Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обстеження електромереж (електроаудит) для навчальних закладів відділу освіти Саксаганської районної у місті ради)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-08-31-002337-b bfc6bde0e65b48a4a3ba2d10f0ded275
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 11:40
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з технічного обстеження електромереж (електроаудит) для навчальних закладів відділу освіти Саксаганської районної у місті ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 днів після закінчення Виконавцем обсягів наданих послуг, які підтверджені підписанням Сторонами Акту здавання-приймання наданих послуг.Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 13:19
Оголошення електроаудит 31.08.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД 59 700,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРШКОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ 49 338,25
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 19:01
Електронний підпис
13 вересня 2020 18:57
КР САКСАГАНСКИЙ.rar

Публічні документи

13 вересня 2020 22:25
Паспорт.pdf
13 вересня 2020 22:25
Лабораторія.pdf
13 вересня 2020 22:25
Комерційна пропозиція.pdf
13 вересня 2020 22:25
Калькуляція.pdf
13 вересня 2020 22:25
Договір.pdf
13 вересня 2020 22:25
Довідки.pdf
13 вересня 2020 22:25
Дислокація.pdf
13 вересня 2020 22:25
Витяг платника податку.pdf
13 вересня 2020 22:25
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРШКОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД
#35742843
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:10

Документи

18 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:09
Протокол №45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД
#35742843
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:09
Протокол №45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:57
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:26
Дод №3 дог 7СП від 29.09.20.pdf зміни до договору
17 березня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:10
7СП.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:10
ДУ №1 до Договору №7СП.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:02
договір 7СП від 29.09.2020.pdf укладений
29 вересня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з перепрофілюванням та реорганізацією закладів, дійшли згоди внести зміни до договору № 7СП від 28.09.2020 .
Номер договору про закупівлю: 7СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 7СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 7СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 000,00 UAH)