Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування) (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
9 407 471,40 UAH
UA-2020-08-28-002923-b 561478f7f1314228bd0fde05541d0f8d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вікторівна Зимогляд

+380459876743 shpitki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШПИТЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362177
Місцезнаходження: 08122, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Шпитьки, вул. Покровська, буд. 5
Контактна особа: Олена Вікторівна Зимогляд
+380459876743
shpitki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 9 407 471,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 074,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Шпитьківська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04362177.
4. Місцезнаходження замовника: 08122, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, вул. Покровська, буд. 19.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Зимогляд Олена Вікторівна, голова тендерного комітету Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, e-mail: shpitki@ukr.net, тел. +380459876743.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08122, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Шпитьки, вул. Покровська (кол. Леніна), буд. 19.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 407 471,40 грн. (дев’ять мільйонів чотириста сім тисяч чотириста сімдесят одна грн. 40 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 074,71 грн. (дев’яносто чотири тисячі сімдесят чотири грн. 71 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «14» вересня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 45 000,00 грн. (сорок п’ять тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 45 000,00 грн. (сорок п’ять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Шпитьківська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ 04362177
р/р: №UA428201720344210003000019919 в Державна казначейська служба України м.Київ
МФО 820172
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, виконуються і подаються учасником українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською, крім випадків коли використання букв та символів призводить до їх спотворення. Переклад повинен бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника торгів. Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб - нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_______________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08122, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, с. Шпитьки, вул. Покровська (кол. Леніна), буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 13:42
Тендерна_документацiя.pdf
28 серпня 2020 13:42
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
28 серпня 2020 13:42
Додаток_2.pdf
28 серпня 2020 13:42
Додаток_1.pdf
28 серпня 2020 13:42
Додаток_4.pdf
28 серпня 2020 13:42
Додаток_3.pdf
28 серпня 2020 13:42
Додаток_5.pdf
28 серпня 2020 13:42
Додаток_6.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-002923-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:25384088
Дата подання: 03 вересня 2020 17:59
Щодо уточнення технічних вимог до предмету закупівлі
Додатком 7 до Тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, в т.ч. технічне завдання до виконання робіт, що відповідають предмету закупівлі. З метою подання тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації ат меті закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації в порядку ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом доповнення технічних вимог до предмета закупівлі уточненим технічним завданням в частині відображення вимог до матеріалів та техніки, які повинні бути використані для виконання робіт, що відповідають предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 16:56
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області повідомляє про наступне:
Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Слід зазначити, що замовником торгів було оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування) (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») разом із тендерною документацією з додатками, які є невід’ємними її додатками. Звертаємо Вашу увагу, що технічна специфікація та інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги (завдання) відображена замовником торгів у Додатку №3 до тендерної документації. За змістом технічної специфікації у Додатку №3 до тендерної документації чітко визначено інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики саме робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: найменування робіт і витрат, одиниця виміру та кількість, що відповідає вимогам статті 22 Закону.
Враховуючи вищезазначене, Шпитьківська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за змістом звернення не було аргументовано необхідність внесення змін до тендерної документації та не зазначено законодавчо-обґрунтованого пояснення щодо неможливості формування документів тендерної пропозиції на підставі інформації, оприлюдненої замовником у Додатку №3 до тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2020-08-28-002923-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:25384088
Дата подання: 03 вересня 2020 18:00
Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Цю закупівлю оголошено Шпитьківською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області 27.08.2020. За цим ж предметом і з такими ж умовами цим ж Замовником оголошено паралельну процедуру закупівлі, що зареєстрована за ідентифікатором UA-2020-08-27-007810-c, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, що в свою чергу спотворює мету Закону України «Про публічні закупівлі», а саме прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції при здійсненні закупівель, розвиток добросовісної конкуренції. Крім того відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. В даному вимпадку один предмет закупівлі, який закуповується у межах 2-х процедур, що є грубим порушенням законодавства. Зазначене порушення можна усунути лише шляхом відміни однієї із оголошених процедур закупівель. Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, просимо відмінити одну із зазначених оголошених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 16:56
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Шпитьківської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області повідомляє про наступне: Відповідно до положень пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. В свою чергу, відповідно до вимог частини десятої статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що на виконання вимог Закону замовником торгів було оголошено процедуру закупівлі «відкриті торги», предмет закупівлі не розділено та не оголошено двома окремими спрощеними процедурами закупівлі, не укладено прямий договір (або декілька) з метою уникнення проведення процедури закупівлі «відкриті торги». Слід зазначити, що у зв’язку із можливим настанням з жовтня місяця погодних умов, що фактично унеможливлюють проведення певних робіт на об’єкті, у зв’язку із можливим настанням форс-мажоних обставин та введенням карантинного режиму на території України існує ризик призупинення робіт та відсутність можливості своєчасного виконання робіт до 30.12.2020 року. Наголошуємо, що на виконання вимог Закону замовником торгів було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію з додатками до неї - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що положеннями статті 26 Закону встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, учасник має право та технічну можливість надати тендерну пропозицію до процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячого дошкільного навчального закладу «Світлячок» по вул. Покровська (кол. Леніна), 19 в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області» (коригування) (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). Слід зазначити, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 22 Закону та в першу чергу із дотриманням вимог статті 5 Закону, замовник торгів жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС" 9 099 965,54
UAH з ПДВ
9 099 965,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2020 19:41
Електронний підпис
12 вересня 2020 19:40
49 Договірна ціна.pdf
12 вересня 2020 19:40
35 Фінансові результати.pdf
12 вересня 2020 19:40
34 Довідки з банків.rar
12 вересня 2020 19:40
33 гарантія 6988349.zip
12 вересня 2020 19:40
5 Лист ЮНІДОРБУД.pdf
12 вересня 2020 19:40
5 Лист Спецтранс ЛТД.pdf
12 вересня 2020 19:40
4 Свідоцтва ЮНІДОРБУД.pdf
12 вересня 2020 19:40
4 Договір ЮНІДОРБУД.pdf
12 вересня 2020 19:40
30_Довiдка_щодо_ОГС.pdf
12 вересня 2020 19:40
28 Проект договору.pdf
12 вересня 2020 19:40
26 Протокол оригінал.pdf
12 вересня 2020 19:40
25 Паспорт_код керівника.pdf
12 вересня 2020 19:40
2 Тендерна_пропозицiя.pdf
12 вересня 2020 19:40
15 ОПИС.pdf
12 вересня 2020 19:40
14 Статут копія.pdf
12 вересня 2020 19:40
13 Вiдомостi_про_учасника.pdf
12 вересня 2020 19:40
12 Лист відгук.pdf
12 вересня 2020 19:40
12 Аналогічний договір 476.pdf
12 вересня 2020 19:40
12 Аналогічний договір 455.PDF
12 вересня 2020 19:40
12 Акт Договір 476.pdf
12 вересня 2020 19:40
12 Акт Договір 455.pdf
12 вересня 2020 19:40
10 Форми 1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІККОН ПЛЮС"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 вересня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій