Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до механічного обладнання для тролейбусів (код ДК 021:2015: 34630000-2 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху»)
Очікувана вартість
3 879 466,50 UAH
UA-2020-08-28-003154-b a16c2553599142c18530c4d468c71213
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:25
Очікувана вартість: 3 879 466,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Болт, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
300 штуки
Гайка, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 штуки
Накінечник, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 штуки
Накінечник, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
50 штуки
Накінечник, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 штуки
Накінечник, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 штуки
Накінечник, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
100 штуки
Адаптер, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 штуки
Амортизатор, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
30 штуки
Блок підшипників, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
160 штуки
Втулка, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
300 штуки
Головка код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
300 штуки
Кільце, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
140 штуки
Шкворінь, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
80 штуки
Балон, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
80 штуки
Балон, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
40 штуки
Кришка, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
60 штуки
Поршень, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
120 штуки
Ремкомплект, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
50 штуки
Диск, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 штуки
Камера, код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
120 штуки
Колодка (к-т), код ДК 021:2015: 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 20:06
Перелік змін 3.docx
07 жовтня 2020 20:06
ЗТД 3 ЗЧ до механічного обладнання для тролейбусів.docx
29 вересня 2020 14:58
Перелік змін 2.docx
11 вересня 2020 18:16
Перелік змін.docx
07 жовтня 2020 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 20:06
Перелік змін 3.docx
07 жовтня 2020 20:06
ЗТД 3 ЗЧ до механічного обладнання для тролейбусів.docx
29 вересня 2020 11:30
ЗТД 2 ЗЧ до механічного обладнання для тролейбусів.docx
11 вересня 2020 18:16
ЗТД ЗЧ до механічного обладнання для тролейбусів.docx
28 серпня 2020 13:59
ТД ЗЧ до механічного обладнання для тролейбусів.docx
29 вересня 2020 14:58
Перелік змін 2.docx
29 вересня 2020 11:30
Перелік змін 2.docx
11 вересня 2020 18:16
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-003154-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАХТАЛОВСЬКИЙ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3477304631
Дата подання: 29 вересня 2020 12:52
Вимога щодо змін
Шановний замовнику,ми як потенційний участник закупівлі ,вимагаэмо внести зміни до тендерної документації та привести її до стандарту згідно законодавства України, таким чином ви розширите конкурентне коло учасників :
1. Додаток 2 до тендерної документації сторінка 19 Таблиця 1 , а саме Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), пункт 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного): 2.2. Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, наданого згідно вимог пп. 2.1. (надається тільки платниками ПДВ).
Первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50 000,00 грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.08.2020 р.
Згідно закону у новій редакції ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може встановлювати такі кваліфікаційні вимоги: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»
Вимагаємо викласти у наступній редакції 3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копія видаткової накладної з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність. (без зазначення суми та періоду виконання).

2. Додаток 5 стр.35 , пункт 4 містить дві різні вимоги, вимагаємо скорегувати вимогу, яке саме є вирішальною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 09:41
1. Щодо пункту 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може встановлювати такі кваліфікаційні вимоги: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вимога про надання первинних документів та податкових накладних є підтвердженням фактичного виконання умов аналогічного договору.
Первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50 000,00 грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.08.2020 р. вимагається для підтвердження можливості постачання учасником заданої кількості необхідного товару в визначений термін. Тому зазначена вимога залишиться без змін.
2. Щодо пункту 4 Технічних вимог Додатку 5 до тендерної документації – в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-08-28-003154-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРАНСМІШН", Код ЄДРПОУ:42923791
Дата подання: 23 жовтня 2020 19:32
Вимога
Зміст вимоги викладено у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 17:14
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лапін Геннадій Миколайович 3 249 350,00
UAH з ПДВ
2 327 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробничо-комерційна фірма "Будсервіс" 3 250 740,00
UAH з ПДВ
2 327 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ 3 800 000,00
UAH з ПДВ
2 327 679,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплексний Автомобільний Центр" 3 288 778,33
UAH з ПДВ
3 288 778,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСМІШН" 3 555 555,00
UAH з ПДВ
3 555 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітін Володимир Анатолійович 3 795 840,00
UAH з ПДВ
3 795 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:53
Довідка ст.17.PDF
28 жовтня 2020 13:53
Dovidka_20268586290290729705.pdf
28 жовтня 2020 13:53
Dovidka_20268586290290729705.pdf.p7s
28 жовтня 2020 13:53
Довідка ДПІ.PDF
20 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:40
лапин 4 от 28 августа.PDF
20 жовтня 2020 15:40
лапин 2 от 19 августа.PDF
15 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:20
Технічна специфікація.PDF
15 жовтня 2020 11:20
Моніторинг цін.PDF
15 жовтня 2020 11:20
Гарантия.zip
15 жовтня 2020 11:20
ОПИС.PDF
15 жовтня 2020 11:20
Виписка ФОП Лапін Г.М..PDF

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:44
Рейтинг_Скан.pdf
13 жовтня 2020 14:44
Рейтинг.zip
13 жовтня 2020 14:44
Лiцензiя_скан.pdf
13 жовтня 2020 14:44
Лiцензiя.zip
13 жовтня 2020 14:44
Довiренiсть_скан.pdf
13 жовтня 2020 14:44
Довiренiсть_Рижий.zip
13 жовтня 2020 14:44
Гарантия_7377.zip
13 жовтня 2020 14:44
Рейтинг_Скан.pdf
13 жовтня 2020 14:44
Гарантійний лист.PDF
13 жовтня 2020 14:44
Відповідність вимогам.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:16
Технічна частина.pdf
15 жовтня 2020 11:16
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:23
тех.специфікація.PDF
15 жовтня 2020 11:23
цінова.PDF
15 жовтня 2020 11:23
згода з договором.PDF
15 жовтня 2020 11:23
згода з тех.вимогами.PDF
15 жовтня 2020 11:23
довідка ст.17.PDF
15 жовтня 2020 11:23
гарант.лист.PDF
15 жовтня 2020 11:23
устав.pdf
15 жовтня 2020 11:23
свідоцтво реєстрації.PDF
15 жовтня 2020 11:23
протокол.pdf
15 жовтня 2020 11:23
приказ.pdf
15 жовтня 2020 11:23
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:27
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:15
Банківська гарантія.pdf
13 жовтня 2020 16:15
Банківська гарантія.pdf.p7s
13 жовтня 2020 16:15
202144_ГР_2909_38 700.zip
13 жовтня 2020 16:15
Bankivska Licenzia (4).zip
13 жовтня 2020 16:15
Dovirenist Davidchuk.zip
13 жовтня 2020 16:15
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
13 жовтня 2020 16:15
Тендерне забезпечення.rar
13 жовтня 2020 16:15
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
13 жовтня 2020 09:46
Банківська гарантія.zip
28 вересня 2020 11:55
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:50
9 Довідка ст17.PDF
28 вересня 2020 11:50
7 Технічна специфікація.PDF
28 вересня 2020 11:50
5 Витяг єдиний податок.PDF
28 вересня 2020 11:50
4 Виписка ЄДР.PDF
28 вересня 2020 11:50
3 Довідка повноваження.PDF
28 вересня 2020 11:50
2 Довідка МТБ.PDF
28 вересня 2020 11:50
1 Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лапін Геннадій Миколайович

ТОВ Виробничо-комерційна фірма "Будсервіс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплексний Автомобільний Центр"

ТОВ "ТРАНСМІШН"

ФОП Нікітін Володимир Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лапін Геннадій Миколайович
#2567712397
Переможець 2 327 675,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 18:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 12:24

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні: № 0000001 від 15.08.2020 на суму 16 985, 00 грн., № 00000021 від 10.10.2020 на суму 15 385, 00 грн., № 00000021 від 05.10.2020 на суму 20 098, 00 грн., проте тендерною документацією вимагалось надати первинні документи на суму не менше 50 000,00 грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.08.2020 р. Таким чином цьому періоду відповідає тільки видаткова № 0000001 від 15.08.2020 на суму 16 985, 00 грн. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50 000,00 грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.08.2020 р. (вимога пп. 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50 000,00 грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.08.2020 р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лапін Геннадій Миколайович
#2567712397
2 327 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2023 12:52
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 16:06
52.20-348.pdf укладений
11 листопада 2020 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 912 305,00
UAH