Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для бібліотек Централізованої бібліотечної системи Подільського району міста Києва
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2020-08-28-005379-c 254e1533a9e2465493ae6e361db30779
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надточій Вікторія Віталіївна

380444251190 podil_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393721
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14
Контактна особа: Надточій Вікторія Віталіївна
380444251190
podil_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 22:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:06
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Комп’ютерне обладнання для бібліотек Централізованої бібліотечної системи Подільського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати лише за фактично поставлений Товар на підставі належним чином оформлених документів (рахунку та видаткової накладної), при наявності бюджетних асигнувань на зазначені цілі, впродовж 10 банківських з дати поставки Товару. Розрахунки за отриманий Товар здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 31 серпня 2020 11:52
Дата відповіді: 31 серпня 2020 16:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
У пункті 11 Додатку 3 до тендерної документації зазначено : " Товар встановлюється переможцем відкритих торгів безпосередньо за місцем постачання товарів проводиться тестовий запуск кожного ПК безкоштовно на вимогу замовника. " ,та у пункті 5.7. Проєкту договору визначено: " Товар встановлюється Постачальником безпосередньо за місцем постачання товарів, проводиться тестовий запуск кожного ПК безкоштовно на вимогу замовника.
У пункті 7 Додатку 3 до тендерної документації зазначено: "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Домашня 32/64-bit має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником
обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації."
Під розумінням терміну «встановлення» Замовник має на увазі встановлення, монтаж, відновлення, підключення, введення в експлуатацію.
Навчання Учасник може провести за власним бажанням.
Зміни в тд
Дата подання: 01 вересня 2020 12:45
Дата відповіді: 01 вересня 2020 15:41
Доброго дня, просимо привести до відповідності вашу тендерну документацію згідно інформації на майданчику, а саме Період доставки до 25 вер. 2020, оскільки неможливо виконати вимогу що вказана у Додаток №3 2. Учасник надає гарантійний лист, що він має можливість поставити необхідний товар до 15 серпня 2020р." Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! Дякуємо за запитання та повідомляємо , що зміни до тендерної документації внесені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 204 400,00
UAH
204 400,00
UAH
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 204 900,00
UAH
204 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 17:04
Електронний підпис
13 вересня 2020 17:03
технічні вимоги.pdf
13 вересня 2020 17:03
витяг ПДВ_копія.pdf
13 вересня 2020 17:03
Витяг_19.08.20 319594314458 копія.pdf
13 вересня 2020 17:03
Виписка з ЄДР_копія.pdf
13 вересня 2020 17:03
Статут копія__.pdf
13 вересня 2020 17:03
Баланс 2019 рік_копія.pdf
13 вересня 2020 17:03
повноваження директора.pdf
13 вересня 2020 17:03
Кваліфікаційна частина.pdf
13 вересня 2020 17:03
18871709_пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:36
Д_пункт_ч2_ст17 Саврук.pdf
29 вересня 2020 18:36
Д_пункт12_ч1_ст17 Саврук.pdf
29 вересня 2020 18:36
МВС Саврук 11.09.zip
25 вересня 2020 09:26
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:25
довідка банк.pdf
24 вересня 2020 18:45
моноблок артлайн копія.pdf
24 вересня 2020 18:45
ГЛ перелік СЦ виробника.pdf
13 вересня 2020 18:21
Електронний підпис
13 вересня 2020 18:18
згода персональні дані.pdf
13 вересня 2020 18:18
ст 17.pdf
13 вересня 2020 18:18
витяг єп податок копія.pdf
13 вересня 2020 18:18
паспорт+код копія.pdf
13 вересня 2020 18:18
копія витяг_13.05.pdf
13 вересня 2020 18:18
виписка копія.pdf
13 вересня 2020 18:18
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 204 400,00
UAH
23 вересня 2020 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 14:00
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"
#2378916847
Переможець 204 900,00
UAH
25 вересня 2020 19:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 09:59

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", поданій на торги «Комп’ютерне обладнання для бібліотек Централізованої бібліотечної системи Подільського району міста Києва» Перелік виявлених невідповідностей: у складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ": Учасник надав цінову пропозицію, кінцева вартість якої становить 245 280,00 грн., що перевищує очікувану вартість закупівлі. Ціна включає в себе всі витрати учасника, у тому числі витрати на сплату податків та зборів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 розділ V Тендерної документації. Замовник вимагає: надати цінову пропозицію. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" поданій на торги «Комп’ютерне обладнання для бібліотек Централізованої бібліотечної системи Подільського району міста Києва» Перелік виявлених невідповідностей: у складі поданої тендерної пропозиції Учасником ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" не надано: 1. Учасник не надав документи щодо фінансової спроможності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - розділ 3 Додатку 2 до Тендерної документації. Замовник вимагає: з метою проведення прозорої закупівлі за бюджетні кошти замовник вимагає надати зазначені документи щодо ведення господарської діяльності. 2. Учасник не надав гарантійний лист з переліком сервісних центрів виробника товару, що знаходиться у місті Київ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.3 Додатку 3 до Тендерної документації. Замовник вимагає: надати такий гарантійний лист для оперативного сервісного обслуговування запропонованого товару з метою захисту своїх інтересів, як споживача та забезпечення належних умов для працюючих та відвідувачів закладу. 3. Учасник не надав підтверджуючих документів щодо дотримання вимог з охорони навколишнього середовища відповідно до законодавства України / міжнародним стандартам. Учасник має гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.4 Додатку 3 до Тендерної документації. Замовник вимагає: надати лист в довільній формі, які підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища. 4. Учасники не надав в електронній формі сканкопію оригіналу авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.6 Додатку 3 до Тендерної документації. Замовник вимагає: з метою закупівлі якісного та сертифікованого товару та забезпечення належних умов для працюючих та відвідувачів закладу, надати в електронній формі сканкопію оригіналу авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні. 5. Учасник не надав Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.7 Додатку 3 до Тендерної документації. Замовник вимагає: з метою закупівлі якісного та сертифікованого товару та забезпечення належних умов для працюючих та відвідувачів закладу, надати в електронній формі сканкопію оригіналу авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Домашня 32/64-bit має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. 6. Учасник не надав гарантійний лист щодо узгодження з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.8 Додатку 3 до Тендерної документації. Замовник вимагає: з метою закупівлі якісного та сертифікованого товару, захисту своїх інтересів, як споживача та забезпечення належних умов для працюючих та відвідувачів закладу, надати зазначений гарантійний лист. 7. Учасник не надав Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.1. розділ 3 Додатоку 2 до Тендерної документації. Замовник вимагає: надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. 8. Учасник не надав сертифікат відповідності на запропонований товар. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.1. розділ 3 Додатоку 2 до Тендерної документації. Замовник вимагає: з метою закупівлі якісного та сертифікованого товару, захисту своїх інтересів, як споживача та підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним вимогам. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 19:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"
#2378916847
204 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:29
4030 21.pdf укладений
19 жовтня 2020 17:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 204 900,00
UAH