Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, повязані з медичними відходами
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-08-31-002195-c ● 6866070be9fe49fe8be5d3b1179c14d9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01984263 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54 |
Контактна особа: |
Палько Іван Іванович 0322368363 infekciyna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кг.
Послуги по збиранні, зберіганні та знешкодженні медичних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська область, Львів, Пекарська,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється згідно актів наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 16:34 |
Перелік змін.docx | |
04 вересня 2020 16:34 |
Технічна специфікація_ Зміни.docx | |
04 вересня 2020 16:34 |
Тендерна документація_Зміни.docx | |
31 серпня 2020 16:29 |
Технічна специфікація.docx | |
31 серпня 2020 16:29 |
Тендерна документація_Послуги повязані з медичними відходами.docx | |
31 серпня 2020 16:29 |
Проєкт договору Про закупівлю.doc |
04 вересня 2020 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2020 16:34 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 вересня 2020 16:34 |
Технічна специфікація_ Зміни.docx
|
|||
04 вересня 2020 16:34 |
Тендерна документація_Зміни.docx
|
|||
31 серпня 2020 16:29 |
Технічна специфікація.docx
|
|||
31 серпня 2020 16:29 |
Тендерна документація_Послуги повязані з медичними відходами.docx
|
|||
31 серпня 2020 16:29 |
Проєкт договору Про закупівлю.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання, щодо умов документації!
Дата подання: 03 вересня 2020 15:31
Дата відповіді: 04 вересня 2020 14:44
Шановний Замовник!
Просимо надати пояснення, якими законодавчими підставами встановлені наступні вимоги тендерної документації:
1. Обов’язкова наявність в штаті Учасника еколога, на підтвердження надати • диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування»,
2. довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами.
Окремо цікавить, чому замовник наполягає саме на 2-х та більше одиницях спецтранспорту, та чому саме наполягається на умові, що спецтранспорт має бути "власним".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Відповідно до п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлено кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами в яких зазначено, що під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
Варто зазначити, що вимога про наявність у штаті Учасника еколога з дипломом, або сертифікатом тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» жодним чином не дискримінує потенційних добросовісних Учасників, оскільки дана вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності публічних закупівель.
Крім, цього у зв’язку із поширенням пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 вказані вимоги Замовника у Тендерній документації (Технічна специфікація) встановлені з метою недопущення до екологічного забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків та залучення до вивезення, знешкодження, зберігання та утилізації медичних відходів контрагента, який максимально ефективно та добросовісно із залученням штатних працівників відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня буде здатний професійно та якісно впоратись з завданнями поставленими в Тендерній документації замовника.
Отже, вимога Замовника про наявність в штаті Учасника еколога з дипломом або сертифікатом відповідної кваліфікації за фахом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" - це гарантія спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів. При цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Наявність диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» в учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних ним послуг. Тому, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність учасника та його спроможність надати відповідні послуги".
2.Замовником встановлено в тендерній документації в п.16 додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо надання Учасником «довідки про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами» з метою запобігання несвоєчасного вивезення медичних відходів, які утворені в результаті поширення пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020
Відповідно до, п.3 та п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Варто зазначити, що вимога про наявність у штаті Учасника еколога з дипломом, або сертифікатом тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» жодним чином не дискримінує потенційних добросовісних Учасників, оскільки дана вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності публічних закупівель.
Крім, цього у зв’язку із поширенням пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 вказані вимоги Замовника у Тендерній документації (Технічна специфікація) встановлені з метою недопущення до екологічного забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків та залучення до вивезення, знешкодження, зберігання та утилізації медичних відходів контрагента, який максимально ефективно та добросовісно із залученням штатних працівників відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня буде здатний професійно та якісно впоратись з завданнями поставленими в Тендерній документації замовника.
Отже, вимога Замовника про наявність в штаті Учасника еколога з дипломом або сертифікатом відповідної кваліфікації за фахом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" - це гарантія спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів. При цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Наявність диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» в учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних ним послуг. Тому, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність учасника та його спроможність надати відповідні послуги".
2.Замовником встановлено в тендерній документації в п.16 додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо надання Учасником «довідки про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами» з метою запобігання несвоєчасного вивезення медичних відходів, які утворені в результаті поширення пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020
Відповідно до, п.3 та п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-31-002195-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 03 вересня 2020 15:58
Дискримінаційни вимоги
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись, із Вашою тендерною документацією на закупівлю послуг «90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги пов’язані з медичними відходами)», було виявлено умови які містять дискримінаційний характер, та викликають сумніви щодо відповідності законодавству України.
По-перше, Вами, у п.8 додатку № 2 до тендерної документації міститься вимога про «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, на підтвердження надати, зокрема •диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». Звертаємо увагу Замовника, що вимога щодо наявності у штаті підприємства «Еколога» не зазначена в жодному нормативно-правовому акті, який стосуються господарської сфери щодо поводження з відходами, а отже – правових підстав така вимога немає. Вважаємо за доцільне змінити даний пункт на наступне : «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, або особи, яка виконує схожі функції, а саме – функції з охорони праці та навколишнього середовища під час надання послуг, із наданням усіх необхідних документів, підтверджуючих кваліфікацію такого фахівця.»
По-друге, п.16 додатку № 2 до тендерної документації містить вимогу надати «довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами». Вимога, щодо обов’язкової наявності саме власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – не встановлена в жодному законодавчому акті України, який стосується сфери поводження з відходами. Законодавство не обмежує господарські товариства залучувати орендований та суборендований спецтранспорт (за умови наявності усіх необхідних документів та дозволів) щодо надання послуг з перевезення небезпечних відходів. Отже, дана вимогам є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі, що також свідчить про узгоджені дії із конкретним учасником. Вважаємо за доцільне змінити даний пункт на наступне: « надати довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного або орендованого спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами
Згідно, п.3 та п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації; Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з того, що зазначені вимоги Замовника не передбачені законодавством, містять дискримінаційний характер та є такими, що обмежують конкуренцію, просимо задовольнити нашу вимогу, внести відповідні зміни до тендерної документації, дотримуючись при цьому п.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Будемо вдячні за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись, із Вашою тендерною документацією на закупівлю послуг «90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги пов’язані з медичними відходами)», було виявлено умови які містять дискримінаційний характер, та викликають сумніви щодо відповідності законодавству України.
По-перше, Вами, у п.8 додатку № 2 до тендерної документації міститься вимога про «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, на підтвердження надати, зокрема •диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». Звертаємо увагу Замовника, що вимога щодо наявності у штаті підприємства «Еколога» не зазначена в жодному нормативно-правовому акті, який стосуються господарської сфери щодо поводження з відходами, а отже – правових підстав така вимога немає. Вважаємо за доцільне змінити даний пункт на наступне : «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, або особи, яка виконує схожі функції, а саме – функції з охорони праці та навколишнього середовища під час надання послуг, із наданням усіх необхідних документів, підтверджуючих кваліфікацію такого фахівця.»
По-друге, п.16 додатку № 2 до тендерної документації містить вимогу надати «довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами». Вимога, щодо обов’язкової наявності саме власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – не встановлена в жодному законодавчому акті України, який стосується сфери поводження з відходами. Законодавство не обмежує господарські товариства залучувати орендований та суборендований спецтранспорт (за умови наявності усіх необхідних документів та дозволів) щодо надання послуг з перевезення небезпечних відходів. Отже, дана вимогам є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі, що також свідчить про узгоджені дії із конкретним учасником. Вважаємо за доцільне змінити даний пункт на наступне: « надати довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного або орендованого спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами
Згідно, п.3 та п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації; Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з того, що зазначені вимоги Замовника не передбачені законодавством, містять дискримінаційний характер та є такими, що обмежують конкуренцію, просимо задовольнити нашу вимогу, внести відповідні зміни до тендерної документації, дотримуючись при цьому п.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Будемо вдячні за розуміння!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 16:21
Розгляд Вимоги щодо зміни п.8 додатку № 2 до тендерної документації Замовника
Замовником встановлено в тендерній документації (п.8 додатку № 2) одним із кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації визначено вимогу про «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, на підтвердження надати, зокрема •диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
Відповідно до п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлено кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами в яких зазначено, що під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
Варто зазначити, що вимога про наявність у штаті Учасника еколога з дипломом, або сертифікатом тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» жодним чином не дискримінує потенційних добросовісних Учасників, оскільки дана вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності публічних закупівель.
Крім, цього у зв’язку із поширенням пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 вказані вимоги Замовника у Тендерній документації (Технічна специфікація) встановлені з метою недопущення до екологічного забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків та залучення до вивезення, знешкодження, зберігання та утилізації медичних відходів контрагента, який максимально ефективно та добросовісно із залученням штатних працівників відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня буде здатний професійно та якісно впоратись з завданнями поставленими в Тендерній документації замовника.
Отже, вимога Замовника про наявність в штаті Учасника еколога з дипломом або сертифікатом відповідної кваліфікації за фахом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" - це гарантія спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів. При цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Наявність диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» в учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних ним послуг. Тому, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність учасника та його спроможність надати відповідні послуги".
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлена вказана вимога ще й з урахуванням практики ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а саме Рішення №12300-р/пк-пз 22.06.2020 де Скаржником були підняті подібні вимоги щодо правомірності вказаної вимоги та такі не були задоволені.
Розгляд вимоги по п.16 додатку № 2 до тендерної документації Замовника щодо надання Учасниками «довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами».
Замовником встановлено в тендерній документації в п.16 додатку № 2 до тендерної документації Замовника вимогу щодо надання Учасником «довідки про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами» з метою запобігання несвоєчасного вивезення медичних відходів, які утворені в результаті поширення пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020.
Відповідно до, п.3 та п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За результатами розгляду вимоги наданої до процедури закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги, пов’язані з медичними відходами) встановлено наступне:
- вимогу надану до процедури закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги, пов’язані з медичними відходами) ID: UA-2020-08-31-002195-c.a1 в частині зміни п.8 додатку № 2 до тендерної документації замовника відхилити
- вимогу надану до процедури закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги, пов’язані з медичними відходами) ID: UA-2020-08-31-002195-c.a1 в частині зміни п.16 додатку № 2 до тендерної документації Замовника задовольнити.
Замовником встановлено в тендерній документації (п.8 додатку № 2) одним із кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації визначено вимогу про «Обов’язкову наявність в штаті Учасника еколога, на підтвердження надати, зокрема •диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
Відповідно до п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлено кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами в яких зазначено, що під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
Варто зазначити, що вимога про наявність у штаті Учасника еколога з дипломом, або сертифікатом тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» жодним чином не дискримінує потенційних добросовісних Учасників, оскільки дана вимога встановлена Замовником з урахуванням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності публічних закупівель.
Крім, цього у зв’язку із поширенням пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 вказані вимоги Замовника у Тендерній документації (Технічна специфікація) встановлені з метою недопущення до екологічного забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров'я людини та економічних збитків та залучення до вивезення, знешкодження, зберігання та утилізації медичних відходів контрагента, який максимально ефективно та добросовісно із залученням штатних працівників відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня буде здатний професійно та якісно впоратись з завданнями поставленими в Тендерній документації замовника.
Отже, вимога Замовника про наявність в штаті Учасника еколога з дипломом або сертифікатом відповідної кваліфікації за фахом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" - це гарантія спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення впевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів. При цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Наявність диплому, або сертифікату тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» в учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних ним послуг. Тому, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність учасника та його спроможність надати відповідні послуги".
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлена вказана вимога ще й з урахуванням практики ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а саме Рішення №12300-р/пк-пз 22.06.2020 де Скаржником були підняті подібні вимоги щодо правомірності вказаної вимоги та такі не були задоволені.
Розгляд вимоги по п.16 додатку № 2 до тендерної документації Замовника щодо надання Учасниками «довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами».
Замовником встановлено в тендерній документації в п.16 додатку № 2 до тендерної документації Замовника вимогу щодо надання Учасником «довідки про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами» з метою запобігання несвоєчасного вивезення медичних відходів, які утворені в результаті поширення пандемії коронавірусу та заходами спрямованими на боротьбу з коронавірусною інфекційною хворобою відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020.
Відповідно до, п.3 та п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За результатами розгляду вимоги наданої до процедури закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги, пов’язані з медичними відходами) встановлено наступне:
- вимогу надану до процедури закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги, пов’язані з медичними відходами) ID: UA-2020-08-31-002195-c.a1 в частині зміни п.8 додатку № 2 до тендерної документації замовника відхилити
- вимогу надану до процедури закупівлі: ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги, пов’язані з медичними відходами) ID: UA-2020-08-31-002195-c.a1 в частині зміни п.16 додатку № 2 до тендерної документації Замовника задовольнити.
Номер вимоги: UA-2020-08-31-002195-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 06 жовтня 2020 15:44
Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ: 39624900) Переможцем, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам предмета закупівлі тендерної пропозиції, визначених Додатком 2.
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня», код ЄДРПОУ: 01984263; адреса: 79010, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3. Номер закупівлі: UA-2020-08-31-002195-c Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранні, зберіганні та знешкодженні медичних відходів).
4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ: 39624900) Переможцем, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам предмета закупівлі тендерної пропозиції, визначених Додатком 2.
5.Обгрунтування вимоги:
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ: 39624900) на предмет відповідності вимогам документації щодо закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранні, зберіганні та знешкодженні медичних відходів) було встановлено, що пропозиція відповідає вимогам тендерної пропозиції. (Згідно протоколу розгляду від 28.09.2020р.)
Ми не погоджуємось із вищезазначеним рішенням з наступних підстав:
Додатком 2 тендерної документації визначені документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства.
Учасник в складі своєї пропозиції мав надати наступні документи:
• довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного або на правах оренди чи лізингу спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами.
В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, де зазначені 2 одиниці спецтранспорту:
• Спеціальний вантажний самоскид ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН1604НВ, на правах власності;
• Спеціальний вантажний фургон HYUNDAI HD78модель HD78, реєстраційний номер BH6146НО залучений на підставі договору суборенди майна (транспортного засобу).
Звертаємо увагу, що вантажний самоскид застосовуються для перевезення навалювальних чи сипких, або інших вантажів, придатних для такого вивантаження, яке проводиться за допомогою їх перекидання з кузова. Застосовують самоскиди на земляних роботах, відкритій розробці корисних копалин тощо.
Предметом закупівлі є послуги щодо поводження із небезпечними медичними відходами. Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ) встановлено норми поводження з небезпечними медичними відходами. Даним Наказом встановлено, що медичні відходи, що становлять небезпеку для здоров’я людини, не можуть накопичуватися, тимчасово зберігатися, транспортуватися, знищуватися разом з іншими відходами. Забороняється: руйнувати, розрізати медичні відходи, у тому числі використані системи для внутрішньовенних інфузій, з метою їх знезараження; знімати голку зі шприца після його використання; пересипати (перевантажувати), утрамбовувати неупаковані медичні відходи з однієї ємності в іншу, за винятком аварійних ситуацій.
Відповідно, вантажний самоскид не приданий для перевезення медичних вантажів. Перевезення відходів, передбачених предметом закупівлі у вантажному самоскиді призведе до руйнування упаковки, що суперечить вимогам збирання, зберігання, транспортування медичних відходів, згідно Наказу МОЗ № 325.
Крім того, в довідці про наявність працівників та у штатному розкладі відсутні вантажники, який б змогли завантажувати, розвантажувати медичні відходи із вантажного самоскиду.
Враховуючи вищезазначене, Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не виконав вимогу про наявність 2 одиниць спецтранспорту.
Додатком 2 ТД зазначено, що Учасник в складі своєї пропозиції має надати:
• довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
• накази про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надав довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, де працівник Петруня Віктор Миколайович займає посаду технік-оператор.
Проте, згідно Наказу про прийняття на роботу №3-К від 29 січня 2020 року Петруня Віктор Миколайович прийнятий на посаду оператор товарної дільниці з переробки відпрацьованих нафтопродуктів відділу виробництва ТОВ «НВК «Укрекопром», що не відповідає інформації зазначеній в довідці.
Відповідно, тендерна пропозиція учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної пропозиції, визначених Додатком 2 та підлягає відхиленню на підставі ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо:
1.Відмінити рішення про обрання учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ: 39624900) Переможцем (протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.09.2020р.).
2.Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції на підставі ч.11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3. Номер закупівлі: UA-2020-08-31-002195-c Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранні, зберіганні та знешкодженні медичних відходів).
4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ: 39624900) Переможцем, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам предмета закупівлі тендерної пропозиції, визначених Додатком 2.
5.Обгрунтування вимоги:
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ: 39624900) на предмет відповідності вимогам документації щодо закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранні, зберіганні та знешкодженні медичних відходів) було встановлено, що пропозиція відповідає вимогам тендерної пропозиції. (Згідно протоколу розгляду від 28.09.2020р.)
Ми не погоджуємось із вищезазначеним рішенням з наступних підстав:
Додатком 2 тендерної документації визначені документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства.
Учасник в складі своєї пропозиції мав надати наступні документи:
• довідку про наявність не менше ніж 2 (двох) одиниць власного або на правах оренди чи лізингу спецтранспорту для забезпечення перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами.
В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, де зазначені 2 одиниці спецтранспорту:
• Спеціальний вантажний самоскид ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН1604НВ, на правах власності;
• Спеціальний вантажний фургон HYUNDAI HD78модель HD78, реєстраційний номер BH6146НО залучений на підставі договору суборенди майна (транспортного засобу).
Звертаємо увагу, що вантажний самоскид застосовуються для перевезення навалювальних чи сипких, або інших вантажів, придатних для такого вивантаження, яке проводиться за допомогою їх перекидання з кузова. Застосовують самоскиди на земляних роботах, відкритій розробці корисних копалин тощо.
Предметом закупівлі є послуги щодо поводження із небезпечними медичними відходами. Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ) встановлено норми поводження з небезпечними медичними відходами. Даним Наказом встановлено, що медичні відходи, що становлять небезпеку для здоров’я людини, не можуть накопичуватися, тимчасово зберігатися, транспортуватися, знищуватися разом з іншими відходами. Забороняється: руйнувати, розрізати медичні відходи, у тому числі використані системи для внутрішньовенних інфузій, з метою їх знезараження; знімати голку зі шприца після його використання; пересипати (перевантажувати), утрамбовувати неупаковані медичні відходи з однієї ємності в іншу, за винятком аварійних ситуацій.
Відповідно, вантажний самоскид не приданий для перевезення медичних вантажів. Перевезення відходів, передбачених предметом закупівлі у вантажному самоскиді призведе до руйнування упаковки, що суперечить вимогам збирання, зберігання, транспортування медичних відходів, згідно Наказу МОЗ № 325.
Крім того, в довідці про наявність працівників та у штатному розкладі відсутні вантажники, який б змогли завантажувати, розвантажувати медичні відходи із вантажного самоскиду.
Враховуючи вищезазначене, Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не виконав вимогу про наявність 2 одиниць спецтранспорту.
Додатком 2 ТД зазначено, що Учасник в складі своєї пропозиції має надати:
• довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
• накази про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надав довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, де працівник Петруня Віктор Миколайович займає посаду технік-оператор.
Проте, згідно Наказу про прийняття на роботу №3-К від 29 січня 2020 року Петруня Віктор Миколайович прийнятий на посаду оператор товарної дільниці з переробки відпрацьованих нафтопродуктів відділу виробництва ТОВ «НВК «Укрекопром», що не відповідає інформації зазначеній в довідці.
Відповідно, тендерна пропозиція учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної пропозиції, визначених Додатком 2 та підлягає відхиленню на підставі ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо:
1.Відмінити рішення про обрання учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (Код ЄДРПОУ: 39624900) Переможцем (протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.09.2020р.).
2.Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції на підставі ч.11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2020 18:04
Шановний Учасник!
Детально ознайомившись, із Вашою вимогою, повідомляємо наступне.
1) Що стосується «невиконання Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимоги про наявність 2 одиниць спецтранспорту» звертаємо Вашу увагу, що учасником надано довідку за вих. № 942/11 від 08.09.2020 р. «про наявність матеріально-технічної бази для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з відходами», де між іншим зазначено про наявність не менше ніж 2-х одиниць спецтранспорту. На підтвердження права власності учасником було надано усі необхідні документи та дозволи. Безпосередньо на «спеціальний вантажний самоскид ЗИЛ 5301» у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» міститься «протокол перевірки технічного стану транспортного засобу» № 00983-01189-20 від 18.08.2020 р., а також Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, що підтверджує можливість учасника здійснювати перевезення медичних вантажів, які є предметом закупівлі.
2) Що стосується невідповідності Учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» додатку 2 ТД, а саме невідповідності інформації, звертаємо вашу увагу, що згідно оголошення Учасник мав надати :
- довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні технічні знання та досвід.
- накази про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці.
На підтвердження даної вимоги. учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації вих. № 942/14 від 08.09.2020 р. та копії наказів про прийняття працівників, зазначених у довідці. Враховуючі той факт, що копії наказів про прийняття працівників, відповідають зазначеній вище довідці, Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було дотримано вимоги Додатку 2 оголошення.
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет не бачить підстав для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»,
Детально ознайомившись, із Вашою вимогою, повідомляємо наступне.
1) Що стосується «невиконання Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимоги про наявність 2 одиниць спецтранспорту» звертаємо Вашу увагу, що учасником надано довідку за вих. № 942/11 від 08.09.2020 р. «про наявність матеріально-технічної бази для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з відходами», де між іншим зазначено про наявність не менше ніж 2-х одиниць спецтранспорту. На підтвердження права власності учасником було надано усі необхідні документи та дозволи. Безпосередньо на «спеціальний вантажний самоскид ЗИЛ 5301» у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» міститься «протокол перевірки технічного стану транспортного засобу» № 00983-01189-20 від 18.08.2020 р., а також Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, що підтверджує можливість учасника здійснювати перевезення медичних вантажів, які є предметом закупівлі.
2) Що стосується невідповідності Учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» додатку 2 ТД, а саме невідповідності інформації, звертаємо вашу увагу, що згідно оголошення Учасник мав надати :
- довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні технічні знання та досвід.
- накази про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці.
На підтвердження даної вимоги. учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації вих. № 942/14 від 08.09.2020 р. та копії наказів про прийняття працівників, зазначених у довідці. Враховуючі той факт, що копії наказів про прийняття працівників, відповідають зазначеній вище довідці, Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було дотримано вимоги Додатку 2 оголошення.
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет не бачить підстав для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»,
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
70 092,00
UAH з ПДВ
|
70 092,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
92 070,00
UAH з ПДВ
|
92 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
70 092,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 14:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 17:25
|
Договір 46.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 17:25
|