Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 36+000 – км 36+800 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область
Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 36 + 000 - km 36 + 800 of the public highway of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv, Mykolaiv region
Очікувана вартість
13 963 508,00 UAH
UA-2020-08-28-005260-c 12cd93e0d4aa401cb3abd65b71602a3a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатюк Ігор Анатолійович

+380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Горбатюк Ігор Анатолійович
+380512564113
GORBATUKI13@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast
National ID: 25878206
Contact point: Horbatiuk Ihor
+380512564113
GORBATUKI13@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 14:48
Очікувана вартість: 13 963 508,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 817,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 418905.24 UAH
Publication date: 28 серпня 2020 19:25
Enquiries until: 18 вересня 2020 19:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 13 963 508 UAH including VAT
Minimal lowering step: 69 818 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 36+000 – км 36+800 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 36 + 000 - km 36 + 800 of the public highway of state importance T-15-13 Nechayane-Ochakiv, Mykolaiv region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до умов проекту договору Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 19:22
ТД WIM Т-15-13.doc
28 серпня 2020 19:22
Проект Договору WIM Т-15-13.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-005260-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс", Код ЄДРПОУ:33520253
Дата подання: 09 жовтня 2020 16:37
Вимога
Шановний Замовнику,
ТОВ «Кіровограддорсервіс», ознайомився із протоколом розгляду тендерних пропозиції, яким було відхилено нашу тендерну пропозицію. Вважаємо незаконним відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс» з наступних підстав:
1.Щодо не відповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам тендерної документації:
Протоколом розгляду тендерних пропозиції визначено: Замовником вимагалося, щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9018-20 від 25.09.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара. Вказане свідчить про зазначення в тексті Банківської гарантії №9018-20 від 25.09.2020 року іншого строку, ніж вимагалося Замовником в Тендерній документації, що не відповідає умовам тендерної документації (умови, визначені п.2 розділу ІІІ тендерної документації).
Пункт 2 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу про те, що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації у складі пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс» була надана банківська гарантія №9018-20 від 25 вересня 2020 року, яка містить наступне:
«На цій підставі ми, наступним беремо на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання сплатити Вам повну суму, що складає 418 905,24 грн. (чотириста вісімнадцять тисяч дев`ятсот п’ять гривень 24 копійки), код валюти платежу – 980, єдиним платежем протягом п`яти банківських днів після дня отримання оригіналу Вашої належно оформленої першої письмової вимоги без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов…».
Аналіз зазначеного, свідчить, що в наданій ТОВ «Кіровограддорсервіс» банківській гарантій чітко зазначено про «зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов».
Твердження Замовника про зазначення іншого строку, ніж вимагалося Замовником в тендерній документації є видуманим. Як і вимагав Замовник, в банківській гарантії ТОВ «Кіровограддорсервіс» зазначено про обов’язок банку-гаранта сплатити гарантійну суму протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара.
Вважаємо, що Замовник абсолютно безпідставно та незаконно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Кіровограддорсервіс» із наведеної вище підстави.

2. Щодо відсутності 2 сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс»
У протоколі розгляду тендерних пропозицій визначено, що учасник не надав установчий документ (статут, положення тощо), для підтвердження повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції - у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня друга сторінка Статуту та вважається таким, що не наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації (п.1.5 розділу 3 тендерної документації).
Згідно пункту 1 Додатку 4 тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції наступні документи(для учасників – юридичних осіб):
1.1.Статут або інший установчий документа (із змінами у разі наявності) (для юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту).
Повідомляємо, що Статут ТОВ «Кіровограддорсервіс» не містить відмітки державного реєстратора. Саме тому у складі тендерної пропозиції була надана довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (стор. 8 файл «Гарантійні листи та довідки.pdf»).
Враховуючи вимогу пункту 1 Додатку 4 тендерної документації, а також надання зазначеної довідки із кодом доступу у складі пропозиції, а також те, що інформація дійсно доступна на веб-порталі Міністерства юстиції, ми взагалі мали право не подавати Статут у складі нашої тендерної пропозиції.
Оскільки вимога про надання Статуту Учасника відсутня у тендерній документації, Замовник взагалі не прав на відхилення нашої тендерної пропозиції через невідповідність Статату. Окрім того, всі сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс» доступні на веб-порталі Міністерства юстиції за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (код доступу – 41493354408), про що Замовнику було чітко відомо.
Також звертаємо увагу, що при наявності невідповідності в документах, поданих на підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції (в даному випадку – Статуту), Замовник був зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунути зазначене порушення в порядку частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Аналіз викладеного свідчить про явну незаконність прийнятого Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Просимо Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозиції від 08 жовтня 2020 року.
У разі не скасування Вами зазначеного рішення ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом наших прав в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2020 15:48
1. Щодо не відповідності забезпечення тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Окремі положення наданої учасником Банківської гарантії №9018-20 від 25.09.2020 року не відповідають вимогам Тендерної документації, а саме:

- Замовником вимагалося, щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9018-20 від 25.09.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара.
Вказане свідчить про зазначення в тексті Банківської гарантії №9018-20 від 25.09.2020 року іншого строку, ніж вимагалося Замовником в Тендерній документації;

- Замовником вимагалося щоб в тексті гарантії обов’язково повинно було бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Однак, в наданій учасником Банківській гарантії №9018-20 від 25.09.2020 року зазначено зобов’язання Банка-гаранта сплатити суму гарантійного забезпечення протягом 5-ти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги Бенефіціара.
Вказане формулювання не відповідає вимогам Тендерної документації та передбачає собою необхідність подання Замовником інших (других, третіх і т.п.) вимог для досягнення цілей цієї гарантій – отримання забезпечення тендерної пропозиції учасника у разі настання гарантійного випадку.

Таким чином, окремі положення наданої учасником Банківської гарантії №9018-20 від 25.09.2020 року не відповідають вимогам Тендерної документації та створюють ризик для виникнення неможливості стягнення суми гарантійного забезпечення у разі настання гарантійного випадку на умовах, які мають відповідати вимогам Тендерної документації.
В Протоколі від № 3/145/2020 від 08 жовтня 2020р. щодо прийняття рішення уповноваженої особи зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограддорсервіс» встановлено як одна з підстав відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:

- п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).

2. Щодо відсутності 2 сторінки Статуту ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Згідно вимогам тендерної документації, зокрема п. 1.5 розділу 3, повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та установчий документ (статут, положення тощо);
В розумінні тендерної документації підтвердженням права підпису тендерної пропозиції Учасник, окрім розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо), надає установчий документ (статут, положення тощо).
Відповідно до нормативно-правових актів України, статут - це установчий документ, на основі якого діє підприємство.
В Протоколі від № 3/145/2020 від 08 жовтня 2020р. щодо прийняття рішення уповноваженої особи зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровограддорсервіс» встановлено як одна з підстав відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі":
- п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства), а саме:
учасник не надав установчий документ (статут, положення тощо), для підтвердження повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції - у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня друга сторінка Статуту та вважається таким, що не наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації (п.1.5 розділу 3 тендерної документації,)
Номер вимоги: UA-2020-08-28-005260-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Віннком Україна, Код ЄДРПОУ:36942282
Дата подання: 09 жовтня 2020 18:14
Вимога
Вимога щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Закупівлі – ТОВ «Віннком Україна»
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2020 15:50
Згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником встановлена вимога від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону, а саме: «2.1. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД» із зазначенням П.І.Б. працівника; посади, розряду (за наявності); освіти, найменування навчального закладу, спеціальності; загального стажу роботи за спеціальністю (років).
Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
сканкопіями наказів про призначення на посаду, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного інженера, який зазначений учасником у Довідці).
У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, учасник в складі тендерної пропозиції надає повний перелік інформацій та документів, які вимагаються пунктом 2 цього додатку на всі потужності, що залучаються, по кожному субпідряднику/співвиконавцю».
Отже, Учасник повинен був документально підтвердити наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, документами на тих працівників, що вказані у довідці.
Листом № 616 від 28.09.2020р. ТОВ «Віннком Україна» повідомляє про субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме про ТОВ «АВАКС ПРОФ», ЄДРПОУ 37306789. Адже вимоги п.2 Додатку 1 тендерної документації стосується ТОВ «АВАКС ПРОФ», ЄДРПОУ 37306789. Згідно довідки ТОВ «АВАКС ПРОФ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№24/2 від 24.09.2020р.) за №7 значиться інформація про працівника Крупніцький Ігор Ярославович на посаді майстра, що має неповну вищу освіту за спеціальністю «Газове господарство» та загальний стаж роботи за спеціальністю 20 років. Це значить, що на момент надання документів пропозиції станом на 28.09.2020р. Учасник повідомляє про працівника, який має стаж роботи 20 років за спеціальністю «Газове господарство» на посаді майстра. Водночас Учасник надає копію Наказу (розпорядження) про переведення на іншу посаду №63 від 10.02.2020р., що свідчить про недостовірність інформації. Наказ (розпорядження) про переведення на іншу посаду №63 від 10.02.2020р. підписаний керівником ТОВ «АВАКС ПРОФ», який відповідає за вчинені дії та достовірність інформації. Довідка ТОВ «АВАКС ПРОФ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№24/2 від 24.09.2020р.), що надається у складі тендерної пропозиції, також засвідчена керівником ТОВ «АВАКС ПРОФ», який в межах своїх повноважень несе відповідальність. Вищезазначені документи не є такими, що несуть в собі правдиву інформацію, що свідчить про недостовірність інформації. Крім того, назва посади працівника Крупніцького Ігоря Ярославовича згідно наказу «Заступник начальника виробництва» не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме згідно довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (розділи 1, 3, 4), затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України N 249 від 13.10.1999р., вказана посада відноситься до категорії «Керівники», до кваліфікаційнійних вимог якої відноситься наявність повної або базової вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр). Одже, ТОВ «АВАКС ПРОФ» документально не підтвердив працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, що є порушенням вимоги п.2 Додатку 1 тендерної документації.
Пропозиція Учасника ТОВ «Віннком Україна» відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». До того ж Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 18:14
Вимога Замовнику

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-005260-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Віннком Україна, Код ЄДРПОУ:36942282
Дата подання: 13 жовтня 2020 18:16
Скарга
Скарга щодо порушення законодавства та неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 20:16
рішення від 16.10.2020 № 19376 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 20:16
рішення від 27.10.2020 № 20040.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 23:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20040-р/пк-пз від 27.10.2020 і скасувати рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю Віннком Україна
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2020 15:09

Документи подані скаржником

13 жовтня 2020 17:01
Скарга
13 жовтня 2020 17:01
додатки

Документи подані замовником

21 жовтня 2020 11:07
Пояснення АМКУ.pdf
21 жовтня 2020 11:07
ПОЯСНЕННЯ на АМКУ.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 листопада 2020
UA-2020-08-28-005260-c12cd93e0d4aa401cb3abd65b71602a3a
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Віннком Україна Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Віннком Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 вересня 2020 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:03
5. Наявність техніки.rar
28 вересня 2020 16:03
12. Проект Договору.pdf
28 вересня 2020 16:03
3.2. Аналогічний договір.rar
28 вересня 2020 16:03
17. Витяг.pdf
28 вересня 2020 16:03
13. Ст. 17.pdf
28 вересня 2020 16:03
4. Наявність працівників.rar
28 вересня 2020 16:03
2. Статут.rar
28 вересня 2020 16:03
11. Лист-згода на обробку.pdf
28 вересня 2020 16:03
6. Garantiya_418 905,24.zip
28 вересня 2020 16:03
7. Довідка про довкілля.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

28 вересня 2020 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2020 14:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:56
Довідка ст 17
19 листопада 2020 14:56
Довідка про банкрутство
19 листопада 2020 14:56
Довідка МВС
28 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:28
23. Проект договору.pdf
28 вересня 2020 17:28
22. Довідка про санкції.pdf
28 вересня 2020 17:28
18. СТАТУТ.pdf
28 вересня 2020 17:28
17. Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 17:28
4. Наказ на в.о.гол.бух..pdf
28 вересня 2020 17:28
Довідка_Дорстрой 8557.zip
28 вересня 2020 17:28
3. Бухгалтерська довідка.pdf
28 вересня 2020 17:28
8. Накази_ТОВ ДСМК.pdf
28 вересня 2020 17:28
2. Інвентарні картки.pdf
28 вересня 2020 17:28
1. Додаток 1 таблиця 1 МТБ.pdf
28 вересня 2020 17:27
31. Довідка про довкілля.pdf

Документи

28 вересня 2020 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2020 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:25
Технічне завдання.pdf
28 вересня 2020 18:25
Статут з описом.pdf
28 вересня 2020 18:25
Лист гарантія.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка субпідрядника.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка ч 2 ст 17.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка ст 17 ч 1.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка про санкції.pdf
28 вересня 2020 18:25
доки субпідр.zip
28 вересня 2020 18:25
Довідка про код доступу.pdf
28 вересня 2020 18:25
Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 18:25
банківська гарантія.zip

Документи

04 листопада 2020 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:25
Технічне завдання.pdf
28 вересня 2020 18:25
Статут з описом.pdf
28 вересня 2020 18:25
Лист гарантія.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка субпідрядника.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка ч 2 ст 17.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка ст 17 ч 1.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка про санкції.pdf
28 вересня 2020 18:25
доки субпідр.zip
28 вересня 2020 18:25
Довідка про код доступу.pdf
28 вересня 2020 18:25
Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 18:25
банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"

ТОВ Віннком Україна

ТОВ Віннком Україна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 11 310 441,48
UAH з ПДВ
11 310 441,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Віннком Україна 13 795 945,00
UAH з ПДВ
13 795 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" 13 950 000,00
UAH з ПДВ
13 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 14:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:56
Довідка ст 17
19 листопада 2020 14:56
Довідка про банкрутство
19 листопада 2020 14:56
Довідка МВС
28 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:28
23. Проект договору.pdf
28 вересня 2020 17:28
22. Довідка про санкції.pdf
28 вересня 2020 17:28
18. СТАТУТ.pdf
28 вересня 2020 17:28
17. Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 17:28
4. Наказ на в.о.гол.бух..pdf
28 вересня 2020 17:28
Довідка_Дорстрой 8557.zip
28 вересня 2020 17:28
3. Бухгалтерська довідка.pdf
28 вересня 2020 17:28
8. Накази_ТОВ ДСМК.pdf
28 вересня 2020 17:28
2. Інвентарні картки.pdf
28 вересня 2020 17:28
1. Додаток 1 таблиця 1 МТБ.pdf
28 вересня 2020 17:27
31. Довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:25
Технічне завдання.pdf
28 вересня 2020 18:25
Статут з описом.pdf
28 вересня 2020 18:25
Лист гарантія.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка субпідрядника.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка ч 2 ст 17.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка ст 17 ч 1.pdf
28 вересня 2020 18:25
Довідка про санкції.pdf
28 вересня 2020 18:25
доки субпідр.zip
28 вересня 2020 18:25
Довідка про код доступу.pdf
28 вересня 2020 18:25
Гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 18:25
банківська гарантія.zip

Публічні документи

28 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:03
5. Наявність техніки.rar
28 вересня 2020 16:03
12. Проект Договору.pdf
28 вересня 2020 16:03
3.2. Аналогічний договір.rar
28 вересня 2020 16:03
17. Витяг.pdf
28 вересня 2020 16:03
13. Ст. 17.pdf
28 вересня 2020 16:03
4. Наявність працівників.rar
28 вересня 2020 16:03
2. Статут.rar
28 вересня 2020 16:03
11. Лист-згода на обробку.pdf
28 вересня 2020 16:03
6. Garantiya_418 905,24.zip
28 вересня 2020 16:03
7. Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ Віннком Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 11 310 441,48
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
11 310 441,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 17:19
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 11:50
ДУ №5 04.08.2021 дог 151-Б (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 17:00
ДУ 3 дог 151-Б (1).pdf зміни до договору
11 березня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:57
ДУ 1 до договору 151-Б від 25.11.2020 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 20:03
151-Б від 25.11.2020.pdf укладений
30 листопада 2020 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 20.2 Договору, враховуючи виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди, продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг по Договору. 2. Викласти п.20.1 Договору в наступній редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання.».
Номер договору про закупівлю: 151-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 20.2 Договору, враховуючи виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди, продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг по Договору. 3. Викласти п.20.1 Договору в наступній редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання.».
Номер договору про закупівлю: 151-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . На підставі абзацу 2 підпункту 3.3.1 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди змінити ціну Договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на основі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 9 258 052,19 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 1 851 610,44 грн., разом з ПДВ 11 109 662,63 грн. (Одинадцять мільйонів сто дев’ять тисяч шістсот шістдесят два гривень 63 коп.) в тому числі: 2020 рік – 5 464 674,70 грн.; 2021 рік – 5 644 987,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 151-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 109 662,63
UAH (в тому числі ПДВ 1 851 610,44 UAH)