довідка МТБ..pdf
30 вересня 2020 15:16
10.Технічна специфікація.PDF
30 вересня 2020 15:16
16.довідка покриття.pdf
30 вересня 2020 15:16
15.виписка по рахунку.pdf
30 вересня 2020 15:16
9.Відомості про Учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
Переможець 16 378 877,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
16 378 877,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:45
ДУ № 9 до Д № 41.pdf укладений
30 грудня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:20
ДУ № 9 до Д № 41.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:38
ДУ № 8 до Д № 41.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 15:53
Д.у. №7 до Д. №41 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 14:59
ДУ № 2 до Д № 41 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 14:59
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:55
Розрахунки - 2 частина.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:54
Розрахунки - 1 частина.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:54
Договір № 41.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 грудня 2020 10:53
4 900 000,00 UAH UA938201720343221002100006130
САД у Рівненській області
UA963808050000000026005358335
ТОВ" Iнтеграл Сiстемс"
Оплачений
07 квітня 2021 10:33
2 500 000,00 UAH UA938201720343221002100006130
САД у Рівненській області
UA963808050000000026005358335
ТОВ" Iнтеграл Сiстемс"
Оплачений
26 травня 2021 11:04
1 129 251,26 UAH UA938201720343221002100006130
САД у Рівненській області
UA963808050000000026005358335
ТОВ" Iнтеграл Сiстемс"
Оплачений
03 червня 2021 14:42
2 070 000,00 UAH UA938201720343221002100006130
САД у Рівненській області
UA963808050000000026005358335
ТОВ" Iнтеграл Сiстемс"
Оплачений
15 червня 2021 11:01
664 286,38 UAH UA938201720343221002100006130
САД у Рівненській області
UA963808050000000026005358335
ТОВ" Iнтеграл Сiстемс"
Оплачений
04 листопада 2021 10:51
9 130 670,70 UAH UA938201720343221002100006130
САД у Рівненській області
UA963808050000000026005358335
ТОВ" Iнтеграл Сiстемс"
Оплачений
29 грудня 2021 18:17
28 995,00 UAH UA938201720343221002100006130
САД у Рівненській області
UA963808050000000026005358335
ТОВ" Iнтеграл Сiстемс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.11.9.1., 11.9.3 Договору, відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: по 30.06.2021 р. Строк надання послуг має бути продовжений у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми договору»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє по 30.06.2021 року». 2. У зв`язку з продовженням строку дії договору та терміну надання послуг Сторони дійшли згоди: 2.1. внести відповідні зміни до Календарного плану надання послуг (Додаток № 2) та викласти його в редакції, що додається. Додаток: Календарний план надання послуг (Додаток № 2); 2.2. доповнити Договір додатком План фінансування ( Додаток № 4) в редакції, що додається: Додаток: План фінансування ( Додаток № 4).
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.11.9.1., 11.9.3 Договору, відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: по 31.12.2021 р. Строк надання послуг має бути продовжений у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми договору»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє по 31.12.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення технічної ради від 21.12.2021р. № 9, згідно п.11.9.1., п. 11.9.3. Договору, керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни в Додатки до Договору: Договірна ціна (Додаток №1), Календарний план надання послуг (Додаток № 2), Технічна специфікація (Додаток №3), та викласти їх у новій редакції, що додається: Додатки: Договірна ціна (Додаток №1), Календарний план надання послуг (Додаток № 2), Технічна специфікація (Додаток №3). Покращення якості предмета закупівлі не призвело до збільшення суми за Договором, визначеної пунктом 3.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.11.9.1., 11.9.3. Договору, відповідно до п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни в договір про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 15 523 203,34 грн. (п'ятнадцять мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі двісті три гривні, 34 копійки), в тому числі ПДВ 2 587 200, 56 грн. (два мільйони п’ятсот вісімдесят сім тисяч двісті гривень, 56 копійок) за рахунок коштів Державного бюджету України, інших надходжень. Договірні зобов’язання Сторін виникають відповідно до затверджених бюджетних призначень та визначаються додатковими угодами згідно планів використання коштів (зі змінами).» 2. У звязку зі зміною ціни Договору, керуючись п. 11.9.1., сторони дійшли згоди викласти додатки до Договору: Договірна ціна ( Додаток№1) та Календарний план надання послу (Додаток № 2) у редакції, що додається. Додатки: Договірна ціна ( Додаток№1); Календарний план надання послу (Додаток № 2).
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 523 203,34
UAH (в тому числі ПДВ 2 587 200,56 UAH)