Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 89+538 – км 114+311, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the public road of public importance P-15 Kovel-Volodymyr-Volynskyi-Chervonograd-Zhovkva km 89+538 - km 114+311, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 – Repair of roads)
Очікувана вартість
514 433 230,85 UAH
UA-2020-08-28-004856-c 8060e4779cb44bbc8192b29ffc087517
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 21:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 13:04
Очікувана вартість: 514 433 230,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 572 166,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15432996 UAH
Publication date: 28 серпня 2020 16:29
Enquiries until: 23 вересня 2020 21:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 514 433 231 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 572 166 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 28.09.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law.
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory EDS / QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Date and time of opening of tender offers: 28.09.2020, 21:00. (If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’, on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except for the tender price. In this case, the disclosure of information about the price of the Bidder’s tender offer at this stage is a violation of the legislation on public procurement. The price is disclosed by the automatic electronic procurement system as soon as the electronic auction finishes.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 89+538 – км 114+311, Львівської області
(ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of public importance P-15 Kovel-Volodymyr-Volynskyi-Chervonograd-Zhovkva km 89+538 - km 114+311, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 – Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку(звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт). Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:56
Технічне завдання.pdf
25 вересня 2020 11:56
Проект договору.docx
25 вересня 2020 11:56
НОВА РЕДАКЦІЯ від 25.09.2020 Тендерна документація.doc
25 вересня 2020 11:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 25.09.2020.docx
25 вересня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:56
Технічне завдання.pdf
28 серпня 2020 16:26
Технічне завдання.pdf
25 вересня 2020 11:56
Проект договору.docx
28 серпня 2020 16:26
Проект договору.docx
25 вересня 2020 11:56
НОВА РЕДАКЦІЯ від 25.09.2020 Тендерна документація.doc
28 серпня 2020 16:26
Тендерна документація.doc
25 вересня 2020 11:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 25.09.2020.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-004856-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Рома, Код ЄДРПОУ:22357406
Дата подання: 22 вересня 2020 14:54
Скарга на порушення процедури закупівлі (оскарження умов тендерної документації
Вважаємо, що тендерна документація по закупівлі № UA-2020-08-28-004856-c складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, адже містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які бажають взяти участь у відкритих торгах, в тому числі ПП «РОМА».
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2020 11:01
рішення від 24.09.2020 № 17960 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 11:00
рішення від 05.10.2020 №18648 .pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 21:50

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 1
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (1)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (1)
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 2
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (2)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (2)
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 3
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (3)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (3)
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 4
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (4)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (4)
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 5
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (5)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (5)
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 6
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (6)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (6)
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 7
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (7)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (7)
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (8)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3(8)
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 8
22 вересня 2020 14:32
Скан аналогічний договір 9
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (9)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (9)
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 КБ-3 (10)
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 КБ-3 (11)
22 вересня 2020 14:32
КБ-2 (12)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 (12)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 КБ-2 час 1 (13)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 КБ-2 час 2 (13)
22 вересня 2020 14:32
КБ-3 КБ-2 час 3 (13)

Документи подані замовником

30 вересня 2020 10:08
Експертна оцінка.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 жовтня 2020
UA-2020-08-28-004856-c8060e4779cb44bbc8192b29ffc087517
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 17:17
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», поданій на торги «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 89+538 – км 114+311, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність обладнання (техніки: транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі) Вих. № 123/4/т від 24.09.2020 р. - У якості документального підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, Учасник серед іншого не надав сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у позиції 7 та 22 Довідки, а саме на Вантажні автомобілі самоскиди (Вантажний автомобіль самоскид / спеціалізований вантажний – спеціалізований самоскид)/ RENAULT K460/2018р.в. – у кількості 4 шт.; Навантажувачі /KOMATSU/WA430-6/2010 р.в. – у кількості 2 шт.; Учасником також не надано документа, який би підтверджував право власності на позицію 25 Довідки, а саме на Розкидач для цементу (цементорозподілювач) RS-12000 – 1 шт. - У стовпці 3 позиції 25 Довідки Учасником не зазначено рік випуску техніки; у стовпці 6 позиції 25 Довідки Учасником не зазначено номера та дати документа, який підтверджує приналежність Розкидача для цементу (цементорозподілювача) RS-12000, в той час, як це вимагалося згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю; 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), з якого(их) на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон, для надання послуг згідно предмету закупівлі Вих. № 123/29/т від 24.09.2020 р., у якій серед іншого зазначено про запланований обсяг суміші щебенево-мастикової ЩМА-20, в гарантійному листі Представництва «ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ» Вих.№153/16 від 24.09.2020 р. також зазначено про запланований обсяг суміші щебенево-мастикової ЩМА-20; В транспортній схемі Вих.№123/30/т від 24.09.2020 р. в стовпці 2 зазначено суміші щебенево-мастикові ЩМА-20, однак, в наданому Учасником договорі поставки асфальтобетонної суміші №ЛВ-03/01/19 від 03.01.2019 зазначено про поставку суміші щебенево-мастикової ЩМА-15. Із зазначеного вище вбачається про надання Учасником недостовірної інформації в якомусь із зазначених вище документів. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 123/10/т від 24.09.2020 р. - У якості документального підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, Учасник не надав сканкопію трудової книжки та/або наказу про призначення на посаду або наказу про сумісництво (за наявності такого) або іншого документа, який би підтверджував наявність правовідносин Учасника з працівником, зазначеним у позиції 67 Довідки, а саме водієм автотранспортних засобів Авдієнко Юрієм Микитовичем. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. ** якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); *** зазначається номер та дата документу, який Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 2) Відповідно до пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі серед іншого довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність асфальтобетонного заводу та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. У разі придбання асфальтобетону у Виробника (Постачальника) Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - інформацію щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником (Постачальником) щомісячно протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає: - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт (надання послуг). В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці №4. 3) Відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати Довідку про наявність обладнання Вих № 123/4/т від 24.09.2020, зазначивши у ній всю необхідну інформацію згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю та надати належне документальне підтвердження згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю. 2) На виконання вимог пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати документи надані у якості документального підтвердження на виконання вимог пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації, привівши їх у відповідність між собою та зазначивши у них достовірну інформацію. 3) На виконання вимог пп. 2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати сканкопію трудової книжки та/або наказу про призначення на посаду або наказу про сумісництво (за наявності такого) або іншого документа, який би підтверджував наявність правовідносин Учасника з працівником, зазначеним у позиції 67 Довідки, а саме водієм автотранспортних засобів Авдієнко Юрієм Микитовичем.

Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:56
RENAULT K460.pdf
20 жовтня 2020 12:56
Додаток 1.1.3.pdf
20 жовтня 2020 12:56
Лист-підтвердження.pdf
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:20
витяг 3.10.pdf
03 жовтня 2020 13:19
123_дод 7.pdf
03 жовтня 2020 13:19
123.41 Ергюн Гаріп.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_повноваження.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_технічні паспорти.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_69-07_18 ч.1.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_179-11_16_ч2.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_179-11_16_ч1.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.88 Джафаров Алі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.55 Ягмиров Арслан.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.50 Хергюнер Корай.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.46 Рахматов Бахтіяр.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.45 Кьоймен Садик.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.44 Кючюк Бекташ.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.36 Фират Супхі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.31 Четін Ібрагім.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.29 Гьочер Алі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 1.1.3.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 1.1.4.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 2_3_4_6.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 1.2.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_69-07_18 ч.2.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_відгук 179-11_16.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.68 Алтинташ Метін.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.63 Несанир Хаджи.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.62 Гьокгуш Ісмаїл.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.59 Сак Ніязі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.57 Яман Шакір.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.58 Яшар Чагдаш.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.52 Курбанов Ихлас.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.53 Реджепов Езіз.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.49 Текаєв Максат.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.42 Каракаш Шахін.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.47 Сабиров Нурмират.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.51 Демір Джеміль.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.35 Атак Доган.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.28 Акбаш Хюсейн.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.19 Таринч Хасан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.20 Гюдай Омер.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.26 Екінджі Зекі.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.17 Сойоз Ісмаїл.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.21 Мермер Ісмаїл.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.22 Деміркапу Ферхат.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.18 Демірер Айдин.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.16 Караджа Джеліл.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.11 Дікфідан Онур.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.1. Їлдиз Бірол.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_дод 1.1.1.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_дод 1.1.2.pdf
03 жовтня 2020 13:17
фінансова звітність.rar
03 жовтня 2020 13:17
Виписка 15 432 996,00 грн.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.64 Сари Сарпер.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.61 Гьозюкан Сегах.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.60 Гьозюкан Бариш.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.54 Сезер Хюсеїн.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.43 Ковусов Гуйчмират.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.34 Бекташ Салман.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.40 Гарягдиєв Рахман.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.33 Кулу Махмут.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.32 Аккир Алі.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.30 Гюндогду Керім.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.27 Іратчи Джеват.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.25 Сатилмиш Сердал.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.23 Календер Хасан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.24 Даян Абдуррахман.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.15 Фідан Хакан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_дод 1.3.pdf
03 жовтня 2020 13:17
21146 ОНУР К.І. p7s.zip
03 жовтня 2020 13:17
витяг 4.08.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_відгук 69-07_18.pdf
03 жовтня 2020 13:16
123.14 Кая Ібрахім Халіл.pdf

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 15:20
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:18
В4988156.7z
30 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:33
Документи переможця.7z
03 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:28
6. Інші документи.pdf
03 жовтня 2020 16:28
5. Лист погодження.pdf
03 жовтня 2020 16:28
4. Банківська гарантія.rar
03 жовтня 2020 16:28
1.3 Наявність досвіду.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.4. Фінансова звітність.7z
03 жовтня 2020 16:28
1.2.12. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.9. Машиністи крана.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.8. Машиністи котка.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.4. Водії.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 503 960 000,00
UAH з ПДВ
498 815 667,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 508 100 320,00
UAH з ПДВ
498 927 833,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 15:20
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:18
В4988156.7z
30 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:33
Документи переможця.7z
03 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
03 жовтня 2020 16:28
6. Інші документи.pdf
03 жовтня 2020 16:28
5. Лист погодження.pdf
03 жовтня 2020 16:28
4. Банківська гарантія.rar
03 жовтня 2020 16:28
1.3 Наявність досвіду.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.4. Фінансова звітність.7z
03 жовтня 2020 16:28
1.2.12. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.9. Машиністи крана.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.8. Машиністи котка.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.4. Водії.pdf
03 жовтня 2020 16:28
1.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
20 жовтня 2020 12:56
RENAULT K460.pdf
20 жовтня 2020 12:56
Додаток 1.1.3.pdf
20 жовтня 2020 12:56
Лист-підтвердження.pdf
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:20
витяг 3.10.pdf
03 жовтня 2020 13:19
123_дод 7.pdf
03 жовтня 2020 13:19
123.41 Ергюн Гаріп.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_повноваження.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_технічні паспорти.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_69-07_18 ч.1.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_179-11_16_ч2.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_179-11_16_ч1.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.88 Джафаров Алі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.55 Ягмиров Арслан.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.50 Хергюнер Корай.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.46 Рахматов Бахтіяр.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.45 Кьоймен Садик.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.44 Кючюк Бекташ.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.36 Фират Супхі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.31 Четін Ібрагім.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.29 Гьочер Алі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 1.1.3.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 1.1.4.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 2_3_4_6.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_дод 1.2.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_69-07_18 ч.2.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123_відгук 179-11_16.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.68 Алтинташ Метін.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.63 Несанир Хаджи.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.62 Гьокгуш Ісмаїл.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.59 Сак Ніязі.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.57 Яман Шакір.pdf
03 жовтня 2020 13:18
123.58 Яшар Чагдаш.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.52 Курбанов Ихлас.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.53 Реджепов Езіз.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.49 Текаєв Максат.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.42 Каракаш Шахін.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.47 Сабиров Нурмират.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.51 Демір Джеміль.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.35 Атак Доган.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.28 Акбаш Хюсейн.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.19 Таринч Хасан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.20 Гюдай Омер.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.26 Екінджі Зекі.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.17 Сойоз Ісмаїл.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.21 Мермер Ісмаїл.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.22 Деміркапу Ферхат.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.18 Демірер Айдин.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.16 Караджа Джеліл.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.11 Дікфідан Онур.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.1. Їлдиз Бірол.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_дод 1.1.1.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_дод 1.1.2.pdf
03 жовтня 2020 13:17
фінансова звітність.rar
03 жовтня 2020 13:17
Виписка 15 432 996,00 грн.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.64 Сари Сарпер.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.61 Гьозюкан Сегах.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.60 Гьозюкан Бариш.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.54 Сезер Хюсеїн.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.43 Ковусов Гуйчмират.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.34 Бекташ Салман.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.40 Гарягдиєв Рахман.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.33 Кулу Махмут.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.32 Аккир Алі.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.30 Гюндогду Керім.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.27 Іратчи Джеват.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.25 Сатилмиш Сердал.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.23 Календер Хасан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.24 Даян Абдуррахман.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123.15 Фідан Хакан.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_дод 1.3.pdf
03 жовтня 2020 13:17
21146 ОНУР К.І. p7s.zip
03 жовтня 2020 13:17
витяг 4.08.pdf
03 жовтня 2020 13:17
123_відгук 69-07_18.pdf
03 жовтня 2020 13:16
123.14 Кая Ібрахім Халіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 498 815 667,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
498 815 667,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:04
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 16:09
ДУ 9 від 19.12.2022_150-11-20_зменш_вартості.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 16:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:49
ДУ8 від 29.12.2021 продовження.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 21:48
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:06
Локальні_кошториси_150-11-20.pdf укладений
16 листопада 2020 16:05
Договір 150-11-20 від 13.11.2020.pdf укладений
16 листопада 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 150-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 150-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 462 282 171,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 047 028,48 UAH)