Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. «Будівництво Болгарського культурного центру у м. Болград Одеської області» за адресою: м. Болград, пр-т Соборний, 162-164» (ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
50 392 820,40 UAH
UA-2020-08-31-001746-c c04d283758eb42c997c162ced96e5b7c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Ольга

+380487189267 UORZMV@GMAIL.COM

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Данильченко Ольга
+380487189267
UORZMV@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:45
Очікувана вартість: 50 392 820,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251 964,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.Категорія замовника Управління обласної ради з майнових відносин – пункт 1 частини 1 статті 2 Закону – орган місцевого самоврядування. 2. Ідентифікаційний код юридичної особи – 23212638. 3. Місцезнаходження юридичної особи - 65032, Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4. 4. Джерело фінансування – місцевий бюджет. 5. Мова пропозицій – українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. «Будівництво Болгарського культурного центру у м. Болград Одеської області» за адресою: м. Болград, пр-т Соборний, 162-164»
(ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68700, Україна, Одеська область, Болград, проспект Соборний, 162-164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) повинні бути розраховані в програмному комплексі АВК-5 та підписані представниками Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 02 вересня 2020 15:25
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:06
Доброго дня! Замовником у складі тендерної документації у Додатку 3 надано Технічне завдання (перелік робіт). У п. 17-п.43 Технічного завдання зазначені роботи з виготовлення залізобетонних конструкцій. Об’єми зазначених вище робіт вказані без обсягів армування залізобетонних конструкцій згідно затвердженої проектної документації, що унеможливлює складання кошторисної документації згідно вимог Додатку 3 до ТД жодним Учасником торгів, який не має доступу до затвердженої проектної документації або локальних кошторисів інвесторської кошторисної документації. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації або надати затверджену проектну документацію або локальні кошториси до інвесторської кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваш запит Замовник повідомляє наступне! Всі Учасники мають право особисто ознайомитись з проектно-кошторисною документацією за адресою м. Одеса, проспект Шевченка, 4, каб. 336, попередньо узгодивши дату та час за телефоном (048) 7189260.
Загальновиробничі витрати
Дата подання: 02 вересня 2020 15:34
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:08
У Збірнику «Ціноутворення у будівництві», № 8, серпень 2002(Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон), що є правонаступником Держбуду УРСР, Мінінвестбуду України, Мінбудархітектури України, Держкоммістобудування України, Держбуду України, Мінбуду України, Мінрегіонбуду України), поміщено роз`яснення про застосування понижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821. Головним регламентуючим документом при визначенні загальновиробничих витрат є ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Це окремий стандарт серед Національних стандартів України визначає основні положення визначення загальновиробничих витрат. У згоді з його статтями для визначення розміру коштів на покриття ЗВВ використовується нормативно-розрахункова кошторисна трудомісткість робіт, передбачених у прямих витратах. Для інших статей ЗВВ використовуються усереднені показники в грошовому еквіваленті зазначеної трудомісткості в людино-годинах. Ці показники містяться в додатках Б І В вищезгаданого стандарту. Якщо уважно прочитати положення ДСТУ, то стає очевидним, що ніякі понижуючі коефіцієнти не передбачені для коригування усереднених табличних показників. Єдиний понижуючий коефіцієнт, який згаданий в Документі – це 0,6. Щоб зрозуміти, коли він застосовується, необхідно враховувати такі уточнення. Додатки Б та В містять показники для будівництва підрядним способом, тобто при наявності підрядника, який співпрацює з замовником на підставі договору. Якщо ж будівництво ведеться господарським способом, тобто власними силами організації, застосовується коефіцієнт 0,6. У нашому випадку мова йде про взаємини між замовником і виконавцем, отже, застосовується підрядний спосіб будівництва. Просимо Замовника обґрунтувати вимоги п.п. 4.4 Додатку 3 до тендерної документації або внести зміни до ТД та видалити вимогу про врахування знижуючих коефіцієнтів при розрахунку загальновиробничих витрат.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! При складанні ціни пропозиції, в розрахунку договірної ціни, при наданні Учасникам торгів показників ЗВР, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період з даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той період за актами приймання виконаних будівельних робіт, показники ЗВР враховуються згідно такого розрахунку. (Пункт 4.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013).
Щодо інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 03 вересня 2020 10:49
Дата відповіді: 04 вересня 2020 15:09
Доброго дня, шановний Замовнику! У Розділі ІІІ, п. 6, п.п. 6.4 Замовником встановлені вимоги до учасників надати «розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з технічним у проекті виконання робіт та економічним обґрунтуванням змін визначених за пунктом 6.2.1.5 ДСТУ –НБД 1.1-4)». Повідомляємо, що ПВР(проект виконання робіт) згідно ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва Розділ 3, п.п. 3.2.13 - це вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва. Замовником у складі тендерної документації не надана ні робоча документація, ні проект організації будівництва, що робить неможливим виконання ПВР. Так як ПВР є видом проектно-технологічної документації та розробляється ПІДРЯДНИКОМ на стадії виконання договору підряду, то вимогу Замовника до учасників торгів про надання технічного обґрунтування з ПВР вважаємо недоцільною та просимо внести зміни до тендерної документації або обґрунтувати вимогу до учасників про виконання проекту виконання робіт та надання технічного обґрунтування з ПВР на стадії подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваш запит Замовник повідомляє наступне! Всі Учасники мають право особисто ознайомитись з проектно-кошторисною документацією за адресою м. Одеса, проспект Шевченка, 4, каб. 336, попередньо узгодивши дату та час за телефоном (048) 7189260.
Щодо перекладу документів
Дата подання: 15 вересня 2020 14:06
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:39
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити щодо вимог перекладу документів, які встановлені в п.7.2. Розділу І. Тендерної документації. Чи відносяться ці вимоги тільки до документів, які складаються безпосередньо учасником, або до усіх документів, що подаються учасником в складі тендерної пропозиції? Якщо технічні документи, в тому числі паспорти на обладнання викладені російською, англійською або іншою іноземною мовами чи потрібно надавати нотаріально засвідчені переклади на українську мову?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 7.2. Розділу І Тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто, у разі надання Учасником будь-якого документу у складі пропозиції, викладеного на іншій мові ніж українська, такий документ обовязково повинен супроводжуватися перекладом українською мовою.
Щодо надання паспортів обладнання
Дата подання: 15 вересня 2020 14:07
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:40
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити в якому об’ємі необхідно надавати копії паспортів обладнання, яке буде використовуватись при виконанні робіт: повністю весь документ, або достатньо обкладинки та сторінки з основними технічними параметрами?
Відповідь: Відповідно до пункту 1.3. Додатку № 1 до Тендерної документації у разі залучення матеріально технічної бази учасники надають – копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, іншого користування) з усіма додатками та актами приймання-передачі, у яких повинно бути визначено повний перелік технічної бази, яка залучається на всі види робіт відповідно до технічного завдання, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії паспортів щодо іншого обладнання. В обов’язковому порядку учасник надає оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки за предметом закупівлі. Таким чином вимагається надання будь-якого з перелічених документів в повному обсязі.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 15 вересня 2020 14:08
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:44
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 5.1. Розділу ІІІ. Тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому в Додатку 3 до Тендерної документації такий кваліфікаційний критерій відсутній. Чи потрібно надавати учасникам в складі пропозиції фінансову звітність, якщо так, то яку саме і за який період.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
3. Відповідно до пункту 5.1. Тендерної документації Учасники підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Достатнім підтвердженням зазначеного критерію буде надання Учасником документів відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період.
Щодо надання розрахунків до Договірної ціни
Дата подання: 15 вересня 2020 14:08
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:41
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити чи буде вважатись невідповідністю вимогам Тендерної документації надання розрахунків до Договірної ціни ( в тому числі розрахунку прибутку, розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат) за показниками рекомендованими Мінрегіоном України без надання одночасно таких розрахунків на підставі показників підприємства-учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 4. Додатком 3 до тендерної Документації чітко визначено вимоги до розрахунку Договірної ціни, а саме:
4. Загальновиробничі витрати.
4.1. В розрахунку договірної ціни розмір загальновиробничих витрат повинен бути визначений відповідно до п. 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період (рік), за даними бухгалтерського обліку, та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за той самий період.
4.2. Розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за підписом керівника організації Учасника надаються з розрахунком Договірної ціни.
4.3. В розрахунку Договірної ціни показник щодо визначення розміру загальновиробничих витрат приймається в межах показника, визначеного за Розрахунком показника загальновиробничих витрат, але не більше ніж показники, рекомендовані Мінрегіоном України.
4.4. В тому випадку, коли в установі Учасника відсутні відособлені структурні підрозділи, розмір загальновиробничих витрат не повинен перевищувати усереднених показників рекомендованих Мінрегіоном з врахуванням знижуючих коефіцієнтів, які враховують:
• зменшення витрат на заробітну платню працівників, зайнятих на управлінні і обслуговування будівельного виробництва (Н38=0,4123);
• зменшення решти загальновиробничих витрат на величину, що відноситься до обслуговування апарату управління відособлених структурних підрозділів будівельної організації (Н39=0,7821).
5. Адміністративні витрати.
5.1. В розрахунку Договірної ціни розмір адміністративних витрат повинен бути визначений відповідно до п. 5.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, на підставі обґрунтованої їх величини та структури, яка склалась в організації Учасника за попередній звітний період (рік) та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за той самий період.
5.2. Розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за підписом керівника організації Учасника надається з розрахунком Договірної ціни.
5.3. При розрахунку договірної ціни показник визначення розміру адміністративних витрат приймається в межах показника, визначеного за Розрахунком показника адміністративних витрат, але не більше ніж показник, наведений в п.1 Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.

При цьому відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Розділу ІІІ 1.6. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином ненадання будь-якого документу, що вимагається Замовником у складі тендерної пропозиції можливе лише у випадку, якщо наявність такого документа у Учасника не передбачена чинним законодавством. При цьому, рекомендуємо Учаснику у випадку ненадання документу, або у разі надання іншого документу замість того, що вимагався Замовником надати пояснення щодо причин відсутності документу, що вимагається у тендерній документації або надання іншого із посиланням на конкретні законодавчі підстави.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-001746-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС КОНСАЛТІ", Код ЄДРПОУ:37609078
Дата подання: 04 вересня 2020 20:56
дискримінаційні вимоги
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 11:42
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва» ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і мате ріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Згідно з пунктом 6.2.2 розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Пунктом 6.2.3 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додат- кових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Таким чином, вартість пропозиції Учасника повинна бути розрахована у відповідності до вимог пункту 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва». Замовником у Додатку 3 до тендерної документації розміщено технічни вімоги до предмету закупівлі, які містять повний перелік робіт - відомість обсягів робіт , які необхідно виконати у рамках закупівлі та інформацію про ресурси - відомість ресурсів, які необхідні для виконання робіт. Даної інформації цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції учасника.
При цьому, пунктом 6.2.10.1 ДСТУ визначено, що під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
Згідно з пунктом 6.2.10.2 при аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спо- рудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо), та з'ясувати із замовником усі необхідні питання.
Виходячи з цих положень, Замовник ще раз наголошує на можливості ознайомлення з проектною документацією у приміщенні Замовника.
Зважаючи на зазначене вище, Тендерна документація Замовника не містить жодних дискримінаційних вимог і складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівніцтва», а відтак, Ваша вимога не може бути задоволена.





Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000027 ● 4224fb6f02f247508ea9631b044ef22d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2020 Одеса № 314

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 11.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 314
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
10. UA-2020-08-31-001746-c 31.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усусення виявлених в ході здійснення аудиту порушень Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації.

2020-09-15 11:57:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-09-15 16:00:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 49 999 830,00
UAH з ПДВ
49 999 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" 50 242 820,00
UAH з ПДВ
50 242 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:08
sign.p7s
02 жовтня 2020 14:01
Фарбопульт SF-115.pdf
02 жовтня 2020 14:01
Довідка МТБ_нова.pdf
25 вересня 2020 15:59
sign.p7s
25 вересня 2020 15:58
sign.p7s
25 вересня 2020 15:57
33. Статут копія.pdf
25 вересня 2020 15:57
23. Штатний розклад копія.pdf
25 вересня 2020 15:57
1. Наказ директор.pdf
25 вересня 2020 15:57
11. Дриль _шуруповерт_ Makita.pdf
25 вересня 2020 15:57
3. Довідки ст17.pdf
25 вересня 2020 15:57
2. Протоколи директор.pdf
25 вересня 2020 15:57
7. SIGMA Компрессор.pdf
25 вересня 2020 15:57
10. Дриль STANLEY.pdf
25 вересня 2020 15:57
35. Проект договора.pdf
25 вересня 2020 15:57
16. Довідка МТБ.pdf
25 вересня 2020 15:57
8. Перфоратор Yato 82135.pdf
25 вересня 2020 15:57
9. Вибротрамбовка.pdf
25 вересня 2020 15:57
40. Довідка санкції.pdf
25 вересня 2020 15:57
39. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 15:21
sign.p7s
25 вересня 2020 15:00
sign.p7s
25 вересня 2020 14:58
Реєстр документів.pdf
25 вересня 2020 14:45
sign.p7s
25 вересня 2020 14:41
16-5-1 Серт прац Кингс 3 ч.pdf
25 вересня 2020 14:41
16-5-1 Серт прац Кингс 1 ч.pdf
25 вересня 2020 14:41
16-5-1 Серт прац Кингс 2 ч.pdf
25 вересня 2020 14:41
48 відгук аналог д-р.pdf
25 вересня 2020 14:41
12-3 Працевлашт Ника лифт.pdf
25 вересня 2020 14:41
38-1 Договір намір ДБІ.pdf
25 вересня 2020 14:41
7-2 Дов переб балансДБІ.PDF
25 вересня 2020 14:41
17 Фінансова звітність.pdf
25 вересня 2020 14:41
14-1 Штатний розпис Кингс.pdf
25 вересня 2020 14:41
10-2 лист гарантія Лобода.pdf
25 вересня 2020 14:41
10-1 Лист гар Ася-1.pdf
25 вересня 2020 14:41
38-2 Дог нам Ника лифт.pdf
25 вересня 2020 14:41
49-5 Дозволи Ника Ліфт.pdf
25 вересня 2020 14:41
41 Статут Кингс.pdf
25 вересня 2020 14:41
11 Дов працівники табл. 2.1.pdf
25 вересня 2020 14:41
12-1 Працевлашт Кингс.pdf
25 вересня 2020 14:41
10-3 Лист гар Енерготех.pdf
25 вересня 2020 14:41
37 Дов захист довк.pdf
25 вересня 2020 14:41
5 Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 14:41
47-2 КБ3-2 аналог дог.pdf
25 вересня 2020 14:41
10-5 Лист-гарантія Ефес.pdf
25 вересня 2020 14:41
7-1 Довідка баланс КИНГС.pdf
25 вересня 2020 14:41
13 Дов працівн табл. 2.2.pdf
25 вересня 2020 14:41
47-1 Аналог дог.pdf
25 вересня 2020 14:41
1 Наказ та прот дир.pdf
25 вересня 2020 14:41
2-1 Протокол-рішення.pdf
25 вересня 2020 14:41
3 Додаток 4 проект д-ру.pdf
25 вересня 2020 14:41
45 Довідка відсут обмеж.pdf
25 вересня 2020 14:41
10-4 Лист гарантія ВУВКГ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СН I Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34815428
Відхилено 49 999 830,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 15:37
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"
#20970338
Відхилено 50 242 820,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 11:03

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону наступного змісту: 1. Відповідно до пунтку 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, на всі види робіт відповідно до технічного завдання які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Таблиця 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Шифр ресурсу Назва та тип машини, механізму або обладнання Рік випуску або термін експлуатації (років) Наявна кількість Зазначення приналежності (Власна, орендується, лізинг, послуги, тощо) Якщо техніка, не є власною, зазначається найменування організації з якою укладено договір (найменування та код за ЄДРПОУ) Відповідно до підпункту 6.4. пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники надають у складі пропозиції підсумкову відомість ресурсів. , Під час аналізу документів ТОВ «СНІТ», а саме: «16. Довідка МТБ» вих. № 7/2 від 14.09.2020 року та «10. Підсумкова відомість ресурсів підписана» Замовником встановлено наступні невідповідності: - В довідці про наявність матеріально-технічної бази не вказано про наявність Агрегатів фарбувальних високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій потужність 2 кВт , який зазначено у підсумковій відомості ресурсів в позиції 12 шифр ресурсу СН234-101; - В довідці про наявність матеріально-технічної бази не вказано про наявність Агрегатів фарбувальних з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500м3/год , який зазначено у підсумковій відомості ресурсів в позиції 13 шифр ресурсу СН234-201; - В довідці про наявність матеріально-технічної бази не вказано про наявність асфальтоукладників універсальних, продуктивність 600 т/год , які зазначено у підсумковій відомості ресурсів в позиції 15 шифр ресурсу +СН212-2206; З метою усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно звантажити довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій слід вказати зазначені машини та механізми із наданням копій документів зазначених у пунктах 1.2. та 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: у разі, якщо техніка є власною надаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії паспортів щодо іншого обладнання, а у разі залучення – копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, іншого користування) з усіма додатками та актами приймання-передачі, у яких повинно бути визначено повний перелік технічної бази, яка залучається на всі види робіт відповідно до технічного завдання, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії паспортів щодо іншого обладнання. В обов’язковому порядку учасник надає оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки за предметом закупівлі. 2. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасниками у складі пропозиції надається довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується копією зазначеного договору, оригіналом відгуку від замовника про його виконання (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень) та копією документа, що підтверджує виконання робіт (акт приймання-передачі виконаних робіт та/або довідка про вартість виконаних будівельних робіт). В порушення зазначеної вимоги ТОВ «СНІТ» у складі пропозиції не надало копію документа, що підтверджує виконання робіт (акт приймання-передачі виконаних робіт та/або довідка про вартість виконаних будівельних робіт. З метою усунення зазначених порушень ТОВ «СНІТ» повинно надати копією документа, що підтверджує виконання робіт (акт приймання-передачі виконаних робіт та/або довідка про вартість виконаних будівельних робіт) за аналогічним договором наданим у складі його пропозиції. 3. Відповідно до пункту 7.2. розділу І тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасника надано низку документів на російській мові: - Руководство по эксплуатации SSVA-mini; - Технические харакитеристики вибротрамбовки Wacker Neuson/ Крім того, 18 вересня о 10 год. 39 хв. Замовником були надані розяснення щодо мови пропозицій наступного змісту: «Відповідно до пункту 7.2. Розділу І Тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто, у разі надання Учасником будь-якого документу у складі пропозиції, викладеного на іншій мові ніж українська, такий документ обовязково повинен супроводжуватися перекладом українською мовою.» Для усунення цієї невідповідності Учасник повинен надати переклад зазначених документів українською мовою, при цьому, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований.

Документи

05 жовтня 2020 13:34
sign.p7s
05 жовтня 2020 13:34
ВІдхилення ТОВ СНІТ.pdf
28 вересня 2020 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 жовтня 2020 11:03
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
06 жовтня 2020 11:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку