Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-08-28-005624-b 0f0c9c4ce6a747a18434f588b31a2e19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іваненко

+380673178705 viktoriya.ivanenko@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02012591
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, Центральний район ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70
Контактна особа: Вікторія Іваненко
+380673178705
viktoriya.ivanenko@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 17:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 17:08
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Екологічні вимоги
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3335DNI - 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пров. Дніпропетровський, б.15, місто Маріуполь, Донецька область, 87517, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2020  —  20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 17:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 8 932,00
UAH з ПДВ
8 932,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 09:34
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:22
04 Статут 2019.pdf
04 вересня 2020 09:22
06 Відомість з ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 09:22
05 Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 09:22
09 Проєкт договору.pdf
04 вересня 2020 09:22
02 Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2020 09:22
01 Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 8 932,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 11:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

10 вересня 2020 11:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
8 932,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2020 11:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 19:02
Звіт.pdf укладений
01 лютого 2021 19:01
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 12:04
Протокол.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 11:56
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 13:09
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 12:06
Договор №16.pdf укладений
16 вересня 2020 12:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 листопада 2020 15:35
8 932,00 UAH UA158201720344251002100040327
"Департамент охорони здоров'я ММР"
UA623354290000026003054004171
ТОВ IТ-Арсенал
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із арифметичною помилкою у Специфікації, ціну за одиниці 7473,33 грн. виправити на 7443,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Строк поставки товару від 23.09.2020 по 10.11.2020 2. Цінв товару без ПДВ - 7443,33 грн. ПДВ - 1488,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 932,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 458,67 UAH)