Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі будинків №№ 65,67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
95 860 598,40 UAH
UA-2020-08-28-004408-b 4dc2870d73d8493880bd0fdef419b10a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 15:12
Очікувана вартість: 95 860 598,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 479 303,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі будинків №№ 65,67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, в районі будинків №№ 65,67, просп. Слобожанський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:22
Додаток 6.docx
28 серпня 2020 15:22
Технічне завдання до додатку 8.rar
28 серпня 2020 15:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-004408-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 02 вересня 2020 11:58
Пректна документація
Для повного розуміння обсягу робіт, вимагаємо надати контакти відповідальної особи, яка надасть нам всю проектну документацію щодо «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі будинків №№ 65,67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 17:33
Для ознайомлення з проєктною документацією учасники можуть звернутися до Управління інфраструктури міста за адресою: вул. Троїцька, 21 А, м. Дніпро. Звертатися до приймальні
Номер вимоги: UA-2020-08-28-004408-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 02 вересня 2020 12:00
Проект
Просимо надати копію проекту щодо капітального ремонту елементів благоустрою території в районі будинків №№ 65,67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі, шляхом завантаження її на майданчик.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2020 17:53
Пунктом 4.9 договору від 21.08.2020 № ЛП.508-20-РП укладеного між Замовником та ПП "Лідер-Проект" на виконання проєктних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі будинків № № 65, 67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі» передбачено, що замовник зобов’язаний використовувати проєктно-кошторисну документацію одержану від Виконавця лише для цілей, встановлених договором, та не передавати проєктно-кошторисну документацію іншим особам і не розголошувати дані, що містяться у ній, без згоди Виконавця.
Проєктно-кошторисна документація по зазначеному об'єкту містить індивідуальні проєктні та архітектурні рішення, які є авторським правом ПП "Лідер-Проект". Спираючись на закон України "Про авторське право і суміжні права", а саме: Статтю 15, задля недопущення використання сторонніми особами, авторських рішень, які були розробленні для вище зазначеного об'єкту ПП "Лідер-Проект" не надає згоду на передачу громадянам та громадським організаціям проєктної документації.
Виходячи з вищезазначеного, замовник не оприлюднює проєктно-кошторисну документацію у складі тендерної документації, так як така інформація не може бути публічною та вільно доступною.
Для ознайомлення з проєктною документацією учасники можуть звернутися до Управління інфраструктури міста за адресою: вул. Троїцька, 21 А, м. Дніпро.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 94 034 606,88
UAH з ПДВ
94 034 606,88
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 95 858 590,56
UAH з ПДВ
95 858 590,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:26
ч. 2 ст. 17 Закону
25 вересня 2020 13:26
ДПІ
25 вересня 2020 13:26
п.12 ст. 17 Закону
25 вересня 2020 13:26
Відсут. судимості
14 вересня 2020 09:46
Електронний підпис
12 вересня 2020 12:22
22. Щодо значн. правоч..pdf
12 вересня 2020 12:22
21. Довідки банк.pdf
12 вересня 2020 12:22
20. Щодо захисту довкіл.pdf
12 вересня 2020 12:22
19. Інформац. субпід..pdf
12 вересня 2020 12:22
18. Інформ. щодо ліценз.pdf
12 вересня 2020 12:22
17.1. Копія Дозволів.pdf
12 вересня 2020 12:22
17. Інформ. щодо дозвол..pdf
12 вересня 2020 12:22
15. Відомості про учасн..pdf
12 вересня 2020 12:22
14.1. Копія витягу ПДВ.pdf
12 вересня 2020 12:22
14. Щодо платн. ПДВ.pdf
12 вересня 2020 12:22
13.1. Копія Статуту.pdf
12 вересня 2020 12:22
12. Дотриман. законод..pdf
12 вересня 2020 12:22
11. Довідка субпід.pdf
12 вересня 2020 12:22
10.1. Проект дог..pdf
12 вересня 2020 12:22
23. Щодо достов. інфор.pdf
12 вересня 2020 12:22
10. Згода з проек.дог.pdf
12 вересня 2020 12:22
6.1. Копії наказів.pdf
12 вересня 2020 12:22
6. Інформац. щодо праців..pdf
12 вересня 2020 12:22
9.4. Щодо надан. відкор. ДЦ.pdf
12 вересня 2020 12:22
5.3. Відгуки.pdf
12 вересня 2020 12:22
9.3. Щодо захисту довкіл.pdf
12 вересня 2020 12:21
9.2. ДЦ та розрах (ч.2).pdf
12 вересня 2020 12:21
9.2. ДЦ та розрах (ч.1).pdf
12 вересня 2020 12:21
9.1. Календ.графік.pdf
12 вересня 2020 12:21
9. Відповідн. пропоз. ТЗ.pdf
12 вересня 2020 12:21
8. Довідки ст.17 Закону.pdf
12 вересня 2020 12:21
5. Інформ.щодо аналог.дог.pdf
12 вересня 2020 12:21
4.4. Довідка щодо технол..pdf
12 вересня 2020 12:21
4.3. Лист підтвердж..pdf
12 вересня 2020 12:21
4.1. Копії дог. обладнан..pdf
12 вересня 2020 12:21
4. Інформ. щодо обладнан..pdf
12 вересня 2020 12:21
2. Тендерна пропозиція.pdf
12 вересня 2020 12:21
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 09:44
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:42
Наявність працівників.7z
14 вересня 2020 09:42
Наявність механізмів.7z
14 вересня 2020 09:42
СТАТУТ, Фін. звітність.7z
14 вересня 2020 09:42
КОШТОРИСИ.7z
14 вересня 2020 09:42
Підсумкова ВР.7z
14 вересня 2020 09:42
Цінова пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 94 034 606,88
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
94 034 606,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 09:46
Звіт про виконання договору.pdf зміни до договору
26 березня 2021 09:43
ДУ №2.pdf зміни до договору
26 березня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 09:55
ДУ №1.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 09:54
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 09:54
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 09:19
29-09-1.pdf укладений
29 вересня 2020 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та строку дії договору до 30.12.2022
Номер договору про закупівлю: 29/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 26 березня 2021
Сума оплати за договором: 41 272 657,69
UAH (в тому числі ПДВ 6 878 776,28 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін.