Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН |
Код ЄДРПОУ: | 23212638 |
Вебсайт: | http://property.odessa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Данильченко Ольга +380487189267 UORZMV@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2020 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 50 392 820,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 251 964,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) повинні бути розраховані в програмному комплексі АВК-5 та підписані представниками Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2020 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 11:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
15 вересня 2020 11:47 |
ТД Будівництіо Болгарського КЦ нова редакція.docx | |
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 3 Техічні вимоги Будівництво Болгарського центру.docx | |
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 7 та 8 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 4 - проєкт договору Болград.docx | |
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 6 Форма пропозиції.docx | |
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 5 - Інформація про субпідрядну (-і) організацію (-ї) Будівництво Болг це.docx | |
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги Болград.docx | |
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Болград.docx |
15 вересня 2020 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2020 11:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
15 вересня 2020 11:47 |
ТД Будівництіо Болгарського КЦ нова редакція.docx
|
|||
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 3 Техічні вимоги Будівництво Болгарського центру.docx
|
|||
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 7 та 8 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 4 - проєкт договору Болград.docx
|
|||
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 6 Форма пропозиції.docx
|
|||
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 5 - Інформація про субпідрядну (-і) організацію (-ї) Будівництво Болг це.docx
|
|||
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги Болград.docx
|
|||
31 серпня 2020 14:36 |
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Болград.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто, у разі надання Учасником будь-якого документу у складі пропозиції, викладеного на іншій мові ніж українська, такий документ обовязково повинен супроводжуватися перекладом українською мовою.
3. Відповідно до пункту 5.1. Тендерної документації Учасники підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Достатнім підтвердженням зазначеного критерію буде надання Учасником документів відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період.
4. Загальновиробничі витрати.
4.1. В розрахунку договірної ціни розмір загальновиробничих витрат повинен бути визначений відповідно до п. 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період (рік), за даними бухгалтерського обліку, та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за той самий період.
4.2. Розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за підписом керівника організації Учасника надаються з розрахунком Договірної ціни.
4.3. В розрахунку Договірної ціни показник щодо визначення розміру загальновиробничих витрат приймається в межах показника, визначеного за Розрахунком показника загальновиробничих витрат, але не більше ніж показники, рекомендовані Мінрегіоном України.
4.4. В тому випадку, коли в установі Учасника відсутні відособлені структурні підрозділи, розмір загальновиробничих витрат не повинен перевищувати усереднених показників рекомендованих Мінрегіоном з врахуванням знижуючих коефіцієнтів, які враховують:
• зменшення витрат на заробітну платню працівників, зайнятих на управлінні і обслуговування будівельного виробництва (Н38=0,4123);
• зменшення решти загальновиробничих витрат на величину, що відноситься до обслуговування апарату управління відособлених структурних підрозділів будівельної організації (Н39=0,7821).
5. Адміністративні витрати.
5.1. В розрахунку Договірної ціни розмір адміністративних витрат повинен бути визначений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, на підставі обґрунтованої їх величини та структури, яка склалась в організації Учасника за попередній звітний період (рік) та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за той самий період.
5.2. Розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за підписом керівника організації Учасника надається з розрахунком Договірної ціни.
5.3. При розрахунку договірної ціни показник визначення розміру адміністративних витрат приймається в межах показника, визначеного за Розрахунком показника адміністративних витрат, але не більше ніж показник, наведений в п.1 Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
При цьому відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Розділу ІІІ 1.6. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином ненадання будь-якого документу, що вимагається Замовником у складі тендерної пропозиції можливе лише у випадку, якщо наявність такого документа у Учасника не передбачена чинним законодавством. При цьому, рекомендуємо Учаснику у випадку ненадання документу, або у разі надання іншого документу замість того, що вимагався Замовником надати пояснення щодо причин відсутності документу, що вимагається у тендерній документації або надання іншого із посиланням на конкретні законодавчі підстави.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва» ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і мате ріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Згідно з пунктом 6.2.2 розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Пунктом 6.2.3 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додат- кових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Таким чином, вартість пропозиції Учасника повинна бути розрахована у відповідності до вимог пункту 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва». Замовником у Додатку 3 до тендерної документації розміщено технічни вімоги до предмету закупівлі, які містять повний перелік робіт - відомість обсягів робіт , які необхідно виконати у рамках закупівлі та інформацію про ресурси - відомість ресурсів, які необхідні для виконання робіт. Даної інформації цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції учасника.
При цьому, пунктом 6.2.10.1 ДСТУ визначено, що під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
Згідно з пунктом 6.2.10.2 при аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спо- рудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо), та з'ясувати із замовником усі необхідні питання.
Виходячи з цих положень, Замовник ще раз наголошує на можливості ознайомлення з проектною документацією у приміщенні Замовника.
Зважаючи на зазначене вище, Тендерна документація Замовника не містить жодних дискримінаційних вимог і складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва», а відтак, Ваша вимога не може бути задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-11-000027 ● 4224fb6f02f247508ea9631b044ef22d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2020 Одеса № 314
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 11.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 314
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
10. UA-2020-08-31-001746-c 31.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усусення виявлених в ході здійснення аудиту порушень Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
2020-09-15 11:57:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-09-15 16:00:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
49 999 830,00
UAH з ПДВ
|
49 999 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" |
50 242 820,00
UAH з ПДВ
|
50 242 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #34815428 |
Відхилено |
49 999 830,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 15:37
|
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" #20970338 |
Відхилено |
50 242 820,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |