Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services (Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Янушевська Людмила Володимирівна (044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Yanushevs'ka Lyudmila (044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2020 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 11:33 |
Очікувана вартість: | 10 962 515,30 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 625,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 328875 UAH |
Publication date: | 31 серпня 2020 11:56 |
Enquiries until: | 22 вересня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 жовтня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 10 962 515 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 109 625 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісячно протягом 120-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2020 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 14:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf | |
11 вересня 2020 14:19 |
тд_1001_20_121_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору н.р..pdf | |
11 вересня 2020 14:19 |
тд_1001_20_121_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції н.р..pdf | |
31 серпня 2020 11:54 |
тд_1001_20_121_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
31 серпня 2020 11:54 |
тд_1001_20_121_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
31 серпня 2020 11:54 |
тд_1001_20_121_додаток_4_проект договору.pdf | |
31 серпня 2020 11:54 |
тд_1001_20_121_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
31 серпня 2020 11:53 |
тд_1001_20_121_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
31 серпня 2020 11:53 |
тд_1001_20_121_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf | |
31 серпня 2020 11:53 |
тд_1001_20_121_додаток_1_ТЗ.pdf | |
31 серпня 2020 11:53 |
тд_1001_20_121.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000070 ● 348a421782464d92ada0778bf895b677
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-08-31-001720-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 12:45:30
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-31-001720-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Антарес-2000» умов пункту 13 розділу Зведеної інформації про закупівлю, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Антарес-2000» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-29 14:03:36
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 26.09.2022
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження.
За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій
АТ "Укртрансгаз")» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 23 об’єктів, БМФ «Укргазпромбуд» силами 23 цілодобових постів охорони, з яких
19 об’єктів по 1 охороннику; 1 об’єкт по 1 охороннику на зміну із використанням службового собаки та 3 цілодобових поста на 1 об’єкті по 1 охороннику на зміну.
З урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону складів РБУ-1 БМФ «Укргазпромбуд» вирішено здійснювати із використанням службового собаки.
Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та
ТОВ «КОНСТЕБЛЬ» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-004349-b;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-001000-b.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз.
Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами
АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Файл «питання 1».7Z – 1,28 МБ, який містить:
- файл «лист ТОВ Антарес-2000.pdf» 236 Кб.
- файл «лист ТОВ Антарес-2000 додаток.pdf» 300 Кб.
- файл «лист ТОВ КОНСТЕБЛЬ.pdf» 352 Кб.
- файл «лист ТОВ СББ.pdf» 228 Кб.
- файл «лист ТОВ СББ додаток.pdf» 304 Кб.
2. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно п. 3.2. Додатку ІІІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання надав оригінал банківської гарантії, оформлений у паперовому вигляді не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Файл «питання 2».7Z – 35,1 МБ, який містить:
- файл «Банківська гарантія».pdf 3,77 МБ. та (зміна №1 від 17.11.2021) 208 Кб
3. Щодо інформації з документальним підтвердженням щодо виконання
ТОВ «АНТАРЕС-2000» вимог частини другої статті 41 Закону.
На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АНТАРЕС-2000» надано документи.
Файл «питання 3».7Z – 1,28 МБ, який містить:
- файл «Ліцензія.pdf» 552 КБ.
- файл «Право підпису договору.pdf» 900 КБ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 11:51:39
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-31-001720-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовник прийняв рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Антарес-2000», так як зазначений суб’єкт господарювання протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за порушення про захист економічної конкуренції, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (рішення АМКУ від 05.10.2021 №№ 70/108-р/к та 70/109-р/к).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 12:20:39
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 04.10.2022
За результатами проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")» за номером оголошення UA-2020-08-31-001720-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-31-001720-b) між АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Антарес-2000» було укладено договір від 01.12.2020 №2012000001.
Учасник ТОВ «Антарес-2000» у зазначеній публічній закупівлі був визначений переможцем рішенням тендерного комітету АТ «Укртрансгаз» від 12.11.2020 №1001/20/121-р-2, за результатами перевірки тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» Зокрема, в ході перевірки учасника ТОВ «Антарес-2000» не було встановлено підстав для відхилення його пропозиції передбачених ч. 1 та ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, після оприлюднення 12.11.2020 наміру про укладання договору, перевіркою переможця ТОВ «Антарес-2000» не було підстав для відхилення його пропозиції передбачених ч. 1 та ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, на момент укладання договору суб’єкт господарювання ТОВ «Антарес-2000» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу в яких фігурує суб’єкт господарювання ТОВ «Антарес-2000» оприлюднені 05.10.2021 відповідно до рішення АМКУ від 05.10.2021 №№ 70/108-р/к та 70/109-р/к.
Додаток 1 Print Screen з Чорого списку АМКУ (https://amcu.clarityapp.pro/amcu-blacklist/show) (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-2000" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 17:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 18:28
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-2000" |
10 839 624,00
UAH
|
10 620 010,80
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" |
10 930 290,00
UAH
|
10 711 030,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-2000" #30285066 |
Переможець |
10 620 010,80
UAH
|
12 листопада 2020 16:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 11:17
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 16:20
|
Договір.pdf | укладений |
03 грудня 2020 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України "про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2012000001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |