Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02226278 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Замковий, 1 |
Контактна особа: |
Світлана Дідківська +380961867015 myzei_zt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2020 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 558 933,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 794,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, з яких _________________________ (____________________________) на строк не більше 90 календарних днів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 11:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 10:58 |
Тендерна_документацiя.docx | |
14 вересня 2020 10:58 |
Таблиця змін Додаток 1 .docx | |
10 вересня 2020 16:28 |
Додаток_7_Проект_договору.doc | |
31 серпня 2020 12:16 |
Оголошення.pdf | |
31 серпня 2020 12:16 |
Додаток 2.rtf |
14 вересня 2020 11:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 вересня 2020 10:58 |
Тендерна_документацiя.docx
|
||||||
14 вересня 2020 10:58 |
Таблиця змін Додаток 1 .docx
|
||||||
10 вересня 2020 16:28 |
Додаток_7_Проект_договору.doc
|
||||||
31 серпня 2020 12:16 |
Оголошення.pdf
|
||||||
31 серпня 2020 12:16 |
Додаток 2.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки для майбутнього клієнта. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості послуг, дотриманні технологічних процесів та професіоналізмі компанії.
Оскільки, Замовником закупівлі є музей - пам’ятка культурної спадщини, встановлення вимоги про надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» є обґрунтованою.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018 та іншими. 4. Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для здійснення якісних технічних розрахунків під час підготовки та подання кошторисної частини тендерної пропозиції, а також для якісного та достовірно складання актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3), встановлена вимога щодо надання ліцензії на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві. Також зазначаємо, що будь-який потенційний учасник має змогу придбати та використовувати у своїй діяльності програмний комплекс АВК-5 (або аналог) без будь-яких обмежень. 5. Вимога щодо наявності мінімального переліку необхідного обладнання встановлена для того щоб учасник, з яким за результатами проведення закупівлі буде укладено договір, у найкоротші терміни (з дати підписання договору до 01.11.2020р) міг виконати увесь необхідний обсяг робіт, враховуючи поломки, несправності певних механізмів. 6. Вимога щодо наявності мінімальної кількості робітників основних будівельних професій встановлена для того щоб учасник, з яким за результатами проведення закупівлі буде укладено договір, у найкоротші терміни (з дати підписання договору до 01.11.2020р) міг виконати увесь необхідний обсяг робіт.
Варто зазначити, що в умовах тендерної документації Замовником передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VIII із змінами (надалі - Закон), а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону. Також зазначаємо що моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
1. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції копії ліцензії (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) та дозволів та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на:
• Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів.
• Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
• Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
• Газополум’яні роботи.
• Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
• Зварювальні роботи;
При цьому, в переліку робіт, що є предметом закупівлі (Додаток №2 тендерної документації) процедури закупівлі, відсутні будь-які роботи, що потребують дозволу з охорони праці на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, відсутні механізми в складі норм технічного опису, що потребують отримання дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, також в складі технічного опису предмету закупівлі відсутні роботи, що потребують дозволу щодо газополум’яних робіт, крім того, жодною нормою робіт з технічного опису не передбачено зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Згідно технічного опису предмету закупівлі передбачається застосування агрегатів фарбувальних, компресори пересувні, крана переносний вантажопідйомністю 1т, тобто механізми, що не потребують додаткового отримання дозволу виданого уповноваженим органом.
В технічному описі предмету закупівлі передбачено виконання внутрішніх опоряджувальних робіт (перегородки, підлоги, водовідвідна система, опоряджувальні внутрішні роботи стін та стель, ремонт віконних та дверних прорізів, зовнішнє опорядження, електромонтажні роботи, улаштування вентиляції) тобто, виконання даних робіт, не відноситься до робіт, що потребують отримання дозволу виданого уповноваженим органаом, щодо робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, щодо монтажу, демонтажу, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, газополум’яні роботи.
Включення даної вимоги в тендерну документацію, з конкретним переліком видів робіт підвищеної небезпеки зі сторони замовника є дискрімінаційною, та може свідчити, про заздалегідь визначеного переможця торгів чим порушено ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації, щодо обовязкової наявності дозволу з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на:
• Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів.
• Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
• Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
• Газополум’яні роботи.
2. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника), наявність даної вимоги є дискримінаційною та для нас не зрозумілою, оскільки при поточному ремонті замовником будівництва складається перелік робіт на основі дефектного акту, крім того, предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту приміщень та фасаду, а не виготовлення проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що замовником торгів вже чітко визначено перелік робіт згідно технічного опису предмету закупівлі, крім того, на поточний ремонт не поширюються норми та правила визначення вартості будівництва згідно ДСТУ, тому наявність даної вимоги є дискримінаційною, та порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та може свідчити про заздалегідь визначеного переможця торгів. Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
3. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Згідно норм законодавства наявність даних сертифікатів не є обов`язковою та не передбачена жодним нормативним документом, що регулює процес реалізації об’єктів будівництва, запровадження систем управління якістю є виключним правом, бажанням і волевиявленням самої організації, а не обов`язком.
Дана вимога є дискримінаційною та повторно свідчить лише про наявність уже визначеного переможця торгів по даній процедурі закупівлі.
Вимагаємо, виключити дану вимогу яка є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб`єктів господарювання подавати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації (рішення №1730-р/пк-ск. від 04.08.2016р., рішення №1784-р/пк-ск, від 11.08.2016р., рішення №1715-р/пк-ск від 01.08.2016р., та інші).
4. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді Ліцензії учасника на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій.
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що знову таки порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник торгів (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій. Ніхто не забороняє, потенційному учаснику торгів взяти, для прикладу, згідно договору оренди, робоче місце в іншої організації, на використання програмного продукту АВК-5 (або аналог). Повторно зазначаємо, що предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації.
Повторно зазначаємо, що на поточний ремонт не поширюються правила визначення вартості будівництва згідно стандартів ДСТУ.
Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. В Додатку 6 тендерної документації в примітках до відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт зазначено, що загальна кількість будівельних машин зі свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів власних та/або орендованих та/або згідно договорів надання послуг має бути в учасника не менше 20 одиниць.
Також, обов’язкова наявність в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів.
Є дивним, чому Замовником виставлена вимога, щодо обов’язкової наявністі в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, в заздалегідь визначеного переможця торгів більше відсутні машини-механізми на які він може надати підтвердження у вигляді технічних паспортів, оборотно-сальдові відомості та інвентарні картки обліку основних засобів?
Дана вимога, щодо наявності в учасника не менше 20 одиниць будівельних машин з яких в учасника торгів має бути не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів є не лише дискримінаційною, а ще свідчить про повну не компетентність Замовника торгів, оскільки згідно технічного опису предмету закупівлі (переліку робіт) передбачений наступний перелік машин-механізмів: кран переносний, вантажопідйомість 1т; копресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання та електричним двигуном, агрегати фарбувальні, аппарат піскоструменевий. Дані механізми нормативно передбачені в складі робіт згідно технічного опису процедури закупівлі які в сукупній кількості не перевищують 6-ти одиниць, тому використання 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, просто не можливо, оскільки вони не передбаченні нормативно. Крім того, згідно технічного опису процедури закупівлі (переліку робіт), дані машини – механізми, що передбачені нормативно, можуть бути замінені на ручну працю з подальшим їх виключенням з пропозиції учасника торгів.
Дана вимога, є дискримінаційною та обмежує коло учасників торгів. Вимагаємо її виключити, та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самими не порушуючи принципи ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
6. В примітках форми 3 тендерної документації зазначено, що в учасника торгів має бути наявність робітників основних будівельних професій в кількості не менше ніж 20 осіб, втому числі не менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки нормативно ніде не зазначено, що учасник торгів для участі в процедурі закупівлі має мати фіксовану кількість працівників, крім того дана вимога обмежує участь у процедурі закупівлі суб`єктів господарювання, які можуть мати менше, ніж 20 осіб основних будівельних професій в тому числі менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, які будуть залучені до виконання послуг з поточного ремонту.
Крім того, згідно ЦКУ потенційному учаснику торгів (переможцю) дозволено наймати (залучати) необхідну кількість працівників згідно цивільно-правових угод, в разі перемоги в торгах для виконання зобов`язань згідно умов договору та технічного завдання предмету закупівлі.
Такі дії замовника порушують вимоги ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників.
Також Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації щодо кількості працівників (рішення №1182-р/пк-ск від
20.07.2015р.).
Вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо обов`язкової наявності встановленої кількості найманих працівників та кількості працівників за основним місцем роботи, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів.
Варто зазначити, що в умовах тендерної документації Замовником передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, однак не зважаючи на це, Замовником в складі тендерної документації виставлено умови, що ставлять майбутніх учасників в нерівні умови та спотворюють процес чесної конкуренції, максимальної економії, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, створюючи дискримінаційні умови.
Також варто пам`ятати, що згідно ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи, несуть відповідальність згідно із законами України.
Слід відмітити, що вищевказана відповідальність передбачена ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключити дискримінаційні умови описані в п.1 - п.6 включно.
В разі залишення даної вимоги без розгляду, без внесення змін в умови тендерної документації будемо змушені звернутись до АМКУ та Північного офісу Держаудитслужби з метою дотримання принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо добросовісної конкуренції серед учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-05-000006 ● aca23cf18a0645c8826ad7ed854229c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2020 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.10.2020
№ 69
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.10.2020 № 69.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-31-001893-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
"Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради надає відповідь про усунення порушень.
2020-10-19 11:14:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" #42297001 |
Рішення скасоване |
1 555 630,80
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:12
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" #42297001 |
Переможець |
1 555 630,80
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:21
|
Додаткова угода № 01_compressed (1).pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 15:36
|
Договір.zip | укладений |
28 жовтня 2020 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 28/10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |