Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук та супутні товари для початкових класів
Очікувана вартість
56 421,00 UAH
UA-2020-08-28-005684-b ● 523f91799c164b6387ef33c060d2f567
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Малоданилівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04398790 |
Місцезнаходження: | 62341, Україна , Харківська обл., смт. Мала Данилівка, Харківська область, Дергачівський район, с.м.т.Мала Данилівка, вулиця Ювілейна, 5. тел.: 0576357570. |
Контактна особа: |
Дригваль Світлана Анатоліївна +380505750920 mdanilovkasovet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 56 421,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 282,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комп.
Ноутбук та супутні товари для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62341, Україна, Харківська область, смт. Мала Данилівка, Ювілейна, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі протягом 20 (двадцяти) робочих днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі наданої Постачальником та підписаної Замовником видаткової накладної, оформленої належним чином. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 17:33 |
3_4_Додаток_4_до_СП_Вимоги_до_Учасника.docx | |
28 серпня 2020 17:33 |
3_3_Додаток_3_до_СП_Технічні_вимоги.docx | |
28 серпня 2020 17:33 |
3_2_Додаток_2_до_СП_ПРОЕКТ_Договору.docx | |
28 серпня 2020 17:33 |
3_1_Додаток_1_до_СП_Форма_пропозицii.docx | |
28 серпня 2020 17:33 |
3_0_Оголошення_СПРОЩ.ЗАКУПIВЛЯ_НОУТИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-28-005684-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 17 вересня 2020 10:56
повернення на розгляд
Шановний замовнику!
Вимагаємо повернути на розгляд ТОВ Компаком 2000, у зв’язку з неправомірною дискваліфікацією, а саме:
У порівняльній таблиці була указана модель і код ноутбука с подальшими його технічними характеристиками
У інформації про учасника є уся інформація яка вимагалась замовником, пристутній код ЄДРПОУ, статус платника платника податків и тд.
лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, в якому учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на відповідний товар
присутній у файлі «Гарантійний Лист» який знаходится в основній тендерній документації під пунктом 19.
Вигамаємо детальніше переглянути документацію учасника.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо повернути на розгляд ТОВ Компаком 2000, у зв’язку з неправомірною дискваліфікацією, а саме:
У порівняльній таблиці була указана модель і код ноутбука с подальшими його технічними характеристиками
У інформації про учасника є уся інформація яка вимагалась замовником, пристутній код ЄДРПОУ, статус платника платника податків и тд.
лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, в якому учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на відповідний товар
присутній у файлі «Гарантійний Лист» який знаходится в основній тендерній документації під пунктом 19.
Вигамаємо детальніше переглянути документацію учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 14:11
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу № UA-2020-08-28-005684-b.a1, розміщену через електронну систему закупівель, повідомляємо наступне:
- В Додатку 1 «Специфікація» до проекту договору потрібно було заповнити «модель зазначається Учасником» Ноутбук та супутні товари для початкових класів (Ноутбук*, миша*, кабель HDMI *) оприлюдненого в Додатку №2 до оголошення спрощеної процедури закупівлі, та Учасник не зазначив модель до запропонованого товару, що вимагав Замовник.
- У Додатку №3 до оголошення спрощеної процедури закупівлі Замовник вимагав «Ноутбук та супутні товари для початкових класів (виробник та модель зазначаються Учасником на Ноутбук*, миша*, кабель HDMI *)», та Учасник не зазначив модель запропонованого предмета закупівлі на мишу та кабель HDMI, що вимагав Замовник.
- Замовник у п.3 Додатку№4 до оголошення спрощеної процедури закупівлі вимагав довідку за встановленою формою, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про підприємство:
1. Повна та скорочена назва Учасника
2. Форма власності та юридичний статус Учасника
3. Юридична адреса
4. Адреса для листування/телефон, e-mail
5. Вид діяльності (основна)
6. Код ЄДРПОУ/ реєстраційний номер
7. Статус платника податку
8. Обслуговуючий банк (найменування банку, через який фінансується Учасник, розрахунковий рахунок Учасника)
9. П.І.П., посада особи, яку уповноважено представляти інтереси Учасника (в подальшому Переможця) під час проведення процедури закупівлі та уповноважено підписувати тендерну пропозицію.
Учасником була надана довідка, але не в повному обсязі, а саме: Повна назва Учасника, Форма власності та юридичний статус Учасника, Вид діяльності (основна), Статус платника податку, що вимагав Замовник.
Тобто, Учасник ТОВ «Компаком-2000» не відповідає вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Таким чином, вимога буде не задоволена.
На Вашу вимогу № UA-2020-08-28-005684-b.a1, розміщену через електронну систему закупівель, повідомляємо наступне:
- В Додатку 1 «Специфікація» до проекту договору потрібно було заповнити «модель зазначається Учасником» Ноутбук та супутні товари для початкових класів (Ноутбук*, миша*, кабель HDMI *) оприлюдненого в Додатку №2 до оголошення спрощеної процедури закупівлі, та Учасник не зазначив модель до запропонованого товару, що вимагав Замовник.
- У Додатку №3 до оголошення спрощеної процедури закупівлі Замовник вимагав «Ноутбук та супутні товари для початкових класів (виробник та модель зазначаються Учасником на Ноутбук*, миша*, кабель HDMI *)», та Учасник не зазначив модель запропонованого предмета закупівлі на мишу та кабель HDMI, що вимагав Замовник.
- Замовник у п.3 Додатку№4 до оголошення спрощеної процедури закупівлі вимагав довідку за встановленою формою, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про підприємство:
1. Повна та скорочена назва Учасника
2. Форма власності та юридичний статус Учасника
3. Юридична адреса
4. Адреса для листування/телефон, e-mail
5. Вид діяльності (основна)
6. Код ЄДРПОУ/ реєстраційний номер
7. Статус платника податку
8. Обслуговуючий банк (найменування банку, через який фінансується Учасник, розрахунковий рахунок Учасника)
9. П.І.П., посада особи, яку уповноважено представляти інтереси Учасника (в подальшому Переможця) під час проведення процедури закупівлі та уповноважено підписувати тендерну пропозицію.
Учасником була надана довідка, але не в повному обсязі, а саме: Повна назва Учасника, Форма власності та юридичний статус Учасника, Вид діяльності (основна), Статус платника податку, що вимагав Замовник.
Тобто, Учасник ТОВ «Компаком-2000» не відповідає вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Таким чином, вимога буде не задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
51 984,00
UAH з ПДВ
|
51 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
52 200,00
UAH з ПДВ
|
51 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
51 408,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 14:09
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
51 630,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 20:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 15:57
|
дог 436 от 30,09,2020 компьютер.pdf | укладений |
30 вересня 2020 12:39
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 жовтня 2020 11:40
|
5 163,00 UAH | UA968201720344251019100022480 Малоданилівська селищна рада |
UA113006140000026004500355754 ТОВ "Дiавестенд компл.рiшення" |
Оплачений |
29 жовтня 2020 11:40
|
46 467,00 UAH | UA668201720344281019183022480 Малоданилівська селищна рада |
UA113006140000026004500355754 ТОВ "Дiавестенд компл.рiшення" |
Оплачений |