Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту мосту через річку Хорина на км 19+213 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-07 Сватове – Новопсков – Мілове у Луганській області. ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
Очікувана вартість
500 650,00 UAH
UA-2020-08-28-004357-c 1f8a4fe1dc5b496d958da4dcf28b3ef8
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курінна Неллі Володимирівна

(06452)42037 KURINNA.NV@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25903424
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70
Контактна особа: Курінна Неллі Володимирівна
(06452)42037
KURINNA.NV@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 08:10
Очікувана вартість: 500 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 503,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту мосту через річку Хорина на км 19+213 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-07 Сватове – Новопсков – Мілове у Луганській області. ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту мосту через річку Хорина на км 19+213 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-07 Сватове – Новопсков – Мілове у Луганській області. ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після оплата, оплата за виконані роботи здійснюється на підставі акту виконаних робіт, протягом десяти банківських днів з моменту надходження на рахунок ЗАМОВНИКА бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 08:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:52
5. Копія договір Н-08.PDF
08 вересня 2020 11:52
6. Копія актів Н-08.PDF
08 вересня 2020 11:52
10. Договір оренди GRX3.pdf
08 вересня 2020 11:52
7. Експертний звіт Н-08.pdf
08 вересня 2020 11:52
8.3 Свідоцтво тахеометр.pdf
08 вересня 2020 11:52
8.1 Свідоцтво GPS.GNSS .pdf
08 вересня 2020 11:52
8.2 Декларація GRX3.pdf
08 вересня 2020 11:52
31. Модельний статут.PDF
08 вересня 2020 11:52
33. Інформація ст 17.PDF
08 вересня 2020 11:52
27. Протокол №1.pdf
08 вересня 2020 11:52
14. Лист-пояснення про ПЗ.PDF
08 вересня 2020 11:52
2. Гарантійний лист.PDF
08 вересня 2020 11:52
29. Протокол №16 .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 14:01

Документи

10 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:00
Протокол від 10.09.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:00
Протокол від 10.09.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 280920.pdf укладений
28 вересня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 08:54
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 14:33
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:29
Додаткова угода №1 до Договору 280920 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 травня 2021 12:05
500 000,00 UAH UA068201720343211002100017799
САД у Луганській області
UA383052990000026003006803289
ТОВ "НВО "Трансiнжинiринг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виконанням договірного обсягу виконання робіт за Договором року № 280920 від 28.09.2020 року відповідно до пп.4. п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони, домовились внести наступні зміни до договору, у вигляді продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв’язку із карантинними обмеженнями через пандемію коронавірусу, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 280920
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку із виконанням договірного обсягу виконання робіт за Договором року № 280920 від 28.09.2020 року відповідно до пп.4. п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони, домовились внести наступні зміни до договору, у вигляді продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв’язку із карантинними обмеженнями через пандемію коронавірусу, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми договору та відповідно викласти п.2.1. та п.2.3. розділу 2. «Термін виконання робіт і строк дії Договору» в наступній редакції: «2.1. Термін виконання всіх робіт: «01» червня 2021 року, відповідно до Календарного плану (Додаток 4). 2.3. Договір вступає в законну силу з моменту його підписання Сторонами та діє до 01.06.2021 р., але в будь якому випадку до повного виконання своїх зобов’язань Сторонами ». 2. Відповідно до пункту 2.1. Договору № 280920 від 28.09.2020 року Сторони домовились змінти Додаток 4 Договору та викласти його у наступній редакції, що додається окремим додатком до цієї Додаткової угоди. 3. Також Сторони домовились викласти п.3.1. розділу 3. «Вартість робіт та порядок розрахунків» в наступній редакції: «3.1. Вартість послуг за цим договором становить 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 83 333,33 грн. Ціна предмета договору визначається з фактичного фінансування видатків Замовника у відповідності із Протоколом про договірну ціну (Додаток № 2) та Кошторисом (Додаток № 3) та складає: на 2020 рік: 0,00 грн. (нуль гривень, 00 копійок); на 2021 рік: 500 000,00 грн. ( п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 83 333,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 280920
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)