Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39710000-2 - Електричні побутові прилади( придбання обладнання для їдалень опорних закладів плита 6-ти комфорочна з духовою шафою - 2 шт. Овочерізка - 2 шт. Параконвектомат- 2 шт. Марміт перших блюд - 2 шт. Марміт других блюд - 2 шт. Холодильник- 6 шт. м'ясорубка- 2 шт.)
Очікувана вартість
374 400,00 UAH
UA-2020-08-31-001625-a 3aad3f292c65404cbed2d71086fa9d3f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопушанська Олеся Ярославівна

+380486223700 osvita.kuyalnyksr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41839175
Місцезнаходження: 66302, Україна , Одеська обл., Подільськ, пр-т Шевченка, 24
Контактна особа: Лопушанська Олеся Ярославівна
+380486223700
osvita.kuyalnyksr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 374 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 872,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Закупівля оголошується відповідно до наданих додаткових коштів місцевого бюджету в розмірі 10% рішенням сессії №5372 - VII від 28.05.2020 року та коштів державного бюджету в розмірі 90 % для укомплектації обладнання для ідалень опорних закладів КОНЗ Липецький НВК "ЗЗСО І-ІІІ ст- ЗДО" та КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Плита 6-ти комфорочна з духово шафою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
Овочерізка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
Параконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
Марміт перших блюд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
Марміт других блюд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
6 шт
Холодильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
М'сорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б, закупівлі 66300 Подільський р-н с. Нестоїта КОНЗ Нестоїтський ЗЗСО І-ІІІ ст, вул. Шкільна, 17, КОНЗ Липецький НВК І-ІІІ ст. вул. Цекнтральна 327 - б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий та державний бюджет бюджет. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в ме-жах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових кош-тів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки То-вару. Днем передачі товару вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представ-никами видаткової накладної. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами у разі та в межах відповідних бюджетних асигнувань затверджених на 2020 рік. У зв'язку з виникненням не-ритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:12
перелік змін.docx
28 вересня 2020 16:12
Додаток 4 тех завдання із змінами.docx
21 вересня 2020 16:07
додаток 1.docx
15 вересня 2020 09:12
Тендерна документація на торги зі змінами.doc
01 вересня 2020 13:38
Додаток 6.docx
01 вересня 2020 13:38
Додаток 5 проект договору.docx
01 вересня 2020 13:38
Додаток 3.docx
01 вересня 2020 13:38
Додаток 2.docx
28 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:12
перелік змін.docx
21 вересня 2020 16:07
перелік змін.docx
21 вересня 2020 15:42
перелік змін.docx
15 вересня 2020 09:12
перелік змін.docx
28 вересня 2020 16:12
Додаток 4 тех завдання із змінами.docx
21 вересня 2020 16:07
Додаток 4 тех завдання із змінами.docx
21 вересня 2020 15:42
Додаток 4 тех завдання із змінами.docx
01 вересня 2020 16:01
Додаток 4 тех завдання.docx
21 вересня 2020 16:07
додаток 1.docx
01 вересня 2020 16:11
додаток 1.docx
15 вересня 2020 09:12
Тендерна документація на торги зі змінами.doc
01 вересня 2020 13:38
Тендерна документація на торги.doc
01 вересня 2020 13:38
Додаток 6.docx
01 вересня 2020 13:38
Додаток 5 проект договору.docx
01 вересня 2020 13:38
Додаток 3.docx
01 вересня 2020 13:38
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-001625-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 01 вересня 2020 11:39
Тендерна документація
Доброго дня!
Прохання додати тендерну документацію до закупівлі, хоча б технічні вимоги до товару.
Дякуємо заздалегідь!
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 13:35
Доброго дня вибачте будь ласка забулись зараз виставимо

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000054 ● 3dd43ef2e80e42d7a961d2ed3ee5dcda
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2020 Одеса № 314

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 11.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 314
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
17. UA-2020-08-31-001625-a 31.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунено шляхом внесення змін до тендерної документації

2020-09-15 09:13:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону усунено шляхом внесення змін до тендерної документації

2020-09-15 09:28:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 368 340,00
UAH з ПДВ
368 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:53
18_Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 14:53
5_Аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2020 14:53
8.2_Копія Статуту.pdf
05 жовтня 2020 14:53
15_Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 14:53
10_Специфікація.pdf
05 жовтня 2020 14:53
16_Довідки з банку.pdf
05 жовтня 2020 14:53
7_Довідка_стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 14:53
6_Фінансова звітність.pdf
05 жовтня 2020 14:53
8.1_Установчі документи.pdf
05 жовтня 2020 14:53
13_Авторизаційні листи.pdf
05 жовтня 2020 14:53
4_Довідка_працівники.pdf
05 жовтня 2020 14:53
3.1_Довідка_мат-тех база.pdf
05 жовтня 2020 14:53
3.3_Договори оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій