Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Purchase of works "Reconstruction of the complex of buildings and structures of the State company "Olimpic educational sport centre "Koncha-Zaspa" with the construction of new buildings on the Capital highway, 19 km, 19 in Holosiivskyi district. Construction of a specialized swimming complex of the Olympic class, at the address: 03131, Capital highway, 19, Kyiv"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА" |
Код ЄДРПОУ: | 38217021 |
Місцезнаходження: | 03131, Україна , Київська область обл., Київ, Столичне шосе 19 |
Контактна особа: |
Олександр Іщук Петрович 380638080232 Shurik767@bigmir.net |
Додаткові контактні особи: |
Демида Назар Михайлович 380930411139 nazariy.demyda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State enterprise Olimpic centre of sports and traning CONCHA-ZASPA |
National ID: | 38217021 |
Contact point: |
Ishuk 380638080232 Shurik767@bigmir.net |
Additional contacts: |
Demyda Nazariy Mykhailovych 380930411139 nazariy.demyda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 697 407 837,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 487 039,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3487039.18 UAH |
Publication date: | 28 серпня 2020 15:25 |
Enquiries until: | 12 листопада 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 697 407 837 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 487 039 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає офіційний переклад цього документу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою.
3. Дата та час розкриття тендерних пропозицій - 22-11-2020
2. Tender proposals prepared by Participants - residents of Ukraine are presented in Ukrainian. If a document drawn up in another language is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide an official translation of this document into Ukrainian. Tender proposals prepared by Participants - non-residents of Ukraine may be presented in another language, and must be translated into Ukrainian. Details in the tender documentation.
3. Date and time of opening of tender offers - 22-11-2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання дозволу на виконання будівельних робіт може здійснити попередню оплату у розмірі до 30% на строк 3 місяці від суми передбаченої на відповідний рік та надання Генпідрядником банківської гарантії повернення авансового платежу. Генпідрядник зобов'язується використати одержаний аванс (попередню оплату) виключно на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Перебіг 3-х місячного строку на освоєння передоплати починається з дати здійснення платежу (дати платіжного доручення, за яким здійснена передоплата). Повна інформація у проєкті договору тендерної документації. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата (або остаточний розрахунок за завершений етап Робіт у разі здійснення передоплати) здійснюється впродовж 20 банківських днів (якщо інше не передбачено планом фінансування) з моменту підписання Сторонами визначених п. 2.5. цього Договору Акту та Довідки, що стосуються етапу будівництва за який здійснюється оплата. Етапом будівництва є будь-які роботи чи період, за наслідками завершення яких Сторонами складається Акт та Довідка. Замовник не несе відповідальності за затримки з оплатою, що викликані необхідністю виконання вимог органів Державної Казначейської служби, відсутністю коштів на казначейських рахунках чи з вини Казначейства, чи у разі незатвердження бюджетного призначення під цей Договір в майбутніх фінансових періодах. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2020 16:47 |
ТД_зi_змiнами_13.11.docx | |
13 листопада 2020 16:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.PDF |
13 листопада 2020 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||
13 листопада 2020 16:47 |
ТД_зi_змiнами_13.11.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
13 листопада 2020 16:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за уточнення щодо змісту вимог тендерної документації.
Вимога, яка передбачена у Вашопу питанні, а саме п.п.3.1. пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачена перш за все для відбору учасників які мають відповідний досвід виконання робіт відповідно до існуючого законодавства і термін виконання відповідних договорів з 2017 по 2020 рік включно(чотири роки), тобто термін початку і закінчення робіт повинен бути в цей період.
Довідково: були істотні зміни в такі Закони України як:
"Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 №687-XIV;
"Про будівельні норми" вiд 11.05.2009 №1704-VI;
"Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038- VI;
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні»;
"Про удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва запровадження єдиної електронної системи"
Дякуємо за уточнення щодо змісту вимог тендерної документації.
Вимога, яка передбачена у Вашопу питанні, а саме п.п.3.1. пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачена перш за все для відбору учасників які мають відповідний досвід виконання робіт відповідно до існуючого законодавства і термін виконання відповідних договорів з 2017 по 2020 рік включно(чотири роки), тобто термін початку і закінчення робіт повинен бути в цей період.
Довідково: були істотні зміни в такі Закони України як:
"Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 №687-XIV;
"Про будівельні норми" вiд 11.05.2009 №1704-VI;
"Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038- VI;
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні»;
"Про удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва запровадження єдиної електронної системи"
На ваш запит повідомляємо наступне:
Проектно-кошторисна документація розроблена в дві стадії - «П» (проект) та «РД» (робоча документація), стадія «П» пройшла комплексну експертизу, стадія «РД» пройшла експертизу кошторисної частини проектної документації..
Дозвіл на виконання будівельних робіт надається тільки за умови підписаного договору генерального підряду, який укладається за результатами проведеної процедури закупівлі.
Щодо інших дозволів, то просимо уточнити, які саме дозволи Вас цікавлять?
Даним змістом передбачено, що переклад здійснюється бюром перекладу, або іншою організацією, установою, особою які мають право здійснювати такий вид діяльності відповідно до законодавства України.
В проекті наведено устаткування яке забезпечує (постачає) підрядник.
Вимоги про усунення порушення
Крім цього на звернення 01 вересня 2020р. за роз’ясненням Замовник відповів, що вважає та розтлумачив та роз’яснив, що „термін початку і закінчення робіт за аналогічними договорами повинні бути саме в період 2017-2020 роки”
Враховуючи вищенаведене, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при цьому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі, зокрема Учасники які виконували роботи за аналогічними договорами .
Також, Замовником встановлені вимоги, що не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси учасників закупівлі.
У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель, слід зазначити таке.
Документацією торгів на закупівлю послуг - „Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ” встановлені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, зокрема:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Таке рішення Замовника цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», однак Тендерної документацією встановлено дискримінаційні умови підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям.
Замовником неправомірно встановлені умови підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію, саме умови щодо досвіду «повного виконання в 2017 році або в 2018 році або в 2019 році або в 2020 році», що дискримінаційною умовою і такою, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Законом визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям (наприклад, встановлювати вимоги щодо наявності досвіду у 2017-2020рр. році (а чому не у 2013) чи, як вимагають деякі замовники, досвід роботи протягом останніх 10 років чи 5 років, тощо). Такі положення щодо обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є або він відсутній.
Протягом останніх 10 років (2010-2020 роки) технологія виконання робіт за предметом закупівлі залишилася тією ж самою.
Замовник жодним чином не обгрунтував обмеження у Тендерній документації строку терміном 2017-2020 років.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить положення, що дозволяє Замовнику встановити кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а також зобов’язує Замовника передбачити у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, тобто у тендерній документації має бути відображена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедур закупівель ( в даному випадку мова про вимоги Замовника саме щодо наявності досвіду саме у 2017-2020рр), у той час коли учасник має досвід у 2013-2020рр.?).
Учасник має досвід у виконанні аналогічних робіт (надання послуг), але не такі, у яких термін початку і закінчення робіт за аналогічними договорами були «саме в період 2017-2020 роки», а у попередніх роках, і отриманий під час участі у роботах з будівництва , як цього вимагає Тендерна документація, а також має досвід у сфері будівництва об’єктів за рівнем складності СС2 та СС3, що цілком дозволяє підтвердити можливість і здатність учасника провести виконання предмету закупівлі – „Реконструкцію комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ”.
Крім цього, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Наголошуємо, що згідно законодавства України суб’єкти господарювання рівні у свої правах і можливостях, при цьому не усі потенційні учасники процедури закупівлі розпочинали та закінчували роботи за аналогічними договорами саме у 2017-2020рр., однак є суб’єкти господарювання, зокрема ми, які мають досвід виконання аналогічних договорів, але їх досвід набутий у попередніх роках та який пов’язаний з будівництвом, реконструкцією та ремонтом в тому числі обєктів що належать до рівня складності СС2 та СС3 цілком дозволяє підтвердити можливість і здатність провести виконання робіт за предметом закупівлі «„Реконструкцію комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ”. і такі суб’єкти готові скласти конкуренцію під час торгів у вказаній процедурі закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що положення Тендерної документації документації щодо умов підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» положенням про «повне виконання аналогічних договорів (не менше двох) в 2017 році або в 2018 році або в 2019 році або в 2020 році» є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів») порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері державних закупівель, за результатами розгляду яких, та за сприянням органу оскарження, Замовники приводили Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. (Рішення АМКУ від 12.01.2017р. №152 р\пк-пз, №3852-р\пк-пз від 14.06.2017р.)
Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації, якими в п.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації:
-усунути словосполученння «повне виконання аналогічних договорів (не менше двох) в 2017 році або в 2018 році або в 2019 році або в 2020 році»
або
- замінити словосполучення «повне виконання аналогічних договорів (не менше двох) в 2017 році або в 2018 році або в 2019 році або в 2020 році» на словосполучення «про повне виконання аналогічних договорів (не менше двох) в 2013-2020 роках».
В першу чергу повідомляємо, що вимога в тендерній документації щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме інформація про повне виконання аналогічних договорів (не менше двох) в 2017 році або в 2018 році або в 2019 році або в 2020 році є уточненням та ні в якому разі не дискримінує потенційних учасників, оскільки є обов’язковою вимогою для всіх. Також, як зазначено у відповіді на Ваше питання, Вимога, яка передбачена п.п.3.1. пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачена перш за все для відбору учасників які мають відповідний досвід виконання робіт відповідно до існуючого законодавства і термін виконання відповідних договорів з 2017 по 2020 рік включно (що становить чотири роки), є цілком достатній, оскільки відбулись істотні зміни в законодавстві (Закони України) що регулюють даний вид діяльності, такі як:
"Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 №687-XIV;
"Про будівельні норми" вiд 11.05.2009 №1704-VI;
"Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038- VI;
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні»;
"Про удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва запровадження єдиної електронної системи".
Крім того звертаємо Вашу увагу на те, шо Ви просите як один з варіантів замінити словосполучення «повне виконання аналогічних договорів (не менше двох) в 2017 році або в 2018 році або в 2019 році або в 2020 році» на словосполучення «про повне виконання аналогічних договорів (не менше двох) в 2013-2020 роках», що суперечить Вашому твердженню по змісту Вимоги «Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям (наприклад, встановлювати вимоги щодо наявності досвіду у 2017-2020рр. році (а чому не у 2013)».
Просимо зауважити, що закупівля проводиться робіт, а не послуг, як це зазначено у Вашій вимозі .
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
We have serious Chinese contractor, who is ready to consider reconstruction of this sport complex. They really can. They are one of contractors of ofjects of China Olympic Games, 2008.
But unfortunately your technical requirements are published in multiply-scanned PDF form, which is not enabling us to OCR them with proper quality and translate into Chinese. Results of OCR of page 2 you may see attached. Before signing and stamping this file was issued in Word. And not 90° rotated, but straight. We kindly ask you to publish TD wording in MS Word format and extend the deadline for documents correspondingly.
Thank you.
--------------------------------------------
Шановний покупце,
У нас є серйозний китайський підрядник, який готовий розглянути можливість реконструкції цього спортивного комплексу. Вони справді можуть. Вони є одним з підрядників проектів Олімпійських ігор Китаю 2008 року.
Але, на жаль, ваші технічні вимоги публікуються у багатосканованій PDF-формі, що не дозволяє нам розпізнавати їх належним чином та перекладати на китайську мову. Результати OCR на сторінці 2 ви можете побачити в додатку. До підписання та штампування цей файл був виданий у програмі Word. І не на 90 ° повернуто, а прямо. Просимо Вас опублікувати формулювання TD у форматі MS Word та відповідно продовжити термін подання документів.
Дякую.
На вашу вимогу прикріплюємо тендерну документацію у форматі MS Word. У продовженні терміну подання документів не бачимо потреби, оскільки часу для підготовки тендерної пропозиції на нашу думку достатньо.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Довідково: файл «ТД бассейн .doc» був прикріплений до відповіді наданої 15 вересня 2020 в 14:18. Файл можливо завантажити перейдучи по посиланню https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-28-004367-c, перейти до розділу «Вимоги про усунення порушення» потім Номер вимоги: UA-2020-08-28-004367-c.b2 потім після тексту «Рішення замовника: Вимога задоволена» натискаєте на «Документ» і Вам відкривається файл «ТД бассейн .doc», який можна відкрити або зберегти.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
You have confirmed uploading of TD in MS Word, but till now did not perform. Please upload and extend the deadline as till now our contractor even did not start consideration of your inquiry. Thank you.
Шановний покупце,
Ви підтвердили завантаження TD у MS Word, але дотепер не виконували. Будь ласка, завантажте та продовжте термін, оскільки до цього часу наш підрядник навіть не розпочав розгляд вашого запиту. Дякую.
Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Дякуємо за зацікавленість на закупівлю робіт «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ» (ДК 021:2015 – 45210000-2 – «Будівництво будівель»). На вашу вимогу прикріплюємо тендерну документацію у форматі MS Word. У продовженні терміну подання документів не бачимо потреби, оскільки часу для підготовки тендерної пропозиції на нашу думку достатньо. Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕЗАДОВОЛЕНА.
Hello, dear potential participant. Please pay attention to the incorrectness of this type of communication with as through the electronic procurement system, because we need answer on each of your "requirement". All necessary information and answers have been provided to your repeated requests. Thats why, commenting your statements is not correct and appropriate.
Considering the above, we consider that the Requirement is NOT SATISFIED.
1. We just received and translated your TD. We will send it now to our China contractor. Tomorrow will be 18th. So less than 10 days will be left. I believe it is not enough for understanding, calculation, making offer, opening bid bond and arranging all documents. I do not want to refer to Law, but you must provide minimum 15, maximum 30 days. Documents must be initially published in workable condition. So we kindly ask you to extend AT LEAST for 10 more days.
2. On short review of your TD it is not clear either it is new construction or reconstruction. If it is reconstruction - must be provided detailed report on condition of existing constructions. Often is easier to demolish all and build new. Do you have ready project, which our contractor shall follow or he shall issue own project? You provided list of hundreds items till the last nail or bolt. Is it provided by buyer and from contractor required only work/montage, or supplies are also included?
In general, our contractor is doing EPC (Engineering-Project-Constructing) turn-key projects. Maybe it would be more reasonable to issue Technical Requirements and they will make project, come with materials and machinery and construct all in half-year instead of planned by you 3 years? We can send a clip, showing how they are working, but it is 191 MB. Only we can say that they built Dubai Tower, Kauma Hydro-power Project, Stadium in US Pacific, Pakistan Karachi Plant Project and many others.
Best regards,
-----------------------------------
Шановний покупце,
1. Ми щойно отримали та переклали ваш TD. Зараз ми надішлемо його нашому підряднику з Китаю. Завтра буде 18-го. Тож залишиться менше 10 днів. Я вважаю, що цього недостатньо для розуміння, розрахунку, надання пропозиції, відкриття облігацій заявок та оформлення всіх документів. Я не хочу посилатися на закон, але ви повинні надати мінімум 15, максимум 30 днів. Документи повинні бути опубліковані спочатку у робочому стані. Тож ми просимо вас продовжити МІНІМАЛЬНО ще на 10 днів.
2. Під час короткого огляду вашого ТД не зрозуміло, чи це нове будівництво чи реконструкція. Якщо це реконструкція - повинен бути наданий детальний звіт про стан існуючих споруд. Часто простіше все знести і побудувати нове. Чи є у вас готовий проект, за яким дотримуватиметься наш підрядник, або він видасть власний проект? Ви надали перелік сотень предметів до останнього цвяха або болта. Це надається покупцем, а від підрядника потрібні лише роботи / монтаж, або також включені матеріали?
Загалом, наш підрядник виконує EPC (Engineering-Project-Constructing) під ключ. Можливо, було б більш розумно оформити Технічні вимоги, і вони складуть проект, поставлять матеріали та техніку та побудують все за півроку, а не заплановані вами 3 роки? Ми можемо надіслати кліп, який показує, як вони працюють, але це 191 МБ. Тільки ми можемо сказати, що вони збудували вежу Дубая, гідроенергетичний проект Каума, стадіон у Тихоокеанському регіоні, проект пакистанського заводу Карачі та багато інших.
З найкращими побажаннями,
1. Щодо продовження терміну «для розуміння, розрахунку, надання пропозиції, відкриття облігацій заявок та оформлення всіх документів» то як виключення, термін подачі пропозицій буде продовжено. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію та оголошення.
2. Для спрощення Вашого орієнтування повідомляємо, що спланована закупівля робіт на «….Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ». Проектно-кошторисна документація розроблена в дві стадії - «П» (проект) та «РД» (робоча документація), стадія «П» пройшла комплексну експертизу, стадія «РД» пройшла експертизу кошторисної частини проектної документації. Закупівля проводиться на виконання робіт в цілому (включно з матеріалами). Технічні вимоги в тендерній документації відповідають проектно-кошторисній документації, на яку є відповідні експертизи, відповідно внесення будь-яких змін не є коректним, щодо Ваших роздумів. Ви маєте право та можливість приймати участь в даній закупівлі, як і будь хто інший.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Hello, dear potential participant.
1. Regarding the extension of the term "for understanding, calculation, making offer,
opening bid bond and arranging all documents", like exception, the deadline of submission proposals will be extended. So, in the tender documentation and announcements will be made appropriate changes.
2. To simplify your orientation, we would like to inform you, that the planned purchase of works is on "…Construction of a specialized swimming complex of the Olympic class, at the address: 03131, Capital highway, 19, Kyiv". Design and estimate documentation was developed in two stages - "P" (project) and "RD" (working documentation), stage "P" passed a complex expertise, stage "RD" passed the examination of the estimate part of the project documentation. Procurement is carried out for the performance of works in general (including materials). The technical requirements in the tender documentation correspond to the design and estimate documentation, for which there are relevant examinations, accordingly, making any changes is not correct for your thoughts. You have the right and opportunity to participate in this purchase, like anyone else.
Considering the above, we consider that the Requirement is SATISFIED.
Our contractor preliminary analyzed this project, but asking for drawings and site plan. Please provide.
Thank you.
---------------------
Шановний покупце,
Наш підрядник попередньо проаналізував цей проект, але попросив креслення та план ділянки. Будь ласка, надайте.
Дякую.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога ЗАДОВОЛЕНА.
Good morning, dear potential participant. In accordance with p.p. 2.5 Section 5 of the tender documentation and section IV of Annex 2 to the tender documentation Participants are invited, if necessary, to contact the customer to obtain the project and other technical documentation for better preparation of tender proposals. Costs related to copying the project and other technical documentation must be reimbursed at the expense of the Participants.
Given the above, we believe that the Requirement is SATISFIED.
Звертаємо увагу Замовника, що у Законі вже відсутня така підстава для відхилення пропозиції «пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації». Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕЗАДОВОЛЕНА.
Відповідно до норм Закону процедура закупівлі здійснюється через електронну систему закупівель. Встановлена Замовником вимога штучно звужує коло потенційних учасників, призводить до їх дискримінації та зобов’язує обов’язково прибути на об’єкт будівництва з метою відвідати та оглянути. Навіщо учасникам відвідувати та оглядати??? Ваш обов’язок надати всю необхідну інформацію щодо обсягів робіт згідно технічних вимог та стосовно предмета закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель . Чи можливо Вам дуже цікаво знати до розкриття пропозицій хто буде приймати участь у закупівлі??
Таким чином, враховуючи принципи закупівель закріплені у статті 5 Закону вимагаємо внести зміни у тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційної вимоги щодо «Відвідування об'єкта».
Також просимо пояснити та при можливості надати аргументи які підтверджують що «Встановлена Замовником вимога штучно звужує коло потенційних учасників, призводить до їх дискримінації» та яким чином Ви це встановили, оскільки дана вимога стосується усіх потенційних учасників.
Для розуміння Вами самого процесу повідомляємо, що хто буде приймати участь у закупівлі буде відомо тільки після проведення передкваліфікації.
Крім того повідомляємо, що Ваші роздуми/здогадки/бачення, коментувати не доцільно.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕЗАДОВОЛЕНА.
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕЗАДОВОЛЕНА.
В разі якщо наданий аналогічний договір або наданий акт (-и) (примірна форма КБ-2в) чи довідка (-и) (примірна форма КБ-3) не містить в собі інформацію стосовно класу наслідків (відповідальності) об‘єкта будівництва або категорії складності об’єкта будівництва, Учасником в обов’язковому порядку додатково надається будь-який(і) інший (і) документ(ти), що містить(ять) таку інформацію (допускається без додатків).»
Поняття «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є дуже обємним і Замовником не обмежено Учасників надавати додаткові документи, які на їх думку є необхідними.
В чинному законодавстві України відсутнє офіційне тлумачення слова «аналогічний». Згідно тлумачних словників слово «аналогічний» це «який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий». Оскільки предметом закупівлі є роботи по об’єкту будівництва, який має свою назву і навряд чи хтось з учасників виконував точно такий самий проект, замовником було прийнято рішення навести в тендерній документації тлумачення, який саме договір буде вважатися аналогічним предмету закупівлі.
В свою чергу замовником було висунуто два критерії до аналогічності:
- по-перше, аналогічним є договір на виконання робіт на об’єкті будівництва з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності – оскільки предмет закупівлі має клас наслідків (відповідальності) СС2 і тому учасники повинні мати досвід робіт саме на таких об’єктах і більших, а не нижчих за класом наслідків (відповідальності)
- по-друге, з метою пересвідчитись у наявності досвіду виконання певних видів робіт було встановлено також вимогу, що в складі робіт по аналогічному договору учасник повинен був виконувати, зокрема роботи з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення та/або каналізації) та роботи з благоустрою, озелененню території.
Додатково зазначимо, що необхідність у принаймні по одному з договорів виконання робіт з будівництва або роботи з капітального ремонту або роботи з реконструкції зовнішніх інженерних мереж (водопостачання та/або водовідведення та/або каналізації) зумовлене тим, що після завершення будівництва спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, одним з важливих буде підключення до існуючих мереж державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» в т.ч. водопостачання/водовідведення/ каналізації та введення в експлуатацію і тому наявність досвіду з виконання робіт по зовнішнім інженерним мережам (водопостачання та/або водовідведення та/або каналізації) є дуже важливим.
Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним внесення запропонованих Вами змін та не задовільняти вимогу.
належним чином сертифікату на систему якості ISO 9001.
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону
України Про стандартизацію; національні стандарти та кодекси усталеної практики
застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена
обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
Таким чином, просимо видалити вимогу щодо наявності ISO 9001.
ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку (пункт 0.1. Стандарту «Загальні положення»).
ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Слід зауважити, що відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В свою чергу, наприклад, положеннями пункту 7.2 розділу 7 ДСТУ ISO 9001:2015 встановлено вимоги та критерії відповідності компетенції працівників в організаціях. А отже, наявність зазначеного вище сертифіката дає можливість Замовнику обрати переможцем найбільш кваліфікованого учасника, який має ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Оскільки предметом закупівлі передбачено будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, вважаємо доцільним залишити вимогу щодо наявності сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015).
Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним видалення відповідної вимоги та не задовільнити вимогу.
Враховуючи зазначене вище, складати та вираховувати вартість тендерної пропозиції з дотриманням всіх вимог повинна людина, яка має відповідні навички та досвід. Отже, наявність інженера-проектувальника на проектування в частині кошторисної документації, що буде виконувати всі необхідні розрахунки вартості будівельних робіт, на нашу думку є необхідним.
Враховуючи зазначене рахуємо недоцільним внесення запропонованих Вами змін та не задовільняти вимогу.
Most probably by typing mistake, you inserted demands for providing originals of various documents like contracts etc. At electronic auction it is technically impossible. We try to persuade big Chinese State-Owned contractor with multi-billion dollars revenue, who performing projects overseas to take part in this bid. They are not much motivated as this project is too small for them. But it is even before they knowing such terms. I afraid that when they read Annex 1 carefully, they will simply send this project to the well known address. So I kindly ask you to change absurd terms of presentation of originals to presentation of copies soonest, on Monday, and we will send your bid requirements to them. It would be appreciated if you extend this bid deadline date reasonably to enable our contractors to study this project properly.
We asked before for drawings and land parcel plot and geology. Your answer was not satisfactory. It is your duty as customer to provide those documents to contractor. Other Ukrainian buyers have no problem with that - this demand is self-understandable. If you would like to have this project be performed with high quality and in short time (I may estimate its finish within less than a year by our contractor instead of scheduled by you 3 years) - you will follow this demand.
Respectfully,
------------------------
Дорогий клієнт,
Швидше за все, набравши помилку, ви вставили вимоги щодо надання оригіналів різних документів, таких як контракти тощо. На електронному аукціоні це технічно неможливо. Ми намагаємось переконати великого китайського підрядника з багатомільярдними доходами, який виконує проекти за кордоном, взяти участь у цій заявці. Вони не дуже мотивовані, оскільки цей проект для них замалий. Але це ще до того, як вони знають такі терміни. Боюся, коли вони уважно прочитають Додаток 1, вони просто надішлють цей проект за відомою адресою. Тож я люб’язно прошу вас змінити абсурдні умови подання оригіналів на представлення копій найближчим часом, у понеділок, і ми надішлемо їм вимоги щодо заявки. Буде вдячно, якщо ви розумно продовжите дату закінчення цього терміну, щоб дати можливість нашим підрядникам вивчити цей проект належним чином.
Раніше ми просили креслення, земельну ділянку та геологію. Ваша відповідь не була задовільною. Ваш обов'язок як замовника надати ці документи підряднику. Інші українські покупці з цим не мають проблем - цей попит зрозумілий самій собі. Якщо ви хочете, щоб цей проект був виконаний якісно і в короткі терміни (я можу оцінити його закінчення менш ніж за рік нашим підрядником замість запланованих вами 3 років) - ви будете слідувати цій вимозі.
З повагою,
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕ ЗАДОВОЛЕНА.
The Bidder's tender offer must be submitted taking into account the requirements of the tender documentation, which in turn applies to all potential bidders. Please note that according to the requirements of the tender documentation, the documents are submitted in SCANNED form, and therefore we do not see any problems in providing a scanned copy of the original of any document. Extension of the time for submission of tender proposals is possible with the appropriate justification of such a need, as the deadline for submission of proposals has already been postponed. Given the above, we believe that the Requirement is NOT SATISFIED.
We were surprised by the following terms:
"Замовник не несе відповідальності за затримки з оплатою, що викликані необхідністю виконання вимог органів Державної Казначейської служби, відсутністю коштів на казначейських рахунках чи з вини Казначейства, чи у разі незатвердження бюджетного призначення під цей Договір в майбутніх фінансових періодах."
No one mentally healthy serious contractor will accept such terms. "No money - no honey". If you are not sure of financing - serious contractor can work only against advance payment on each stage, but for surety for all parties - on 100% advance payment. Can you imagine: company will bring staff, machinery, living modules for staff and start construction. It will make 30% of work. And you will say: "Sorry, no more money". Than you shall pay fine for "dead lease" of staff, machinery, lost profit etc. But you want to exclude that by the terms, listed above. But who will accept that?
We kindly ask you to evaluate if you really have financing for this project or it is only expectations, not to say dreams. In such case it would be better not to invite serious Chinese State contractors and not to waste reputation of Ukraine, which is now even without that not on the top level...
In general, often is better and cheaper to demolish old buildings and to construct new ones using maybe only fundaments and utilities networks. In this case our contractor can make this construction as EPC (Engineering, Project, Construction) - turn key. If you would like this way - we will need only land plot, geology, meteorology and Technical Requirements. The rest, from project till turn-key will be made by Chinese including even furniture in office and paper rolls in toilets.
Respectfully,
-----------------------------------
Дорогий клієнт,
Нас здивували такі терміни:
"Замовник не несе відповідальності за затримки з оплатою, що викликані необхідністю виконання вимог органів Державної Казначейської служби, відсутністю коштів на казначейських рахунках чи з вини Казначейства, чи у разі незатвердження бюджетного призначення під цей Договір в майбутніх фінансових періодах."
Жоден психічно здоровий серйозний підрядник не прийме таких умов. "Немає грошей - немає меду". Якщо ви не впевнені у фінансуванні - серйозний підрядник може працювати лише на умовах попередньої оплати на кожному етапі, а для поручительства для всіх сторін - на 100% попередньої оплати. Уявляєте: компанія привезе персонал, техніку, житлові модулі для персоналу та розпочне будівництво. Це дасть 30% роботи. І ви скажете: "Вибачте, грошей більше немає". Тоді ви заплатите штраф за "мертву оренду" персоналу, техніки, втрату прибутку тощо. Але ви хочете виключити це за умовами, перерахованими вище. Але хто це прийме?
Ми просимо вас оцінити, чи справді у вас є фінансування для цього проекту, чи це лише очікування, а не сказати мрії. У такому випадку було б краще не запрошувати серйозних китайських державних підрядників і не марнувати репутацію України, яка зараз навіть без цього не знаходиться на найвищому рівні ...
Загалом, часто зручніше та дешевше зносити старі будівлі та будувати нові, використовуючи, можливо, лише фундаментальні та комунальні мережі. У цьому випадку наш підрядник може зробити це будівництво як EPC (Інжиніринг, Проект, Будівництво) - під ключ. Якщо ви хочете таким чином - нам знадобляться лише земельні ділянки, геологія, метеорологія та технічні вимоги. Решту, від проекту до «під ключ», виготовлять китайці, включаючи навіть меблі в офісі та рулони з паперу в туалетах.
З повагою,
Враховуючи вищезазначене, рахуємо що Вимога НЕ ЗАДОВОЛЕНА.
Good morning, dear potential participant. Terms of payment are described in the tender documentation and comply with the legislation of Ukraine. 100% prepayment of the stage of works contradicts legislation of Ukraine, accordingly, we recommend assessing the risks and capabilities to prevent of the rights of the parties.
Given the above, we believe that the Requirement is NOT SATISFIED.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000041 ● 537e0befdbff40eb9178181a84269cd0
- Статус: завершено ● Дата: 31 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2020 № 357
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 16.12.2020 № 357
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-08-28-004367-c 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА" |
Код ЄДРПОУ: | 38217021 |
Місцезнаходження: | 03131, Україна, Київська область обл., Київ, Столичне шосе 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИПРОІНБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "МЕГАЛАЙН ІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 14:06
|
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
CONCORD ENGINEERING GMBH | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 18:31
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Переможець |
694 990 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:01
|
ДУ10_дог2021Альтіс басейн.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:14
|
ДУ9 АЛЬТІС КОНСТРАКШН.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 14:38
|
ДУ8.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2022 12:30
|
ДУ7.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2022 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 15:06
|
ДУ6.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:17
|
ДУ 5 договору 1_2021_ОНСЦ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:20
|
скан ДЦ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:18
|
ПВР.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:18
|
ДУ4 БАСЕЙН АЛЬТІС.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 14:29
|
Додаткова угода 3 ч.2.rar | зміни до договору |
25 червня 2021 14:27
|
Додаткова угода 3 ч.1.PDF | зміни до договору |
25 червня 2021 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:55
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2021 11:50
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
17 лютого 2021 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 17:48
|
лок.к 5.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:46
|
лок.к 3.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:46
|
лок.к 2.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:46
|
лок.к 4.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:46
|
лок.к 1.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:46
|
Д 2 до дог 1_2021_ОНСЦ.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Д 6 до дог 1_2021_ОНСЦ.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Гарантія.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Д 3 до дог 1_2021_ОНСЦ.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Д 5 до дог 1_2021_ОНСЦ.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Д 4 до дог 1_2021_ОНСЦ.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Д 1 до дог 1_2021_ОНСЦ.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Договір 1_2021_ОНСЦ.PDF | укладений |
21 січня 2021 17:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника та на виконання Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На реалізацію наказу Мінмолодьспорту від 01.03.2021 №656 «Про надання дозволу на попередню оплату товарів, робіт і послуг», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» внесення |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесені відповідно змін до проектно кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На реалізаціюабз.5 п. п.3., п 3.2., 3.5., 6.1.2. Договору генерального будівельного підряду, враховуючивнесені зміни до проектної документації, без збільшення договірної ціни за рахунок зменшення витрат на інші роботи та послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зменшенням обсягу робіт, передбаченних Договором на 2021р., без зміни загальної ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Призупинення терміну будівництва у зв`язку з форс-мажорними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо прибранні передоплати |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягів робіт на 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з зменшенням обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1/2021/ОНСЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |