Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")
Security services (Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches)
Очікувана вартість
10 962 515,30 UAH
UA-2020-08-31-001720-b 170cf96f24ea400e8630a4a9de162c91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янушевська Людмила Володимирівна

(044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Янушевська Людмила Володимирівна
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Yanushevs'ka Lyudmila
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 11:33
Очікувана вартість: 10 962 515,30 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 109 625,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 328875 UAH
Publication date: 31 серпня 2020 11:56
Enquiries until: 22 вересня 2020 14:00
Complaints submission until: до 28 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 10 962 515 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 109 625 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-06-002472-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-06-002472-b , in accordance with quality and technical specifications purchase "Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches".Тhe language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Щомісячно протягом 120-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
11 вересня 2020 14:19
тд_1001_20_121_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору н.р..pdf
31 серпня 2020 11:54
тд_1001_20_121_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf
11 вересня 2020 14:19
тд_1001_20_121_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції н.р..pdf
31 серпня 2020 11:54
тд_1001_20_121_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf
31 серпня 2020 11:54
тд_1001_20_121_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf
31 серпня 2020 11:54
тд_1001_20_121_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
31 серпня 2020 11:54
тд_1001_20_121_додаток_4_проект договору.pdf
31 серпня 2020 11:54
тд_1001_20_121_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
31 серпня 2020 11:53
тд_1001_20_121_додаток_2_перелік інформації.pdf
31 серпня 2020 11:53
тд_1001_20_121_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf
31 серпня 2020 11:53
тд_1001_20_121_додаток_1_ТЗ.pdf
31 серпня 2020 11:53
тд_1001_20_121.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-21-000070 ● 348a421782464d92ada0778bf895b677
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2022 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.09.2022 № 214

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-08-31-001720-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-26 12:45:30

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-31-001720-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Антарес-2000» умов пункту 13 розділу Зведеної інформації про закупівлю, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Антарес-2000» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-29 14:03:36

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 26.09.2022

1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження.
За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій
АТ "Укртрансгаз")» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 23 об’єктів, БМФ «Укргазпромбуд» силами 23 цілодобових постів охорони, з яких
19 об’єктів по 1 охороннику; 1 об’єкт по 1 охороннику на зміну із використанням службового собаки та 3 цілодобових поста на 1 об’єкті по 1 охороннику на зміну.
З урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону складів РБУ-1 БМФ «Укргазпромбуд» вирішено здійснювати із використанням службового собаки.
Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та
ТОВ «КОНСТЕБЛЬ» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-004349-b;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-001000-b.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз.
Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами
АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.

Файл «питання 1».7Z – 1,28 МБ, який містить:
- файл «лист ТОВ Антарес-2000.pdf» 236 Кб.
- файл «лист ТОВ Антарес-2000 додаток.pdf» 300 Кб.
- файл «лист ТОВ КОНСТЕБЛЬ.pdf» 352 Кб.
- файл «лист ТОВ СББ.pdf» 228 Кб.
- файл «лист ТОВ СББ додаток.pdf» 304 Кб.

2. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.

Відповідно п. 3.2. Додатку ІІІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання надав оригінал банківської гарантії, оформлений у паперовому вигляді не пізніше дати укладання договору про закупівлю.

Файл «питання 2».7Z – 35,1 МБ, який містить:
- файл «Банківська гарантія».pdf 3,77 МБ. та (зміна №1 від 17.11.2021) 208 Кб

3. Щодо інформації з документальним підтвердженням щодо виконання
ТОВ «АНТАРЕС-2000» вимог частини другої статті 41 Закону.

На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АНТАРЕС-2000» надано документи.
Файл «питання 3».7Z – 1,28 МБ, який містить:
- файл «Ліцензія.pdf» 552 КБ.
- файл «Право підпису договору.pdf» 900 КБ.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-04 11:51:39

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-31-001720-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовник прийняв рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Антарес-2000», так як зазначений суб’єкт господарювання протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за порушення про захист економічної конкуренції, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (рішення АМКУ від 05.10.2021 №№ 70/108-р/к та 70/109-р/к).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-07 12:20:39

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 04.10.2022

За результатами проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")» за номером оголошення UA-2020-08-31-001720-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-31-001720-b) між АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Антарес-2000» було укладено договір від 01.12.2020 №2012000001.
Учасник ТОВ «Антарес-2000» у зазначеній публічній закупівлі був визначений переможцем рішенням тендерного комітету АТ «Укртрансгаз» від 12.11.2020 №1001/20/121-р-2, за результатами перевірки тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» Зокрема, в ході перевірки учасника ТОВ «Антарес-2000» не було встановлено підстав для відхилення його пропозиції передбачених ч. 1 та ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, після оприлюднення 12.11.2020 наміру про укладання договору, перевіркою переможця ТОВ «Антарес-2000» не було підстав для відхилення його пропозиції передбачених ч. 1 та ч. 2 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, на момент укладання договору суб’єкт господарювання ТОВ «Антарес-2000» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу в яких фігурує суб’єкт господарювання ТОВ «Антарес-2000» оприлюднені 05.10.2021 відповідно до рішення АМКУ від 05.10.2021 №№ 70/108-р/к та 70/109-р/к.
Додаток 1 Print Screen з Чорого списку АМКУ (https://amcu.clarityapp.pro/amcu-blacklist/show) (додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 листопада 2020
UA-2020-08-31-001720-b170cf96f24ea400e8630a4a9de162c91
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Антарес-2000"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 17:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 18:28

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на виконання пункту 2.1.1. додатку ІІ до тендерної документації, надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в пунктах 20, 21 і 22 якої не вказано назв постачальників з кодом ЄДРПОУ та номер та дату документа, за яким отримано матеріальні цінності тощо. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, П. 2.1.1. додатку ІІ до тендерної документації - Сканкопія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії) довідки (ок) у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання, за формою, яка наведена відповідно до даного пункту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії) довідки (ок) у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання, за формою, яка наведена згідно п. 2.1.1. додатку ІІ до тендерної документації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:37
Додаток 3 п. 2.2 Довідка ст 17.PDF
16 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис
01 жовтня 2020 21:02
Додаток 2 п. 8.1 Звіт 1 ДФ.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей Учасником, на виконання пункту 2.2.1. додатку ІІ до ТД, надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатися для безпосереднього здійснення охорони об’єктів відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку І до тендерної документації, в рядку №95, колонці №6 «Медогляд нарколога» відносно охоронника Шеремета В.В. зазначені відомості які суперечать вимогам тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, П. 2.2.1. додатку ІІ до ТД - Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) довідки за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства (у разі наявності) за формою, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які будуть залучатися для безпосереднього здійснення охорони об’єктів відповідно до тендерних вимог зазначених у Додатку I тендерної документації, не менше 115 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії) довідки за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства (у разі наявності) за формою визначеною у п.2.2.1 з відомостями що відповідають вимогам тендерної документації. 2.Перелік виявлених невідповідностей Учасником на виконання пункту 2.2.1. додатку ІІ до ТД, надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатися для безпосереднього здійснення охорони об’єктів відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку І до тендерної документації, в рядку №46 якої зазначено відомості про Мазуркевича Віктора Станіславовича, якого прийнято на посаду водія, що не відповідає тендерній документації. Згідно пункту 8.6 тендерної документації (далі – ТД) учасник мав надати: «Сканкопія (ї) з оригіналу (ів) сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві – Учасника, що зазначені у довідці, згідно пункту 2.2.1.». Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, Пункт 8.6 Сканкопія(ї) з оригіналу (ів) сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві –Учасника) трудових книжок працівника Учасника, що зазначені в довідці згідно пункту 2.2.1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія(ї) з оригіналу (ів) сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві –Учасника) трудових книжок працівника Учасника, що зазначені в довідці згідно пункту 2.2.1., що відповідають вимогам тендерної документації а саме, охоронників.

Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:49
ТрКн Мазуркевич.pdf
30 жовтня 2020 10:49
Супровідний лист.pdf
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:04
ЄВРОГАРД_Витяг_з ПДВ.PDF
02 жовтня 2020 11:04
Проект Договору 1720.pdf
02 жовтня 2020 11:04
Свідоцтво 30.06.20.rar
02 жовтня 2020 11:04
Трудові книжки.rar
02 жовтня 2020 11:04
Сертифікати нарколога.rar
02 жовтня 2020 11:04
Свідоцтва 3 розряду.rar
02 жовтня 2020 11:04
На фахівця документи.rar
02 жовтня 2020 11:04
Документи на собак.rar
02 жовтня 2020 11:04
Довідки Психіатра.rar
02 жовтня 2020 11:04
Акти виконаних робіт.rar
02 жовтня 2020 11:04
Дозволи УДЦР_25шт.rar
02 жовтня 2020 11:04
1 ДФ ЄВРОГАРД.rar
02 жовтня 2020 11:04
Додаток 1 а_1720.pdf
02 жовтня 2020 11:04
Технічні вимоги 1720.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-2000" 10 839 624,00
UAH
10 620 010,80
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" 10 930 290,00
UAH
10 711 030,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:37
Додаток 3 п. 2.2 Довідка ст 17.PDF
16 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис
01 жовтня 2020 21:02
Додаток 2 п. 8.1 Звіт 1 ДФ.rar

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:49
ТрКн Мазуркевич.pdf
30 жовтня 2020 10:49
Супровідний лист.pdf
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:04
ЄВРОГАРД_Витяг_з ПДВ.PDF
02 жовтня 2020 11:04
Проект Договору 1720.pdf
02 жовтня 2020 11:04
Свідоцтво 30.06.20.rar
02 жовтня 2020 11:04
Трудові книжки.rar
02 жовтня 2020 11:04
Сертифікати нарколога.rar
02 жовтня 2020 11:04
Свідоцтва 3 розряду.rar
02 жовтня 2020 11:04
На фахівця документи.rar
02 жовтня 2020 11:04
Документи на собак.rar
02 жовтня 2020 11:04
Довідки Психіатра.rar
02 жовтня 2020 11:04
Акти виконаних робіт.rar
02 жовтня 2020 11:04
Дозволи УДЦР_25шт.rar
02 жовтня 2020 11:04
1 ДФ ЄВРОГАРД.rar
02 жовтня 2020 11:04
Додаток 1 а_1720.pdf
02 жовтня 2020 11:04
Технічні вимоги 1720.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Антарес-2000"
#30285066
Переможець 10 620 010,80
UAH
12 листопада 2020 16:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-2000"
#30285066
10 620 010,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2023 09:46
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 11:17
ДУ № 1.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:20
Договір.pdf укладений
03 грудня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України "про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2012000001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 11 лютого 2022
Сума оплати за договором: 14 908 320,47
UAH (в тому числі ПДВ 2 484 720,08 UAH)