Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Опори
Supports
Очікувана вартість
112 000 000,00 UAH
UA-2020-08-31-001883-b 6444c95964804bb790cf9a4e9eb5b62c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кульбашна Людмила

+380504477586 lminko@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна
Контактна особа: Кульбашна Людмила
+380504477586
lminko@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public Joint Stock Company "Cherkasyoblenergo"
National ID: 22800735
Contact point: Kulbashna Luidmila
+380504477586
lminko@bigmir.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 13:22
Очікувана вартість: 112 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000000 UAH
Publication date: 31 серпня 2020 12:17
Enquiries until: 21 вересня 2020 08:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 112 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,54 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Scope of the procurement
Місцезнаходження: вул. Гоголя, буд. 285, м. Черкаси, 18002
Категорія замовника: п.4 ч.4 ст. 2 Закону: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст. 2 Закону
Строк дії забезпечення тендерних пропозицій - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних.
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
(джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Розгорнути Згорнути
Location: st. Gogol, bldg. 285, Cherkasy, 18002
Customer category: item 4 part 4 of Art. 2 of the Law: legal entities and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law
The term of securing tender offers is not less than 90 days from the date of the deadline for submission of tenders.
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
(source of financing of purchase - own budget (funds from economic activity of the enterprise)
The range, quantity of goods and other conditions of purchase are defined in the tender documentation and appendices to it.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9777 шт.
Опора СВ 95-2,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SV 95-2.0
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
4780 шт.
Опора СВ 95-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SV 95-3
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
3900 шт.
Опора СВ-105-3,6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SV-105-3,6
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1635 шт.
Опора СВ-105-5,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SV-105-5.0
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
50 шт.
Опора СВ 164-10,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SV 164-10.7
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
18 шт.
Опора СВ 164-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SV 164-12
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
20 шт.
Опора СК 105-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SC 105-5
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
40 шт.
Опора СК-105-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SK-105-8
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
40 шт.
Опора СК-105-10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SK-105-10
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
20 шт.
Опора СК-105-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SK-105-12
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
40 шт.
Опора СК-105-14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SK-105-14
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
12 шт.
Опора СК-22,2-1,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SK-22.2-1.1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
86 шт.
Опора СК 22.4-1,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SC 22.4-1.1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
75 шт.
Опора СК 26.1-1,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SC 26.1-1.1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
4 шт.
Опора СК 26.1-2,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SC 26.1-2.1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
98 шт.
Опора СК26.1-5.1а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SK26.1-5.1a
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
72 шт.
Опора СК-26,1-6,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SK-26.1-6.1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
85 шт.
Опора СК 26,3-2,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support SC 26.3-2.1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1000 шт.
Плита УБК-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Plate UBK-5
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
10 шт.
Плита анкерна ПА 1-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Anchor plate PA 1-1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
170 шт.
Приставки ПТн 2,2-4,25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Prefixes PTn 2,2-4,25
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
28 шт.
Приставки ПТ-32-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Prefixes PT-32-1
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
40 шт.
Приставка ПТ-43-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Prefix PT-43-2
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
100 шт.
Лотки кабельні УБК-2А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Trays cable UBK-2A
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
15 шт.
Ригель АР6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Crossbar AP6
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
60 шт.
Ригель АР7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Crossbar AP7
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
72 шт.
Ригель АР 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Crossbar AR 8
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
15 шт.
Кріплення до ригеля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Fastening to a crossbar
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
45 шт.
Стійка СЦП-1, L=14,0v
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Rack SCP-1, L = 14,0v
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
84 шт.
Блок Ф5-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, на склади структурних підрозділів Замовника, на умовах DDP, згідно Інкотермс - 2010
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Block F5-4
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відстрочка платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів з дати постачання партії товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 12:14
Додаток 5_технічні вимоги.doc
31 серпня 2020 12:14
Додаток 4_проект договору.doc
31 серпня 2020 12:14
Додаток 3_документи для переможців.doc
31 серпня 2020 12:14
Додаток 2_документи для учасників.doc
31 серпня 2020 12:14
Додаток 1_цінова пропозиція.doc
31 серпня 2020 12:14
ТД (англ).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поділу предмету закупівлі на лоти
Дата подання: 01 вересня 2020 11:18
Дата відповіді: 03 вересня 2020 15:16
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник зазначив конкретну назву товару "Опори". Але, крім опор у складі предмету закупівлі є вироби, які ніякого відношення до опор не мають, а саме: лотки, плити, ригелі, деталі кріплення, приставки. Тому, наполегливо просимо привести умови тендерної документації у відповідність до норм діючого законодавства та здійснити поділ предмету закупівлі на відповідні лоти. Крім цього, Замовником висуваються вимоги щодо мінімальної партії поставки від 2 шт. Товар,визначений замовником одним лотом абсолютно відрізняється один від одного за призначенням, габаритами, обсягом, вагою і як наслідок, особливостями та вартістю доставки. З урахуванням вимог Замовника щодо умов поставки на місце призначення, розрахувати Учаснику вартість доставки за умовами мінімальної партії у кількості 2 шт. не можливо об'єктивно. Так, наприклад, виходячі із умов тендерної документації Замовник може надати заявку з мінімальною кількістю поставки плит УБК-5 - 2 шт.? Тому просимо максимально доопрацювати умови тендерної документації задля недопущення порушень основоположних принципів добросовісної конкуренції серед Учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Процедура закупівлі оголошена за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини. Отже, поділ предмета закупівлі на лоти, відповідно до Порядку, є правом, а не обов’язком Замовника торгів. Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти товариство не вбачає необхідності.
Таким чином, ПАТ «Черкасиобленерго» під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, враховує потреби товариства для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання опор планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для ПАТ «Черкасиобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів. В нашому випадку предметом закупівлі є виключно залізобетонні вироби. Товар не будучи ідентичним, має схожі характеристики, складається із однакових компонентів, застосовуються однакові виробничі процеси та технології, мають одну сферу застосувань - облаштування ліній електропередач.
Стосовно конкретної назви предмету закупівлі «ОПОРИ» - так специфікація містить інші залізобетонні вироби. Лотки та плити для улаштування кабельних ліній електропередач складають близько 3,5% від загального обсягу закупівлі. Але, якщо це впливає на якість складеної тендерної документації, та допоможе Учасникам при складанні тендерної пропозиції, Замовник обов’язково доповнить конкретну назву предмету закупівлі «ОПОРИ ТА ІНШІ ЗАЛІЗОБЕТОННІ ВИРОБИ».
Для створення конкурентного середовища, ніхто не обмежує прав Учасника, укласти відповідні угоди з іншими виробниками окремих видів залізобетонних виробів та запропонувати весь перелік товару у своїй тендерній пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-001883-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 01 вересня 2020 22:04
строк поставки товарів
Dear Buyer,

We just translated Annex 5 and reading general terms. In section 4.4. we found error, whick looks like typing mistake or absurd.

1. General delivery time till the end of 2021 is okay. We may supply earlier.
2. Demand of delivery within 2 days from the date of Buyer's Order looks erroneous. If so, products must be just ready and stored in Cherkassy. 2 days is only a time for transport ordering and hauling.
As we are going to ship the goods from overseas, we demand that this mistaken or crooking section will be omitted and left only delivery time till the end of 2021 with right of earlier delivery.

Thank you.
-----------------------------------------

Шановний покупце,

Ми щойно переклали Додаток 5 і читаємо загальні терміни. У розділі 4.4. ми виявили помилку, яка схожа на помилку друку або абсурд.

1. Загальний час доставки до кінця 2021 року - це нормально. Ми можемо поставляти раніше.
2. Вимога про доставку протягом 2 днів з дати замовлення Покупця виглядає помилково. Якщо так, продукти повинні бути просто готовими та зберігатись у Черкасах. 2 дні - це лише час для замовлення транспорту та місцевих перевезень.
Оскільки ми будемо відправляти товари з-за кордону, ми вимагаємо, щоб цей помилковий або кривий розділ був опущений і залишився лише час доставки до кінця 2021 року з правом попередньої доставки.

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 11:39
Шановний Учаснику!
1. Згідно п. 4.4. тендерної документації строк поставки товарів – строк дії договору – «з дати підписання договору і діє до 31.12.2021 року». Замовник мав на увазі, що весь обсяг товару (30 найменувань згідно специфікації додатку №5 тендерної документації) буде замовлятися невеликими партіями на протязі строку дії договору, згідно реального фінансування та потреб Замовника.
2. Поставка партії товару проводиться після отримання Учасником (постачальником) заявки від Замовника (покупця), у строк, що не може бути більше, ніж два дня.
Замовник розуміє, що строк поставки товару з за кордону, буде значно більшим, але ліквідація аварійних ситуацій та недостатнє фінансування підприємства, змушує Замовника ставити дану вимогу.
Тендерний комітет Замовника буде і в подальшому дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників.
Дякую.


Dear Participant!
1. According to item 4.4. tender documentation, the term of delivery of goods - the term of the contract - "from the date of signing the contract and valid until 31.12.2021". The Customer meant that the entire volume of goods (30 items according to the specification of Annex №5 of the tender documentation) will be ordered in small batches during the term of the contract, according to the actual financing and needs of the Customer.
2. Delivery of a consignment of goods is carried out after receipt by the Participant (supplier) of the application from the Customer (buyer), in the term which cannot be more than two days.
The Customer understands that the delivery time of goods from abroad will be much longer, but the elimination of emergencies and insufficient funding of the enterprise, forces the Customer to make this requirement.
The Customer's Tender Committee will continue to adhere to non-discriminatory and impartial treatment of all Bidders.

Thank you.
Номер вимоги: UA-2020-08-31-001883-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 04 вересня 2020 12:00
Deliveries
Dear Buyer,

I understand your position. You want that whole lot of 20,000 supports (big pile...) will be produced and then shipped to you in portions corresponding to money you will have. So now - no money? Serious manufacturer will not accept such terms. You order the lot - take it and pay. Alternatively delivery time for each partial shipment shall be extended to 90 days. Put yourself on the place of manufacturers. World is big and nobody is desperate to get Ukrainian orders, especially now.

Thank you.
--------------------------------

Шановний покупце,

Я розумію вашу позицію. Ви хочете, щоб ціла партія з 20 000 опор (велика купа ...) була виготовлена, а потім відвантажена Вам частинами, що відповідають вашим грошам. Тож тепер - грошей немає? Серйозний виробник не приймає таких умов. Ви замовляєте лот - візьміть і заплатіть. Як варіант, час доставки для кожної часткової відвантаження повинен бути продовжений до 90 днів. Поставте себе на місце виробників. Світ великий, і ніхто не відчайдушно хоче отримувати українські замовлення, особливо зараз.

Дякую.
--------------------------------
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 09:02
Шановний Учаснику!
Проблеми Постачальників ми розуміємо, та якщо торги будуть відмінені за відсутністю Учасників, то будемо змушені змінювати умови доставки.
На сьогоднішній день, Замовник не планує змінювати строки та умови постачання.

--------------------------------

Dear Participant!
We understand the problems of Suppliers, but if the bidding is canceled in the absence of Bidders, we will be forced to change the terms of delivery.
To date, the Customer does not plan to change the terms and conditions of delivery.
Номер вимоги: UA-2020-08-31-001883-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 07 вересня 2020 17:22
Drawings
Dear Buyer,

Our manufacturer asks for drawings of products you want to buy. They don't know what is it of the model"SV95-3" "SV105-3.6", etc. Maybe it is clear for local manufacturers, but for foreign - not. As this tender shall not discriminate non-residents, I believe that demand to publish drawings is fair.

Thank you.

Шановний покупце,

Наш виробник запитує креслення товарів, які ви хочете придбати. Вони не знають, що це за модель "SV95-3" "SV105-3.6" та ін. Можливо, для місцевих виробників це зрозуміло, а для іноземних - ні. Оскільки цей тендер не повинен дискримінувати нерезидентів, я вважаю, що вимога опублікувати малюнки є справедливою.

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 09:50
Добрий день!
Як що, у Вашого виробника є питання стосовно робочих креслень то зауважимо, що тендерна документація містить посилання на державні норми та стандарти, та додатково в додатку №5 до тендерної документації наведені всі характеристики, у тому числі і габаритні розміри.
Ми, ні в якому разі, не застосовуємо дискримінаційних вимог та намагаємось, щоб всі Учасники були в рівних умовах. Але робочі креслення мають тільки виробники. ПАТ «Черкасиобленерго» - ПОКУПЕЦЬ, тому робочі креслення у нас відсутні.
Замовник зазначає, що умови тендерної документації забезпечать участь у тендері досвідчених Постачальників, що дозволить отримати належну якість та своєчасність постачання товару.
_______________________________________

Good day!
If your manufacturer has questions about working drawings, please note that the tender documents contain references to state norms and standards, and in addition in Annex №5 to the tender documents are all the characteristics, including dimensions.
We do not in any way apply discriminatory requirements and try to ensure that all Participants are on an equal footing. But only manufacturers have working drawings. PJSC "Cherkasyoblenergo" - BUYER, so we do not have working drawings.
The Customer notes that the terms of the tender documentation will ensure the participation of experienced Suppliers in the tender, which will allow to obtain the proper quality and timeliness of delivery of goods.
Номер вимоги: UA-2020-08-31-001883-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 08 вересня 2020 13:00
Our negs
Graetesj... Nihto fizichno ne zmozhe postaviti za takij chas. Ale dobre - opublikujte bud laska kreslennia jak mi zapituvali. A tam - podivimosj.
Djakuju.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 09:48
Добрий день!
Робочі креслення мають - ВИРОБНИКИ. ПАТ «Черкасиобленерго» - ПОКУПЕЦЬ, тому робочі креслення у нас відсутні.
Згідно абзацу 2 частини 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток №5 до тендерної документації містить інформацію про технічні характеристики, параметри та національні стандарти.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 жовтня 2020
UA-2020-08-31-001883-b6444c95964804bb790cf9a4e9eb5b62c
Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СВІТЛОВОДСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ЕНЕРГОБУДПОСТАЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:45
опис статут.pdf
23 жовтня 2020 09:45
Статут_повний.pdf
23 жовтня 2020 09:45
Рiшення_учасника_СЗЗБВ.pdf
23 жовтня 2020 09:45
цінова-оновлена.pdf
23 жовтня 2020 09:45
ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 09:45
довідка.pdf
23 жовтня 2020 09:45
public_doc (1).pdf
23 жовтня 2020 09:45
public_doc (1).p7s
23 жовтня 2020 09:45
Dovidka_20247464240140576681.pdf
29 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:08
додаток 1.pdf
29 вересня 2020 11:08
додаток 5.pdf
29 вересня 2020 11:08
додаток 2.pdf

Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 08:30
Електронний підпис
30 вересня 2020 08:30
Електронний підпис
30 вересня 2020 08:29
Протокол НР.7Z
30 вересня 2020 08:29
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 вересня 2020 08:29
Лист для клієнті.7z
30 вересня 2020 08:29
Гарантія 8924-20.7z
30 вересня 2020 08:29
Витяг із Статуту.7z
30 вересня 2020 08:29
Банківська ліцензі.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОВОДСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ЕНЕРГОБУДПОСТАЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОВОДСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ" 70 100 000,40
UAH з ПДВ
69 499 658,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ЕНЕРГОБУДПОСТАЧ" 70 197 400,02
UAH з ПДВ
69 597 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:45
опис статут.pdf
23 жовтня 2020 09:45
Статут_повний.pdf
23 жовтня 2020 09:45
Рiшення_учасника_СЗЗБВ.pdf
23 жовтня 2020 09:45
цінова-оновлена.pdf
23 жовтня 2020 09:45
ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 09:45
довідка.pdf
23 жовтня 2020 09:45
public_doc (1).pdf
23 жовтня 2020 09:45
public_doc (1).p7s
23 жовтня 2020 09:45
Dovidka_20247464240140576681.pdf
29 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:08
додаток 1.pdf
29 вересня 2020 11:08
додаток 5.pdf
29 вересня 2020 11:08
додаток 2.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 08:30
Електронний підпис
30 вересня 2020 08:30
Електронний підпис
30 вересня 2020 08:29
Протокол НР.7Z
30 вересня 2020 08:29
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 вересня 2020 08:29
Лист для клієнті.7z
30 вересня 2020 08:29
Гарантія 8924-20.7z
30 вересня 2020 08:29
Витяг із Статуту.7z
30 вересня 2020 08:29
Банківська ліцензі.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОВОДСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ЕНЕРГОБУДПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІТЛОВОДСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ"
#42046647
Переможець 69 499 658,70
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОВОДСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ"
#42046647
69 499 658,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 10:32
1093-01-11-20 Світловодський завод залізобетонних виробів_опори_ДУ 6_розірвання.pdf укладений
02 лютого 2023 10:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:22
1093-01-11-20 Світловодський завод залізобетонних виробів_опори_ДУ 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2022 10:28
1093-01-11-20 Світловодський завод залізобетонних виробів_опори_ДУ 4.pdf зміни до договору
01 червня 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 15:34
1093-01-11-20 Світловодський завод залізобетонних виробів_опори_ДУ 3.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 14:41
1093-01-11-20 Світловодський завод залізобетонних виробів_опори_ДУ 2.pdf укладений
25 червня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 08:24
1093-01-11-20 Світловодський завод залізобетонних виробів_опори_ДУ 1.pdf укладений
11 березня 2021 08:24
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:20
1093-01-11-20 Світловодський завод залізобетонних виробів-опори.pdf укладений
03 листопада 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 11.03.2021 року. 8. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін – 69 499 417,09 грн. Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 1093-01/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 22.06.2021 року. 8. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін – 69 499 176,35 грн. Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 1093-01/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 23.11.2021 року. 14. Сума договору після внесення змін – без змін 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – без змін
Номер договору про закупівлю: 1093-01/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №4 від 26.05.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - 69 485 728,24 грн. Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 1093-01/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 29.12.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - без змін Кількість товарів - без змін
Номер договору про закупівлю: 1093-01/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 33 921 382,91
UAH (в тому числі ПДВ 5 653 563,82 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, вирішили розірвати Договір поставки №1093-01/11-20 від 03.11.2020 року.