Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 - 39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для кабінетів математики)
COD DK 021: 2015 - 39162100-6 "Training equipment" (Training equipment for mathematics classrooms)
Очікувана вартість
11 663 500,00 UAH
UA-2020-08-28-005716-b 4b2d903e856745b9a6e1ca0d00051edb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бурсук

+380502337596
+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38802700
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Лариса Бурсук
+380502337596,+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua
Додаткові контактні особи: Світлана Гриценко
+38066763965
inbox1@osvita.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament osvity i nauky Kirovogradskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 38802700
Contact point: Larisa Bursuk
+380502337596,+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua
Additional contacts: Світлана Гриценко
+38066763965
inbox1@osvita.kr-admin.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:20
Очікувана вартість: 11 663 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 317,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 серпня 2020 17:42
Enquiries until: 08 листопада 2020 15:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 11 663 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 58 318 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 комплект
Навчальне обладнання для кабінетів математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання

Training equipment for mathematics classrooms
CPV: 39162100-6
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 13:46
Перелік змін до ТД 10.11.2020.docx
10 листопада 2020 13:45
Додаток 3 (проект договору).docx
10 листопада 2020 13:45
Додаток_2_технічне_завдання_зі_змінами_5.docx
10 листопада 2020 13:45
Тендерна_докумен_каб_матем_зміни_2_10_11_2020.docx
02 листопада 2020 13:47
Перелік змін до ТД 02.11.2020.docx
30 жовтня 2020 16:09
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx
30 жовтня 2020 16:09
Перелік змін до ТД 30.10.2020.docx
23 вересня 2020 14:14
Перелік змін до ТД (2).docx
08 вересня 2020 10:30
Перелік змін ТД матем2.docx
28 серпня 2020 17:42
Додаток 4 (форма пропозиції).docx
10 листопада 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 13:46
Перелік змін до ТД 10.11.2020.docx
10 листопада 2020 13:45
Додаток 3 (проект договору).docx
30 жовтня 2020 16:09
Додаток 3 (проект договору).docx
28 серпня 2020 17:42
Додаток 3 (проект договору).docx
10 листопада 2020 13:45
Додаток_2_технічне_завдання_зі_змінами_5.docx
30 жовтня 2020 16:09
Додаток_2_технічне_завдання_зі_змінами4.docx
23 вересня 2020 14:14
Додаток_2_технічне_завдання_зі_змінами.docx
08 вересня 2020 10:30
Додаток 2 (технічне завдання).docx
28 серпня 2020 17:42
Додаток 2 (технічне завдання).docx
10 листопада 2020 13:45
Тендерна_докумен_каб_матем_зміни_2_10_11_2020.docx
02 листопада 2020 13:50
Тендерна докумен.каб.матем зміни.docx
02 листопада 2020 13:47
Тендерна докумен.каб.матем зміни.docx
30 жовтня 2020 16:17
Тендерна докумен.каб.матем зміни.docx
30 жовтня 2020 16:10
Тендерна докумен.каб.матем зміни.docx
23 вересня 2020 14:14
Тендерна докумен.каб.матем зміни.docx
28 серпня 2020 17:42
Тендерна докумен.каб.матем.docx
02 листопада 2020 13:47
Перелік змін до ТД 02.11.2020.docx
30 жовтня 2020 16:09
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx
28 серпня 2020 17:42
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx
30 жовтня 2020 16:09
Перелік змін до ТД 30.10.2020.docx
23 вересня 2020 14:14
Перелік змін до ТД (2).docx
08 вересня 2020 10:30
Перелік змін ТД матем2.docx
28 серпня 2020 17:42
Додаток 4 (форма пропозиції).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно спеціалізованого програмного забезпечення
Дата подання: 07 вересня 2020 10:45
Дата відповіді: 08 вересня 2020 10:25
Шановний замовнику! Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання" вимагається надати у складі пропозиції "авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб’ютором (реселлером) спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (статус офіційного дистриб’ютора (реселлера) на території України підтверджується сертифікатом або листом від виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника." Просимо роз'яснити, що мається на увазі під спеціалізованим програмним забезпеченням, оскільки воно не визначене в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання, уточнюємо, що під спеціалізованим програмним забезпеченням маються на увазі "Електронні освітні ресурси". Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-005716-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 07 вересня 2020 18:53
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 16:47
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 року № 574 (далі по тексту – Наказ № 574), вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків з можливістю заряджання), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507.
При цьому, абзац 2 пункту 1 Наказу № 574 визначає, що характеристики комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання такого навчального кабінету або приміщення закладу. Комп’ютерне обладнання повинне бути сумісним з іншим обладнанням (цифровими вимірювальними комп’ютерними комплексами, цифровими мікроскопами, цифровими документ-камерами, навчальними роботами, тощо) навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
Пункт 3 Наказу № 574 передбачає, що оснащення повинно відповідати вимогам, зокрема, комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу.
Технічні та якісні характеристики товарів у закупівлі UA-2020-08-28-005716-b визначено відповідно до вимог Наказу № 574 та «Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 (далі по тексту – Наказ № 1440).
Разом з цим, визначення технічних та якісних характеристик товарів здійснювалось у відповідності до вимог «Порядку та умов погодження Міністерством освіти і науки України пропозицій обласних, Київської міської державних адміністрацій щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році», затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 10.04.2020 року № 497 з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Зміст Вимоги узагальнено полягає у тому, що Тендерна документація містить технічні характеристики, які відсутні у Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440.
У Наказі № 574 прямо встановлюється, що характеристики комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання такого навчального кабінету або приміщення закладу. Комп’ютерне обладнання повинне бути сумісним з іншим обладнанням навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. І також, оснащення повинно відповідати вимогам щодо комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу.
Відтак, з метою забезпечення оптимальної сумісності, зокрема з тим обладнанням, характеристики якого не конкретизується в наказі, допустима конкретизація характеристик обладнання, що закуповується.
Така конкретизація жодним чином не свідчить про обмеження конкуренції, а спрямована виключно на закупівлю якісного обладнання та ефективне використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного обладнання, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних Замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній вартості такого обладнання. Тобто, неможливо ефективно здійснити закупівлю без визначення мінімальних необхідних замовнику характеристик обладнання.
В таблицях 3, 6, 7 Наказу № 574 прямо вказано, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Зокрема, це стосується цифрових вимірювальних комплексів для кабінетів фізики, хімії та біології, комплектів демонстраційного та лабораторного обладнання.
В силу частини першої статті 54 Закону України «Про освіту», яка врегульовує право на академічну свободу, вбачається, що досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі (педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі).
Ваше посилання на лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року №1/9-441 в умовах інтерпретації його змісту як такого, що будь-яка тендерна документація будь-якого замовника має відповідати найнижчому діапазону тих технічних характеристик, які визначені у типовому переліку, є необґрунтованою позицією. У листі МОНУ зазначено, що вимоги до предмету закупівлі не можуть відрізнятися від встановлених Наказами № 574 та 1440. При цьому, зазначеними наказами встановлені конкретні типи обладнання та діапазонна градація «не нижче», «не гірше» із зазначенням, що характеристики комп’ютерного обладнання повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання та повинне бути сумісним з іншим обладнанням. Одночасно, оснащення повинно відповідати вимогам щодо комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу (пункт 3 Наказу № 574). А тому, враховуючи приписи абзацу 2 пункту 1 та пункту 3 Наказу № 574, конкретизація технічних та якісних характеристик не вважається встановленням замовником тих характеристик, які відрізняються від визначених наказами. І одночасно, жодним нормативно-правовим актом України не встановлено заборони на визначення якісних характеристик більших від мінімально встановлених Наказами № 574 та № 1440. Відтак, з метою врахування дійсних потреб та необхідності забезпечення оптимальної взаємодії між обладнанням, програмним забезпеченням та супутніми пристроями, Замовник може визначати технічні та якісні характеристики в вищому діапазоні від нижчої межі, установлених у наказах. Такий спосіб визначення характеристик не вважається таким, що відрізняються від встановлених у Типовому переліку, оскільки не протирічить такому переліку.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У протиріччя зазначеного положення закону, яким регулюється процедури здійснення публічних закупівель, Ви у своїй вимозі стверджуєте, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі абсолютно по всіх закупівлях галузі освіти мають узагальнено визначатися органом центральної виконавчої влади (міністерством, шляхом прийняття відповідного нормативного акту), а не замовниками. В дійсності, згідно вимог закону, замовники самостійно визначають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням принципів публічних закупівель, дійсних та індивідуальних потреб замовників, та у відповідності до типових переліків обладнання, визначених Наказами № 574 та № 1440 (з можливістю конкретизації характеристик необхідного обладнання в межах діапазонних величин, визначених наказами).
Таким чином, підсумовуючи вищевикладене доцільно зазначити, що детальне зазначення необхідних технічних характеристик обладнання, що закуповується, не є свідченням обмеження конкуренції та порушення вимог діючого законодавства, адже такий спосіб визначення характеристик товару не протирічить наказам і лише такий спосіб в дійсності може гарантувати закупівлю якісного обладнання та ефективного використання бюджетних коштів. На противагу, у разі відсутності чітких характеристик необхідного обладнання невілюється можливість задоволення індивідуальних потреб Замовника та його педагогічних працівників та зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній вартості такого обладнання. Відтак, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням мінімальних вимог встановлених Наказами № 574 та № 1440, Замовник вносить додаткові уточнення до характеристик обладнання, що дозволяє задовільнити освітні потреби закладів освіти у відповідності із законодавством, що регулює процедури публічних закупівель. Отже, технічні та якісні характеристики товарів у закупівлі UA-2020-08-28-005716-b сформовані в межах діапазону рівня тих характеристик, які викладені у Типовому переліку комп’ютерного обладнання та які відповідають оптимальним вимогам до обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які затребує Замовник.
Таким чином, правові підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-08-28-005716-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРТЕ ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:43522634
Дата подання: 10 вересня 2020 18:31
вимога Замовнику щодо усунення порушення чинного законодавства
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС»
Ідентифікаційний номер юридичної особи 43522634
Місцезнаходження:
01014, м. Київ, вул. Болсуновська, 8
Тел.: +380676156500
Електронна адреса: info@artelegis.com.ua

ЗАМОВНИК:
Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
Адреса: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
код ЄДРПОУ: 38802700
тел: +380502337596
адреса електронної пошти: inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua

Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-005716-b
ID: 4b2d903e856745b9a6e1ca0d00051edb


ВИМОГА
щодо усунення порушень у тендерній документації

Звертаємо увагу, що тендерна документація (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-005716-b ID: 4b2d903e856745b9a6e1ca0d00051edb) не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України (далі — «МОН»).
Дана закупівля відбувається за рахунок залишків коштів за освітньою субвенцією, передбаченою додатком 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1109 “Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік” відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (далі – «Розпорядження»).
Відповідно до Розпорядження Міністерством освіти і науки був затверджений Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (затверджений наказом МОН України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693), а також внесені зміни до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (затверджений наказом МОН України від 02.11.2017 № 1440, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507), далі – «Типові переліки».
Абзацем 3 Розпорядження встановлено, що використання зазначених бюджетних коштів здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки.
Листом МОН № 1/9-441 від 14.08.2020р. «Щодо неухильного дотримання законодавства» встановлено, що вимоги до комп’ютерного обладнання (у т.ч. ноутбуків та персональних комп’ютерів) та до мультимедійного обладнання (у т.ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проектора, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань визначаються відповідно до Типових переліків та не можуть відрізнятись від встановлених.
Таким чином Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та способи підтвердження відповідності, чітко встановленні Типовими переліками та підтверджені листом МОН №1/9-441 від 14.08.2020 Щодо неухильного дотримання законодавства таким чином, щоб забезпечити оптимальну якість обладнання та запобігти надмірному використанню бюджетних коштів, забезпечити достатній рівень конкурентного середовища та запобігти проявам корупції.
Натомість, всупереч Типовим перелікам, листу МОН та Закону України «Про публічні закупівлі» при розробці Технічного завдання тендерної документації вимоги до предмету закупівлі деталізовані та встановлені таким чином, що з усього асортименту обладнання, відповідного вимогам нормативно-правових актів, за усіма характеристиками відповідними вимогам Технічного завдання є тільки певні моделі приладів певного виробника.
Так, наприклад:
- Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом повністю відповідає Epson EB-685Wi;
- Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) — Epson L6190;
- Цифрова документ-камера — Epson ELPDC20.
Загалом, специфікація п.3 Мультимедійне обладнання Технічного завдання відповідає специфікації сайту ТОВ "БІ-ПРО" https://b-pro.com.ua/katalog/prezentacijne-obladnannya/interaktivnij-kompleks-z-ultrakorotkofokusnim-interaktivnim-proektorom.

Крім того, способи підтвердження відповідності викладені всупереч вимогам Типового переліку таким чином, що відповідають лише обладнанню певного виробника. Так, наприклад, відповідно п.4 Типового переліку засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Натомість для документального підтвердження відповідності техвимогам Технічним регламентам Замовником вимагається надати: копію декларації про відповідність запропонованих системних блоків, моніторів вимогам відповідних технічних регламентів та копію сертифікату відповідності на системний блок та монітор. Окремо зазначено, що «З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника».
По-перше, з огляду на те, що відповідно до умов торгів гарантійне обслуговування обладнання протягом 36 місяців виконує Учасник-переможець закупівлі, не зрозуміло яким чином та для кого Замовник «оптимізує експлуатаційні витрати» включивши вимогу стосовно одного виробника до специфікації.
По-друге, декларації відповідності та сертифікати відповідності Технічним регламентам є дублюючими документами, які підтверджують відповідність тим самим Технічним регламентам на підставі однакових випробувань, проте Типовим переліком та нормами технічного регулювання в Україні встановлена обов’язковість наявності саме декларацій, а не сертифікатів.
Таким чином надання документу, не передбаченого законодавством України, який дублює інформацію документу, який вже витребуваний у документації, разом з вимогою стосовно одного виробника не обґрунтовані та спрямовані на штучне обмеження конкуренції до продукції певного виробника.
Також, відповідно до вимог типового переліку Електронні освітні ресурси (далі – «ЕОР») повинні відповідати навчальним програмам.
Проте у документації торгів додатково «деталізовані» вимоги, зокрема, встановлено:
- передвстановлені на комп’ютер вчителя для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
- має функцію автоматичного оновлення;
- наявність бібліотеки 3D моделей - не менше 1200 зразків;
- має можливість прямої роботи з web середовищем;
- Підтримка OS Windows, Android, iOS, Mac.
- Повинно мати можливість пробного періоду протягом не менше 10 днів (дана функція повинна бути на сайті виробника)
- Має вбудоване середовище для імпорту, створення та редагування електронних підручників з можливістю додавання інтерактивного контенту.
У той же час, Замовником не встановлено ані терміну дії ліцензії для користування ЕОР, ані переліку дисциплін шкільної програми, ані, навіть, вимог щодо відповідності навчальним програмам.
Таким чином вимоги до ЕОР не відповідають нормативним документам МОН України, необгрунтовані та спрямовані на штучне обмеження конкуренції до продукції певного виробника.

Окремо маємо зазначити, що у разі, якщо закупівля саме того обладнання на яке орієнтовані вимоги тендерної документації, дійсно обгрунтовано необхідні Замовнику, необхідно здійснювати таку закупівлю за рахунок інших коштів, ніж ті які надані Замовнику за рахунок субвенції, та у інший спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до преамбули метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст.5 Закону публічні закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Проте Технічні вимоги тендерної документації складені таким чином, що штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі, створено умови для використання корупційної схеми, під час якої інтереси певного постачальника захищаються шляхом попередньої домовленості с певними виробниками, ексклюзивна відповідність продукції яких зазначається в тендерній документації, та підкріплюються вимогою, щодо надання авторизаційних листів.

З огляду на вищевикладене, просимо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України.

Додаток:
1. Лист Міністерства освіти і науки від 14.08.2020 № 1/9-441.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 16:17
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам наступне. Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Документація для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, не обмежує право на участь інших учасників, а також не ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
В документації відсутні вимоги, про те що, гарантійне обслуговування обладнання протягом 36 місяців, виконує Учасник-переможець закупівлі. А в договорі визначено, що продавець зобов’язаний забезпечити можливість післягарантійного сервісного обслуговування локальним сервісним центром на території України.
Оптимізація експлуатаційних витрат забезпечується тим, що і гарантійне, післягарантійне, сервісне обслуговування монітора і системного блоку будуть здійснюватись в одному сервісному центрі. Окрім того на території України представлена велика кількість виробників, які мають можливість пропонувати системний блок та монітор одного виробника, Dell, Acer, Lenovo, тощо.
Замовник самостійно визначає, які документи якості потрібно надати учаснику, та з метою впевненості в якості комп’ютерного та обладнання, що закуповується є необхідність в наданні всих визначених документів.
Наявність вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва в Україні - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товари в належному очікуваному об'ємі. Вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Замовник просто зобов'язаний з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності визначати подібні умови, що забезпечить дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеному в ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже авторизаційний лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України, гарантію від виробника, тощо. Таким чином Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель. Зважаючи на вищевикладене, вимога відхиляється.

Документи подані скаржником

07 вересня 2020 18:53
Додаток 2.pdf

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 18:31
Лист МОН 14082020.pdf
10 вересня 2020 18:31
Вимога UA-2020-08-28-005716-b.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-005716-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 23 вересня 2020 17:11
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скаржник, незважаючи на спроможність прийняти участь у відповідних конкурсних торгах не має можливості подати пропозицію, з огляду на дискримінаційні вимоги тендерної документації встановлені Замовником. Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, з огляду на те, що технічні характеристики обладнання, яке він може запропонувати не відповідають усім вимогам Замовника з підстав, що викладені у розділу ІІ відповідної скарги, з огляду на їх дискримінаційність. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником до тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:39
рішення від 28.09.2020 № 18146.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:39
інформація про перенесення від 05.10.2020 № 15936.docx.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 13:00
інформація про перенесення від 09.10.2020 № 15937.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 19:02
рішення від 13.10.2020 № 19215.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 22:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №19215-р/пк-пз від 13.10.2020 року Антимонопольного комітету України виконано, шляхом внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі: Код ДК021:2015-39162100-6 «Навчальне обладнання» (Навчальне обладнання для кабінетів математики), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-08-28-005716-b.
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2020 16:22
Номер скарги: UA-2020-08-28-005716-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 04 листопада 2020 17:32
Невідповідність документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Просимо зобов'язапти Замовника привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2020 21:25
рішення від 06.11.2020 № 20599.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 21:25
рішення від 26.11.2020 №21956 .pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 22:45

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 15:51
Скарга
23 вересня 2020 15:51
Скарга
23 вересня 2020 20:17
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

04 листопада 2020 16:46
Скарга Кіровоград.docx
04 листопада 2020 16:46
Скарга Кір-д.pdf

Документи подані замовником

11 листопада 2020 17:47
Пояснення.doc
11 листопада 2020 17:47
Пояснення2.FR12.pdf
13 листопада 2020 15:45
Пояснення3.pdf
13 листопада 2020 15:45
Пояснення по суті 3.doc
16 листопада 2020 11:57
Клопотання.FR12.pdf
24 листопада 2020 16:05
Лист щодо 2 виробників (3).doc
24 листопада 2020 16:05
Лист щодо2 виробників.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000047 ● 3fcae2c643734ea1b03a0608f3ecb6b5
  • Статус: завершено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.12.2020 № 366

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 17.12.2020 № 366



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-28-005716-b 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-23 17:02:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі навчального обладнання для кабінетів математики (ДК 021:2015: 39162100-6-Навчальне обладнання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005716-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-29 18:52:58

Відповідь на запит

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23 грудня 2020 року, отриманий у межах проведення моніторингу процедури закупівлі навчального обладнання для кабінетів математики (ДК 021:2015: 39162100-6-Навчальне обладнання), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005716-b) повідомляємо наступне:
Згідно першого пункту розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (далі - Розпорядження № 110-р), установлено наступне:
«Залишки коштів за освітньою субвенцією, передбаченою додатком 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1109 “Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік” на оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються у 2020 році з урахуванням цільового призначення субвенції та на оснащення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій;
використання зазначених бюджетних коштів здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки;
особливості використання залишків коштів за освітньою субвенцією на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, порядок та умови погодження Міністерством освіти і науки пропозицій обласних, Київської міської держадміністрацій щодо використання зазначених бюджетних коштів затверджуються Міністерством освіти і науки за погодженням з Міністерством фінансів;»
Пунктом 3 Розпорядження № 110-р 3. установлено Міністерству освіти і науки в місячний строк затвердити типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
На виконання Розпорядження № 110-р, Міністерство освіти і науки видало Наказ від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (далі - Типовий перелік), який було зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693.
Відповідно до пункту 1 затвердженого Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання. Також, даним Наказом внесено зміни до Наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507, яким визначаються вимоги до комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Департаментом освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації був проведений аналіз середньоринкових цін та аналогічних закупівель. На підставі чого було проведено розрахунок очікуваної вартості поточної Закупівлі і визначено технічні та якісні показники предмету Закупівлі. Зазначені показники, а також пропонований розподіл бюджетних коштів було подано на погодження до Міністерства освіти і науки України 03.07.2020 року листом № 01-3/2729/0.5., у вигляді пропозиції щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (подано у Додатку №1). Пропозиція була погоджена Міністерством освіти і науки України наказом № 975 від 28.07.2020 року (копія Наказу подана у Додатку №2), про що Департамент освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації було повідомлено листом № 1-11/5157 від 03.08.2020 року (подано в Додатку №3).
Відповідно до отриманого погодження, 28.08.2020 року Департаментом освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації згідно плану було розпочату процедуру закупівлі, шляхом проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-005716-b).
Зауважимо, що відповідно до скарг потенційних учасників Закупівлі, розглянутих Постійно діючою адміністративною колегією при Антимонопольному комітеті України (далі – Колегія), на виконання рішень Колегії від 13.10.2020 року та 26.11.2020 року, в тендерну документацію було внесено зміни, які у повній мірі задовольнили вимоги скаржників та відповідають рішенням Колегії, про що свідчить відсутність подальших скарг з боку учасників закупівлі, та зауважень з боку Колегії. При цьому, тендерна документація (з урахуванням внесених змін), відповідає вимогам частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», положенням статей 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам щодо предмету Закупівлі, встановлених Наказом Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 року (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693), та Наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507, зі змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019 та
№ 574 від 29.04.2020).

Голова тендерного комітету Ірина СОКОЛОВСЬКА


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2020
UA-2020-08-28-005716-b4b2d903e856745b9a6e1ca0d00051edb
Найменування: Департамент освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38802700
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:24
7. Інші документи.pdf
17 листопада 2020 17:24
6. Проєкт договору.pdf
17 листопада 2020 17:23
8. ЦІнова пропозиція з ціною.pdf
17 листопада 2020 17:23
6. Проєкт договору.pdf.p7s
17 листопада 2020 17:23
7. Інші документи.pdf.p7s
17 листопада 2020 17:23
3. Цінова без ціни.pdf
17 листопада 2020 17:23
5. Згода з проєктом договору.pdf
17 листопада 2020 17:23
3. Цінова без ціни.pdf.p7s

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:29
Довідка МВС
11 грудня 2020 16:29
Довідка ДФС
18 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:35
Технічне завдання.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Тендерна пропозиція_wo_price.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Тендерна пропозиція.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Пропозиція_математика.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Проект договору.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ"

ТОВ БМС ТЕХНО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 11 546 832,00
UAH з ПДВ
11 430 187,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ" 11 642 503,68
UAH з ПДВ
11 488 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:29
Довідка МВС
11 грудня 2020 16:29
Довідка ДФС
18 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:35
Технічне завдання.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Тендерна пропозиція_wo_price.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Тендерна пропозиція.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Пропозиція_математика.pdf.zip
18 листопада 2020 10:35
Проект договору.pdf.zip

Публічні документи

17 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:24
7. Інші документи.pdf
17 листопада 2020 17:24
6. Проєкт договору.pdf
17 листопада 2020 17:23
8. ЦІнова пропозиція з ціною.pdf
17 листопада 2020 17:23
6. Проєкт договору.pdf.p7s
17 листопада 2020 17:23
7. Інші документи.pdf.p7s
17 листопада 2020 17:23
3. Цінова без ціни.pdf
17 листопада 2020 17:23
5. Згода з проєктом договору.pdf
17 листопада 2020 17:23
3. Цінова без ціни.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМС ТЕХНО

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
Переможець 11 430 187,20
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
11 430 187,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:17
Дод 1 до дог 157.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:58
Договір 157.pdf укладений
21 грудня 2020 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі. продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 30.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 430 187,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 905 031,20 UAH)