Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт нежитлового об'єкту / дитячого приймача - розподільника ГУНП в Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 59» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 668 842,00 UAH
UA-2020-08-28-005167-b ● ab940739be3b46609db5508634d6d3d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108735 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5 |
Контактна особа: |
Оксана Сольська +380512531893 tender@mk.npu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 5 668 842,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 344,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, виданих іншими установами і підприємствами, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Найменування товару, що пропонується до постачання може бути зазначене українською або англійською мовами.
Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, а також найменування юридичних осіб – нерезидентів України можуть виконуватися у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею.
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Розгорнути
Згорнути
У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, виданих іншими установами і підприємствами, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Найменування товару, що пропонується до постачання може бути зазначене українською або англійською мовами.
Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, а також найменування юридичних осіб – нерезидентів України можуть виконуватися у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею.
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт нежитлового об'єкту / дитячого приймача - розподільника ГУНП в Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 59»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату за виконані Підрядником роботи Замовник виконує протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) , рахунку, довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3), підсумкової відомості ресурсів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 16:16 |
додаток 3.2. Тех.завдання.docx | |
28 серпня 2020 16:16 |
ТД м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 59.doc | |
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_5 (персонадьні дані).docx | |
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_1 (ст. 16).doc | |
28 серпня 2020 16:16 |
додаток 3.1. Тех.завдання.docx | |
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_3 Технчний опис предмету закупівлі.doc | |
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_6 (ЦП).doc | |
28 серпня 2020 16:16 |
Додаток_4 (проект договору).doc | |
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_2 (ст.17).doc |
31 серпня 2020 17:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
додаток 3.2. Тех.завдання.docx
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
ТД м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 59.doc
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_5 (персонадьні дані).docx
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_1 (ст. 16).doc
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
додаток 3.1. Тех.завдання.docx
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_3 Технчний опис предмету закупівлі.doc
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_6 (ЦП).doc
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
Додаток_4 (проект договору).doc
|
||||||
28 серпня 2020 16:16 |
додаток_2 (ст.17).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо документації
Дата подання: 01 вересня 2020 11:10
Дата відповіді: 03 вересня 2020 15:51
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення:
1. Згідно умов проекту договору оплату за виконані Підрядником роботи Замовник виконує протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт») , рахунку, довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка»), підсумкової відомості ресурсів.
Прохання пояснити, чи передбачаються проміжкові щомісячні оплати по факту виконаних робіт (згідно наданих підтверджуючих документів)?
2. Тендерна документація не містить інформацію про технічний/авторський нагляд за виконанням робіт.
Просимо пояснити, чи передбачає Замовник укладання договору на технічний/авторський нагляд за виконанням робіт на об’єкті.
3. Який клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва?
4. Згідно вимог ТД електронна банківська гарантія, документи що підтверджують повноваження підписанта та копія ліцензії банку надаються з накладенням ЕЦП/КЕП ГАРАНТА.
Просимо пояснити, під фразою «ЕЦП/КЕП ГАРАНТА» Замовник має на увазі ЕЦП/КЕП відповідальної особи банку, яка підписала банківську гарантію?
5. Електронна банківська гарантія повинна бути покрита грошовими коштами?
6. Для документального підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції за п.12 ч.1 ст.17 Закону переможець може подати довідку в довільній формі з підтвердженням відсутності такої підстави?
7. Дозвіл на обробку персональних даних надається лише від імені керівника/уповноваженої особи учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Надаємо наступні відповіді на Ваші запитання. Відповідь на питання 1: Проміжкові щомісячні оплати передбачаються за закінчені та здані виконані будівельні роботи в межах одного або декількох приміщень (окрім спецробіт, таких як електрика та опалення, які здаються після випробувань), в термін до 25 числа поточного місяця.
Відповідь на питання 2: Це питання не є предметом даної закупівлі. Нагляд за якістю виконання робіт, контролю за їх виконанням відповідно технічного завдання покладено на Замовника ( п.4 Додатку 3 до Тендерної документації).
Відповідь на питання 3: Клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС1.
Відповідь на питання 4: Під фразою «ЕЦП/КЕП ГАРАНТА» Замовник має на увазі ЕЦП/КЕП відповідальної особи банку, яка підписала банківську гарантію.
Відповідь на питання 5: Замовником у тендерній документації не передбачено, що банківська гарантія обов’язково повинна бути покрита грошовими коштами. Отже Учасник може оформити як покриту, так і не покриту банківську гарантію.
Відповідь на питання 6: Для документального підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції за п.12 ч.1 ст.17 Закону переможець може подати довідку в довільній формі з підтвердженням відсутності такої підстави.
Відповідь на питання 7: Дозвіл на обробку персональних даних надається від імені керівника/уповноваженої особи учасника.
Відповідь на питання 2: Це питання не є предметом даної закупівлі. Нагляд за якістю виконання робіт, контролю за їх виконанням відповідно технічного завдання покладено на Замовника ( п.4 Додатку 3 до Тендерної документації).
Відповідь на питання 3: Клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС1.
Відповідь на питання 4: Під фразою «ЕЦП/КЕП ГАРАНТА» Замовник має на увазі ЕЦП/КЕП відповідальної особи банку, яка підписала банківську гарантію.
Відповідь на питання 5: Замовником у тендерній документації не передбачено, що банківська гарантія обов’язково повинна бути покрита грошовими коштами. Отже Учасник може оформити як покриту, так і не покриту банківську гарантію.
Відповідь на питання 6: Для документального підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції за п.12 ч.1 ст.17 Закону переможець може подати довідку в довільній формі з підтвердженням відсутності такої підстави.
Відповідь на питання 7: Дозвіл на обробку персональних даних надається від імені керівника/уповноваженої особи учасника.
Малі форми
Дата подання: 01 вересня 2020 12:35
Дата відповіді: 03 вересня 2020 15:52
У технічному завданні 1 (Додаток 3.1.) йде мова про роботу під номером 172. Установка малих форм.
Про що йде мова, що саме буде цими малими формами?
Відповідь: Шановний Учаснику! Проектно-кошторисною документацією в розділі «Благоустрій» передбачено встановлення малих архітектурних форм, а саме: лавки - 4 шт; урни – 6 шт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СМАРТБУД ЛТД |
5 634 068,00
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРАЙМ СІСТЕМС |
5 385 849,01
UAH з ПДВ
|
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство будівельна фірма "Квазар-Інк" |
5 045 583,32
UAH з ПДВ
|
5 045 583,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АВАНТИ ЛТД |
5 660 000,00
UAH з ПДВ
|
5 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙ МИР ИНДАСТРИЗ" |
5 668 500,00
UAH з ПДВ
|
5 668 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СМАРТБУД ЛТД #43707610 |
Відхилено |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 17:26
|
ТОВ ПРАЙМ СІСТЕМС #39119120 |
Переможець |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:57
|
ду 2 до дог.596 від 07.10.2020.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:56
|
дод 3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:56
|
дод 9.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:56
|
дод 10.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:12
|
ду 1 до дог 596 від 07.10.2020.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:12
|
додатки до ДУ 1 до договору 596.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 16:34
|
додаток 8.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток23.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток22.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток21.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток20.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток19.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток18.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток17.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток16.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток15.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток14.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:32
|
додаток13.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток12.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток11.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток10.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 9.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 7.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 6.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 5.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 4.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 3.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 2.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
додаток 1.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
596 від 07.102020.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки 1,2,3,9, 10, 12,18,19, 21,22 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки 3, 9 , 10 договору викладені в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |