Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Очікувана вартість
1 545 540,00 UAH
UA-2020-08-31-001789-c 525e3c9779f74be4a6b1cf75a4cbeb41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана Василівна

+380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана Василівна
+380632926335
ZHUASHTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 11:13
Очікувана вартість: 1 545 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 727,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Нанесення дорожньої розмітки ( за ДК 021:2015 код 45233221-4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з нанесення дорожньої розмітки фарбою в м. Житомирі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п.2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Надання послуг Перерахування грошових коштів здійснюється на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15( п’ятнадцяти) днів, на підставі підписаних обома сторонами ф. № КБ-2в і ф. № КБ-3 Пiсляоплата 15 Календарні 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 14:46
ТД -Розмітка фарба протокол № 188.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" 1 219 027,50
UAH з ПДВ
1 049 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" 1 278 392,40
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
28 вересня 2020 15:54
Документи переможця.pdf
17 вересня 2020 19:34
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:31
Завірений опис.pdf
15 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:30
Фарба 2020 сертифікат .pdf
15 вересня 2020 15:30
Повітродуйка — копия.pdf
15 вересня 2020 15:30
Оригінал ГАЗ 2шт.pdf
15 вересня 2020 15:30
Накази та дипломи 29.05.2020.pdf
15 вересня 2020 15:30
Інвентаризаційний опис.pdf
15 вересня 2020 15:30
Витяги бенефіціари.pdf
15 вересня 2020 15:30
certificate Склокульки 2020.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:49
ПРОПОЗИЦІЯ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
#39612538
Переможець 1 049 990,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 12:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ( частина 16 статті 29) При проведенні кваліфікації Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону: - інвентаризаційний опис на власну техніку/обладнання. Згідно з вимогами абз. 2 п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації: «Усі сторінки документів поданих у складі тендерної пропозиції Учасника мають містити печать та підпис уповноваженої особи Учасника». Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати нижчевказані документи завірені належним чином: 1) інвентаризаційний опис на власну техніку/обладнання - відсутня печатка підприємства та підпис уповноваженої особи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
#39612538
1 049 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:23
ду №2 від 31.12.2020до дог.41.pdf укладений
31 грудня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:37
ДУ №1 від 16.12.2020р до дог. №41.pdf укладений
16 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 18:17
Договір №41.pdf укладений
05 жовтня 2020 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за надані послуги.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та достроково його розірвати.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 846 246,55
UAH (в тому числі ПДВ 141 041,09 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін.