Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт залізничного переїзду м. Львів, вул. Широка, вітка Керамзаводу
Очікувана вартість
139 883,00 UAH
UA-2020-08-28-005356-c 27a208013c274c7fac763144c8030469
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко А. Л.

(032)-226-39-97 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Захарченко А. Л.
(032)-226-39-97
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 21:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 139 883,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 699,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість(ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Строк надання послуг - протягом 40 календарних днів з дати отримання заявки від замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт залізничного переїзду м. Львів, вул. Широка, вітка Керамзаводу (предмет закупівлі визначено за лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» ; код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2, переїзд м. Львів, вул. Широка, вітка Керамзаводу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок після прийняття закінчених робіт на підставі підписаних актів про обсяги виконаних робіт та їх вартість протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється після виконання робіт в повному обсязі за умови наявності належним чином оформленого акту виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок після прийняття закінчених робіт на підставі підписаних актів про обсяги виконаних робіт та їх вартість протягом 45 банківських днів після їх оформлення та підписання акту виконання будівельних робіт типової форми № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Рома 139 883,00
UAH
139 883,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 11:11
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:08
Статут.pdf
10 вересня 2020 11:08
Лист відгук.pdf
10 вересня 2020 11:08
Інформаційна довідка.pdf
10 вересня 2020 11:08
Додаток 3_ Пропозиція.pdf
10 вересня 2020 11:08
Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2020 11:08
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 139 883,00
UAH
11 вересня 2020 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
139 883,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:13
Договір_ЛП-20405НЮ_переїзд Широка_вітка Керамзаводу.pdf укладений
01 жовтня 2020 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 92 930,40
UAH (в тому числі ПДВ 15 488,40 UAH)