Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень маяково-технічної будівлі маяка Воронцовський (поточний ремонт електропроводки та вентиляції)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-08-28-003768-b c79a131cfffe445f8366c0ee4764da44
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Осипчук

+380442920520 osypchuk.s@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Сергій Осипчук
+380442920520
osypchuk.s@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:13
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень маяково-технічної будівлі маяка Воронцовський (поточний ремонт електропроводки та вентиляції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.3.1. Попередня оплата може здійснюватися в розмірі не більше сорока відсотків від ціни договору протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Акта про початок надання послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (рахунків, у разі здійснення попередньої оплати частинами). Аванс 5 Банківські 40
Iнша подія 4.3.2. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше п’ятдесяти відсотків від ціни Договору з ПДВ, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі десяти відсотків від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. 4.3.3. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше семидесяти відсотків від ціни Договору з ПДВ, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі двадцяти відсотків від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. 4.3.5. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг за Договором (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. В Акті приймання-передачі наданих послуг для підтвердження використання коштів попередньої оплати зазначається розмір такої попередньої оплати. Пiсляоплата 15 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 14:42
ТД-Послуги з поточного ремонту маяка Воронцовський.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-003768-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Санта, Код ЄДРПОУ:19206572
Дата подання: 24 вересня 2020 13:04
СКАРГА НА РІШЕННЯ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ПРОШУ зобов’язати замовника ДУ «ДЕРЖГІДРОГРАФІЯ» скасувати рішення від 22 вересня 2020 року №22-09/04
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 18:40
рішення від 28.09.2020 № 18134 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 18:40
рішення від 06.10.2020 № 18754.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 00:50
Номер скарги: UA-2020-08-28-003768-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Санта, Код ЄДРПОУ:19206572
Дата подання: 23 вересня 2020 10:03
СКАРГА НА РІШЕННЯ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Просимо зобов’язати замовника ДУ «ДЕРЖГІДРОГРАФІЯ» скасувати рішення від 17 вересня 2020 року №17-09/03 в частині висновків (рішень), які містяться у пунктах 1 та 3 резолютивної частини цього рішення, а саме, в частині відхилення пропозиції ТОВ «Санта»» та в частині оприлюднення у електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Санта» у порядку, передбаченому законом
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2020 22:08
рішення від 25.09.2020 № 18056.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 22:08
інформація про перенесення від 06.10.2020 № 15668.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 10:17
інформація про перенесення від 20.10.2020 №16564.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 00:31
рішення від 21.10.2020 № 19666.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 22:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення про визначення МП «ЛУІЗА» ТОВ переможцем процедури закупівлі. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САНТА». 3. Визначити ТОВ «САНТА» переможцем відкритих торгів щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту приміщень маяково-технічної будівлі маяка Воронцовський (поточний ремонт електропроводки та вентиляції), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-003768-b. 4. Прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлю: Послуги з поточного ремонту приміщень маяково-технічної будівлі маяка Воронцовський (поточний ремонт електропроводки та вентиляції), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-003768-b, за результатами процедури відкритих торгів з учасником – ТОВ «САНТА» на суму 291 600,00 грн на підставі частини першої статті 33 Закону. 5. Оприлюднити у електронній системі закупівель дане протокольне рішення у порядку, передбаченому Законом.
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2020 14:23

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

01 жовтня 2020 16:02
пояснення АМКУ_2.DOC
01 жовтня 2020 16:02
пояснення АМКУ_2.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

30 вересня 2020 11:24
пояснення АМКУ.DOC
30 вересня 2020 11:24
пояснення АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Санта 384 600,00
UAH з ПДВ
291 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" 384 000,00
UAH з ПДВ
307 490,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУІЗА" 354 853,20
UAH з ПДВ
354 853,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 16:15
Розрах_варт_ДЦ_copy.pdf
12 листопада 2020 16:15
Перерах_ціни ТП_copy.pdf
12 листопада 2020 16:15
Ліцензія_copy.pdf
12 листопада 2020 16:15
Довідка про від_під_copy.pdf
12 листопада 2020 16:15
Довідка МВС України_copy.pdf
12 листопада 2020 16:15
Бух_довідка_copy.pdf
11 вересня 2020 11:44
Статут документі ліценз.pdf
11 вересня 2020 11:44
Довідки.pdf

Публічні документи

12 вересня 2020 22:05
Електронний підпис
12 вересня 2020 20:08
Статут Буделіт ЗП.pdf
12 вересня 2020 20:08
Опис ЗГІДНО.pdf
12 вересня 2020 20:08
Ліцензія ЗГІДНО.pdf
12 вересня 2020 20:08
Др.pdf
12 вересня 2020 20:08
Дод. 3.pdf
12 вересня 2020 20:08
Витяг ПДВ ЗАВІРЕНИЙ.pdf
12 вересня 2020 20:08
Дод. 1.pdf
12 вересня 2020 20:08
Працівники.pdf
12 вересня 2020 20:08
Мат. тех. база.pdf
12 вересня 2020 20:08
Лист-відгук.pdf
12 вересня 2020 20:08
Довідки.pdf
12 вересня 2020 20:08
ДЃ£ЃҐiа_96.PDF
12 вересня 2020 20:08
ДЃ£ЃҐiа_96_2.PDF
12 вересня 2020 20:08
ДЃ£ЃҐiа_96_†™в.PDF
12 вересня 2020 20:08
ДЃ£ЃҐiа_96_†™в_2.PDF
12 вересня 2020 20:08
ДЃ£ЃҐiа_73.PDF
12 вересня 2020 20:08
ДЃ£ЃҐiа_73_†™в.PDF
12 вересня 2020 20:08
Відгук НГУ ЗП_1595244942.pdf
12 вересня 2020 20:08
Аналог договір 2.PDF
12 вересня 2020 20:08
Аналог договір.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 17:25
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:02
Виписка з ЄДР.pdf
11 вересня 2020 13:01
0409119 кошторис (копія).pdf
11 вересня 2020 13:01
0409119 відгук .pdf
11 вересня 2020 13:01
0409119 акт п-п (копія).pdf
11 вересня 2020 13:01
3768 Форма пропозиції .pdf
11 вересня 2020 13:01
3768 технічні вимоги.pdf
11 вересня 2020 13:01
3768 проект договору.pdf
11 вересня 2020 13:01
3768 довідка щодо санкцій.pdf
11 вересня 2020 13:01
3768 довідка за статтею 17.pdf
11 вересня 2020 10:54
Статут.pdf
11 вересня 2020 10:54
Рішеня про створеня.pdf
11 вересня 2020 10:54
Паспорт та ІПН (копії).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санта

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУІЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУІЗА"
#13877029
Рішення скасоване 354 853,20
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 09:50
ТОВ Санта
#19206572
Рішення скасоване 291 600,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:33
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ"
#42884124
Рішення скасоване 307 490,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:33
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУІЗА"
#13877029
Рішення скасоване 354 853,20
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:33
ТОВ Санта
#19206572
Переможець 291 600,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:10

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником МП «ЛУІЗА» ТОВ невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація про повний перелік працівників для забезпечення надання послуг, передбачених Дефектним актом (пункт 6 Технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації)), та виконання договору про закупівлю; 1.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1.1 Розділу І Додатка 2 до тендерної документації; 1.3. перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо працівників, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю послуг із зазначенням їх ПІБ, посад, освіти (спеціальність та/або кваліфікація відповідно до документа про освіту), загального досвіду роботи.

Документи

04 листопада 2020 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санта
#19206572
291 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 11:29
Кінець періоду оскарження: 25 грудня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 22 січня 2021 09:52
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до інформації, наданої начальником ФДУ «Одеський район Держгідрографії» Нечаєм Я. (лист від 11.11.2020 № 775/09/20 (вх. від 11.11.2020 № 3880), наявна підстава для припинення процедури відкритих торгів на закупівлю: Послуги з поточного ремонту приміщень маяково-технічної будівлі маяка Воронцовський (поточний ремонт електропроводки та вентиляції), ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-28-003768-b.
Документи:
14 грудня 2020 11:29
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:28
3880_dlya_druku.pdf
14 грудня 2020 11:28
14-12.02 Протокол_відміна_відкриті_Воронцовський.docx
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-08-28-003768-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Санта, Код ЄДРПОУ:19206572
Дата подання: 18 грудня 2020 14:58
Скарга на відмину закупівлі
Скарга на відмину закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 18:25
Рішення від 22.12.2020 № 23606 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 18:25
Рішення від 30.12.2020 № 24214.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24214-р/пк-пз від 30.12.2020 року за результатом розгляду скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САНТА» (далі – ТОВ «САНТА»), номер скарги UA-2020-08-28-003768-b.с3 (далі - Скарга), а саме: щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту приміщень маяково-технічної будівлі маяка Воронцовський (поточний ремонт електропроводки та вентиляції), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-28-003768-b (далі – Закупівля). Протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.12.2020 №14-12/02 процедуру Закупівлі було відмінено. 18.12.2020 ТОВ «САНТА» подано Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на рішення у сфері публічних закупівель щодо відміни процедури закупівлі. 30.12.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесла рішення № 24214-р/пк-пз, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.01.2021 о 19:14, згідно з яким постановила зобов’язати державну установу «Держгідрографія» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту приміщень маяково-технічної будівлі маяка Воронцовський (поточний ремонт електропроводки та вентиляції), оголошення про проведення якої оприлюднене начеб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-28-003768-b. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. З метою виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.12.2020 №24214-р/пк-пз є необхідність скасувати рішення про відміну процедури Закупівлі (протокольне рішення уповноваженої особи від 14.12.2020 №14-12/02). Відповідно до Закону, на підставі Положення про уповноважену особу ДУ «Держгідрографія», у зв’язку з необхідністю виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про відміну процедури Закупівлі (протокольне рішення уповноваженої особи від 14.12.2020 №14-12/02). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель дане протокольне рішення у порядку, передбаченому Законом.
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2021 09:57

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 12:44
Скарга_copy.pdf

Документи подані замовником