Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ – Волинський – Святошино (біля платформи «Борщагівка»)». Коригування
Очікувана вартість
89 699 700,00 UAH
UA-2020-08-28-004256-c f97e1e10aaa14e01852166a467f86fe3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бабенко Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Олександр Бабенко Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На замовлення комунальної корпорації «Київавтодор» розроблений та затверджений в установленому порядку робочий проект «Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ – Волинський – Святошино (біля платформи «Борщагівка»)», проведена процедура закупівлі будівельних робіт, за результатами якої з переможцем – ТОВ «Укртрансміст» укладений договір підряду від 27.05.2019 р. № 74-11, термін якого завершується у 2021 році.
Робочим проектом передбачено, часткову заміну та ремонт балок прогонових будов в кількості 36 одиниць та 2 блоків ригелів, опорних частин на проміжних опорах.
В процесі виконання робіт виникла додаткова потреба в заміні: балок прогонових будов іще 40 одиниць, існуючих блоків 29 ригелів опор шляхопроводу, конструкцій стояків в опалубці, опорних частин, підтримуючих конструкцій тепломережі, ремонт сполучень з обох боків шляхопроводу з заміною перехідних плит тощо.
Одночасно, виникла необхідність в влаштуванні монолітних ділянок біля анкерних опор тепломережі та захисних тротуарних плит над комунікаціями.
Зазначені рішення внесено до проектної документації, яка пройшла державну експертизу (експертний звіт від 30.07.2020 р. № 10-0466-20).
Без виконання вказаних робіт не можливо завершення основних робіт, оскільки без заміни всіх необхідних ригелів, балок прогонової будови не можливо подальше влаштування ряду конструктивних елементів шляхопроводу, таких як монолітна плита автопроїзду, гідроізоляція та влаштування асфальтобетонного покриття.
Роботи по основному договору призупинені, вся техніка знаходиться на об’єкті. Також, наразі роботи виконуються з повним обмеженням руху транспорту та пішоходів, що призводить до створення транспортних заторів поблизу об’єкту виконання робіт та створює труднощі для мешканців житлового масиву Борщагівка та гостей міста Києва.
Для завершення основного договору, без подовження його дії в установлені терміни, відкриття руху транспорту на шляхопроводі є ключовим завданням.
Крім того, гарантійні зобов’язанні не можливо розподілити у разі залучення іншого підрядника.
Вищеперераховані роботи безпосередньо пов’язані з первинним проектом та мають на меті посилення несучої здатності конструкцій шляхопроводу.
Зазначаємо, що роботи по основному договору підрядником не завершені, вся будівельна техніка знаходиться на об’єкті будівництва, а отже, в разі проведення переговорної процедури закупівлі терміни виконання робіт будуть мінімальними, оскільки виключать витрати часу на перебазування будівельної техніки, облаштування будівельного майданчика тощо, а в умовах сезонності виконання будівельних робіт це є вкрай важливим фактором.
До того ж, ці роботи технологічно пов’язані з роботами по основному договору.
Укладення договору з попереднім виконавцем робіт обумовить дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 15:34
Оскарження наміру укласти договір: 12 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ – Волинський – Святошино (біля платформи «Борщагівка»)». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ – Волинський – Святошино (біля платформи «Борщагівка»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСМІСТ" (ТОВ "УКРТРАНСМІСТ")
#33778270
Переможець 89 699 700,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСМІСТ" (ТОВ "УКРТРАНСМІСТ")
#33778270
89 699 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:00
Додаткова 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 10:19
Додаткова 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 08:23
Додаткова 1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:07
52-11.pdf укладений
14 вересня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договір доповнено Лінійним графіком виконання робіт. 2. Внесені зміни в реквізити Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 52-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до п.4.1.- обсяг фінансування на 2020рік
Номер договору про закупівлю: 52-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до п. 2.1 Розділу ІІ Договору «Ціна Договору». 2. Внесено зміни до п. 4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 3. Додаток №1 – «Договірна ціна» викладено в новій редакції. 4. Додаток №2 – «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції. 5. Додаток №4 – «Лінійний графік виконання робіт» викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 56 533 886,83
UAH (в тому числі ПДВ 9 422 314,47 UAH)