Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування).
Очікувана вартість
52 390 400,00 UAH
UA-2020-08-31-002188-c 064b247e117648b0b26f29db74ab8db2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 14:02
Очікувана вартість: 52 390 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 262 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 10:39
6155-20-ВТ_ПО_зм.pdf
08 вересня 2020 10:39
6155-20-ВТ_ТД_зм.pdf
08 вересня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 10:39
6155-20-ВТ_ПО_зм.pdf
08 вересня 2020 10:39
6155-20-ВТ_ТД_зм.pdf
31 серпня 2020 16:28
6155-20-ВТ_ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-002188-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 08 жовтня 2020 09:40
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Відокремленого підрозділу "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"

Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-08-31-002188-c

Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», та визнання її такою, що не відповідає вимогам встановленим у Тендерній документації Замовника відповідно до законодавства.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №82 від 02.10.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
- Відповідно до підстави відхилення: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в субпідрядної організації ТОВ «Острогтрансбуд», яку учасник планує залучати до виконання робіт, відсутній дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися при виконання будівельних робіт» повідомляємо, що відповідно до пункту 6.1.2. ТВ до Тендерної документації від учасників вимагалося надати у складі тендерної пропозиції – відповідні ліцензії (ДАБІ) на право виконання будівельних робіт, Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися при виконання будівельних робіт, Ліцензію ДСНС в Україні на виконання робіт протипожежного призначення (згідно переліку у ТД), відтак ТОВ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» було надано у складі пропозиції: ліцензію видану для ТОВ «Компанія Барбакан» на право виконання будівельних робіт, ліцензії на право виконання будівельних робіт субпідрядників, декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника ТОВ «Компанія Барбакан» та ліцензію ДСНС в Україні на виконання робіт протипожежного призначення (згідно переліку у ТД) субпідрядника, отже всі документи, що вимагалися пунктом 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3. – ТВ до ТД – були надані у складі пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан» та його субпідрядників - в межах виконання ними обсягу робіт. Додатково зазначаємо, що субпідрядними організаціями, що плануємо залучати до виконання робіт були надані у складі пропозиції гарантійні листи про дотримання вимог чинного «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207)» та про зобов’язання ними як роботодавцями подати декларацію на виконання робіт відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) у встановлений законодавством строк (не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). Аналогічної позиції дотримується у своїй практиці і Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), у своєму Рішенні №16704-р/пк-пз від 04.09.2020 по закупівлі UA-2020-06-12-000327-a, у якому, зокрема, Скаржник скаржився на те, що «Тендерною документацією Замовника від учасників вимагалося надання у складі пропозиції - дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, однак учасником переможцем таких документів надано не було, Скаржник просив скасувати рішення про визначення переможця такого учасника», Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у своєму Рішенні вказала, що – «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у відповідності до переліку робіт, що передбачає отримання даної декларації згідно Додатку 6 "Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року №1107 "Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки"(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3березня 2020 № 207) отримується безпосередньо на об'єкт будівництва у відповідності до порядку передбаченого п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки -не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».
Відповідно до пункту – 7.2. ТВ до ТД Замовником зазначалося, що «для проведення робіт можуть бути залучені субпідрядні організації, що відповідають вимогам даних технічних вимог. Відповідальність за виконання робіт субпідрядною організацією несе Учасник», а також вимагалася довідка із зазначенням переліку субпідрядних організацій та перелік видів робіт, які ними будуть виконуватися та згода субпідрядників на виконання будівельних робіт, повідомляємо, що учасником ТОВ «Компанія Барбакан» були повністю дотримані вимоги, що встановлені пунктом 7.2. ТВ до ТД, оскільки лист-довідка про залучення субпідрядних організацій, яка складена у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника – була надана у складі пропозиції Учасника ТОВ «Компанія Барбакан», а також були надані у складі пропозиції листи-згоди субпідрядників щодо погодження ними участі у виконанні робіт. Додатково повідомляємо, що Замовник не може вимагати дотримання одним учасником та одночасно його субпідрядниками/субпідрядником – усіх Вимог тендерної документації, а саме – наявності кваліфікаційних критерії, наявності усіх дозвільних документів, стосовно виконання певного роду робіт, оскільки це суперечить чинному законодавству України та є дискримінаційними вимогами Замовника. Відповідно до ч.4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, ч. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, така підстава відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» є неправомірною та незаконною.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан», відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан» стосовно даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 17:33
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до наданого в складі Вашої пропозиції документу «Інформація про субпідрядників згідно пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації, яких ТОВ «Компанія Барбакан» планує залучати до виконання робіт» субпідрядник ТОВ «Острогтрансбуд» виконуватиме роботи підвищеної небезпеки.
Згідно пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації «При залученні суб'єктів господарювання (не залежно від об’єму виконання ним(-и) робіт), яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників, до пакету тендерної пропозиції потрібно додати наступні документи субпідрядників, зокрема документу, відповідного дозволу або ліцензії (експортні та імпортні) на провадження певного виду господарської діяльності, згідно вимог передбачених для Учасника в пункті 1 розділу ІІІ ТД), в межах об’єму виконання ними робіт.
Вимога щодо надання в складі пропозиції Дозвілу Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватись при виконанні будівельних робіт, на протязі строку подання пропозицій не оскаржувалася і не було задано жодного запитання. Тому всі Учасники, що планують приймати участь у закупівлі повинні дотримуватись тих вимог, що встановлені тендерною документацією.
Оскільки у складі пропозиції відсутній вищезазначений дозвіл або декларація на субпідрядника ТОВ «Острогтрансбуд» Замовником правомірно відхилено пропозицію Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-08-31-002188-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 09 жовтня 2020 16:45
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Відокремленого підрозділу "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"

Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-08-31-002188-c

Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ" по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», такою, що відповідає вимогам кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №83 від 06.10.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
- По-перше, відповідно до умов тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції, як додатку до Тендерної пропозиції (цінова), яка встановлена Додатком 1 до ТД – розрахунку розміру кошторисної заробітної плати учасника тендерних торгів. Учасник-переможець – ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав у складі своєї пропозиції Розрахунок розміру середньомісячної заробітної плати робітників будівельників у розмірі, що становить - 13660,24 грн., однак повідомляємо, що такий розмір заробітної плати не може бути застосований учасником про розрахунку договірної ціни, та не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, оскільки пунктом 3.14. проекту Договору, що міститься у складі Тендерної пропозиції Замовника, зазначено, що розмір середньомісячної заробітної плати робітників будівельників не може перевищувати – 13000,00 грн., в іншому випадку це суперечить Наказу ДП «національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» від 20.09.2019 року №967. Отже, пропозиція учасника-переможця ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не відповідає вимогам Технічної специфікації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та така пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
- По-друге, відповідно до умов тендерної документації Замовника, зазначалося, що - «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі(лота)).», однак учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» всупереч вимогам тендерної документації Замовника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій було завантажено дві різні тендерні пропозиції, перша (файл: «6. Тендерна (цінова) пропозиція.pdf») була завантажена на електронний майданчик – 16 вересня 2020 року об 15:57, друга (файл: «6. Тендерна пропозиція (цінова).pdf») була завантажена на електронний майданчик - 17 вересня 2020 року об 09:35, отже учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» було порушено вимоги Тендерної документації Замовника, а його пропозиція підлягає відхиленню.
- По-третє, відповідно до умов тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції довідки (складеної в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені даними технічними вимогами та обсягів робіт згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці зазначити, зокрема наявність техніки (власної чи орендованої) з вказанням основних технічних характеристик, необхідної для виконання робіт згідно додатку 1 до технічних вимог, адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки (пункт 5.1.1 Розділу III Тендерної документації), учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не було зазначено у наданій ним довідці основних технічних характеристик такого обладнання та техніки, після наданої можливості учаснику Замовником виправити невідповідності у такій довідці, учасником всупереч вимогам Тендерної документації не було зазначено основних технічних характеристик, щодо «Геодезичних приладів» пункти 56, 57 вищезгаданої довідки, щодо «Пристроїв та приладів для виконання електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт» пункти 60-67 вищезгаданої довідки, щодо «Металообробного устаткування» пункти 68-74 вищезгаданої довідки, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, отже пропозиція такого учасника підлягає відхиленню.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ», не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» такою, що відповідає вимогам встановлених у Тендерній документації Замовника щодо даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 15:38
Питання 1.

Пунктом 3.14. проєкту Договору (додаток 3 до ТД) передбачено, що розмір середньомісячної заробітної плати робітників будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні прийнято в розмірі _____ грн., але не більше 13 000 грн. (наказ ДП «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» від 20.09.2019 № 967).
Тобто, Замовник при укладанні Договору з потенційним переможцем, приймає та відшкодовує будь-який розмір середньомісячної заробітної плати, але не більший ніж 13 000,00 грн.
Учасник ТОВ «ЗЕМ», у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог Тендерної документації (дод.1 до ТД), надав розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації в розмірі 13 660,24 грн.
Тобто, при складанні ціни пропозиції учасника підрядник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати (п.1 та 2 розділу ІІІ Порядку) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва.
Відповідальність за розмір кошторисної заробітної плати, який планує отримувати Підрядник на об’єкті будівництва та фактичне відображення в своїй оперативно-господарській діяльності несе виконавець робіт (п.3.14 проєкту Договору).
Учасник - ТОВ «ЗЕМ», в своїй ціновій пропозиції не заперечив умови проєкту Договору, а відтак погодився з проєктом Договору, що зазначений в додатку 3 до тендерної документації, про що свідчить останній абзац Листа –заявки ТОВ «ЗЕМ» вих. №61від 03.08.2020р. в тендерній пропозиції учасника.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається виходячи з розміру, розрахованого та передбаченого у договірній ціні в Договорі (п.6 Порядку зареєст. за №931/32383 від 16.08.18).
Пропозиція учасника ТОВ «ЗЕМ» відповідає вимогам тендерної документації.

Питання 2.

Враховуючи п. 32 та 37 частини 1 статті 1 та частину 2 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна зробити висновок, що фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа в конкретному тендері можуть подати свою тендерну пропозицію, тобто бути зареєстрованими в якості Учасника лише один раз. Тендерна пропозиція (цінова) до цього не має абсолютно ніякого відношення.
Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій в даному тендері пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» зареєстрована один раз. Тому пропозиція відповідає вимогам ЗУ.

Питання 3.

Учасник ТОВ «Західелектромонтаж» в складі пропозиції надав довідку (складену в довільній формі за підписом учасника та скріплену печаткою) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені технічними вимогами та обсягів робіт згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці зазначив наявність техніки (власної чи орендованої) та вказав основні технічні характеристики, необхідні для виконання робіт згідно додатку 1 до технічних вимог, адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки.

Щодо основних технічних характеристик «Геодезичних приладів» пункти 56, 57 вищезгаданої довідки зазначаємо, що геодезичні прилади, вказані в довідці не відносяться до вимог п.7.1 ТВ як до техніки.
Щодо «Пристроїв та приладів для виконання електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт» пункти 60-67 вищезгаданої довідки підтверджено Свідоцтвом про відповідність №6-02/2019 від 24 травня 2019р.
Щодо «Металообробного устаткування» пункти 68-74 вищезгаданої довідки зазначаємо, що дане устаткування, вказане в довідці не відносяться до вимог п.7.1 ТВ як до техніки.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-14-000004 • d45e7bb3740f4ba28589209f3df91075
Автор звернення: Качан Олександр Анатолійович
Дата створення звернення: 2020-10-14 17:01
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області КАРП'ЮКУ Анатолію Борисовичу 33028, м. Рівне, вул. Міцкевича, 14 Тел.: (0362) 26 44 18 E-mail: rivne@dkrs.gov.ua Звернення В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) зазначається, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 Закону передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 5 статті 7 Закону громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі вищевикладеного здійснюю громадський контроль за проведенням публічних закупівель через електронну систему публічних закупівель з очікуваною вартістю предмета закупівлі більше 50000000,00 грн. (п’ятдесяти мільйонів гривень) шляхом моніторингу та аналізу відповідності тендерних пропозицій учасників, за результатами аукціону, тендерній документації Замовника та вимогам передбачених Законом. «31» серпня 2020 року - Відокремленим підрозділом "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)», очікуваною вартістю – 52390400,00 грн. 18.09.2020 року, було проведено електронний аукціон по даній закупівлі, участь в якому брали - ТОВ "КОМПАНІЯ БАРБАКАН", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ". 02.10.2020 року, Замовником було закінчено перевірку відповідності інформації та документів, що подані учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Протоколом №82 від 02.10.2020 року було відхиллено пропозицію учасника ТОВ «Компанія Барбакан». Протоколом №83 від 06.10.2020 року було оприлюднено рішення Замовника про намір укласти договір із учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ». Для реалізації такого проекту із будівництва майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС потрібно здійснити якісну та неупереджену оцінку пропозицій Учасників торгів на відповідність тендерній документації, технічному завданню, вимогам встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із цим провів повний аналіз тендерних пропозицій Учасників вищезазначених торгів та звертаю увагу на грубі порушення, яких допустив Замовник: 1. Відповідно до підстави відхилення Замовником учасника ТОВ «Компанія Барбакан»: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в субпідрядної організації ТОВ «Острогтрансбуд», яку учасник планує залучати до виконання робіт, відсутній дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися при виконання будівельних робіт». Відповідно до пункту 6.1.2. ТВ до Тендерної документації від учасників вимагалося надати у складі тендерної пропозиції – відповідні ліцензії (ДАБІ) на право виконання будівельних робіт, Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися при виконання будівельних робіт, Ліцензію ДСНС в Україні на виконання робіт протипожежного призначення (згідно переліку у ТД), ТОВ «Компанія Барбакан» було надано у складі пропозиції: ліцензію видану для ТОВ «Компанія Барбакан» на право виконання будівельних робіт, ліцензії на право виконання будівельних робіт супідрядних організацій, декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника ТОВ «Компанія Барбакан» та ліцензію ДСНС в Україні на виконання робіт протипожежного призначення (згідно переліку у ТД) субпідрядника. Документи, що вимагалися пунктом 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3. – ТВ до ТД – були надані у складі пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан» та його субпідрядників - в межах виконання ними обсягу робіт. Субпідрядними організаціями, були надані у складі пропозиції гарантійні листи про дотримання вимог чинного «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207)» та про зобов’язання ними подати декларацію на виконання робіт відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зі змінами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) у встановлений законодавством строк (не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). У практиці Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), зокрема у Рішенні №16704-р/пк-пз від 04.09.2020 по закупівлі UA-2020-06-12-000327-a, АМКУ чітко вказав свою позицію стосовно наявності дозволів/декларацій в учасників при поданні тендерних пропозицій, зокрема, стосовно даної закупівлі Скаржник скаржився на те, що «Тендерною документацією Замовника від учасників вимагалося надання у складі пропозиції - дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, однак учасником переможцем таких документів надано не було, Скаржник просив скасувати рішення про визначення переможця такого учасника», Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у своєму Рішенні вказала, що – «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у відповідності до переліку робіт, що передбачає отримання даної декларації згідно Додатку 6 "Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року №1107 "Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки"(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3березня 2020 № 207) отримується безпосередньо на об'єкт будівництва у відповідності до порядку передбаченого п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки -не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». 2. Відповідно до умов тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі пропозиції, як додатку до Тендерної пропозиції (цінова), яка встановлена Додатком 1 до ТД – розрахунку розміру кошторисної заробітної плати учасника тендерних торгів. Учасник-переможець – ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» надав у складі своєї пропозиції Розрахунок розміру середньомісячної заробітної плати робітників будівельників у розмірі, що становить - 13660,24 грн., однак такий розмір заробітної плати не може бути застосований учасником про розрахунку договірної ціни, та не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, оскільки пунктом 3.14. проекту Договору, що міститься у складі Тендерної пропозиції Замовника, зазначено, що розмір середньомісячної заробітної плати робітників будівельників не може перевищувати – 13000,00 грн., в іншому випадку це суперечить Наказу ДП «національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» від 20.09.2019 року №967. Отже, пропозиція учасника-переможця ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не відповідає вимогам Технічної специфікації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та така пропозиція повинна бути відхилена Замовником. 3. Відповідно до умов тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції довідки (складеної в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені даними технічними вимогами та обсягів робіт згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці необхідно було зазначити, зокрема наявність техніки (власної чи орендованої) з вказанням основних технічних характеристик, необхідної для виконання робіт згідно додатку 1 до технічних вимог, адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки (пункт 5.1.1 Розділу III Тендерної документації), учасником ТОВ «ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не було зазначено у наданій ним довідці основних технічних характеристик такого обладнання та техніки, після наданої можливості учаснику Замовником виправити невідповідності у такій довідці, учасником всупереч вимогам Тендерної документації не було зазначено основних технічних характеристик, щодо «Геодезичних приладів» пункти 56, 57 вищезгаданої довідки, щодо «Пристроїв та приладів для виконання електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт» пункти 60-67 вищезгаданої довідки, щодо «Металообробного устаткування» пункти 68-74 вищезгаданої довідки, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, отже пропозиція такого учасника повинна бути відхилена Замовником. У зв’язку із вищенаведеним, прошу у відповідності до статей 5, 8 Закону України «Про публічні закупівлі» провести всебічний, неупереджений та повний аналіз тендерних пропозицій на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту "Будівництво майстерень з архівом та ПРУ учбово-тренувального центру на Рівненській АЕС" (коригування)». _________________________ Олександр КАЧАН
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 49 770 800,00
UAH
49 770 800,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 52 056 720,00
UAH
52 056 720,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ" 52 128 400,00
UAH
52 128 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:05
документи оновлені
17 вересня 2020 08:53
Електронний підпис
17 вересня 2020 08:50
фінзвітність.pdf
17 вересня 2020 08:50
трудові книжки.pdf
17 вересня 2020 08:50
статут_ опис.pdf
17 вересня 2020 08:50
Розрахунок зп.pdf
17 вересня 2020 08:50
повноваження директор.pdf
17 вересня 2020 08:49
пдв оригінал.pdf
17 вересня 2020 08:49
паспорт директора.PDF
17 вересня 2020 08:49
охорона праці.pdf
17 вересня 2020 08:49
накази працівників.pdf
17 вересня 2020 08:49
ліцензія.PDF
17 вересня 2020 08:49
Лист-відгук Санаторна.pdf
17 вересня 2020 08:49
кваліфікація технічне 2.pdf
17 вересня 2020 08:49
кваліфікація технічне 1.pdf
17 вересня 2020 08:49
кваліфікація проект.pdf
17 вересня 2020 08:49
кваліфікація атомка.pdf
17 вересня 2020 08:49
декларація КБ.PDF
17 вересня 2020 08:49
ВІДГУК СЕМИДУБИ.PDF
17 вересня 2020 08:49
ВІДГУК ПЛОСКЕ.pdf
17 вересня 2020 08:49
витяг пдв.PDF
17 вересня 2020 08:49
витяг ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2020 08:49
Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2020 08:49
антикорупційна та наказ.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:07
Довідка МВС.pdf
02 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:36
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:59
1. Лист-заявка.pdf
16 вересня 2020 15:59
4.1. Довідка АТ.pdf
16 вересня 2020 15:58
5.2.1. Трудові книжки ІТР.PDF
16 вересня 2020 15:58
5.3.2. Листи-відгуки.PDF
16 вересня 2020 15:58
5.4.1. Відсутність підстав.pdf
16 вересня 2020 15:57
6.1. Розрахунок зарплати.PDF
16 вересня 2020 15:57
10 Ліцензія ДСНС.pdf
16 вересня 2020 15:57
7. Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
16 вересня 2020 22:33
Електронний підпис
16 вересня 2020 21:58
1.Лист-заявка.pdf
16 вересня 2020 21:58
8.1.Договір оренди MAN.pdf
16 вересня 2020 21:58
3. Статут.pdf
16 вересня 2020 21:58
11.Технічна пропозиція.pdf
16 вересня 2020 21:58
26.4.Накази_Субпідрядник.PDF
16 вересня 2020 21:58
21.Проект Договору.pdf
16 вересня 2020 21:58
20.Відгук РАЕС.pdf
16 вересня 2020 21:58
17.Довідка Ст.17.pdf
16 вересня 2020 21:58
16.4.Договір №172_18-199.pdf
16 вересня 2020 21:58
16.3.Договір №172_18-42.pdf
16 вересня 2020 21:58
16.2.Договор №172_11-17..pdf
16 вересня 2020 21:58
15.Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2020 21:58
14. Ліцензія НС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Барбакан"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 49 770 800,00
UAH
02 жовтня 2020 11:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2020 15:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
Переможець 52 056 720,00
UAH
06 жовтня 2020 15:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 12:20

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: 1.1. В Учасника в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація про основні технічні характеристики техніки, яка буде залучатися під час виконання робіт. 1.2. В субпідрядної організації ТОВ «Кірабуд», яка планує виконати пусконалагоджувальні роботи по підйомно-транспортному устаткуванню, відсутній в достатній кількості кваліфікований персонал для виконання даних робіт (наявні: 1 муляр, 1 бетоняр, 1 монтажник підіймально-транспортувального устаткування). 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 5.1.1. пункту 5 розділу ІІІ ТД. 2.2. Підпункт 5.2.1. пункту 5 та пункт 7 розділу ІІІ ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. довідка (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені даними технічними вимогами та обсягів робіт згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці зазначити, зокрема наявність техніки (власної чи орендованої) з вказанням основних технічних характеристик, необхідної для виконання робіт згідно додатку 1 до технічних вимог, адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки. 3.2. Надати довідку (складену в довільній формі) щодо наявності достатньої кількості працівників із підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знань та досвіду роботи, що будуть виконувати пусконалагоджувальні роботи по підйомно-транспортному устаткуванню. Додатково у довідці про відповідність працівників відповідної кваліфікації зазначити підтвердження наявності трудових відносин між учасником та зазначеним працівником. Надати сканкопії документів, що підтверджують трудові відносини з учасником працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт, а саме: - сканкопії наказу про прийняття на роботу (призначення) або копія трудової (цивільно-правової) угоди з працівником; - сканкопії трудової книжки працівника або копії сторінок з трудової книжки працівника (першої сторінки та сторінки(-ок) з даними про останнє місце його роботи).

Документи

02 жовтня 2020 11:32
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:31
6155-20-ВТ_ІВ_1.pdf
25 вересня 2020 14:21
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: 1.1. В Учасника в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація про основні технічні характеристики техніки, яка буде залучатися під час виконання робіт. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 5.1.1. пункту 5.1. розділу ІІІ ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт у терміни, передбачені даними технічними вимогами та обсягів робіт згідно додатку 1 до технічних вимог. В довідці зазначити, зокрема наявність техніки (власної чи орендованої) з вказанням основних технічних характеристик, необхідної для виконання робіт згідно додатку 1 до технічних вимог, адреси офісів, складських приміщень, місця базування будівельної техніки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"
#36699380
52 056 720,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 15:10
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 15:44
6155-20-ВТ_ДУ9.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 15:43
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2023 10:46
6155-23-ВТ_ДУ8.pdf зміни до договору
26 липня 2023 10:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:27
6155-20-ВТ_ДУ_6.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2022 16:02
6155-20-ВТ_ДУ5.pdf зміни до договору
10 травня 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 17:23
6155-21-ВТ_ДУ4.pdf зміни до договору
18 січня 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 17:18
6155-21-ВТ_ДУ3 (1).pdf зміни до договору
02 листопада 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 16:35
6155-ДУ_2 (1).pdf зміни до договору
22 липня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 16:20
6155-21-ВТ_ДУ1 від 09.04.2021 (1).pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:34
Договір.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: Зміни строків виконання етапів робіт та їх вартості без зміни кінцевого строку виконання робіт та без зміни ціни договору. Випадки для внесення змін: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни строків виконання етапів робіт та їх вартості без зміни кінцевого строку виконання робіт та без зміни ціни договору
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: Зміни строків виконання етапів робіт та їх вартості без зміни кінцевого строку виконання робіт та без зміни ціни договору. Випадки для внесення змін: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: Зміни строків виконання етапів робіт та їх вартості без зміни кінцевого строку виконання робіт та без зміни ціни договору. Випадки для внесення змін: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін: - продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку без зміни терміну завершення робіт по договору.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу та ціни договору на 356 089,47 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-10099
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 30 березня 2024
Сума оплати за договором: 62 111 974,53
UAH (в тому числі ПДВ 10 351 995,75 UAH)