Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 12+700 автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон - Нова Каховка - Генічеськ у Херсонській області
Current average repair on the installation of of the elements of the system for monitoring the condition of roads and traffic at 12+700 kilometer of the state sagnificanse road R-47 Kherson – Nova Kahovka – Genichesk in Kherson region
Очікувана вартість
11 888 467,00 UAH
UA-2020-08-31-001790-a 9e0752c454054915af6d3a4d6c65356b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

+380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська область обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Kherson Oblast
National ID: 25899361
Contact point: Funtova Sergiyivna Nadiya
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:57
Очікувана вартість: 11 888 467,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 442,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 356654.01 UAH
Publication date: 31 серпня 2020 18:17
Enquiries until: 29 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 11 888 467 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 442 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 12+700 автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон - Нова Каховка - Генічеськ у Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)
IBS I.1-218-182:2011 Current average repair on the installation of of the elements of the system for monitoring the condition of roads and traffic at 12+700 kilometer of the state sagnificanse road R-47 Kherson – Nova Kahovka – Genichesk in Kherson region (45233142-6 - Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 12+700 автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон - Нова Каховка - Генічеськ у Херсонській області (джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair on the installation of of the elements of the system for monitoring the condition of roads and traffic at 12+700 kilometer of the state sagnificanse road R-47 Kherson – Nova Kahovka – Genichesk in Kherson region (source of procurement financing: budget funds)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 09:39
Зміни ТД3.doc
24 вересня 2020 16:13
Зміни ТД2.doc
11 вересня 2020 13:48
Зміни ТД.doc
01 жовтня 2020 09:39
Документація (нова редакція3).doc
24 вересня 2020 16:13
Документація (нова редакція2).doc
11 вересня 2020 13:48
Документація (нова редакція).doc
31 серпня 2020 18:14
Документація.doc
01 жовтня 2020 09:39
ДОДАТОК 3 (нова редакція3).doc
24 вересня 2020 16:13
ДОДАТОК 3 (нова редакція2).doc
11 вересня 2020 13:48
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 18:14
ДОДАТОК 3.doc
01 жовтня 2020 09:39
ДОДАТОК 2 (нова редакція3).docx
24 вересня 2020 16:13
ДОДАТОК 2 (нова редакція2).docx
11 вересня 2020 13:48
ДОДАТОК 2 (нова редакція).docx
31 серпня 2020 18:14
ДОДАТОК 2.docx
01 жовтня 2020 09:39
ДОДАТОК 1 (нова редакція3).doc
24 вересня 2020 16:13
ДОДАТОК 1 (нова редакція2).doc
11 вересня 2020 13:48
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 18:14
ДОДАТОК 1.doc
01 жовтня 2020 09:39
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція3).doc
24 вересня 2020 16:13
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція2).doc
11 вересня 2020 13:48
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція).doc
31 серпня 2020 18:14
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc
01 жовтня 2020 09:39
ДОДАТОК 5 (нова редакція3).doc
24 вересня 2020 16:13
ДОДАТОК 5 (нова редакція2).doc
11 вересня 2020 13:48
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 18:14
ДОДАТОК 5.doc
01 жовтня 2020 09:39
ДОДАТОК 4 (нова редакція3).doc
24 вересня 2020 16:12
ДОДАТОК 4 (нова редакція2).doc
11 вересня 2020 13:48
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 18:14
ДОДАТОК 4.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 жовтня 2020
UA-2020-08-31-001790-a9e0752c454054915af6d3a4d6c65356b
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна, Херсонська область обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:17
ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:18

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей 1.Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 29.09.2020 №167/12 за змістом не відповідає вимогам, що встановлені Таблицею 1, а саме: - нумерація граф викладена не за порядком; - графа 2 таблиці “Назва обладнання” містить посилання на тип або марку або модель транспортного засобу; - у графі 4 “Тип або марку або модель” відсутні відомості щодо типу або марки або моделі зазначених транспортних засобів; - п.2 графи 4 викладено російською мовою; - п.5 графи 6 зазначено, що власником КАМАЗ 55111 є ТОВ “Самарь-Автошляхсервіс”, а у наданому свідоцтві №СХХ 371491 від 26.08.2014 власником є Бєсаев М.В. - у п.6. графі 2 зазначено МАЗ 54323, що не відповідає наданому договору на підставі якого перебуває в користуванні; - п.6-7 графи 6 зазначено “договір оренди” від 05.01.2020, натомість надано “договір безоплатної позички транспортного засобу” від 05.01.2020; 2.Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.09.2020 №170/-20 в частині підтвердження наявності працівників ТОВ “Самарь-Автошляхсервіс” у п.7 графи 3 зазначено посаду Чуба В.Ю., як водія автотранспортного засобу, що не відповідає посаді згідно Наказу№58 від 25.11.2019; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.Вимога п. 1.2.1. Додатку №1 тендерної документації: Інформаційна довідка, складена згідно наданої форми, що містить відомості про обладнання та матеріально-технічну базу, необхідних для надання послуг, зазначених в даній тендерній документації. Учасник обов’язково включає у Довідку перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які підтверджують спроможність учасника виконати весь комплекс робіт, передбачених технічним завданням на цю закупівлю та діючими нормативними документами. *Для підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає: сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю відображену учасником в довідці. **Для підтвердження наявності орендованого(ї), залученого(ї), такого(ї) що знаходиться у лізингу або користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає: сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг/користування тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі; акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 2.Вимога п.1.2.1. Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 2, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі *Учасник обов’язково включає у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (інженери, виконроби, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники) з відповідними розрядами (за наявності). Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який зазначений учасником у Довідці). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.Привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 29.09.2020 №167/12 згідно форми та вимогам Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації та відповідно до наданих підтверджуючих документів. 2.Привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.09.2020 №170/-20 в частині підтвердження наявності працівників ТОВ “Самарь-Автошляхсервіс” відповідно до наданих підтверджуючих документів.

Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 19:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:20
Р-47 - 2.pdf
11 листопада 2020 19:20
Р_47 -1.pdf
11 листопада 2020 19:20
Лист-погодження ДЦ.jpg
09 листопада 2020 11:31
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:30
Гарантия Херсон Р-47.pdf
28 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:25
УСУНЕННЯ ЗАУВАЖЕНЬ Р 47.pdf
07 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:58
Р 47 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 жовтня 2020 16:58
Р 47 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
07 жовтня 2020 16:58
356т ИФ.rar
07 жовтня 2020 16:58
Договірна ціна р 47.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей 1.Документ, що підтверджує повноваження директора, а саме “приказ №12 від 21 марта 2014 года” та надані накази про призначення працівників, викладені російською мовою. 2.Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.10.2020 №141 викладена не за встановленою формою та містить наступні невідповідності, а саме: - в п. 1 г. 7 міститься посилання на наказ від 01.07.2013 №33, який відсутній в складі тендерної пропозиції; - в п. 6,9,15,16,19,20 зазначено посади працівників, що не відповідають посадам згідно наданих Наказів про прийняття на посаду. 3.Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 06.10.2020 №139 викладена не за встановленою формою та містить формальні помилки, а саме: - графа 5 наданої таблиці не передбачена формою Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації; - у п.1 графи 2 відсутній номер телефону замовника. 4.Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 06.10.2020 №137 містить невідповідності, а саме: - в п.2 графи 3 зазначено Автогрейдер марки ДЗ-98, а в наданому договорі від 31.01.2020 №1-Т та свідоцтві про реєстрацію машини зазначена марка ДЗ-98В. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.Вимога п. 7 р.1 “Загальні положення” тендерної документації: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 2.Вимога п.1.2.1. Додатку №1 тендерної документації: Учасник надає довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) згідно форми наведеної Таблиці 2, які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі *Учасник обов’язково включає у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (інженери, виконроби, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники) з відповідними розрядами (за наявності). Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який зазначений учасником у Довідці). 3.Вимога п.1.3.1. Додатку №1 тендерної документації: Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*. 4.Вимога п. 1.2.1. Додатку №1 тендерної документації: Інформаційна довідка, складена згідно наданої форми, що містить відомості про обладнання та матеріально-технічну базу, необхідних для надання послуг, зазначених в даній тендерній документації. Учасник обов’язково включає у Довідку перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які підтверджують спроможність учасника виконати весь комплекс робіт, передбачених технічним завданням на цю закупівлю та діючими нормативними документами. *Для підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає: сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю відображену учасником в довідці. **Для підтвердження наявності орендованого(ї), залученого(ї), такого(ї) що знаходиться у лізингу або користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає: сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг/користування тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі; акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.Надати переклад українською мовою документу, що підтверджує повноваження директора та накази про призначення працівників 2.Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2 згідно Додатку 1 тендерної документації та скан-копії наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який зазначений учасником у Довідці). 3.Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3 згідно Додатку 1 тендерної документації 4.Привести у відповідність довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 06.10.2020 №137 відповідно до наданих підтверджуючих документів.

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Р-47.pdf
08 жовтня 2020 11:32
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
08 жовтня 2020 11:32
ДОГОВІРНА ЦІНА Р47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"

ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ" 11 599 998,00
UAH з ПДВ
11 540 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 11 888 466,00
UAH з ПДВ
11 540 556,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 19:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:20
Р-47 - 2.pdf
11 листопада 2020 19:20
Р_47 -1.pdf
11 листопада 2020 19:20
Лист-погодження ДЦ.jpg
09 листопада 2020 11:31
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:30
Гарантия Херсон Р-47.pdf
28 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:25
УСУНЕННЯ ЗАУВАЖЕНЬ Р 47.pdf
07 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:58
Р 47 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 жовтня 2020 16:58
Р 47 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
07 жовтня 2020 16:58
356т ИФ.rar
07 жовтня 2020 16:58
Договірна ціна р 47.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Р-47.pdf
08 жовтня 2020 11:32
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
08 жовтня 2020 11:32
ДОГОВІРНА ЦІНА Р47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"

ТОВ "РАДІО ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"
#33901492
Переможець 11 540 550,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"
#33901492
11 540 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:16
Додаткова угода 2 (1) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 10:27
Договір.pdf укладений
12 листопада 2020 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: №2-ІНТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 535 257,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 922 542,85 UAH)