Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
847 476,00 UAH
UA-2020-08-28-004482-c ● 196f8d52edab45259ae5ab6c8db6bfde
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Григоренко Вікторія Ігорівна 061-236-22-92 GRIGORENKO@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 847 476,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 237,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
5.1. Конкретна назва предмету закупівлі: Стіл прямий викладача 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з чотирма шухлядами та хромованою опорою 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 1400*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 800*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 1300*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з тумбою з верхньою відкритою полицею та трьома шухлядами 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Парта учнівська двомісна 1200*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з тумбою з чотирма шухлядами 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стелаж 350*350*1200 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи),
Стіл овальний 3000*1500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий з тумбою з чотирма шухлядами, нішею для системного блоку та висувною полицею для клавіатури 1400*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Шафа з двома полицями: верхньою відкритою та нижньою - закритою двома дверцятами 800*350*1200 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи), Шафа для документів 800*400*1800 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи), Шафа для документів 600*400*2070 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 356 штук
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 847 476.00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.09.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
5.1. Конкретна назва предмету закупівлі: Стіл прямий викладача 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з чотирма шухлядами та хромованою опорою 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 1400*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 800*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий 1300*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з тумбою з верхньою відкритою полицею та трьома шухлядами 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Парта учнівська двомісна 1200*500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 - 39121100-7 Письмові столи), Стіл викладача з тумбою з чотирма шухлядами 1200*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стелаж 350*350*1200 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи),
Стіл овальний 3000*1500*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Стіл прямий з тумбою з чотирма шухлядами, нішею для системного блоку та висувною полицею для клавіатури 1400*600*750 мм (код CPV ДК 021:2015 -39121100-7 Письмові столи), Шафа з двома полицями: верхньою відкритою та нижньою - закритою двома дверцятами 800*350*1200 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи), Шафа для документів 800*400*1800 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи), Шафа для документів 600*400*2070 мм (код CPV ДК 021:2015 -39122200-5 Книжкові шафи)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015 – 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 356 штук
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 847 476.00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.09.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Стіл прямий викладача 1200*600*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
2 шт.
Стіл викладача з чотирма шухлядами та хромованою опорою 1200*600*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
6 шт.
Стіл прямий 1400*500*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
2 шт.
Стіл прямий 800*500*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
270 шт.
Парта учнівська двомісна 1200*500*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 шт.
Стіл овальний 3000*1500*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
18 шт.
Стіл прямий 1300*600*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
3 шт.
Стіл викладача з тумбою з чотирма шухлядами 1200*600*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
2 шт.
Стелаж 350*350*1200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
11 шт.
Стіл викладача з тумбою з верхньою відкритою полицею та трьома шухлядами 1200*600*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
10 шт.
Стіл прямий з тумбою з чотирма шухлядами, нішею для системного блоку та висувною полицею для клавіатури 1400*600*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 шт.
Шафа з двома полицями: верхньою відкритою та нижньою - закритою двома дверцятами 800*350*1200 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
8 шт.
Шафа для документів 800*400*1800 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
2 шт.
Шафа для документів 600*400*2070 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 15:37 |
Додаток 4.doc | |
28 серпня 2020 15:37 |
ТД.doc | |
28 серпня 2020 15:37 |
Додаток 5.doc | |
28 серпня 2020 15:37 |
Додаток 3.docx | |
28 серпня 2020 15:37 |
Додаток 1.docx | |
28 серпня 2020 15:37 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех.характеристики
Дата подання: 01 вересня 2020 15:50
Дата відповіді: 04 вересня 2020 14:46
Шановний Замовнику! Чи може ескіз Парти учнівської двомісної 1200*500*750 мм (п.7 табл.1 Додатку 4 ТД), який наведено в технічній специфікації, відрізнятись (а саме в частині дугообразної металевої перемички) від ескізу парти, яку пропонує учасник при дотриманні всіх технічних вимог, характеристик і комплектації?
Відповідь: Шановний Учаснику!
До розгляду будуть прийматись всі запропоновані пропозиції, але при цьому якісні та технічні характеристики товару повинні відповідати вимогам та ескізам наведеним у тендерній документації по даному предмету закупівлі та не бути гіршими.
До розгляду будуть прийматись всі запропоновані пропозиції, але при цьому якісні та технічні характеристики товару повинні відповідати вимогам та ескізам наведеним у тендерній документації по даному предмету закупівлі та не бути гіршими.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-28-004482-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 02 вересня 2020 15:34
Вимога щодо ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007
Шановний Замовнику, тендерною документацією встановлена наступна вимога: надати оригінали або копії: "Сертифікатів відповідності на товар: згідно з ДСТУ ГОСТ 4414:2005, ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007."
Проте підприємствам, організаціям та установам заборонено прописувати ДСТУ, ГОСТ методики проведення випробування в сертифікаті відповідності, так як вони не підтверджують характеристики товару, а лише встановлюють порядок дій лабораторії. Тому вимагаємо виключити вимогу надання сертифікату відповідності з товаром який буде відповідати ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007 так як це методики проведення випробування.
Розгорнути
Згорнути
Проте підприємствам, організаціям та установам заборонено прописувати ДСТУ, ГОСТ методики проведення випробування в сертифікаті відповідності, так як вони не підтверджують характеристики товару, а лише встановлюють порядок дій лабораторії. Тому вимагаємо виключити вимогу надання сертифікату відповідності з товаром який буде відповідати ДСТУ ГОСТ EN 527-2:2007 так як це методики проведення випробування.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2020 15:07
Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вам, що Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики, наказом від 30 березня 2007 року №71 затверджено національний стандарт України ДСТУ EN 527-2:2007 Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT), з наданням йому чинності з 1 січня 2009 року.
У відповідності до змісту ДСТУ EN 527-2:2007 цей стандарт установлює вимоги щодо механічної безпеки саме готових меблевих виробів, якими є робочі столи для адміністративних приміщень, а не "є методикою проведення випробування", як стверджує учасник за текстом вимоги.
Розділом третім цього нормативного документу чітко визначено загальні конструктивні вимоги до столів - а саме вимоги до розміщення та з'єднання їх опорних елементів, країв та крайок робочої поверхні столів, форми ручок, ніжок столів та профілів, що є прямим підтвердженням вимог стандарту саме до характеристик товару.
Оскільки головним інструментом забезпечення якості товарів, що закуповуються замовником, є відповідність нормативним документам, які чітко регламентують технічні вимоги щодо безпеки конструкції та стійкості столів, вимога щодо надання учасниками копії сертифікату ДСТУ EN 527-2:2007 є цілковито обґрунтованою та повністю відповідає пункту четвертому частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 року.
Повідомляємо Вам, що Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики, наказом від 30 березня 2007 року №71 затверджено національний стандарт України ДСТУ EN 527-2:2007 Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2. Вимоги механічної безпеки (EN 527-2:2002, IDT), з наданням йому чинності з 1 січня 2009 року.
У відповідності до змісту ДСТУ EN 527-2:2007 цей стандарт установлює вимоги щодо механічної безпеки саме готових меблевих виробів, якими є робочі столи для адміністративних приміщень, а не "є методикою проведення випробування", як стверджує учасник за текстом вимоги.
Розділом третім цього нормативного документу чітко визначено загальні конструктивні вимоги до столів - а саме вимоги до розміщення та з'єднання їх опорних елементів, країв та крайок робочої поверхні столів, форми ручок, ніжок столів та профілів, що є прямим підтвердженням вимог стандарту саме до характеристик товару.
Оскільки головним інструментом забезпечення якості товарів, що закуповуються замовником, є відповідність нормативним документам, які чітко регламентують технічні вимоги щодо безпеки конструкції та стійкості столів, вимога щодо надання учасниками копії сертифікату ДСТУ EN 527-2:2007 є цілковито обґрунтованою та повністю відповідає пункту четвертому частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Покатило Сергій Григорович |
581 600,00
UAH з ПДВ
|
581 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" |
807 192,00
UAH з ПДВ
|
807 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
843 210,12
UAH з ПДВ
|
843 210,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОСТЕНКО ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА" |
846 419,20
UAH з ПДВ
|
846 419,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Покатило Сергій Григорович #2220902850 |
Відхилено |
581 600,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 11:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Рішення скасоване |
807 192,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 12:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" #34373957 |
Відхилено |
807 192,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 12:15
|
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" #25464410 |
Переможець |
843 210,12
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 11:48
|
Договір №390Т-20.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 11:48
|