Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 558 933,00 UAH
UA-2020-08-31-001893-b d8b54c9870af4ec7bfa5c59603d60685
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Дідківська

+380961867015 myzei_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02226278
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Майдан Замковий, 1
Контактна особа: Світлана Дідківська
+380961867015
myzei_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 12:29
Очікувана вартість: 1 558 933,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 794,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 .Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутній.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11709, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Соборності, 76/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, з яких _________________________ (____________________________) на строк не більше 90 календарних днів. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 10:58
Тендерна_документацiя.docx
14 вересня 2020 10:58
Таблиця змін Додаток 1 .docx
10 вересня 2020 16:28
Додаток_7_Проект_договору.doc
31 серпня 2020 12:16
Оголошення.pdf
31 серпня 2020 12:16
Додаток 2.rtf
14 вересня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 10:58
Тендерна_документацiя.docx
10 вересня 2020 16:28
Тендерна_документацiя.docx
31 серпня 2020 12:16
Тендерна_документацiя.docx
14 вересня 2020 10:58
Таблиця змін Додаток 1 .docx
10 вересня 2020 16:28
Таблиця змін Додаток 1 .docx
10 вересня 2020 16:28
Додаток_7_Проект_договору.doc
31 серпня 2020 12:16
2.4._Додаток_7_Проект_договору.doc
31 серпня 2020 12:16
Оголошення.pdf
31 серпня 2020 12:16
Додаток 2.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 07 вересня 2020 10:10
Дата відповіді: 09 вересня 2020 11:13
Розглянувши умови тендерної документації по предмету закупівлі відкритих торгів з «Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», було встановлено ряд дискримінаційних умов, на основі чого вимагаємо замовника внести зміни в тендерну документацію. 1. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції копії ліцензії (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) та дозволів та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на: • Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів. • Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. • Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. • Газополум’яні роботи. • Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. • Зварювальні роботи; При цьому, в переліку робіт, що є предметом закупівлі (Додаток №2 тендерної документації) процедури закупівлі, відсутні будь-які роботи, що потребують дозволу з охорони праці на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, відсутні механізми в складі норм технічного опису, що потребують отримання дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, також в складі технічного опису предмету закупівлі відсутні роботи, що потребують дозволу щодо газополум’яних робіт, крім того, жодною нормою робіт з технічного опису не передбачено зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Згідно технічного опису предмету закупівлі передбачається застосування агрегатів фарбувальних, компресори пересувні, крана переносний вантажопідйомністю 1т, тобто механізми, що не потребують додаткового отримання дозволу виданого уповноваженим органом. В технічному описі предмету закупівлі передбачено виконання внутрішніх опоряджувальних робіт (перегородки, підлоги, водовідвідна система, опоряджувальні внутрішні роботи стін та стель, ремонт віконних та дверних прорізів, зовнішнє опорядження, електромонтажні роботи, улаштування вентиляції) тобто, виконання даних робіт, не відноситься до робіт, що потребують отримання дозволу виданого уповноваженим органаом, щодо робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, щодо монтажу, демонтажу, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, газополум’яні роботи. Включення даної вимоги в тендерну документацію, з конкретним переліком видів робіт підвищеної небезпеки зі сторони замовника є дискрімінаційною, та може свідчити, про заздалегідь визначеного переможця торгів чим порушено ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації, щодо обовязкової наявності дозволу з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на: • Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів. • Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. • Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. • Газополум’яні роботи. 2. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника), наявність даної вимоги є дискримінаційною та для нас не зрозумілою, оскільки при поточному ремонті замовником будівництва складається перелік робіт на основі дефектного акту, крім того, предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту приміщень та фасаду, а не виготовлення проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що замовником торгів вже чітко визначено перелік робіт згідно технічного опису предмету закупівлі, крім того, на поточний ремонт не поширюються норми та правила визначення вартості будівництва згідно ДСТУ, тому наявність даної вимоги є дискримінаційною, та порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та може свідчити про заздалегідь визначеного переможця торгів. Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації. 3. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018. Згідно норм законодавства наявність даних сертифікатів не є обов`язковою та не передбачена жодним нормативним документом, що регулює процес реалізації об’єктів будівництва, запровадження систем управління якістю є виключним правом, бажанням і волевиявленням самої організації, а не обов`язком. Дана вимога є дискримінаційною та повторно свідчить лише про наявність уже визначеного переможця торгів по даній процедурі закупівлі. Вимагаємо, виключити дану вимогу яка є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб`єктів господарювання подавати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації (рішення №1730-р/пк-ск. від 04.08.2016р., рішення №1784-р/пк-ск, від 11.08.2016р., рішення №1715-р/пк-ск від 01.08.2016р., та інші). 4. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді Ліцензії учасника на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що знову таки порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник торгів (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій. Ніхто не забороняє, потенційному учаснику торгів взяти, для прикладу, згідно договору оренди, робоче місце в іншої організації, на використання програмного продукту АВК-5 (або аналог). Повторно зазначаємо, що предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації. Повторно зазначаємо, що на поточний ремонт не поширюються правила визначення вартості будівництва згідно стандартів ДСТУ. Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. В Додатку 6 тендерної документації в примітках до відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт зазначено, що загальна кількість будівельних машин зі свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів власних та/або орендованих та/або згідно договорів надання послуг має бути в учасника не менше 20 одиниць. Також, обов’язкова наявність в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів. Є дивним, чому Замовником виставлена вимога, щодо обов’язкової наявністі в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, в заздалегідь визначеного переможця торгів більше відсутні машини-механізми на які він може надати підтвердження у вигляді технічних паспортів, оборотно-сальдові відомості та інвентарні картки обліку основних засобів? Дана вимога, щодо наявності в учасника не менше 20 одиниць будівельних машин з яких в учасника торгів має бути не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів є не лише дискримінаційною, а ще свідчить про повну не компетентність Замовника торгів, оскільки згідно технічного опису предмету закупівлі (переліку робіт) передбачений наступний перелік машин-механізмів: кран переносний, вантажопідйомість 1т; копресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання та електричним двигуном, агрегати фарбувальні, аппарат піскоструменевий. Дані механізми нормативно передбачені в складі робіт згідно технічного опису процедури закупівлі які в сукупній кількості не перевищують 6-ти одиниць, тому використання 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, просто не можливо, оскільки вони не передбаченні нормативно. Крім того, згідно технічного опису процедури закупівлі (переліку робіт), дані машини – механізми, що передбачені нормативно, можуть бути замінені на ручну працю з подальшим їх виключенням з пропозиції учасника торгів. Дана вимога, є дискримінаційною та обмежує коло учасників торгів. Вимагаємо її виключити, та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самими не порушуючи принципи ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». 6. В примітках форми 3 тендерної документації зазначено, що в учасника торгів має бути наявність робітників основних будівельних професій в кількості не менше ніж 20 осіб, втому числі не менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки нормативно ніде не зазначено, що учасник торгів для участі в процедурі закупівлі має мати фіксовану кількість працівників, крім того дана вимога обмежує участь у процедурі закупівлі суб`єктів господарювання, які можуть мати менше, ніж 20 осіб основних будівельних професій в тому числі менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, які будуть залучені до виконання послуг з поточного ремонту. Крім того, згідно ЦКУ потенційному учаснику торгів (переможцю) дозволено наймати (залучати) необхідну кількість працівників згідно цивільно-правових угод, в разі перемоги в торгах для виконання зобов`язань згідно умов договору та технічного завдання предмету закупівлі. Такі дії замовника порушують вимоги ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників. Також Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації щодо кількості працівників (рішення №1182-р/пк-ск від 20.07.2015р.). Вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо обов`язкової наявності встановленої кількості найманих працівників та кількості працівників за основним місцем роботи, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів. Варто зазначити, що в умовах тендерної документації Замовником передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, однак не зважаючи на це, Замовником в складі тендерної документації виставлено умови, що ставлять майбутніх учасників в нерівні умови та спотворюють процес чесної конкуренції, максимальної економії, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, створюючи дискримінаційні умови. Також варто пам`ятати, що згідно ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи, несуть відповідальність згідно із законами України. Слід відмітити, що вищевказана відповідальність передбачена ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключити дискримінаційні умови описані в п.1 - п.6 включно. В разі залишення даної вимоги без розгляду, без внесення змін в умови тендерної документації будемо змушені звернутись до АМКУ та Північного офісу Держаудитслужби з метою дотримання принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальний заклад «Житомирський обласний краєзнавчий музей» Житомирської обласної ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження документів зокрема, завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством). 2. Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для здійснення якісних технічних розрахунків під час підготовки та подання кошторисної частини тендерної пропозиції, а також для якісного та достовірно складання актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3), встановлена вимога щодо наявності інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Крім того під час надання послуг з поточного ремонту можуть виникнути питання щодо необхідності коригування технічної частини під час виконання робіт або ж необхідності виконання додаткових робіт, які не були передбачені технічним завданням . 3. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки надання послуг, які будуть закуповуватись. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідають усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю (стандарт ISO серії 9001) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість на всіх етапах виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки для майбутнього клієнта. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості послуг, дотриманні технологічних процесів та професіоналізмі компанії.
Оскільки, Замовником закупівлі є музей - пам’ятка культурної спадщини, встановлення вимоги про надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» є обґрунтованою.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018 та іншими. 4. Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для здійснення якісних технічних розрахунків під час підготовки та подання кошторисної частини тендерної пропозиції, а також для якісного та достовірно складання актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3), встановлена вимога щодо надання ліцензії на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві. Також зазначаємо, що будь-який потенційний учасник має змогу придбати та використовувати у своїй діяльності програмний комплекс АВК-5 (або аналог) без будь-яких обмежень. 5. Вимога щодо наявності мінімального переліку необхідного обладнання встановлена для того щоб учасник, з яким за результатами проведення закупівлі буде укладено договір, у найкоротші терміни (з дати підписання договору до 01.11.2020р) міг виконати увесь необхідний обсяг робіт, враховуючи поломки, несправності певних механізмів. 6. Вимога щодо наявності мінімальної кількості робітників основних будівельних професій встановлена для того щоб учасник, з яким за результатами проведення закупівлі буде укладено договір, у найкоротші терміни (з дати підписання договору до 01.11.2020р) міг виконати увесь необхідний обсяг робіт.
Варто зазначити, що в умовах тендерної документації Замовником передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VIII із змінами (надалі - Закон), а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону. Також зазначаємо що моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-001893-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАБУДОВНИК", Код ЄДРПОУ:13545190
Дата подання: 07 вересня 2020 10:25
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Розглянувши умови тендерної документації по предмету закупівлі відкритих торгів з «Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», було встановлено ряд дискримінаційних умов, на основі чого вимагаємо замовника внести зміни в тендерну документацію.
1. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції копії ліцензії (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) та дозволів та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на:
• Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів.
• Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
• Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
• Газополум’яні роботи.
• Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
• Зварювальні роботи;

При цьому, в переліку робіт, що є предметом закупівлі (Додаток №2 тендерної документації) процедури закупівлі, відсутні будь-які роботи, що потребують дозволу з охорони праці на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, відсутні механізми в складі норм технічного опису, що потребують отримання дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, також в складі технічного опису предмету закупівлі відсутні роботи, що потребують дозволу щодо газополум’яних робіт, крім того, жодною нормою робіт з технічного опису не передбачено зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Згідно технічного опису предмету закупівлі передбачається застосування агрегатів фарбувальних, компресори пересувні, крана переносний вантажопідйомністю 1т, тобто механізми, що не потребують додаткового отримання дозволу виданого уповноваженим органом.
В технічному описі предмету закупівлі передбачено виконання внутрішніх опоряджувальних робіт (перегородки, підлоги, водовідвідна система, опоряджувальні внутрішні роботи стін та стель, ремонт віконних та дверних прорізів, зовнішнє опорядження, електромонтажні роботи, улаштування вентиляції) тобто, виконання даних робіт, не відноситься до робіт, що потребують отримання дозволу виданого уповноваженим органаом, щодо робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, щодо монтажу, демонтажу, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, газополум’яні роботи.
Включення даної вимоги в тендерну документацію, з конкретним переліком видів робіт підвищеної небезпеки зі сторони замовника є дискрімінаційною, та може свідчити, про заздалегідь визначеного переможця торгів чим порушено ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації, щодо обовязкової наявності дозволу з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на:
• Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів.
• Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
• Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
• Газополум’яні роботи.

2. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника), наявність даної вимоги є дискримінаційною та для нас не зрозумілою, оскільки при поточному ремонті замовником будівництва складається перелік робіт на основі дефектного акту, крім того, предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту приміщень та фасаду, а не виготовлення проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що замовником торгів вже чітко визначено перелік робіт згідно технічного опису предмету закупівлі, крім того, на поточний ремонт не поширюються норми та правила визначення вартості будівництва згідно ДСТУ, тому наявність даної вимоги є дискримінаційною, та порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та може свідчити про заздалегідь визначеного переможця торгів. Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації.

3. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Згідно норм законодавства наявність даних сертифікатів не є обов`язковою та не передбачена жодним нормативним документом, що регулює процес реалізації об’єктів будівництва, запровадження систем управління якістю є виключним правом, бажанням і волевиявленням самої організації, а не обов`язком.
Дана вимога є дискримінаційною та повторно свідчить лише про наявність уже визначеного переможця торгів по даній процедурі закупівлі.
Вимагаємо, виключити дану вимогу яка є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб`єктів господарювання подавати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації (рішення №1730-р/пк-ск. від 04.08.2016р., рішення №1784-р/пк-ск, від 11.08.2016р., рішення №1715-р/пк-ск від 01.08.2016р., та інші).

4. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді Ліцензії учасника на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій.
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що знову таки порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник торгів (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій. Ніхто не забороняє, потенційному учаснику торгів взяти, для прикладу, згідно договору оренди, робоче місце в іншої організації, на використання програмного продукту АВК-5 (або аналог). Повторно зазначаємо, що предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації.
Повторно зазначаємо, що на поточний ремонт не поширюються правила визначення вартості будівництва згідно стандартів ДСТУ.
Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».

5. В Додатку 6 тендерної документації в примітках до відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт зазначено, що загальна кількість будівельних машин зі свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів власних та/або орендованих та/або згідно договорів надання послуг має бути в учасника не менше 20 одиниць.
Також, обов’язкова наявність в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів.
Є дивним, чому Замовником виставлена вимога, щодо обов’язкової наявністі в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, в заздалегідь визначеного переможця торгів більше відсутні машини-механізми на які він може надати підтвердження у вигляді технічних паспортів, оборотно-сальдові відомості та інвентарні картки обліку основних засобів?
Дана вимога, щодо наявності в учасника не менше 20 одиниць будівельних машин з яких в учасника торгів має бути не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів є не лише дискримінаційною, а ще свідчить про повну не компетентність Замовника торгів, оскільки згідно технічного опису предмету закупівлі (переліку робіт) передбачений наступний перелік машин-механізмів: кран переносний, вантажопідйомість 1т; копресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання та електричним двигуном, агрегати фарбувальні, аппарат піскоструменевий. Дані механізми нормативно передбачені в складі робіт згідно технічного опису процедури закупівлі які в сукупній кількості не перевищують 6-ти одиниць, тому використання 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, просто не можливо, оскільки вони не передбаченні нормативно. Крім того, згідно технічного опису процедури закупівлі (переліку робіт), дані машини – механізми, що передбачені нормативно, можуть бути замінені на ручну працю з подальшим їх виключенням з пропозиції учасника торгів.
Дана вимога, є дискримінаційною та обмежує коло учасників торгів. Вимагаємо її виключити, та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самими не порушуючи принципи ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».

6. В примітках форми 3 тендерної документації зазначено, що в учасника торгів має бути наявність робітників основних будівельних професій в кількості не менше ніж 20 осіб, втому числі не менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки нормативно ніде не зазначено, що учасник торгів для участі в процедурі закупівлі має мати фіксовану кількість працівників, крім того дана вимога обмежує участь у процедурі закупівлі суб`єктів господарювання, які можуть мати менше, ніж 20 осіб основних будівельних професій в тому числі менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, які будуть залучені до виконання послуг з поточного ремонту.
Крім того, згідно ЦКУ потенційному учаснику торгів (переможцю) дозволено наймати (залучати) необхідну кількість працівників згідно цивільно-правових угод, в разі перемоги в торгах для виконання зобов`язань згідно умов договору та технічного завдання предмету закупівлі.
Такі дії замовника порушують вимоги ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників.
Також Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації щодо кількості працівників (рішення №1182-р/пк-ск від
20.07.2015р.).
Вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо обов`язкової наявності встановленої кількості найманих працівників та кількості працівників за основним місцем роботи, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів.


Варто зазначити, що в умовах тендерної документації Замовником передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, однак не зважаючи на це, Замовником в складі тендерної документації виставлено умови, що ставлять майбутніх учасників в нерівні умови та спотворюють процес чесної конкуренції, максимальної економії, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, створюючи дискримінаційні умови.
Також варто пам`ятати, що згідно ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи, несуть відповідальність згідно із законами України.
Слід відмітити, що вищевказана відповідальність передбачена ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключити дискримінаційні умови описані в п.1 - п.6 включно.
В разі залишення даної вимоги без розгляду, без внесення змін в умови тендерної документації будемо змушені звернутись до АМКУ та Північного офісу Держаудитслужби з метою дотримання принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 11:15
Комунальний заклад «Житомирський обласний краєзнавчий музей» Житомирської обласної ради повідомляє що детальна відповідь у прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

Документи

09 вересня 2020 11:15
Відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-05-000006 ● aca23cf18a0645c8826ad7ed854229c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2020 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.10.2020
№ 69

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.10.2020 № 69.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-31-001893-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

"Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради надає відповідь про усунення порушень.

2020-10-19 11:14:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 1 555 630,80
UAH з ПДВ
1 555 630,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-Н" 1 557 257,00
UAH з ПДВ
1 557 257,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 12:10
Електронний підпис
22 жовтня 2020 12:09
Довідка ДПІ нова.pdf
20 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:02
Довідки переможця.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:30
3 Працівники 1.pdf
02 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:55
Довідка ДПІ.PDF
29 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:25
Довідки.pdf
29 вересня 2020 14:25
Довідка МВС.pdf
21 вересня 2020 11:29
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:27
20 Витяг ЄДР.pdf
21 вересня 2020 11:27
19 Персональні дані.pdf
21 вересня 2020 11:27
17 Штатний розпис, 1ДФ.pdf
21 вересня 2020 11:27
15 Виписка, витяг.pdf
21 вересня 2020 11:27
14 Статут.pdf
21 вересня 2020 11:27
13 Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2020 11:27
12 Дозвільні документи.pdf
21 вересня 2020 11:27
11 Уповноважена особа.pdf
21 вересня 2020 11:27
10 Листи та довідки.pdf
21 вересня 2020 11:27
8 Проект договору.pdf
21 вересня 2020 11:27
7.2 Кошторис.rar
21 вересня 2020 11:27
7.1 Кошторис_графіки.pdf
21 вересня 2020 11:27
7 Технічні вимоги.pdf
21 вересня 2020 11:27
6 Стаття 17.pdf
21 вересня 2020 11:27
5.1 Щодо руху коштів.pdf
21 вересня 2020 11:27
5 Фін. звітність.pdf
21 вересня 2020 11:27
4 Досвід.rar
21 вересня 2020 11:27
3 Працівники 3 робітники.rar
21 вересня 2020 11:27
3 Працівники 2 ІТР.rar
21 вересня 2020 11:27
2 МТБ.pdf
21 вересня 2020 11:27
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"

ТОВ "ЕКО-Н"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Рішення скасоване 1 555 630,80
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:12
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Переможець 1 555 630,80
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 15:18

Вимога про усунення невідповідностей

Голова тендерного комітету повідомив, що відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ". Голова тендерного комітету зауважила, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Протокольним рішенням №24 від 25.09.2020 року було обрано переможцем процедури закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір із ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ". Проте за результатами моніторингу, розпочатого відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено що у складі тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект» відсутні довідки згідно Форми 2 та Форми 3 відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника. Тендерний комітет за результатами результатів моніторингу, вирішив скасувати своє рішення щодо обрання переможця процедури ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ". Секретар тендерного комітету запропонував повторно розглянути пропозицію - ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ", оскільки попереднє рішення про обрання переможцем тендеру прийнято на другий робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, у Замовника ще залишається три робочі дні для розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника.. Тендерним комітетом проведено повторний розгляд пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" щодо закупівлі «Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Голова тендерного комітету зауважив, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Секретар повідомила, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме. • Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання, зокрема, довідок Форми 2 та Форми 3 відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією. ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" в складі тендерної пропозиції не надано довідки згідно Форми 2 та Форми 3 відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника. Враховуючи вказане, Учасник має право виправити виявлену невідповідність, шляхом до завантаження в електрону систему закупівель довідки згідно Форми 2 та Форми 3 відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника. Секретар тендерного комітету запропонувала направити ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповіності в інформації та документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
1 555 630,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:21
Додаткова угода № 01_compressed (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 15:36
Договір.zip укладений
28 жовтня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 28/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 555 630,80
UAH (в тому числі ПДВ 259 271,80 UAH)