Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
5 079 005,00 UAH
UA-2020-08-29-000029-b 4f533d198ae84a8a86db047fc66fb454
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2020 07:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 15:06
Початок аукціону: 15 вересня 2020 15:06
Очікувана вартість: 5 079 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку, перераховує Генпідряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% від загальної вартості обсягу робіт за цим Договором Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт 5.3. Остаточний розрахунок проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних послуг після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 протягом 180(сто вісімдесят) календарних днів. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2020 07:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2020 07:42
Тендерна документація Капремонт морг.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-29-000029-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР", Код ЄДРПОУ:42838392
Дата подання: 18 вересня 2020 17:31
Вимога про надання повідомлення "про усунення виявлених недоліків"
Згідно вимог ч.9 ст. 26 ч.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації Замовник КП "Криворізький ОД" ДОР" повинен був подати повідомлення про усунення виявлених недоліків по тендерній закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») ПП «Поларіс-КР (код ЄДРПОУ 42838392), директор Леміш М.І.
Повідомлення про усунення невідповідностей мало містити таку інформацію:
- перелік виявлених невідповідностей;
- посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
- перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Постачальник має завантажити уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оскільки, єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), а Закупівля проводяться за бюджетні кошти, яка повинна здійснюється за такими принципами: максимальна економія та ефективність, то Замовник повинен прикласти максимум зусиль для збереження бюджетних коштів і неупереджено відноситись до тендерних пропозицій.
Тому, вимагаємо анулювати протокол засідання тендерного комітету № Т36/2 від 18.09.2020р. і на виконання ч.16 ст.29 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII направити ПП «Поларіс-КР» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Ігнорування вимог учасника стане вагомим аргументом для оскарження в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 14:13
Відповідно до ч.9 ст.26 ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Виправлення інших невідповідностей не передбачено Законом.
У складі тендерної пропозиції приватним підприємством «Поларіс-КР», не надано документи, що вимагаються у пункті 6 додатку 3 тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція приватного підприємства «Поларіс-КР» не відповідає вимогам документації і на підставі підпункту 2) пункту 1 статті 31 Закону відхилена, як така, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не може бути виправленою.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що вимога ПП «Поларіс-КР» анулювати протокол засідання тендерного комітету № Т36/2 від 18.09.2020р. є безпідставною.
Номер вимоги: UA-2020-08-29-000029-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР", Код ЄДРПОУ:42838392
Дата подання: 21 вересня 2020 13:11
Вимога про відхилення ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"
Станом на 21.09.2020р. Вами проводиться розгляд пропозиції ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ". В даного підприємства у наданій на тендер документації відсутній Витяг З ЄДР;
- З наданих документів випливає «двоякість» про Учасників: Статут за 2018р. ( Нова редакція чи Додатки про зміни наданого Статуту у тендерній пропозиції відсутні) має дані про одного Учасника – Проноза Вадим Валерійович , а Протокол Учасників № 4 від 01.03.2019 р. - про двох: Проноза В.В. та Воробйова М.Г. З наданих документів інформація про Учасника Воробйову М.Г. у ЄДР відсутня, а статут має недостовірні дані, бо затверджений даним протоколом.
-Крім того, основним кваліфікаційним критерієм є підтвердження фінансової спроможності підприємства. З наданої звітності ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" випливає його збитковість. Оскільки, протягом 3-х років підприємство декларує збитки, а отже, не фінансово-спроможнє.
Тобто, пропозиція містить підстави для відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2020 15:40
Скан витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завантажено електронну систему у папці з назвою «19 Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf», вимога є безпідставною.
Зазначення на титульному аркуші вказаного Статуту ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" ( нова редакція) який затверджено протоколом загальних зборів учасників ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" від 04.03.2019 р. напису «Кривий Ріг – 2018 рік» у нижній частині аркушу тендерним комітетом визнана як технічна описка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 2.1. Тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій». Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Отже, допущення вказаної технічної описки в Статуті ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції

Щодо «двоякості» поданих даних про Учасників, а саме зазначення в Статуті за 2018р. даних про одного Учасника – Проноза Вадим Валерійович, а в Протоколі Учасників № 4 від 01.03.2019 р. - про двох: Проноза В.В. та Воробйова М.Г., та відсутності у ЄДР інформації про Учасника Воробйову М.Г, що нібито свідчить про те, що Статут містить недостовірні дані, бо затверджений даним протоколом.
Станом на 11.09.20 ( на момент участі у закупівлі) в Єдиному державному реєстрі власником ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" є Проноза В. В., про що зазначено і в Статуті, який затверджено у новій редакції протоколом від 04.05.2019р. загальних зборів учасників ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ". Протоколом від 01.03.2019 року призначено Недолугу І.М. директором Товариства. З протоколу від 01.03.2019 р. видно , що на той момент у ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" було два власника, а саме: Воробйова М, Г. та Проноза В. В.. Відомості про зміни, які відбулись у Учасників Товариства з 01.03.2019 р. по 04.03.2019 р. не вимагались Тендерною документацією. Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції в цій частині не має.
У вимозі зазначено: - Крім того, основним кваліфікаційним критерієм є підтвердження фінансової спроможності підприємства. З наданої звітності ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" випливає його збитковість. Оскільки, протягом 3-х років підприємство декларує збитки, а отже, не фінансово-спроможнє. Тобто, пропозиція містить підстави для відхилення.
У п.5.1. Тендерної документації зазначено:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного в додатку 3 даної документації
Учасником ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" у складі завантажених в електрону систему документів, в папці «6 Фінансовий звіт та Баланс за 2018 2019 Ій півр 2020рр.pdf» надано інформацію щодо кваліфікаційного критерію визначеного п.п.4 п.5.1 Тендерної документації, а саме наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Підстав для відхилення, зазначених у ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі», не має.
Номер вимоги: UA-2020-08-29-000029-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР", Код ЄДРПОУ:42838392
Дата подання: 22 вересня 2020 10:17
Вимога про надання повідомлення "про усунення виявлених недоліків"
Згідно вимог ч.9 ст. 26 ч.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації Замовник КП "Криворізький ОД" ДОР" повинен був подати повідомлення про усунення виявлених недоліків по тендерній закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») ПП «Поларіс-КР (код ЄДРПОУ 42838392), директор Леміш М.І.
Відповідно до Документації Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Додаток 3 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, зокрема, перелік інших документів, відповідно до пункту 1 “Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції” якого учасник має надати, зокрема, скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
Так як статут відноситься до документів які підтверджують повноваження та право підпису, відповідно Замовник перед відхиленням пропозиції, згідно закону повинен був зазначити дану невідповідність та надати 24 години на виправлення даної на його помилки, відхиляти нашу пропозицію було незаконним відповідно до пункту 9 статті 26. Можливості на виправлення невідповідностей Замовник не надав, чим порушив пункт 9 статті 26 Закону.
Аналогічне рішення антимонопольного комітету:
Відсутність статуту у складі тендерної пропозиції – чи підстава для відхилення?
Опубліковано: | Дата: 28.06.2020 Час: 11:00 | Розділи: Практика закупівель, Журнали за 2020 рік, Тендерна документація закупівель, Журнали, 24 години, Спецвипуск за червень, Поради учасникам закупівель, Практика оскарження закупівель

Рішення від 18.06.2020 року № 12130, оголошення № UA-2020-04-30-000829-c

Вимога тендерної документації:
Відповідно до пункту 1.1 розділу 3 Документації Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Додаток 1 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, зокрема, перелік інших документів, відповідно до пункту 1 “Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції” якого учасник має надати, зокрема, скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи.
Підстава для відхилення:
“Відповідно до умов п.1.2. ч. І розділу 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. На дану вимогу учасник надав лише опис документів. Сканована з оригіналу копія Статуту – відсутня.
Позиція скаржника:
Скаржник зазначає, що даний пункт (статут) відноситься до документів які підтверджують повноваження та право підпису, відповідно Замовник перед відхиленням пропозиції, згідно закону повинен був зазначити дану невідповідність та надати 24 години на виправлення даної на його помилки, відхиляти нашу пропозицію було незаконним відповідно до пункту 9 статті 26. Можливості на виправлення невідповідностей Замовник не надав, чим порушив пункт 9 статті 26 Закону.
Позиція замовника:
Замовник зазначає, що Законом дозволяється виправляти помилки відносно кваліфікаційного критерію, то в частин шістнадцятій статті 29 вказано “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією”. Тобто мова йде про документи та інформацію яку було подано. Також абзац 2 цієї частини говорить “Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, тобто не йдеться про те що в повідомленні можна вимагати дозавантаження ненаданих документів. А в останньому абзаці сказано “Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції…. “.
Позиція органу оскарження:
У складі Пропозиції Скаржника відсутній статут із змінами (в разі їх наявності) або інший установчий документ, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції Скаржника. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2020 15:40
На вимогу від 22.09.2020 UA-2020-08-29-000029-b.a3 пояснюємо наступне.
У Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») «Перелік документів, що обов’язково подаються Учасниками на підтвердження кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника» пунктом 5 вимагаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника на підписання документів пропозиції та договору)).
Пунктом 6 цього ж додатку Статут вимагається як окремий установчий документ, а саме: « Статут із змінами (в разі їх наявності) або інший установчий документ (документ повинен бути наданий в повному обсязі, а не окремі його сторінки) осіб (у разі, якщо юридична особа здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту) – для юридичних; копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду - для фізичних осіб.».
Таким чином, відповідно до Тендерної документації закупівлі UA-2020-08-29-000029-b «Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Статут не відноситься до документів які надаються на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю і не може бути виправленим по статті 29 пункт 16 Закону.
Наведений у Вимозі приклад оголошення № UA-2020-04-30-000829-c тендерний комітет не зoбов'язаний розглядати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР" 4 332 411,00
UAH з ПДВ
3 707 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО БУД СІСТЕМ" 4 900 035,65
UAH з ПДВ
3 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" 5 049 969,65
UAH з ПДВ
4 549 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД 4 703 877,60
UAH з ПДВ
4 551 507,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА" 4 820 288,00
UAH з ПДВ
4 639 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 4 749 940,30
UAH з ПДВ
4 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:42
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:41
Пiдписаний_ГАРАНТIЯ_2882.pdf
14 вересня 2020 15:39
Якісні кількісні.pdf
14 вересня 2020 15:39
Охорога праці.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат10.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат8.pdf
14 вересня 2020 15:22
VD_kraski_emali_i_gruntovki.pdf
14 вересня 2020 15:22
cert-kontr-poizv.pdf
14 вересня 2020 15:22
Ліцензия.pdf
14 вересня 2020 15:22
НАКАЗ 1к.pdf
14 вересня 2020 15:22
Рішення власника.pdf
14 вересня 2020 15:22
3_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
14 вересня 2020 15:22
Штатний ПП.pdf
14 вересня 2020 15:22
cert-guravlik.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат9.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат6.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат7.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат2.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат4.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат3.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат1.pdf
14 вересня 2020 15:22
Сертифікат5.pdf
14 вересня 2020 15:22
SES_PF-115_Rolax.pdf
14 вересня 2020 15:22
Ceresit sertf.pdf
14 вересня 2020 15:22
PF-266.pdf
14 вересня 2020 15:22
Germetiki.pdf
14 вересня 2020 15:21
list-otmena-sertyfikacii.pdf
14 вересня 2020 15:21
list-otmena-sertyfikacii-dubel-set.pdf
14 вересня 2020 15:21
list-otmena-sertyfikacii-gl-1-2.pdf
14 вересня 2020 15:21
cert-penopl-g1.PDF
14 вересня 2020 15:21
Додаток до ліцензії.pdf
14 вересня 2020 15:21
Виписка з ЄДР2.pdf
14 вересня 2020 15:21
Виписка з ЄДР1.pdf
14 вересня 2020 15:21
звітність 2020.pdf
14 вересня 2020 15:21
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 15:21
Витяг 13.09.20.pdf
14 вересня 2020 15:21
r_3_ДЦ_ДЦ.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ИВР.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ЛС2_2-1-8.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
14 вересня 2020 15:21
3_ДЦ_ОПР.pdf
14 вересня 2020 15:20
3_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
14 вересня 2020 15:20
3_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
14 вересня 2020 15:20
свідоцтво автомобільне.pdf
14 вересня 2020 15:20
Посвідч про до п 1000В.pdf
14 вересня 2020 15:20
Мат БАЗА ст.16.pdf
14 вересня 2020 15:20
Аналог роб.pdf
14 вересня 2020 15:20
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2020 15:20
Лист згода з обробкою.pdf
14 вересня 2020 15:20
Лист згода праців.pdf
14 вересня 2020 15:20
Стаття 17.pdf
14 вересня 2020 15:20
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 10:05
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:03
18 Проект договору.pdf
11 вересня 2020 10:03
17 Ліцензія та перелік.pdf
11 вересня 2020 10:03
14 Статут підприємства.pdf
11 вересня 2020 10:03
12 Фінансовий звіт.pdf
11 вересня 2020 10:03
11 Договір на механізми.pdf
11 вересня 2020 10:03
2 Довідка по працівникам.pdf
11 вересня 2020 10:03
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 13:41
1 Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 10:11
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:48
32 Проект Договору.pdf
11 вересня 2020 09:48
31 Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 09:48
24 Ліцензія з додатками.pdf
11 вересня 2020 09:48
18 Статут підприємства.pdf
11 вересня 2020 09:48
15 Аналогічний договір 8.pdf
11 вересня 2020 09:48
14 Аналогічний договір 7.pdf
11 вересня 2020 09:48
13 Аналогічний договір 6.pdf
11 вересня 2020 09:48
12 Аналогічний договір 5.pdf
11 вересня 2020 09:48
11 Аналогічний договір 4.pdf
11 вересня 2020 09:48
10 Аналогічний договір 3.pdf
11 вересня 2020 09:48
9 Аналогічний договір 2.pdf
11 вересня 2020 09:48
8 Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:56
Банківська гарантія.rar
14 вересня 2020 12:56
Проект Договора.pdf
14 вересня 2020 12:56
Ліцензія.pdf
14 вересня 2020 12:55
Витяг ПДВ.pdf
14 вересня 2020 12:55
Витяг ЄДР 10.09.2020.pdf
14 вересня 2020 12:55
Статут з описом.PDF
14 вересня 2020 12:55
Баланс 2019.pdf
14 вересня 2020 12:55
Баланс 2018.pdf
14 вересня 2020 12:55
Документи СМАРТ-ОПТ.pdf
14 вересня 2020 12:55
Довідка субпідрядник.pdf
14 вересня 2020 12:55
Договор техніка.pdf
14 вересня 2020 12:55
Довідка обладнання.pdf
14 вересня 2020 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2020 12:55
Посвідчення зварники.pdf
14 вересня 2020 12:55
Паспорт Христенко.pdf
14 вересня 2020 12:55
Штатний розпис.pdf
14 вересня 2020 12:55
Довіреність Христенко.pdf
14 вересня 2020 12:55
Сертифікати.7z
14 вересня 2020 12:55
Довідка працівники.pdf
14 вересня 2020 12:55
Кошторис ПДФ.rar
14 вересня 2020 12:55
Довідки ст.17.pdf
14 вересня 2020 12:55
Акти 2019.rar
14 вересня 2020 12:55
Баланс 2020.pdf
14 вересня 2020 12:55
Акти 2017-2018.rar
14 вересня 2020 12:55
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 12:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:41
гарантия.zip
14 вересня 2020 12:41
Кошторис.rar
14 вересня 2020 12:41
Відповідність.rar
14 вересня 2020 12:41
Кваліфікація.rar

Публічні документи

14 вересня 2020 09:02
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:01
10 Дипломи працівників.rar
14 вересня 2020 09:01
9 Банківська гарантія.rar
14 вересня 2020 09:01
8 Аналогічний договір.rar
14 вересня 2020 09:01
7 Кошторис 3.pdf
14 вересня 2020 09:01
7 Кошторис 2.pdf
14 вересня 2020 09:01
7 Кошторис 1.pdf
14 вересня 2020 09:01
6 Довідки.pdf
14 вересня 2020 09:01
5 Додаток 3.pdf
14 вересня 2020 09:00
3 Технічне завдання.pdf
14 вересня 2020 09:00
2 Проект договору.pdf
14 вересня 2020 09:00
1 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР"

ТОВ "ЄВРО БУД СІСТЕМ"

ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"

ТОВ ЕЙР ТРЕЙД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА"

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР"
#42838392
Відхилено 3 707 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:12
ТОВ "ЄВРО БУД СІСТЕМ"
#42508467
Відхилено 3 820 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 11:43
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"
#39889714
Переможець 4 549 210,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 09:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ"
#39889714
4 549 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 11:32
ду1_дог116.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 10:55
Смета морг 4 549 210,00 грн — копия (1).rar укладений
05 жовтня 2020 10:54
дог116_рітейлер компані.pdf укладений
05 жовтня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт патологоанатомічного відділення комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» м.Кривий Ріг, вул..Дніпровське шосе,41. (коригування) 45450000-6 - "Інші завершальні будівельні роботи" (45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») 1 роботи 4 515 230,08
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 515 230,08
UAH (в тому числі ПДВ 752 538,35 UAH)