Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень НРЦ № 6
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-08-28-003468-c 2b931bf834644af78b159f087282f95c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Апекіна Вікторівна

podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Анна Апекіна Вікторівна
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 13:46
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень НРЦ № 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 31/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 13:51
Додаток № 3 Проєкт договору.doc
28 серпня 2020 13:51
ТД від 31.07.2020 № 119.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-003468-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна будівельно-виробнича компанія «Укрреставрація», Код ЄДРПОУ:37571406
Дата подання: 27 жовтня 2020 17:25
Вимога на неправомірні дії Замовника безпідставного відхилення пропозиції Учасника
Вимога
на неправомірні дії Замовника
безпідставного відхилення пропозиції Учасника

Управлінням освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-28-003468-c .
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін
Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту приміщень НРЦ № 6
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРРЕСТАВРАЦІЯ» (надалі - Учасник) 27.10.2020р. Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника та оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2020р (далі – Протокол).
Підставою для відхилення Учасника в Протоколі зазначено наступне:
1. відсутній наказ про призначення на посаду уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Згідно п. 1.5. ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації Замовника вказано:
«1.5. Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
- протоколом або витягом з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи;
- наказом про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього)».
Учасиком у складі своєї пропозиції було подано протокол на продовження повноважень директора загальних зборів учасників ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРРЕСТАВРАЦІЯ» від 11.06.2018 р. № 11/06/2018.
Наказ/протокол відсутній наказ про призначення на посаду уповноваженої особи учасника процедури закупівлі дійсно відсутній, однак Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника повинен застосовувати положення ч.16 статті 29 Закону, щодо можливості усунення невідповідностей ТОВ «КОМПАНІЯ «УКРРЕСТАВРАЦІЯ».
Учасник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а відхилення є повністю безпідставним та неправомірним.

2. розрахунок кошторисної заробітної плати, яка визначена на підставі даних учасника складає 11 000,80 грн. Згідно Рішення Київської міської Ради від 20.12.2018 № 485/6536 розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва складає 11 000,00 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Згідно абзацу 2 Додатку № 2 Тендерної документації Замовника тендерної документації Замовника вказано:
«При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на надання послуг, вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Виходячи з вище зазначеного вимога Замовника не містить жодних посилань та вимог розраховувати розмір кошторисної ЗП, відповідно до Рішення Київської міської Ради від 20. 12. 2018 року N 485/6536 «Про встановлення для комунальних підприємств, установ, організацій розміру кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об'єктів, що споруджуються із залученням коштів місцевого бюджету».
Крім того Документ, який прикріплено до тендерної пропозиції Учасником – Розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати складений на підставі даних ТОВ «КОМПАНІЯ «УКРРЕСТАВРАЦІЯ». Розрахунок Договірної ціни тендерної пропозиції виконано з урахуванням кошторисної заробітної плати в розмірі – 11000,0 грн., що зазначено в документі – Пояснювальна записка, прикріпленому до тендерної пропозиції.
Учасник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а відхилення є повністю безпідставним та неправомірним.
Враховуючи вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства України

Вимагаємо:

1. Замовнику скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «УКРРЕСТАВРАЦІЯ», зазначене в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 27.10.2020р.
2. Під час повторного розгляду тендерної пропозиції Учасника застосовувати положення ч.16 статті 29 Закону.

У разі ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 15:10
У частині 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зазначено «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна будівельно-виробнича компанія «Укрреставрація» відсутній наказ про призначення на посаду уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Управління освіти є структурним підрозділом Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, яка в свою чергу є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативними актами.
Відповідно до п. 1 рішення Київської міської ради від 20.12.2018 №485/6536 «Про встановлення для комунальних підприємств, установ, організацій розміру кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів місцевого бюджету», для комунальних підприємств, установ, організацій у разі фінансування об'єктів будівництва із залученням коштів місцевого бюджету розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення), у розмірі 11000 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Номер вимоги: UA-2020-08-28-003468-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна будівельно-виробнича компанія «Укрреставрація», Код ЄДРПОУ:37571406
Дата подання: 29 жовтня 2020 08:41
Неправомірні дії Замовника з безпідставного відхилення пропозиції Учасника
Вимагаємо:

1. Замовнику скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «УКРРЕСТАВРАЦІЯ», зазначене в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 27.10.2020р.
2. Під час повторного розгляду тендерної пропозиції Учасника застосовувати положення ч.16 статті 29 Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 15:09
У частині 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зазначено «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна будівельно-виробнича компанія «Укрреставрація» відсутній наказ про призначення на посаду уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Управління освіти є структурним підрозділом Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, яка в свою чергу є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативними актами.
Відповідно до п. 1 рішення Київської міської ради від 20.12.2018 №485/6536 «Про встановлення для комунальних підприємств, установ, організацій розміру кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів місцевого бюджету», для комунальних підприємств, установ, організацій у разі фінансування об'єктів будівництва із залученням коштів місцевого бюджету розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення), у розмірі 11000 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.

Документи подані скаржником

29 жовтня 2020 08:41
Вммога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 471 848,47
UAH з ПДВ
1 178 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК ДАН" 1 499 739,67
UAH з ПДВ
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна будівельно-виробнича компанія «Укрреставрація» 1 475 378,54
UAH з ПДВ
1 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 1 500 978,61
UAH з ПДВ
1 472 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД СЕРВІС 2016 1 519 304,02
UAH з ПДВ
1 519 304,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" 1 599 415,00
UAH з ПДВ
1 599 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВМ-СТРОЙ 1 599 929,00
UAH з ПДВ
1 599 929,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:29
Підписаний кошторис.pdf
25 вересня 2020 12:29
МВС Михальченко АВ.pdf
25 вересня 2020 12:29
Кошторис.zip
25 вересня 2020 12:29
5.5.2. Довідка ч.2 ст.17.pdf
18 вересня 2020 17:58
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:56
33 Завірений АД 31-2018 з Дод.pdf
11 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:00
14. Гарантія дії ТП.pdf
11 вересня 2020 15:00
10-1. Кошторис.zip
11 вересня 2020 15:00
9.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 вересня 2020 15:00
9. Протокол на підпис.pdf
11 вересня 2020 15:00
9. Ліцензія АВК 2020.pdf
11 вересня 2020 15:00
9. Ліцензії та дозволи.rar
11 вересня 2020 15:00
9. Ліцензії та дозволи.pdf
11 вересня 2020 15:00
9 Витяг з ЄДР 27.08.2020.pdf
11 вересня 2020 15:00
8. Формальні помилки.pdf
11 вересня 2020 15:00
5. Довідки ст.17 ЗУ.pdf
11 вересня 2020 15:00
3. Штатний розклад 01 08 2020.pdf
11 вересня 2020 15:00
2. Довідка наявність ІТР.pdf
11 вересня 2020 15:00
2. Диплом_Слюсарев С 1 (2).jpeg
11 вересня 2020 15:00
2. Диплом_Слюсарев С 1 (1).jpeg
11 вересня 2020 15:00
2. Диплом_Шелетецький.pdf
11 вересня 2020 15:00
1. Довідка наявність МТБ.pdf
11 вересня 2020 15:00
1 Договір оренди офіс.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 10:23
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:09
195.imd
09 вересня 2020 16:09
технічне завдання.pdf
09 вересня 2020 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2020 16:09
Договірна цівна.pdf
09 вересня 2020 16:09
Фінансова звітність.pdf
09 вересня 2020 16:09
Протокол.pdf
09 вересня 2020 16:09
Проект договору.pdf
09 вересня 2020 16:09
Копія статуту+ опис.pdf
09 вересня 2020 16:09
Копія наказ на Дороніну.pdf
09 вересня 2020 16:09
Копія ліцензії.pdf
09 вересня 2020 16:09
Копія ліцензії АВК.pdf
09 вересня 2020 16:09
Копія витягу ПДВ.pdf
09 вересня 2020 16:09
Копія Витягу з ЄДР.pdf
09 вересня 2020 16:09
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:21
Відповідність статті 17.rar
11 вересня 2020 12:21
Кошторисні документи.rar
11 вересня 2020 12:21
Проект договору.rar
11 вересня 2020 12:21
Акти до договора 5-КР5к.pdf
11 вересня 2020 12:21
Листи відгуки.pdf
11 вересня 2020 12:21
Довідки про довкілля.rar
11 вересня 2020 12:21
Інші довідки.rar
11 вересня 2020 12:21
Накази протоколи.rar
11 вересня 2020 12:21
Уповноважена особа.rar
11 вересня 2020 12:21
Установчі документи.rar
11 вересня 2020 12:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2020 13:48
Електронний підпис
13 вересня 2020 13:43
Проект договору.pdf
13 вересня 2020 13:43
Працівники.pdf
13 вересня 2020 13:43
Повноваження на підпис.pdf
13 вересня 2020 13:43
Довіреність.pdf
13 вересня 2020 13:43
Довідка щодо Статуту.pdf
13 вересня 2020 13:43
Довідка щодо санкцій.pdf
13 вересня 2020 13:43
Довідка субпідрядники.pdf
13 вересня 2020 13:43
Відгук медколедж.pdf
13 вересня 2020 13:43
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2020 13:43
r_РЗПК.pdf
13 вересня 2020 13:43
Лист-згода опд Шеверун.pdf
13 вересня 2020 13:43
Лист-згода опд Іщенко.pdf
13 вересня 2020 13:43
Копія паспорт Іщенко.pdf
13 вересня 2020 13:42
Копія наказу Іщенко.pdf
13 вересня 2020 13:42
Копія ліцензії.pdf
13 вересня 2020 13:42
Копія ліцензії АВК.pdf
13 вересня 2020 13:42
Копія витягу ПДВ.pdf
13 вересня 2020 13:42
Копія Витягу ЄДР 10.09.2020.pdf
13 вересня 2020 13:42
Досвід.pdf

Публічні документи

13 вересня 2020 18:59
Електронний підпис
13 вересня 2020 18:57
Дозвіл _ 871.17.32.pdf
13 вересня 2020 18:57
Дозвіл _ 276.17.32.pdf
13 вересня 2020 18:56
Локальний кошторис.pdf
13 вересня 2020 18:56
Пояснювальна записка.pdf
13 вересня 2020 18:56
Лист-підтвердження.pdf
13 вересня 2020 18:56
Договірна ціна.pdf
13 вересня 2020 18:55
Копія Статуту.pdf
13 вересня 2020 18:55
Додаток 1 Дефектний акт.pdf
13 вересня 2020 18:55
Лист-згода.pdf
13 вересня 2020 18:55
Виписка БУД СЕРВІС 2016.pdf
13 вересня 2020 18:53
Витяг із СТАТУТУ.pdf
13 вересня 2020 18:53
СТАТУТ ТОВ БУД СЕРВІС 2016.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 13:20
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:17
МВС-05.11.2020.zip
05 листопада 2020 13:17
Довідка стаття 17.pdf
11 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:28
14_ Копія ліцензії АВК.pdf
11 вересня 2020 16:28
20.1_Фінансова звітність.pdf
11 вересня 2020 16:28
18_Проєкт договору.pdf
11 вересня 2020 16:28
10.1_ Копія Статуту.pdf
11 вересня 2020 16:27
12_Витяг ПДВ ориг+копія.pdf
11 вересня 2020 16:27
11_Копія витягу ЄДР.pdf
11 вересня 2020 16:27
13_ Копія ліцензії.pdf
11 вересня 2020 16:27
6_Довідка СТАТТЯ 17.pdf
11 вересня 2020 16:27
8_Про субпідрядників.pdf
11 вересня 2020 16:27
5_2_Лист відгук-Поділ.pdf
11 вересня 2020 16:27
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
12 вересня 2020 14:45
15 проект Договору.pdf
12 вересня 2020 14:44
13 копія ліцензії АВК-5.pdf
12 вересня 2020 14:44
4.2 лист-відгук до п.4.pdf
12 вересня 2020 14:44
10 копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
12 вересня 2020 14:44
9 копія Статуту.pdf
12 вересня 2020 14:44
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "СК ДАН"

ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна будівельно-виробнича компанія «Укрреставрація»

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВ БУД СЕРВІС 2016

ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж"

ТОВ ВМ-СТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Рішення скасоване 1 178 999,99
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 15:45
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 1 178 999,99
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 10:58
ТОВ "СК ДАН"
#40992863
Відхилено 1 179 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 15:08
ТОВ «Спеціальна науково-реставраційна будівельно-виробнича компанія «Укрреставрація»
#37571406
Відхилено 1 278 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:07
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Відхилено 1 472 400,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 15:19
ТОВ БУД СЕРВІС 2016
#40331527
Відхилено 1 519 304,02
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж"
#35910527
Переможець 1 599 415,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:14

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону: учасником надані як аналогічні договори на виконання капітального ремонту, що суперечить вимогам абзацу третього пункту 5.2.3 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: основними ознаками аналогічного договору є правова природа договору (надання послуг), а також предмет договору (поточний ремонт).

Документи

16 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:54
DOC.PDF

Документи

23 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:00
ПР ТОВ СК Дан.PDF

Документи

27 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:15
ПР.PDF

Документи

27 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:09
ПР.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БУД СЕРВІС 2016 #40331527

№ рішення у справі

60/150-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

29 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:18
ПР.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж"
#35910527
1 599 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 13:05
Дод.уг..PDF зміни до договору
24 листопада 2020 11:59
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:14
Дог. № 448.PDF укладений
18 листопада 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 448
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 551 601,20
UAH (в тому числі ПДВ 258 600,20 UAH)