Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current minor repair of a public road of local significance of Horodok, Pustomyty, Mosty and Sambir districts of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines , highways, roads, airfields and railways
Очікувана вартість
324 035 024,40 UAH
UA-2020-08-28-005284-b 7b5951547ac34096bb899500617d4afe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:21
Очікувана вартість: 324 035 024,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 620 175,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1620100 UAH
Publication date: 28 серпня 2020 16:29
Enquiries until: 18 вересня 2020 09:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 324 035 024 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 620 175 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current minor repair of a public road of local significance of Horodok, Pustomyty, Mosty and Sambir districts of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines , highways, roads, airfields and railways (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-005284-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43089511
Скарга
 на дискримінаційні вимоги тендерної документації. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-005284-b
Дискримінаційні вимоги тендерної документації UA-2020-08-28-005284-b ID: 7b5951547ac34096bb899500617d4afe
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-28-005284-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43089511
Скарга Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-005284-b
Скарга щодо вимог тендерної документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-28-005284-b.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43089511
скарга
скарга
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 15:41
Скарга UA-2020-08-28-005284-b.pdf

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 16:27
Скарга UA-2020-08-28-005284-b.pdf

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 16:28
Скарга UA-2020-08-28-005284-b.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000057 ● 28389b99543348d38dd0d3fb7bec66c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2020-08-28-005284-b 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 17:37:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-08-28-005284-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 15:06:07

Пояснення ДАСУ

На Ваш запит про надання пояснення від 20.01.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005284-b) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його вартості підготовлені відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та норм фінансових витрат на один кілометр мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення передбачених у СОУ 45.2-00018112-065:2013 «Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них» у вигляді Технічного завдання з переліком послуг/робіт при здійсненні поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області, із зазначенням об’ємів робіт та одиниць виміру цих об’ємів.
Очікувану вартість розраховано відповідно до об’ємів та найменування робіт зазначених в Технічному завданні згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Розрахунок розміру бюджетного призначення, який може бути скерований на поточний дрібний ремонт приведено відповідно до плану бюджетної програми 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» для Львівської області. Згідно проекту Закону України «Про державний бюджет» від 14.09.2020р. на реалізацію заходів із будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах планується передбачити кошти на 2021 рік у сумі 1 051 191,60 тис. гривень та на 2022 рік – 1 132 292,30 тис. гривень., а також враховуючи планові показники обласного бюджету на 2021 щодо фінансового забезпечення на реалізацію обласної програми розвитку мережі й утримання автомобільних доріг організації та безпеки дорожнього руху на 2021-2025 роки.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок Державної аудиторської служби України виконано. Замовник в подальшому дотримуватиметься вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-02-05 14:41:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 жовтня 2020
UA-2020-08-28-005284-b7b5951547ac34096bb899500617d4afe
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 16:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 18:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 06.10.2020 року протокол № 264 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі вих. № 118/04/т від 14.09.2020р. зазначено інформацію про автомобіль бортовий (п.1), проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє свідоцтво про реєстрацію авто; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами зокрема: у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг та оригінали свідоцтва про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист – пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати свідоцтво про реєстрацію авто відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

28 вересня 2020 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:06
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:41
автомобіль бортовий.pdf
27 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
27 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
27 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
27 вересня 2020 16:27
118.23 Акбаш Хюсейн.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.21 Екінджі Зекі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.28 Кулу Махмут.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.27 Аккир Алі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.25 Гюндогду Керім.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.29 Бекташ Салман.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.22 Іратчи Джеват.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.14 Таринч Хасан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.15 Гюдай Омер.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.17 Деміркапу Ферхат.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.12 Сойоз Ісмаїл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.9 Кая Ібрахім Халіл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.19 Даян Абдуррахман.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.10 Фідан Хакан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.1. Їлдиз Бірол.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_67-05_17.pdf
27 вересня 2020 16:27
iso.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_додаток 1.pdf
27 вересня 2020 16:27
СТАТУТ.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_218-09_17.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_повноваження.pdf
27 вересня 2020 16:27
витяг 4.08.pdf
27 вересня 2020 16:27
21047 ОНУР К.І. p7s.zip
27 вересня 2020 16:27
відомості.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_67-05_17 відгук.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.24 Гьочер Алі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.32 Алтинташ Метін.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.53 Джафаров Алі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.26 Четін Ібрагім.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.20 Сатилмиш Сердал.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.16 Мермер Ісмаїл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.13 Демірер Айди.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.18 Календер Хасан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.11 Караджа Джеліл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_технічні паспорти.pdf
27 вересня 2020 16:27
фінансові документи.rar
27 вересня 2020 16:27
ліцензія.pdf
27 вересня 2020 16:27
ПДВ.pdf
27 вересня 2020 16:27
виписка.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_додаток 2-7 суб.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_218-09_17 відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 06.10.2020 року протокол №264 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником у складі тендерної пропозиції подано довідки, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника процедури закупівлі, а саме: інформаційну довідку про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі або представника учасника яку уповноважено учасником на представлення його інтересів під час проведення процедури закупівлі за предметом процедури закупівлі вих. № 21 від 25.09.2020 року, інформаційну довідку про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі або представника учасника яку уповноважено учасником на підписання документів тендерної пропозиції за предметом закупівлі вих. № 22 від 25.09.2020 року, інформаційну довідку про службову (посадову) особу учасника, якій надано право на укладення та підписання договору про закупівлю за предметом закупівлі вих. № 23 від 25.09.2020 року, які не містять назви та предмета закупівлі. - учасником у складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі вих. № 1 від 25.09.2020р., що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не зазначено власника обладнання (техніки) та технологій зазначених в п.11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 27, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 36, 38 та не зазначено марку механізмів зазначених в п.42, 43, 44. Також довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі не містить назви та предмету закупівлі; - учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі вих. № 1 від 25.09.2020р. в якій зазначено наявність автомобіля загального вантажного бортового МАЗ 53363 (п.7), загального причіпу бортового ПАЛИЧ Z02213 (п.20), навантажувача фронтального LOVOL FL936F-II (п.40), наявність яких не підтверджено документально оригіналом бухгалтерської довідки про знаходження основних засобів на балансі підприємства; - учасник в складі тендерної пропозицій подав бухгалтерську довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» від 03.09.2020 року, що не містить назви та предмета закупівлі; - учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений (і) для надання послуг за предметом закупівлі вих. №4 від 25.04.2020 року, яка не містить назви та предмета закупівлі; -учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі вих. № 5 від 26.09.2020 року та довідку вих. №6 від 25.09.2020 року, які не містять назви та предмету закупівлі; - учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі вих. № 7/1 від 25.09.2020р., що не відповідає вимогам п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме довідка не містить переліку всіх робіт, досвід виконання яких вимагається тендерною документацією та об’єми обсягів робіт, зазначених в довідці, не відповідають вимогам тендерної документації. Також довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі не містить назви та предмету закупівлі; - учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності аналогічного досвіду подано скан копію Договору № 60 від 06.10.2018 року, яка є нерозбірливою для читання; - в складі тендерної пропозиції учасником подано довідку від Субпідрядника про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі вих. № 2-25/09 від 25.09.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. А також довідка від Субпідрядника про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі вих. № 2-25/09 від 25.09.2020 року не містить відомостей про наявність таких видів техніки (обладнання) – автобітумовоз, автомобіль бортовий, навантажувач, трактор, машина дорожньо-ремонтна, віброущільнювач. Також довідка про наявність в субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не містить назви та предмету закупівлі. - в складі тендерної пропозиції учасником подано довідку від Субпідрядника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі вих. № 2-1-25/09 від 25.09.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також не подано оригінал трудової книжки та/або оригінал наказу про призначення, що підтверджують наявність в Субпідрядника працівника зазначеного в довідці Субпідрядника вих. № 2-1-25/09 від 25.09.2020 року – Бричника Володимира Яковича. Довідка про наявність працівників субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) не містить назви та предмету закупівлі; - в складі тендерної пропозиції учасником подано довідку від Субпідрядника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі вих. № 4-25/09 від 25.09.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також у довідці учасника, що містить інформацію про залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) вих. № 20 від 26.09.2020 року зазначено, що учасник залучатиме субпідрядника до робіт з розпушування асфальтобетонного покриття, в свою чергу в довідці Субпідрядника вих. № 4-25/09 від 25.09.2020 року не підтверджено досвіду виконання вищезазначеної роботи. Також довідка про виконання субпідрядником/співвиконавцем (суб’єктом господарювання) аналогічного договору не містить назви та предмету закупівлі. - учасником в складі тендерної пропозиції не подано листи – відгуки відповідно до поданої довідки Субпідрядника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі вих. 3-25/09 від 25.09.2020 року; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. Відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації в підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, учасник документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій оригіналом бухгалтерської довідки про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства; - відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 4. Аналогічним договором є договір на надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього та поточного дрібного ремонтів автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг /виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017 – 2020 років. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) а саме:- розпушування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 78 000 м2 ; - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 12 000 м2 ; - влаштування вирівнюючих шарів основи із ЩПС (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 4 000 м3;- влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 14 500 т; - влаштування верхнього шару покриття (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 25 000 м2; - виправлення профілю щебеневих основ із додаванням нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 25 640 м2; - ліквідація вибоїн ін’єкційно-струменевим методом (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 4000 м2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - оригіналом (ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(- и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці. Відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи. - відповідно до п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання); - відповідно до п.2 Додатку 7, якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується, зокрема інформацією про наявність в субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації. Також відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п.2 Додатку 7, якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю така інформація підтверджується, зокрема інформацією про кількість та кваліфікацію працівників субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації, а саме шляхом подання оригіналів трудових книжок та/або оригіналів наказів про призначення, оригіналів цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, оригіналів інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці. Також відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п.2 Додатку 7 якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору, то учасник подає інформацію про виконання субпідрядником/співвиконавцем (суб’єктом господарювання) аналогічного договору (в частині тих робіт, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця) з документальним підтвердженням у відповідності з Додатком 1 до тендерної документації. Також відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи; - відповідно до п.2 Додатку 7, якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю така інформація підтверджується, зокрема інформацією про виконання субпідрядником/співвиконавцем (суб’єктом господарювання) аналогічного договору (в частині тих робіт, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця) з документальним підтвердженням у відповідності з Додатком 1 до тендерної документації, в тому числі шляхом подання оригіналу (ів) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговані довідки, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника процедури закупівлі; - надати скориговану довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації; - документально підтвердити наявність автомобіля загального вантажного бортового МАЗ 53363 (п.7), загального причіпу бортового ПАЛИЧ Z02213 (п.20), навантажувача фронтального LOVOL FL936F-II (п.40) шляхом подання оригіналу бухгалтерської довідки про знаходження основних засобів на балансі підприємства; - подати скориговану бухгалтерську довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» відповідно до вимог тендерної документації; - подати скориговану довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений (і) для надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації; - подати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі та скориговану довідку вих. №6 від 25.09.2020 року, відповідно до вимог тендерної документації. - подати скориговану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації; - подати скан копію Договору № 60 від 06.10.2018 року, яка буде розбірливою для читання; - подати довідку від учасника про наявність в субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації; - подати довідку від учасника про кількість та кваліфікацію працівників субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації та подати оригінал трудової книжки та/або оригінал наказу про призначення працівника – Бричника Володимира Яковича відповідно до вимог тендерної документації; - подати довідку від учасника про виконання субпідрядником/співвиконавцем (суб’єктом господарювання) аналогічного договору (в частині тих робіт, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця) з документальним підтвердженням у відповідності з Додатком 1 до тендерної документації відповідно до вимог тендерної документації; - подати листи – відгуки відповідно до поданої довідки від учасника про виконання субпідрядником/співвиконавцем (суб’єктом господарювання) аналогічного договору (в частині тих робіт, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця).

Документи

28 вересня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 жовтня 2020 18:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:15
Довідка про АБЗ.pdf
07 жовтня 2020 18:15
Довідка МТБ.pdf
07 жовтня 2020 18:14
довідка МТБ ВР-.pdf
07 жовтня 2020 18:14
Відгуки субпідрядника.pdf
07 жовтня 2020 18:14
Бухгалтерська довідка.pdf
27 вересня 2020 17:50
Електронний підпис
27 вересня 2020 17:50
Технічні вимоги.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 06.10.2020 року протокол № 264 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для наданння послуг за предметом закупівлі вих. № 9102 від 25.09.2020р. не зазначено інформацію щодо року випуску машини для ямкового ремонту та відсутнє документальне підтвердження про обладнання Remonter (Patcher) Strassmayr STP 1008/6000. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами зокрема: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: - наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки, які відображені ним в Довідці, документально підтверджується оригіналом бухгалтерської довідки про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та оригіналами свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньобудівельні машини та механізми. - у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг та оригінали свідоцтва про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист – пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки). Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для наданння послуг за предметом закупівлі та надати документи, що підтверджують наявність орендованого обладнання Remonter (Patcher) Strassmayr STP 1008/6000 відповідно до вимог тендерної документації

Документи

28 вересня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:08
Довідка ДПС 15.10.2020р..pdf
19 жовтня 2020 19:08
Довідки ст.17 Закону.pdf
19 жовтня 2020 19:08
Довідка МВС 07.10.2020.pdf
07 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:44
Довідка обладнання.pdf
28 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:45
Договір досвід №43-03-20.rar
28 вересня 2020 08:45
Статут 2020.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист-відгук МПП НАРА.pdf
28 вересня 2020 08:44
ЦПУ-майстер.pdf
28 вересня 2020 08:44
ЦПУ-інженер з якості.pdf
28 вересня 2020 08:44
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
28 вересня 2020 08:44
Технічна частина.pdf
28 вересня 2020 08:44
Стаття 17 Закону.pdf
28 вересня 2020 08:44
Накази працівники.pdf
28 вересня 2020 08:44
Свідоцтва ТЗ НАРА.pdf
28 вересня 2020 08:44
Свідоцтва ТЗ ШРБУ 88.pdf
28 вересня 2020 08:44
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 вересня 2020 08:44
Паспорт Карпець М.І..pdf
28 вересня 2020 08:44
Ліцензія.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-Балтом Україна.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
28 вересня 2020 08:44
Договір оренди ТЗ ШРБУ-88.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист лабораторія.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист КБ Глобус.pdf
28 вересня 2020 08:44
Директор повноваження.pdf
28 вересня 2020 08:44
Дипломи ІТП.rar
28 вересня 2020 08:44
Виписка ЄДР.pdf
28 вересня 2020 08:44
Атестат АБЗ.pdf
28 вересня 2020 08:44
Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2020 08:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 08:44
21018 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 255 987 670,00
UAH з ПДВ
255 987 670,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 322 000 000,00
UAH з ПДВ
322 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:08
Довідка ДПС 15.10.2020р..pdf
19 жовтня 2020 19:08
Довідки ст.17 Закону.pdf
19 жовтня 2020 19:08
Довідка МВС 07.10.2020.pdf
07 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:44
Довідка обладнання.pdf
28 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
28 вересня 2020 08:45
Договір досвід №43-03-20.rar
28 вересня 2020 08:45
Статут 2020.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист-відгук МПП НАРА.pdf
28 вересня 2020 08:44
ЦПУ-майстер.pdf
28 вересня 2020 08:44
ЦПУ-інженер з якості.pdf
28 вересня 2020 08:44
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
28 вересня 2020 08:44
Технічна частина.pdf
28 вересня 2020 08:44
Стаття 17 Закону.pdf
28 вересня 2020 08:44
Накази працівники.pdf
28 вересня 2020 08:44
Свідоцтва ТЗ НАРА.pdf
28 вересня 2020 08:44
Свідоцтва ТЗ ШРБУ 88.pdf
28 вересня 2020 08:44
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 вересня 2020 08:44
Паспорт Карпець М.І..pdf
28 вересня 2020 08:44
Ліцензія.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-Балтом Україна.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
28 вересня 2020 08:44
Договір оренди ТЗ ШРБУ-88.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист лабораторія.pdf
28 вересня 2020 08:44
Лист КБ Глобус.pdf
28 вересня 2020 08:44
Директор повноваження.pdf
28 вересня 2020 08:44
Дипломи ІТП.rar
28 вересня 2020 08:44
Виписка ЄДР.pdf
28 вересня 2020 08:44
Атестат АБЗ.pdf
28 вересня 2020 08:44
Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2020 08:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 08:44
21018 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:06
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:41
автомобіль бортовий.pdf
27 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
27 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
27 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
27 вересня 2020 16:27
118.23 Акбаш Хюсейн.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.21 Екінджі Зекі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.28 Кулу Махмут.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.27 Аккир Алі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.25 Гюндогду Керім.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.29 Бекташ Салман.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.22 Іратчи Джеват.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.14 Таринч Хасан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.15 Гюдай Омер.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.17 Деміркапу Ферхат.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.12 Сойоз Ісмаїл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.9 Кая Ібрахім Халіл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.19 Даян Абдуррахман.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.10 Фідан Хакан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.1. Їлдиз Бірол.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_67-05_17.pdf
27 вересня 2020 16:27
iso.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_додаток 1.pdf
27 вересня 2020 16:27
СТАТУТ.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_218-09_17.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_повноваження.pdf
27 вересня 2020 16:27
витяг 4.08.pdf
27 вересня 2020 16:27
21047 ОНУР К.І. p7s.zip
27 вересня 2020 16:27
відомості.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_67-05_17 відгук.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.24 Гьочер Алі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.32 Алтинташ Метін.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.53 Джафаров Алі.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.26 Четін Ібрагім.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.20 Сатилмиш Сердал.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.16 Мермер Ісмаїл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.13 Демірер Айди.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.18 Календер Хасан.pdf
27 вересня 2020 16:27
118.11 Караджа Джеліл.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_технічні паспорти.pdf
27 вересня 2020 16:27
фінансові документи.rar
27 вересня 2020 16:27
ліцензія.pdf
27 вересня 2020 16:27
ПДВ.pdf
27 вересня 2020 16:27
виписка.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_додаток 2-7 суб.pdf
27 вересня 2020 16:27
118_218-09_17 відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Переможець 255 987 670,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
255 987 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 12:53
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 16:31
ДУ 6 144-11.20.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 16:30
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 11:49
ДУ_5 144-11.20.PDF зміни до договору
14 грудня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 11:45
ДУ 4 144-11.20.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 18:53
ДУ 3 144-11.20.PDF зміни до договору
07 червня 2021 18:49
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:02
ДУ 2 144-11.20.PDF зміни до договору
16 березня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 10:23
ДУ 1 144-11.20.PDF зміни до договору
10 березня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 13:48
Договір 144-11/20 укладений
06 листопада 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 144-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 144-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 144-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 144-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 144-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 144-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 53 974 663,71
UAH (в тому числі ПДВ 8 995 777,28 UAH)