Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт реставраційний частини будівлі літер «А» (ліве крило у вісях «1-21» та «А-Т»), що розташована на проспекті Повітрофлотському, 28 у Солом’янському районі м. Києва
Repair of the restoration part of the building of the letters «A» (left wing in the axes «1-21» and «А-Т»), located on 28, Povitroflotsky avenue, in Solomyansky district, Kyiv
Очікувана вартість
498 245 295,60 UAH
UA-2020-08-28-005768-b 47b3096243ad40dabce6e2a8c83412a6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лариса Бухарова
+380445945415
bukharovaLI@supreme.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Supreme Court
National ID: 41721784
Contact point: Andrii Marchenko
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Additional contacts: Лариса Бухарова
+380445945415
bukharovaLI@supreme.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 15:16
Очікувана вартість: 498 245 295,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 982 452,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 498245 UAH
Publication date: 28 серпня 2020 18:00
Enquiries until: 18 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 498 245 296 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 982 452 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
DSTU B D.1.1-1:2013 «Rules of determination of cost of building»
The language (s) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт реставраційний частини будівлі літер «А» (ліве крило у вісях «1-21» та «А-Т»), що розташована на проспекті Повітрофлотському, 28 у Солом’янському районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03063, Україна, м. Київ, Київ, Повітрофлотський проспект, 28
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Repair of the restoration part of the building of the letters «A» (left wing in the axes «1-21» and «А-Т»), located on 28, Povitroflotsky avenue, in Solomyansky district, Kyiv DSTU B D.1.1-1:2013 «Rules of determination of cost of building»
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться Замовником поетапно, після завершення Підрядником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів на підставі актів приймання виконаних підрядних Робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:42
Перелік змін до ТД.docx
18 вересня 2020 16:42
ТД_ремонт реставраційний_ліве крило Повітрофлотський_нр.doc
28 серпня 2020 18:00
OPEN TENDER ANNOUNCEMENT.doc
18 вересня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:42
Перелік змін до ТД.docx
18 вересня 2020 16:42
ТД_ремонт реставраційний_ліве крило Повітрофлотський_нр.doc
28 серпня 2020 18:00
ТД_ремонт реставраційний_ліве крило Повітрофлотський_ост.doc
28 серпня 2020 18:00
OPEN TENDER ANNOUNCEMENT.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000011 ● ba30a26d07bd4827acc9f3054a797763
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 19:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-08-28-005768-b 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 14:26:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Ремонт реставраційний частини будівлі літер «А» (ліве крило у вісях «1-21» та «А-Т»), що розташована на проспекті Повітрофлотському, 28 у Солом’янському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005768-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Яким умовам тендерної документації не відповідали тендерні пропозиції наступних учасників ТОВ «Класика Комфорту», ТОВ «Бк Кбр»,
ТОВ «Буд-Оптіма-Констракшен», ТОВ «Виробничо-Будівельна Компанія «Побутрембуд» та у чому саме полягає така невідповідність?
3. З яких підстав за результатом процедури закупівлі договір від 26.11.2021 № 281-Ц укладено на 34 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 19:12:24

Пояснення тендерного комітету Верховного Суду на запит ДАСУ від 20.01.2021 про надання пояснень

Протоколом засідання тендерного комітету Верховного Суду від 25.01.2021 № 11 схвалено Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-005768-b), що додаються. Також до Пояснень додана інформація та документи що стосується закупівлі, яка є предметом моніторингу. Всі документи для зручності розміщенні в архівному файлі з накладенням КЕП як на кожний окремий файл так і на весь архів вцілому.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Врахувати в подальшій діяльності тендерного комітету результати моніторингу процедури закупівлі ДАСУ, викладені у Висновку від 03.02.2021.

2021-02-09 17:46:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в протоколі розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 29 та частини другою статті 31 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в протоколі розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 29 та частини другою статті 31 Закону.) • усунуто

Порушення законодавства у сфері закупівель усунуто під час моніторингу процедури закупівлі.

2021-02-11 14:37:25

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-08-28-005768-b47b3096243ad40dabce6e2a8c83412a6
Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Місцезнаходження: 01043, Україна, м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІДЕА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОБУТРЕМБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БК КБР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕСТАВРАЦІЙНА ФІРМА "ВІДРОДЖЕННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 вересня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:05
Локальні кошториси 34-76.pdf
27 вересня 2020 18:05
Локальні кошториси 1-33.pdf
27 вересня 2020 18:05
10 Ідеа Тендер.imd
27 вересня 2020 18:05
Розрахунок ЗП.pdf
27 вересня 2020 18:05
Договірна ціна.pdf
27 вересня 2020 18:05
Проект договору з ціною.pdf
27 вересня 2020 18:05
Звіт по аудиту ISO 9001_2015.pdf
27 вересня 2020 18:05
Ліцензія, декларація .pdf
27 вересня 2020 18:05
Витяг з ЄДРПОУ .pdf
27 вересня 2020 18:05
Виписка ЄДР.pdf
27 вересня 2020 18:05
Статут.pdf
27 вересня 2020 18:05
Календарний графік.pdf
27 вересня 2020 18:05
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf

Документи

28 вересня 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 11:38
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:35
тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2020 11:35
статут.pdf
28 вересня 2020 11:35
Оригінал відгуку.pdf
28 вересня 2020 11:35
ліцензія.pdf
28 вересня 2020 11:35
календарний графік.pdf
28 вересня 2020 11:35
Дозвіл.PDF
28 вересня 2020 11:35
договір про закупівлю.pdf
28 вересня 2020 11:35
довідка про учасника.pdf

Документи

28 вересня 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 12:47
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:39
25. Ліцензія АВК 2020.pdf
28 вересня 2020 12:39
43. Працевляштування ІТР.pdf
28 вересня 2020 12:39
40 Охорона праці ІТР .pdf
28 вересня 2020 12:39
38. Дипломи ІТР.pdf
28 вересня 2020 12:39
47. форми 1 ДФ .ZIP
28 вересня 2020 12:39
32 Гарантія.zip
28 вересня 2020 12:39
Протокол НР.7Z
28 вересня 2020 12:39
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 вересня 2020 12:39
Лист для клієнті1.7z
28 вересня 2020 12:39
Довідка покриття.pdf
28 вересня 2020 12:39
Гарантія 8936-20.7z
28 вересня 2020 12:39
Витяг із Статуту.7z
28 вересня 2020 12:39
Банківська ліцензі1.7z
28 вересня 2020 12:39
oledata.mso
28 вересня 2020 12:39
22. Витяг з ЄДР 21.09.2020.pdf
28 вересня 2020 12:39
22. Витяг з ЄДР 21.09.20.pdf
28 вересня 2020 12:39
21. Проект Договору.docx.pdf
28 вересня 2020 12:39
17. ПДВ .pdf

Документи

28 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:18
Інформація про технічні.rar
28 вересня 2020 16:18
Працівники.rar
28 вересня 2020 16:18
Обладнання (1).rar
28 вересня 2020 16:18
СТАТУТ.pdf
28 вересня 2020 16:18
Проект-договору.pdf
28 вересня 2020 16:18
Оригінал витягу ПДВ.pdf
28 вересня 2020 16:18
Опис.pdf
28 вересня 2020 16:18
Довідка-проект-договору.pdf
28 вересня 2020 16:18
Відомості-про-учасника.pdf
28 вересня 2020 16:18
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 16:18
Графік виконання робіт.pdf
28 вересня 2020 16:18
Відгук НАН ВТ 67.pdf
28 вересня 2020 16:18
Відгук НАН ВТ 20.pdf
28 вересня 2020 16:18
ВТ-20 ч.1.pdf
28 вересня 2020 16:18
Оригінал Акти ВТ 20.pdf
28 вересня 2020 16:18
ВТ-20 ч.5.pdf
28 вересня 2020 16:18
ВТ-20 ч.4.pdf
28 вересня 2020 16:18
ВТ-20 ч.3.pdf
28 вересня 2020 16:18
ВТ-20 ч.2.pdf

Документи

28 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:38
1.1.3 Договір оренда машин.pdf
28 вересня 2020 16:38
1.2 Дипломи працівників.pdf
28 вересня 2020 16:38
1.1.4 Видаткові накладні.pdf
28 вересня 2020 16:38
1.2 копії наказів.pdf
28 вересня 2020 16:38
4 Наказ 1 від 05_08_2016.pdf
28 вересня 2020 16:38
4 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 16:38
4.1 Опис Статут_2019.pdf
28 вересня 2020 16:38
4.4 Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2020 16:38
4.2 Статут 2019_завірений.pdf
28 вересня 2020 16:38
8 Копія Декларація 2020.pdf
28 вересня 2020 16:37
8 Сертифікат9001укр.pdf
28 вересня 2020 16:37
9 Довідки Інші.pdf
28 вересня 2020 16:37
10 Кошторис.pdf
28 вересня 2020 16:37
451.imd

Документи

28 вересня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:38
31. Дозвіл ПУБА.pdf
28 вересня 2020 17:38
31. Дозвіл Завірити Р.pdf
28 вересня 2020 17:38
31. Дозвіл БОК.PDF
28 вересня 2020 17:38
30. Ліцензія БОК.PDF
28 вересня 2020 17:38
30. Ліцензія АЛЬЯНС.PDF
28 вересня 2020 17:37
41. Пояснення ISO.PDF
28 вересня 2020 17:37
28. ISO звіт рішення.PDF
28 вересня 2020 17:37
21. Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.PDF
28 вересня 2020 17:37
20. Довідка п.5 ч.1 ст. 17.PDF
28 вересня 2020 17:37
19. Відгук.PDF
28 вересня 2020 17:37
16 17 18 КБ.PDF
28 вересня 2020 17:36
24. Витяг з ЄДР.PDF
28 вересня 2020 17:36
11. Копії наказів.PDF
28 вересня 2020 17:36
11. Копії наказів 2.pdf
28 вересня 2020 17:36
11. Копії наказів 1.PDF
28 вересня 2020 17:36
23. Довідка ч. 2 ст. 17.PDF
28 вересня 2020 17:36
22. Довідка п. 13 ч. 1 ст 17.PDF
28 вересня 2020 17:36
7. Довідка мат-техн база.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІДЕА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОБУТРЕМБУД"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "БК КБР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕСТАВРАЦІЙНА ФІРМА "ВІДРОДЖЕННЯ"

ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕСТАВРАЦІЙНА ФІРМА "ВІДРОДЖЕННЯ" 453 483 281,60
UAH з ПДВ
435 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІДЕА" 435 728 750,80
UAH з ПДВ
435 728 750,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:38
1.1.3 Договір оренда машин.pdf
28 вересня 2020 16:38
1.2 Дипломи працівників.pdf
28 вересня 2020 16:38
1.1.4 Видаткові накладні.pdf
28 вересня 2020 16:38
1.2 копії наказів.pdf
28 вересня 2020 16:38
4 Наказ 1 від 05_08_2016.pdf
28 вересня 2020 16:38
4 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 16:38
4.1 Опис Статут_2019.pdf
28 вересня 2020 16:38
4.4 Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2020 16:38
4.2 Статут 2019_завірений.pdf
28 вересня 2020 16:38
8 Копія Декларація 2020.pdf
28 вересня 2020 16:37
8 Сертифікат9001укр.pdf
28 вересня 2020 16:37
9 Довідки Інші.pdf
28 вересня 2020 16:37
10 Кошторис.pdf
28 вересня 2020 16:37
451.imd

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:17
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:05
Локальні кошториси 34-76.pdf
27 вересня 2020 18:05
Локальні кошториси 1-33.pdf
27 вересня 2020 18:05
10 Ідеа Тендер.imd
27 вересня 2020 18:05
Розрахунок ЗП.pdf
27 вересня 2020 18:05
Договірна ціна.pdf
27 вересня 2020 18:05
Проект договору з ціною.pdf
27 вересня 2020 18:05
Звіт по аудиту ISO 9001_2015.pdf
27 вересня 2020 18:05
Ліцензія, декларація .pdf
27 вересня 2020 18:05
Витяг з ЄДРПОУ .pdf
27 вересня 2020 18:05
Виписка ЄДР.pdf
27 вересня 2020 18:05
Статут.pdf
27 вересня 2020 18:05
Календарний графік.pdf
27 вересня 2020 18:05
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕСТАВРАЦІЙНА ФІРМА "ВІДРОДЖЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІДЕА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕСТАВРАЦІЙНА ФІРМА "ВІДРОДЖЕННЯ"
#40722813
Відхилено 435 000 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 16:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІДЕА"
#42681010
Переможець 435 728 750,80
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІДЕА"
#42681010
435 728 750,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 14:59
ДУ № 14_281Ц-20.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 14:53
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2022 17:04
ДУ 13 до договору 281Ц-20.pdf зміни до договору
18 квітня 2022 17:02
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 20:13
ДУ № 12 до Договору 281Ц-20.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 20:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:25
ДУ 11_281 Ц-20 роботи Ліве крило.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 12:36
ДУ № 10 до Договору 281Ц-20.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 13:49
ДУ № 9 до Договору 281Ц-20.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 16:32
ДУ № 8_281Ц-20_ремонт повітрофлот.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 13:01
ДУ 7 до договору 281Ц-20.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 13:00
ДУ № 7_281Ц-20_Ремонт реставраційний частини будівлі літер А.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 17:55
ДУ № 6_218Ц-20 ліве.pdf зміни до договору
09 червня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 15:06
ДУ 5_281Ц-20.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 14:34
ДУ 4 до дог 281Ц-20 Ліве крило підписане.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:30
ДУ № 3_218Ц-20_ліве крило.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 10:27
ДУ № 2_281Ц-20_ліве крило.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 10:25
ДУ № 1_281Ц-20_ліве крило.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:24
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:18
Договір № 281Ц-20_ліве крило.pdf укладений
30 листопада 2020 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі. Викладено в новій редакції пункти 3.1, 4.1, 4.7 Договору.
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі. Викладено зазначені в розділі 18 Договору реквізити Підрядника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції пункт 3.1 розділу 3, пункт 4.7 розділу 4, додатки 1 та 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключено пункт 4.7 розділу 4 договору
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дадатки 2, 3 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатки 2, 3 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 договору та додатки 2, 3 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) та План фінансування будівництва (Додаток 3 до Договору) у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Пункти 3.1, 13.1 та додатки 2, 3 до договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Пункт 3.1 розділу 3, Додатки 2 та 3 викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, зміни ціни в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 281Ц-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML