Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ЄЗС ДК 021:2015) код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерний томограф) (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (computed tomography) (37618 Full-body CT system)
Очікувана вартість
13 000 000,00 UAH
UA-2020-08-28-004801-c d9001623958142828950b4563b284d14
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарчук Тетяна Олександрівна

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Макарчук Тетяна Олександрівна
380442923271
kmkl2@ukr.net
Додаткові контактні особи: Макарчук Тетяна Олександрівна
380442926031
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "KIYiVSKA MISKA KLINIChNA LIKARNYa №2" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
National ID: 25637595
Contact point: Makarchuk Tetyana Oleksandrivna
380442923271
kmkl2@ukr.net
Additional contacts: Makarchuk Tetyana Oleksandrivna
380442926031
kmkl2@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:24
Очікувана вартість: 13 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 28 серпня 2020 16:19
Enquiries until: 18 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 13 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно тендерної документації)
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian (according to the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерний томограф (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

computed tomography (37618 Full-body CT system)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:24
оголошення_КТ.docx
28 серпня 2020 16:24
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx
28 серпня 2020 16:24
ПРОЄКТ Договору.docx
28 серпня 2020 16:23
ДОКУМЕНТАЦIЯ_КТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на внесення змін до тендерної документації для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників
Дата подання: 04 вересня 2020 11:26
Дата відповіді: 08 вересня 2020 15:56
Шановний Замовнику, у відповідності до розділу 2. Тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.» Відповідно до ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень ч. 4 ст. 5 Закону України, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Після ознайомлення з ТД та Загальними вимогами до предмета закупівлі, що викладені в Додатку 1 ми зробили висновок, що дані вимоги є дискримінаційними такими, що звужують коло потенційних учасників та позбавляють конкуренції, що суперечить чинному законодавству. Вважаємо дискримінаційним п.7, а саме «Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати сканований з оригіналу гарантійний лист з перекладом на українську мову).» - Виробники товару, що є предметом закупівлі, надають своїм офіційним представникам/дилерам/ дистриб’юторам/партнерам на території України беззаперечне право участі у процедурах відкритих торгів які є інструментом купівлі товару для розпорядників бюджетних коштів. Відповідно - вони мають юридичне право приймати участь у торгах як потенційний учасник без «авторизації» ( Гарантійного листа від виробника), так і надавати такий документ (Гарантійний/авторизаційний лист) від себе, (представника /філії представництва /дилера /дистриб’ютора /партнера, тому просимо внести зміни до ТД стосовно даної умови та викласти даний пункт у такій редакції : «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен адресуватись Замовникові та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі (відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі).» Також просимо внести зміни до п.8 « Гарантійне та після гарантійне сервісне обслуговування повинно здійснюватись інженерним персоналом, що сертифікований виробником - наявність сервісного центру на території України (обов’язково) та фахівців, які пройшли навчання у виробника запропонованого обладнання (надати копію відповідного документа), так як даний пункт викладений «двояко» у трактуванні - чітко не зазначено, що вимагає замовник – документ, що підтверджує наявність сервісного центру чи документ, що підтверджує кваліфікацію фахівців/інженерного персоналу які сертифіковані виробником? Та викласти у такій редакції : «Сервісне обслуговування предмету закупівлі, запропонованого Учасником повинно здійснюватися сертифікованим інженером. На підтвердження Учасник повинен надати копію сертифікату (ів) сервісного (их) інженеру (ів), які були видані виробником та інформаційний лист про наявність сервісного центру, або служби по обслуговування запропонованого обладнання на території України (із зазначенням його адреси)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет уважно розглянув запитання стосовно предмету закупівлі (ЄЗС ДК 021:2015) код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерний томограф) (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) та повідомляє наступне.
1. Стосовно внесення змін до п.7 додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації.
При вивченні ринку товару було з’ясовано, що продажу часто пропонується товар, який не є новим або використовувався в якості демонстраційного зразка. Така вимога встановлена у зв’язку з тим, що замовник не має можливості перевірити дійсних дистриб’юторів виробника.
Для підтвердження повноважень представництва, філії виробника, або представника, дилера, уповноваженого на це виробником, в будь-якому випадку необхідно звернення до виробника.
В зв’язку з цим та з метою запобігання фальсифікації гарантійних листів від «представництва, філії виробника, або представника, дилера» тендерний комітет вважає, що правомірно встановив таку вимогу та не має намір вносити зміни до тендерної документації в цій частині.

2. Стосовно внесення змін до п.8 додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації.
Відповідно п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток 1)». В зв’язку з цим, Учасник повинен надати підтвердження вказаних характеристик, викладених у п.8 додатку 1 тендерної документації. Враховуючи викладене, у тендерного комітету немає підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Умови тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2020 17:06
Дата відповіді: 16 вересня 2020 12:22
Шановний Замовнику, аналізуючи Вашу відповідь на наше звернення по внесенню змін по п.7 додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації (далі – ТД), хочемо зазначити – • «При вивченні ринку товару було з’ясовано, що продажу часто пропонується товар, який не є новим або використовувався в якості демонстраційного зразка.» - умовами ТД, а саме п.2, передбачено підтвердження вищезазначеної умови; • «Така вимога встановлена у зв’язку з тим, що замовник не має можливості перевірити дійсних дистриб’юторів виробника. Для підтвердження повноважень представництва, філії виробника, або представника, дилера, уповноваженого на це виробником, в будь-якому випадку необхідно звернення до виробника. В зв’язку з цим та з метою запобігання фальсифікації гарантійних листів від «представництва, філії виробника, або представника, дилера» тендерний комітет вважає, що правомірно встановив таку вимогу та не має намір вносити зміни до тендерної документації в цій частині.» - Потенційних учасників, які можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі по товару, що є предметом закупівлі, можна перерахувати на пальцях двох рук. Для оголошення процедури закупівлі, Ви на дотримання всіх нормативно-правових актів повинні були провести моніторинг ринку по даному виду товарів та знати приблизний перелік виробників та їх представників/дилерів на території України. Замовник має всі можливості перевірити подану інформацію, було – б бажання її перевіряти. На час поточної глобальної пандемії коронавірусної інфекції COVID-19 кореспонденція надходить із запізненням, що унеможливлює подання даного документу у передбачені терміни, тим паче в котре підтверджуючи для іноземних виробників, факт української бюрократії стосовно ведення ділових стосунків. До того ж, на даний час фальсифікувати/підробити можна будь-який документ, тому відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 29 – «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій у відповідності до їх компетенції», але не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. • «Стосовно внесення змін до п.8 додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації. Відповідно п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток 1)». В зв’язку з цим, Учасник повинен надати підтвердження вказаних характеристик, викладених у п.8 додатку 1 тендерної документації. Враховуючи викладене, у тендерного комітету немає підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.» - дана відповідь є відпискою, простим копіюванням тексту ТД, і навіть не поясненням, що Ви як замовник вимагаєте від учасника на підтвердження даної умови. Знову просимо - внесіть зміни до п.8 « Гарантійне та після гарантійне сервісне обслуговування повинно здійснюватись інженерним персоналом, що сертифікований виробником - наявність сервісного центру на території України (обов’язково) та фахівців, які пройшли навчання у виробника запропонованого обладнання (надати копію відповідного документа), так як даний пункт викладений «двояко» у трактуванні - чітко не зазначено, що вимагає замовник – документ, що підтверджує наявність сервісного центру чи документ, що підтверджує кваліфікацію фахівців/інженерного персоналу які сертифіковані виробником? Під час оцінки пропозиції Ви можете трактувати дану умову як Вам заманеться!!!!! Відповідно до вищезазначеного просимо: 1) внести зміни до ТД стосовно пункту 7та викласти його у такій редакції : «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен адресуватись Замовникові та включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі (відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі).»; 2) внести зміни до ТД стосовно пункту 8 та викласти його у такій редакції : «Сервісне обслуговування предмету закупівлі, запропонованого Учасником повинно здійснюватися сертифікованим інженером. На підтвердження Учасник повинен надати копію сертифікату (ів) сервісного (их) інженеру (ів), які були видані виробником та інформаційний лист про наявність сервісного центру, або служби по обслуговування запропонованого обладнання на території України (із зазначенням його адреси)». У разі нехтування нашого повторного звернення Вами, як розпорядника бюджетних коштів, та ігнорування всіх принципів закупівлі – будемо змушені звернутися до органів, уповноважених Законом на здійснення державного регулювання, контролю у сфері закупівель та громадського контролю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет уважно розглянув запитання стосовно предмету закупівлі (ЄЗС ДК 021:2015) код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерний томограф) (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) та повідомляє наступне.
1. Стосовно внесення змін до п.7 додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Враховуючи викладене, замовник встановив в тендерній документації вимоги, що підтверджують спроможність учасника поставити якісний товар в обумовлені терміни, а не затягувати процедуру закупівлі.
Представники виробника, офіційні дистриб’ютори, дилери можуть продати товар, що використовувався в якості демонстраційного зразка та/або був відновлений. Лист від виробника гарантує те, що обладнання буде новим та поставлене вчасно.
Відповідно ст. 10 Закону замовник опублікував оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вами рекомендується під час розгляду пропозиції звернутися замовнику за підтвердженням інформації, наданої учасником відповідно ст. 29 Закону. Відповідно до ст. 29 Закону розгляд пропозицій може бути подовжено до 20 робочих днів. Тобто, строки в 30 днів для подачі документів та строк 20 робочих днів однакові, як для учасника - для отримання листа від виробника, так і для замовника - для підтвердження інформації, наданої учасником. «Поточна глобальна пандемія коронавірусної інфекції COVID-19» однаково впливає на доставку кореспонденції, як учаснику, так і замовнику. Отже, Учасник має змогу підготувати тендерну пропозицію протягом того ж часу. Крім того, замовник МАЄ ПРАВО звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, а Учасник ПОДАЄ ЗАМОВНИКУ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ інформацію. Замовник зацікавлений не у затягуванні процедури закупівлі, а в придбанні якісного нового обладнання з метою забезпечення надання висококваліфікованою спеціалізованою медичною допомогою пацієнтів лікарні, в тому числі онкологічних хворих Підтвердження інформації всіх «потенційних учасників, яких можна перерахувати на пальцях двох рук» забере у замовника необґрунтовано багато часу. В той час кожен учасник має достатньо часу підготувати свої тендерні пропозиції, а не перекладати свої обов’язки на замовника.
Враховуючи вищезазначене, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та не має наміри вносити зміни до тендерної документації.

2. Стосовно внесення змін до п.8 додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації.
Учасник при підготовці тендерної пропозиції повинен документально підтвердити відповідність всім вимогам тендерної документації. Щодо п.8 додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації учасник повинен документально підтвердити: гарантійне та після гарантійне сервісне обслуговування повинно здійснюватись інженерним персоналом, що сертифікований виробником; наявність сервісного центру на території України (обов’язково); наявність фахівців, які пройшли навчання у виробника запропонованого обладнання (надати копію відповідного документа).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 жовтня 2020
UA-2020-08-28-004801-cd9001623958142828950b4563b284d14
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 вересня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:57
Dovidka_20269571970020392051.pdf
08 жовтня 2020 17:57
Dovidka_20269571970020392051.pdf.p7s
08 жовтня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 17:57
Довідка ДФС.pdf
08 жовтня 2020 17:57
Довідки п.12 та ч.2 ст.17.pdf
24 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:01
BG 6781-20G MEDGARANT.zip
24 вересня 2020 13:01
Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 13:01
Квал. частина.pdf
24 вересня 2020 13:01
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 13:01
Licenziya.zip
24 вересня 2020 13:01
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 13:01
Dovirenist.zip
24 вересня 2020 13:01
Справка1_page-0001.pdf

Документи

28 вересня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 вересня 2020 12:23
Електронний підпис
27 вересня 2020 12:23
Електронний підпис
27 вересня 2020 12:07
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2020 12:07
Технічний опис.pdf
27 вересня 2020 12:07
Справки.pdf
27 вересня 2020 12:07
Справка1_page-0001.pdf
27 вересня 2020 12:07
Проект договору.pdf
27 вересня 2020 12:07
Ліцензія ДІВ.pdf
27 вересня 2020 12:07
Licenziya.zip
27 вересня 2020 12:06
Licenziya DEA.PDF
27 вересня 2020 12:06
Dovirenist.zip
27 вересня 2020 12:06
Doverennost DEA.PDF
27 вересня 2020 12:06
BG 6686-20G TOV MSG.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 12 990 000,00
UAH з ПДВ
12 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 12 999 000,00
UAH з ПДВ
12 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:57
Dovidka_20269571970020392051.pdf
08 жовтня 2020 17:57
Dovidka_20269571970020392051.pdf.p7s
08 жовтня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 17:57
Довідка ДФС.pdf
08 жовтня 2020 17:57
Довідки п.12 та ч.2 ст.17.pdf
24 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:01
BG 6781-20G MEDGARANT.zip
24 вересня 2020 13:01
Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 13:01
Квал. частина.pdf
24 вересня 2020 13:01
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 13:01
Licenziya.zip
24 вересня 2020 13:01
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 13:01
Dovirenist.zip
24 вересня 2020 13:01
Справка1_page-0001.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 12:23
Електронний підпис
27 вересня 2020 12:23
Електронний підпис
27 вересня 2020 12:07
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2020 12:07
Технічний опис.pdf
27 вересня 2020 12:07
Справки.pdf
27 вересня 2020 12:07
Справка1_page-0001.pdf
27 вересня 2020 12:07
Проект договору.pdf
27 вересня 2020 12:07
Ліцензія ДІВ.pdf
27 вересня 2020 12:07
Licenziya.zip
27 вересня 2020 12:06
Licenziya DEA.PDF
27 вересня 2020 12:06
Dovirenist.zip
27 вересня 2020 12:06
Doverennost DEA.PDF
27 вересня 2020 12:06
BG 6686-20G TOV MSG.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 12 990 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
12 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:56
договір 140.pdf укладений
19 жовтня 2020 16:55