Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current minor repair of a public road of local significance of Horodok, Pustomyty, Mosty and Sambir districts of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines , highways, roads, airfields and railways
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Дропа Оксана Ігорівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Dropa Oksana +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 324 035 024,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 620 175,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1620100 UAH |
Publication date: | 28 серпня 2020 16:29 |
Enquiries until: | 18 вересня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 вересня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 324 035 024 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 620 175 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 16:30 |
ПД Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського .pdf | |
28 серпня 2020 16:30 |
ТД ПДР Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського .pdf |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000057 ● 28389b99543348d38dd0d3fb7bec66c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2020-08-28-005284-b 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 17:37:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-08-28-005284-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-25 15:06:07
Пояснення ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснення від 20.01.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського, Мостиського та Самбірського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005284-b) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його вартості підготовлені відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та норм фінансових витрат на один кілометр мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення передбачених у СОУ 45.2-00018112-065:2013 «Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них» у вигляді Технічного завдання з переліком послуг/робіт при здійсненні поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області, із зазначенням об’ємів робіт та одиниць виміру цих об’ємів.
Очікувану вартість розраховано відповідно до об’ємів та найменування робіт зазначених в Технічному завданні згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Розрахунок розміру бюджетного призначення, який може бути скерований на поточний дрібний ремонт приведено відповідно до плану бюджетної програми 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» для Львівської області. Згідно проекту Закону України «Про державний бюджет» від 14.09.2020р. на реалізацію заходів із будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах планується передбачити кошти на 2021 рік у сумі 1 051 191,60 тис. гривень та на 2022 рік – 1 132 292,30 тис. гривень., а також враховуючи планові показники обласного бюджету на 2021 щодо фінансового забезпечення на реалізацію обласної програми розвитку мережі й утримання автомобільних доріг організації та безпеки дорожнього руху на 2021-2025 роки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок Державної аудиторської служби України виконано. Замовник в подальшому дотримуватиметься вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-02-05 14:41:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 16:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 18:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 16:16
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
255 987 670,00
UAH з ПДВ
|
255 987 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
322 000 000,00
UAH з ПДВ
|
322 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
255 987 670,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2020 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 16:31
|
ДУ 6 144-11.20.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 11:49
|
ДУ_5 144-11.20.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 11:45
|
ДУ 4 144-11.20.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 18:53
|
ДУ 3 144-11.20.PDF | зміни до договору |
07 червня 2021 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 10:02
|
ДУ 2 144-11.20.PDF | зміни до договору |
16 березня 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 10:23
|
ДУ 1 144-11.20.PDF | зміни до договору |
10 березня 2021 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 13:48
|
Договір 144-11/20 | укладений |
06 листопада 2020 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 144-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 144-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 144-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 144-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 144-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 144-11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |