Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдальні (харчоблоку)для Павлівського ліцею Павлівської сільської ради Волинської області
Очікувана вартість
443 700,00 UAH
UA-2020-08-28-004203-b e769b16e11db43dcb5dfe38204ab2c18
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Олена Леонідівна

+380337293372 pavlivkazosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Павліський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 23016630
Вебсайт: http://pavlivka.ivosvita.org
Місцезнаходження: 45342, Україна , Волинська обл., Павлівка, Перемоги, 2
Контактна особа: Сорока Олена Леонідівна
+380337293372
pavlivkazosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ст 40 п1 ч2 якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені уповноваженою усобою Павлівського ліцею у тендерній документації. Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" двічі було проведено відкриті торги за ДК 39310000-8 "Обладнання для закладів громадського харчування", які завершилися відміною торгів згідно ч.2 ст 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (звіти про результати проведення процедури закупівлі №UA-2020-06-26-000693-c та UA-2020-07-14-001876-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 15:35
Оскарження наміру укласти договір: 08 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 шт
Обладнання для їдальні (харчоблоку)для Павлівського ліцею Павлівської сільської ради Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45342, Україна, Волинська область, с. Павлівка, вул. Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 серпня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "ТВК Укрпромпостач"
#39224504
Переможець 443 700,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:35

Документи

28 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "ТВК Укрпромпостач"
#39224504
443 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:53
дод угода 4.PDF зміни до договору
31 березня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 09:41
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
22 лютого 2021 09:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:23
дод угода.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:33
дод угода.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 08:42
договір про закупівлю зміни до договору
09 вересня 2020 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.11.4. Договору про закупівлю №62 від 09.09.2020 р та згідно пункту 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства, у звязку з необхідністю, сторони вирішили продовжити строк поставки товару за договором, сторони домовились: п. 4.1. Договору викласти в новій редакції: "4.1. Строк поставки товару: поставка Товару здійснюється до 31.12.2020 року".
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строків виробництва обладнання для громадського харчування, у звязку з надмірною завантаженістю потужностей національних виробників
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.11.4. Договору про закупівлю №62 від 09 вересня 2020 року (далі- Договір) та згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII? керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства, у зв"язку з необхідністю, сторони вирішили продовжити строк поставки товару за договором, Сторони домовились: 1. п.4.1.Договору викласти в новій редакції: "4.1. Строк поставки товару: поставка Товару здійснюється до 31.03.2021 року." 2.п.9.1. Договору викласти в новій редакції: "9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання представниками сторін, скріплення печатками та діє до 31 березня 2021 року, в частині фінансових розрахунків до повного виконання зобов"язань, в частині виконання гарантійних зобов"язань до закінчення строку дії гарантії." 3.п.12. Договору викласти в новій редакції: 12.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.11.4. Договору про закупівлю №62 від 09.09.2020 року та згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства,у зв"язку з необхідністю, сторони вирішили продовжити строк дії договору в зв"язку зі зміною банківських реквізитів Учасника
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 443 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 73 950,00 UAH)