Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Очікувана вартість
1 545 540,00 UAH
UA-2020-08-31-001789-c 525e3c9779f74be4a6b1cf75a4cbeb41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана Василівна

+380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана Василівна
+380632926335
ZHUASHTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 11:13
Очікувана вартість: 1 545 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 727,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Нанесення дорожньої розмітки ( за ДК 021:2015 код 45233221-4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з нанесення дорожньої розмітки фарбою в м. Житомирі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п.2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Надання послуг Перерахування грошових коштів здійснюється на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15( п’ятнадцяти) днів, на підставі підписаних обома сторонами ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3 Пiсляоплата 15 Календарні 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 14:46
ТД -Розмітка фарба протокол № 188.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" 1 219 027,50
UAH з ПДВ
1 049 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" 1 278 392,40
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
28 вересня 2020 15:54
Документи переможця.pdf
17 вересня 2020 19:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:31
Завірений опис.pdf
15 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:30
Фарба 2020 сертифікат .pdf
15 вересня 2020 15:30
Повітродуйка — копия.pdf
15 вересня 2020 15:30
Оригінал ГАЗ 2шт.pdf
15 вересня 2020 15:30
Накази та дипломи 29.05.2020.pdf
15 вересня 2020 15:30
Інвентаризаційний опис.pdf
15 вересня 2020 15:30
Витяги бенефіціари.pdf
15 вересня 2020 15:30
certificate Склокульки 2020.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:49
ПРОПОЗИЦІЯ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
#39612538
Переможець 1 049 990,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 12:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ( частина 16 статті 29) При проведенні кваліфікації Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону: - інвентаризаційний опис на власну техніку/обладнання. Згідно з вимогами абз. 2 п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації: «Усі сторінки документів поданих у складі тендерної пропозиції Учасника мають містити печать та підпис уповноваженої особи Учасника». Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати нижчевказані документи завірені належним чином: 1) інвентаризаційний опис на власну техніку/обладнання - відсутня печатка підприємства та підпис уповноваженої особи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
#39612538
1 049 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:23
ду №2 від 31.12.2020до дог.41.pdf укладений
31 грудня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:37
ДУ №1 від 16.12.2020р до дог. №41.pdf укладений
16 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 18:17
Договір №41.pdf укладений
05 жовтня 2020 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за надані послуги.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та достроково його розірвати.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 846 246,55
UAH (в тому числі ПДВ 141 041,09 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін.