Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
25 951 000,00 UAH
UA-2020-08-28-005165-c a26378bafe71474498f486ce298246ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Касьян Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Яна Касьян Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:47
Очікувана вартість: 25 951 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129755 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови надання забезпечення забезпечення тендерної пропозиції визначені в тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне
(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 18:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 18:06
Перелік змін до ТД Охтирка 10.09.docx
10 вересня 2020 18:06
ТД Охтирка зміни 10.09.docx
28 серпня 2020 18:10
Проект договору Охтирка.docx
10 вересня 2020 18:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 18:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 18:06
Перелік змін до ТД Охтирка 10.09.docx
10 вересня 2020 18:06
ТД Охтирка зміни 10.09.docx
28 серпня 2020 18:10
ТД Охтирка.docx
28 серпня 2020 18:10
Проект договору Охтирка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000095 ● a72625df9cb944938017c95ad5c94caa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
88 UA-2020-08-28-005165-c 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 20:12:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-28-005165-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 13:17:17

Відповідь

Якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97 та СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Технічна специфікація (технічне завдання) та очікувана вартість робіт по об’єкту : «Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне» сформована на підставі робочого проекту виготовленого ТОВ «ІНЖБУДДОРПРОЕКТ» затвердженого наказом ДП «Дороги Сумщини» № 134 від 21.08.2020 року на підставі позитивного експертного звіту ТОВ «Центр Експертизи» № 2045 від 10.08.2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-28-005165-c ДП «Дороги Сумщини» не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-28-005165-c в частині встановлення в діях Замовника порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язання щодо його усунення та надає свої заперечення з огляду на наступне. У Додатку до свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 від 23.05.2018 № 01-0053/2018 (аркуші 6, 7), який є його невід’ємною частиною та містить відомості щодо сфери об’єктів та процесів системи вимірювань на які поширюється свідоцтво та оцінювання яких проведено у випробувальної лабораторії ТОВ НВП «Дорожній випробувально-технічний центр» зазначені, зокрема, наступні показники автомобільних доріг та обмеження процесів (методик): - коефіцієнт зчеплення колеса з покриттям (від 0,1 до 1,0; δ = ± 4%); - рівність покриття (від 2 до 9 мм в обидві сторони від середнього статистичного положення моста, δ = ± 4%); - рівність покриття триметровою рейкою; - коефіцієнт ущільнення покриття; - яскравість дорожньої розмітки; - світлоповертання та яскравість. Таким чином зазначені відомості підтверджують спроможність вимірювальної лабораторії ТОВ НВП «Дорожній випробувально-технічний центр» щодо визначення всіх транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг, передбачених тендерною документацією Замовника. Додатково повідомляємо, що висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-28-005165-c в частині встановлення в діях Замовника порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде оскаржено до суду у порядку та у строки, що передбачені чинним законодавством України.

2021-02-10 09:37:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Провадження №2-а/818/1404/21 від 19.02.2021, справа №480/1380/21
Дата публікації: 23 лютого 2021

Документи:

23 лютого 2021 11:15
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 22 000 000,00
UAH з ПДВ
22 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 25 885 000,00
UAH з ПДВ
25 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" 25 945 000,00
UAH з ПДВ
25 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:28
Лабораторія дог.pdf
03 жовтня 2020 14:28
Договора ЦПХ.pdf
03 жовтня 2020 14:28
Договір+ДУ1 Євробуд.pdf
03 жовтня 2020 14:28
Транспортна схема.pdf
03 жовтня 2020 14:28
Копія диплому Груша.pdf
03 жовтня 2020 14:28
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2020 23:58
Електронний підпис
17 вересня 2020 23:55
Наявність техніки.rar
17 вересня 2020 23:55
Аналогічний досвід.rar
17 вересня 2020 23:55
Лабораторія.rar
17 вересня 2020 23:55
Повноваження.rar
17 вересня 2020 23:55
ст.17.pdf
17 вересня 2020 23:55
Фінансова спроможність.rar
17 вересня 2020 23:55
АБЗ.rar
17 вересня 2020 23:55
Працівники.rar
17 вересня 2020 23:55
Банківська гарантія.rar
17 вересня 2020 23:55
ст. 5, 6, 12, 13, ч.2 ст.17.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 19:37
Електронний підпис
12 листопада 2020 18:15
Узгоджений пакет
11 листопада 2020 12:04
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:01
документи переможця 3
05 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:49
Кошторис на узгодження
29 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:15
документи переможця 2
28 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:21
документи переможця
23 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:53
Пропозиція частина 3.rar
17 вересня 2020 19:53
Пропозиція частина 2.rar
17 вересня 2020 19:53
Пропозиція частина 1.rar
17 вересня 2020 19:53
G8223.20.7z

Публічні документи

18 вересня 2020 04:48
Електронний підпис
18 вересня 2020 04:45
ДУ до ЦПУ.rar
18 вересня 2020 04:45
19 Договір 265-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
21 договір Пристайлове.pdf
18 вересня 2020 04:45
ст 16 МТБ.rar
18 вересня 2020 04:45
різні довідки.rar
18 вересня 2020 04:45
ЦПУ.rar
18 вересня 2020 04:45
ст 16 працівники.rar
18 вересня 2020 04:45
Накази.rar
18 вересня 2020 04:45
20 договір 271-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
18 Договір 269-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
17 договір 270-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
16 Договір 275-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
15 Договір 268-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
14 Договір 264-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
12 Договір 127-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
13 Договір 274-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
4 договір 267-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
10 договір 121-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
11 договір 122-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
9 договір 273-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
3 договір 272-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
2 договір 137-18_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
8 договір 333-19_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
1 договір 334-19_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
5 договір 313-19_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
7 договір 170-19_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
6 договір 332-19_compressed.pdf
18 вересня 2020 04:45
інші документи.rar
18 вересня 2020 04:45
технічна частина.rar
18 вересня 2020 04:45
тендерне забезпечення.zip
18 вересня 2020 04:45
ст 16 звітність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Відхилено 22 000 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 16:08
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 25 885 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 09:39

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ПП «АРТЕМБУД» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації у разі якщо техніка є власною, учасником надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - акти приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. 1.1. В «Довідці про наявність техніки» від 11.09.2020 № 3 Учасник зазначив (пункти 22-24 таблиці) про залучення згідно з укладеним з ПП «Євробуд-9» Договором оренди машин і механізмів від 10.07.2020 № 10-07: - самоскид-С, КРАЗ 651001, 2013 р.в.; - спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XF 105.460, 2019 р.в.; - вантажний – сідловий тягач-Е, IVECO STRALIS, 2018 р.в. В той же час Учасник не надав документів, що підтверджують право володіння ПП «Євробуд-9» зазначеною технікою. При цьому слід зауважити, що у складі документів тендерної пропозиції Учасника містяться свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які належать ПП «Євробуд-9», але у «Довідці про наявність техніки» від 11.09.2020 № 3 не зазначені, а саме: - самоскид-С, КРАЗ 651001, 1992 р.в. (САТ 265619); - спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XF 105.460, 2011 р.в. (СХЕ 591496); - вантажний сідловий тягач-Е, IVECO STRALIS, 2006 р.в. (СХК 520932). 1.2. В «Довідці про наявність техніки» від 11.09.2020 № 3 Учасник зазначив (пункти 21- 23 таблиці) про залучення згідно з укладеним з ПП «Євробуд-9» Договором оренди машин і механізмів від 10.07.2020 № 10-07: - вантажний самоскид МАЗ 551605, 2006 р.в.; - самоскид-С, КРАЗ 651001, 2013 р.в.; - спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XF 105.460, 2019 р.в. В той же час згідно з Додатком № 1 до зазначеного договору (акт приймання-передачі), наданим Учасником, зазначені транспортні засоби не передавалися від ПП «Євробуд-9» (орендодавець) до ПП «АРТЕМБУД» (орендар). При цьому слід зауважити, що згідно з Додатком № 1 до Договору оренди машин і механізмів від 10.07.2020 № 10-07 ПП «Євробуд-9» передав, а ПП «АРТЕМБУД» прийняв, зокрема: - вантажний самоскид МАЗ 551605, 9 р.; - самоскид-С, КРАЗ 651001, 28. р.; - спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XТ 105.460, 1 р. 1.3. У листі-підтвердженні ТОВ «Євробуд-9» від 17.09.2020 № 531 останнє зазначило про незаперечення використання ПП «АРТЕМБУД» техніки, переданої Учаснику згідно з Договором оренди машин і механізмів від 10.07.2020 № 10-07, зокрема: - самоскид-С, КРАЗ 651001, 2013 р.в.; - спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XF 105.460, 2019 р.в.; - вантажний – сідловий тягач-Е, IVECO STRALIS, 2018 р.в. В той же час у складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують право володіння ПП «Євробуд-9» зазначеною технікою. При цьому слід зауважити, що у складі документів тендерної пропозиції Учасника містяться свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які належать ПП «Євробуд-9», але не зазначені ані у «Довідці про наявність техніки» від 11.09.2020 № 3, ані у листі-підтвердженні ТОВ «Євробуд-9» від 17.09.2020 № 531, а саме: - самоскид-С, КРАЗ 651001, 1992 р.в. (САТ 265619); - спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XF 105.460, 2011 р.в. (СХЕ 591496); - вантажний сідловий тягач-Е, IVECO STRALIS, 2006 р.в. (СХК 520932). 1.4. В «Довідці про наявність техніки» від 11.09.2020 № 3 Учасник зазначив (пункти 19-20 таблиці) про наявність власної техніки: - спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF XF 105.460, 2011 р.в. (свідоство про реєстрацію транспортного засобу СХІ 648790); - спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF XF 105.460, 2011 р.в. (свідоство про реєстрацію транспортного засобу СХІ 563404). В той же час свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів СХІ 648790 та СХІ 563404 підтверджують право власності Учасника на: - спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XF 105.460, 2011 р.в.; - спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач-Е, DAF FT XF 105.460, 2011 р.в., відповідно. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. 2.1. Згідно з додатком 2 до тендерної документації у разі закупівлі готової асфальтобетонної суміші учасник надає чинні договори на закупівлю та постачання асфальтобетонної суміші та/або надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші (в договорі або додатках до нього має бути зазначено марку та тип асфальтобетонної суміші). На виконання зазначених вимог тендерної документації в складі документів тендерної пропозиції Учасника наданий Договір поставки асфальтобетонної суміші від 24.07.2020 № 24-07-2020-1 з додатком, укладений між ПП «АРТЕМБУД» (покупець) та ТОВ «БУДСВІТ-УКРАЇНА» (постачальник). При цьому саме в Додатку № 1 («Специфікація») до зазначеного договору міститься інформація про марку та тип асфальтобетонних сумішей, які відповідно до його умов мали бути поставлені для виконання робіт за предметом закупівлі. Згідно з абзацом 1 частини 2 статті 207 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Згідно з частиною 1 статті 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Разом з тим підпис уповноваженої особи постачальника (який фактично містить лише ознаки його наявності) – ТОВ «БУДСВІТ-УКРАЇНА» (як, зрештою, і її прізвище та ініціали, печатка постачальника) у Додатку № 1 до Договору поставки асфальтобетонної суміші від 24.07.2020 № 24-07-2020-1 не відповідає вимогам пункту 1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якого документи, які завантажуються учасником в електронну систему закупівель мають бути достатньої якості, що гарантує їх правильне розуміння замовником. 2.2. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації при перевезенні асфальтобетонної суміші на об'єкт ремонту, учасник враховує, що відстань транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші учасник надає транспортну схему за формою таблиці, наведеною Замовником. У таблиці «Транспортної схеми» від 11.09.2020 № 5/1, наданої Учасником відповідно до вказаних вимог, зазначено, зокрема, що маршрут транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виробництва до місця укладення пролягає поза населеним пунктами – 51,45 км та через населені пункти – 35,05 км. Зазначені відомості також використані Учасником при розрахунку часу транспортування асфальтобетонних сумішей відповідно до формул, що передбачені Додатком 2 до тендерної документації. В той же час в тексті «Транспортної схеми» від 11.09.2020 № 5/1 Учасник зазначає, що маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить поза межами населеного пункту – 65,0 км та в межах населеного пункту – 36,55 км. Таким чином одна й та ж довідка Учасника містить різні значення щодо відстаней транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виробництва до місця укладення. Враховуючи викладене, Учасник не надав підтвердження дотримання ним передбачених Додатком 2 до тендерної документації вимог, а відтак і відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів). 3. Відповідно до п. 5.1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації зазначена інформація має бути надана учасниками у формі таблиці, що містить, зокрема, інформацію про освіту/кваліфікацію працівників, їх досвід роботи у дорожній галузі, підстави трудових відносин. В підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. Крім цього, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність техніки. В «Довідці про наявність техніки» від 11.09.2020 № 3 Учасник зазначив про наявність у нього двадцяти п’яти одиниць власної та залученої техніки. При цьому тринадцять одиниць зазначеної техніки залучені Учасником разом з екіпажами відповідно до договорів оренди, укладених з Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг та ПП «Євробуд-9». Таким чином, відповідно до вимог тендерної документації, Учасник мав підтвердити наявність дванадцятьох водіїв/машиністів для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність техніки. В той же час в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 11.09.2020 № 7 Учасник підтвердив наявність всього семи водіїв/машиністів (Саргсян А., Єзерський О.Ю., Миронюк В.І., Марченко М.А., Бойко О.В., Акопян В.Г., Євченко С.О.). Слід додати, що згідно з Додатком 3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікації/освіти інженерно-технічних працівників, учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). При цьому відповідно до пункту 1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи, які завантажуються учасником в електронну систему закупівель мають бути достатньої якості, що гарантує їх правильне розуміння замовником. Разом з тим копія диплому виданого Груші О.Ю. (начальник дільниці) не відповідає зазначеним вимогам тендерної документації. Враховуючи зазначене Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 4. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки). У разі залучення вимірювальної лабораторії додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій) з зазначенням в договорі показників, стосовно яких будуть проводитись вимірювання. В Довідці від 11.09.2020 № 18 Учасник зазначив про залучення випробувальної (вимірювальної) лабораторії – державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ») відповідно до укладених договорів від 04.08.2020 № 709-20 та від 04.08.2020 № 730-20. Так, зокрема, відповідно до Додатку 1 до Договору про надання послуг від 04.08.2020 № 709-20 – «Технічне завдання», склад надання послуг включає, в тому числі, визначення коефіцієнта ущільнення, визначення показників рівності дорожнього покриття (коефіцієнт рівності), визначення зчіпних якостей дорожнього покриття проїзної частини (коефіцієнт зчеплення). Разом з тим згідно з пунктом 13.2.3 Договору про надання послуг від 04.08.2020 № 709-20 його невід’ємною частиною є Додаток 3 – «Калькуляція кошторисної вартості». При цьому згідно з Додатком 3 до Договору про надання послуг від 04.08.2020 № 709-20 замовником послуг випробувальної (вимірювальної) лабораторії ДП «ДерждорНДІ» є ТОВ «МІШЕМ». Згідно з пунктом 13.2.3 Договору про надання послуг від 04.08.2020 № 730-20 його невід’ємною частиною також є Додаток 3 – «Калькуляція кошторисної вартості». При цьому Учасник надав Додаток 3 – «Калькуляція кошторисної вартості проведення 1 випробування» до Договору від 04.08.2020 № 711-20, а не до Договору від 04.08.2020 № 730-20. Враховуючи зазначене, Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки). Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої техніки, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації. 3. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації. 4. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки).

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «ДАНКО» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації у разі якщо техніка є власною, учасником надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - акти приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. 1.1. Форма таблиці, що міститься у Додатку 1 до тендерної документації, передбачає підтвердження наявності в учасника, зокрема, власного або залученого автогудронатора (1 од.) В «Довідці про наявність техніки» від 11.09.2020 № 1135 Учасник зазначив (пункт 5 таблиці) про залучення згідно з укладеним з ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» Договором оренди машин від 07.09.2020 № 07/09/2020-09: спеціалізований вантажний – цистерна IVECO TECTOR ML 70E21H (автогудронатор), 2011 р.в. На підтвердження зазначеного Учасник надав Договір оренди машин від 07.09.2020 № 07/09/2020-09 та акт прийому-передачі транспортного засобу від 07.09.2020 (Додаток № 1 до Договору оренди машин від 07.09.2020 № 07/09/2020-09). У складі документів тендерної пропозиції Учасника також міститься лист підтвердження ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» від 09.09.2020 № 09-09, в якому зазначається (з посиланням на укладений з ТОВ «ДАНКО» Договір оренди машин від 09.09.2020 № 07/09/2020-09) про незаперечення використання Учасником при виконанні робіт за предметом закупівлі, в тому числі: спеціалізований вантажний – цистерна IVECO TECTOR ML 70E21H (автогудронатор). Разом з тим наявне у складі документів тендерної пропозиції Учасника свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХК 563162 засвідчує право власності ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» на: спеціалізований вантажний – цистерна IVECO TECTOR ML170E21H (автогудронатор), 2011 р.в. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з додатком 2 до тендерної документації у разі закупівлі готової асфальтобетонної суміші учасник надає чинні договори на закупівлю та постачання асфальтобетонної суміші та/або надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші (в договорі або додатках до нього має бути зазначено марку та тип асфальтобетонної суміші). В «Довідці про наявність* асфальтобетонного заводу (АБЗ)» від 11.09.2020 № 1135/4 Учасник зазначив про укладений з ТОВ «БУДСВІТ-УКРАЇНА» Договір поставки від 21.08.2020 № 36/20, яке є виробником та постачальником асфальтобетонних сумішей, що будуть поставлятися для виконання робіт за предметом закупівлі. Інформація щодо типу та марки асфальтобетонних сумішей, які мають постачатися відповідно до умов зазначеного договору, міститься у Додатках № 1 та № 2 до нього (Специфікація № 1 та Специфікація № 2, відповідно). Так Специфікація № 1 та Специфікація № 2 передбачають поставку: - суміш асфальтобетонна гаряча і тепла [асфальтобетон щільний] (дорожній) (аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозерниста, тип Б, марка 1; - суміш асфальтобетонна гаряча і тепла [асфальтобетон щільний] (дорожній) (аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, крупнозерниста, тип Б, марка 1. Разом з тим Технічна специфікація (технічне завдання) (Додаток 6 до тендерної документації) передбачає застосування, зокрема, суміші асфальтобетонної крупнозернистої типу Б, марки 2 та суміші асфальтобетонної дрібнозернистої типу Б, марки 2 (п/п 9, 13 п. «Пересічення та примикання»), постачання яких не передбачене умовами Договору поставки від 21.08.2020 № 36/20. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів). 3. Відповідно до п. 5.1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації зазначена інформація має бути надана учасниками у формі таблиці, що містить, зокрема, інформацію про освіту/кваліфікацію працівників, їх досвід роботи у дорожній галузі, підстави трудових відносин. В підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. Також на підтвердження кваліфікації/освіти інженерно-технічних працівників, учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). На виконання зазначених вимог ТОВ «ДАНКО» у складі документів своєї тендерної пропозиції надало «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 11.09.2020 № 1135/2 (далі – Довідка). В Довідці Учасник зазначив (пункт 2 таблиці), зокрема, про наявність штатного працівника на одній з обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників – начальника дільниці – Логачева Миколи Євгеновича. Разом з тим наявна у складі документів тендерної пропозиції Учасника копія диплому (сторони на якій міститься інформація щодо кваліфікації) Логачева М.Є. (ймовірно) (сторінка 4 файлу «9Накази, дипломи працівників.pdf») не відповідає вимогам пункту 1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно з якими документи, які завантажуються учасником в електронну систему закупівель, мають бути достатньої якості, що гарантує їх правильне розуміння замовником. В Довідці Учасник також зазначив (пункти 26-28 таблиці) про наявність наступних штатних працівників: дорожні робітники Рамзанов Габіл Ханчобан – огли, Швець Юрій Петрович та Казьоний Денис Юрійович. В той же час тендерна пропозиція Учасника не містить наказів про призначення або інших документів відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації щодо зазначених осіб. Слід зауважити, що при цьому тендерна пропозиція ТОВ «ДАНКО» містить накази про прийняття на роботу на посади дорожніх робітників осіб, які не вказані у Довідці, а саме: Рамазанов Габіл Ханчобан - огли (наказ від 31.05.2018 № 59-к), Швец Юрій Петрович (наказ від 31.05.2018 № 65-к) та Казьонний Денис Юрійович (наказ від 28.03.2019 № 23-к). Враховуючи викладене Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої техніки, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації. 3. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
25 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 15:08
ДУ 10 Охтирка Курган розірвання_0001.pdf укладений
30 листопада 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2023 16:11
ДУ 9 від 17.07.2023 Охтирка Курган (Данко) реквізити та план фінансування.pdf зміни до договору
17 липня 2023 16:11
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2023 10:15
ДУ 8 Охтирка Курган план фінанування_0001.pdf зміни до договору
05 червня 2023 10:14
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 13:57
ДУ 7 Охтирка Курган.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 13:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:31
ДУ 6 Охтирка Курган продовження.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 09:27
ДУ Охтирка Курган Слави Данко.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 14:39
ДУ 4 Данко Охтирка.pdf зміни до договору
11 березня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:54
Дод.угода 3 Охтирка.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:24
Дод.угода Охтирка Данко (2).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 16:59
Дод.угода Охтирка Данко.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 16:55
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:26
Договір Охтирка Данко.pdf укладений
13 листопада 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 4.3 Договору доповнити абзацем наступного змісту: «Фінансування робіт здійснюється відповідно до Плану фінансування робіт. Замовник має право скорегувати план фінансування робіт протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником коштів в частині уточнення видатків на фінансування відповідних робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів відповідно до фінансування головним розпорядником коштів. Одночасно із уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни в умови Договору та оформляють ці зміни шляхом укладання додаткових угод». 2. Розділ ХІІ «Додатки до Договору» доповнити пунктом План фінансування робіт (Додаток 3). 3. Додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору викласти редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 4.7 Договору вважати пунктом 4.6. 2. Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти редакції, що додається до цієї додаткової угоди (Додаток 1). 3. Додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору викласти редакції, що додається до цієї додаткової угоди (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №2 від 23.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою отримання замовником дозволу на виконання будівельних робіт та погіршенням погодним умов, Сторони дійшли згоди: 1. Календарний графік виконання робіт до Договору викласти редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. План фінансування робіт до Договору викласти редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №3 від 22.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою отримання замовником дозволу на виконання будівельних робіт Сторони дійшли згоди: 1. Календарний графік виконання робіт до Договорувикласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. План фінансування робіт до Договору викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №4 від 10.03.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до п. 4.6. договору підряду № 2К-МД/3210 від 13.11.2020 (далі – Договір), виклавши його в наступній редакції: «4.6. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт з документальним підтвердженням досягнення якісних показників об’єкту, а також після отримання Сертифікату відповідності закінченого будівництвом об’єкта, виданого органами державного архітектурно-будівельного контролю. Замовник приймає на себе бюджетні зобов’язання щодо оплати виконаних робіт у межах асигнувань, встановлених планом використання бюджетних коштів Замовника. Збільшення бюджетних зобов’язань в межах ціни договору може бути розглянуто Сторонами виключно при виділенні додаткового фінансування на об’єкт.» 2. Сторони домовились внести зміни до п. 5.3. Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.3. Місце виконання робіт: автомобільна дорога загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне, км 0+000-км 1+348».
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №5 від 04.10.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 5.1. та п. 10.1. Договору № 2 К-МД/3210 від 13.11.2020 (далі – Договір) викласти у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт – згідно з календарним графіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але в межах часу з дати укладання договору до 31 грудня 2022 року.» «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором.» 2. Додаток 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191112 Охтирка-Курган Слави-Мирне» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Додаток 3 до Договору «План фінансування робіт» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №6 від 30.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згодипродовжити дію договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами Господарського та Цивільного кодексів України, у зв’язку з відкриттям фінансування на 2023 рік, Сторони дійшли згоди: 1. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. План фінансування робіт (Додаток 3 до Договору) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Внести зміни до розділу ХІІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору від 13.11.2020 № 2 К-МД/3210 (далі – Договір), доповнивши банківські реквізити Підрядника: «UA 793225400000029094034012985 в АТ «КОМІНБАНК». 2. План фінансування робіт (Додаток 3 до Договору) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2К-МД/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №9 від 17.07.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 30 листопада 2023
Сума оплати за договором: 24 563 158,65
UAH (в тому числі ПДВ 4 093 859,77 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись нормами Господарського та Цивільного кодексів України, у зв’язку з ліквідацією Замовника та виконанням робіт за договором, на підставі пункту 11.1 договору від 13.11.2020 № 2 К-МД/3210 (далі – Договору), Сторони вирішили припинити дію договору шляхом його розірвання.