Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-08-28-002563-b b362228eb92b4a97a903387b9a3c794c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Колодніцька

+380413621791
+380675866795
andryshivka.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська центральна районна лікарня" Андрушівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01991547
Місцезнаходження: 13400, Україна , Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Тітова, 34
Контактна особа: Алла Колодніцька
+380413621791,+380675866795
andryshivka.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 13:05
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 13:05
Початок аукціону: 15 вересня 2020 14:36
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 метр кубічний
Паливна деревина (дрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівка, вул Тітова , 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 13:11
ТД деревина-2.doc
28 серпня 2020 13:11
Додаток 4 до ТД.doc
28 серпня 2020 13:11
Додаток 5 до ТД.doc
28 серпня 2020 13:11
Додаток 1 до ТД.doc
28 серпня 2020 13:11
Додаток 3 договір деревина -2020-2doc.doc
28 серпня 2020 13:11
Додаток 2 до ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000010 ● eb190982678146e994302554aded3cc7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2020
№ 72

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2020 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-28-002563-b Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-25 13:09:15

пояснення

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А З У від 30.10.2020 № 72 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами)» 30 жовтня розпочато моніторинг закупівлі "Паливна деревина» на суму 300000,00 грн, проведеної КНП «Андрушівська ЦРЛ» в період з 28.08.2020 року до 12.10.2020 року
За результатами моніторингу 20.11.2020 року опубліковано висновок, згідно якого встановлені порушення , зокрема :
- Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чорна Марина Євгенівна, як таку що не відповідає встановленим ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та через ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Згідно з висновком зобов’язано КНП «Андрушівська ЦРЛ» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку – припинити зобов’язання за договором №313 від 12.10.2020 року відповідно до норм ч.2 ст. 202 ГК України та ЦК України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію , що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення .
Станом на 25 листопада 2020 року припинити зобов’язання за вищевказаним Договором неможливо, так як в період з 13 жовтня по 18 листопада 2020 року ФОП Чорна М.Є. умови договору виконала в повному об’ємі , що підтверджується видатковими накладними №№0001 від 13.10.2020р.,0003 від 28.10.2020 р. та 0002 від 18.11.2020 року та за отриманий товар КНП «Андрушівська ЦРЛ» провела розрахунки в повному об’ємі , що підтверджується платіжними дорученнями №№215 від 13.10.2020 р., 227 від 29.10.2020 р.,242 від 18.11.2020 р.
Копії видаткових накладних та копії платіжних доручень додаємо.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А З У від 30.10.2020 № 72 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами)» 30 жовтня розпочато моніторинг закупівлі "Паливна деревина» на суму 300000,00 грн, проведеної КНП «Андрушівська ЦРЛ» в період з 28.08.2020 року до 12.10.2020 року За результатами моніторингу 20.11.2020 року опубліковано висновок, згідно якого встановлені порушення , зокрема : - Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чорна Марина Євгенівна, як таку що не відповідає встановленим ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та через ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги. Згідно з висновком зобов’язано КНП «Андрушівська ЦРЛ» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку – припинити зобов’язання за договором №313 від 12.10.2020 року відповідно до норм ч.2 ст. 202 ГК України та ЦК України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію , що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення . Станом на 25 листопада 2020 року припинити зобов’язання за вищевказаним Договором неможливо, так як в період з 13 жовтня по 18 листопада 2020 року ФОП Чорна М.Є. умови договору виконала в повному об’ємі , що підтверджується видатковими накладними №№0001 від 13.10.2020р.,0003 від 28.10.2020 р. та 0002 від 18.11.2020 року та за отриманий товар КНП «Андрушівська ЦРЛ» провела розрахунки в повному об’ємі , що підтверджується платіжними дорученнями №№215 від 13.10.2020 р., 227 від 29.10.2020 р.,242 від 18.11.2020 р. Копії видаткових накладних та копії платіжних доручень додаємо.

2020-11-25 13:10:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/01/2021/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/272/66/21
Дата відкриття провадження: 18 січня 2021

Документи:

05 січня 2024 11:00
Електронний підпис
05 січня 2024 10:55
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" 279 200,00
UAH з ПДВ
279 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА" 287 400,00
UAH з ПДВ
287 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Попільнянське лісове господарство" 299 500,00
UAH з ПДВ
299 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:21
що до підпису.pdf
14 вересня 2020 11:21
Технічна специфікація.pdf
14 вересня 2020 11:21
Тех паспорт камаз.pdf
14 вересня 2020 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2020 11:21
сертифікація.pdf
14 вересня 2020 11:21
свідоцтво1.jpeg
14 вересня 2020 11:21
свідоцтво.pdf
14 вересня 2020 11:21
свідоцтво.jpeg
14 вересня 2020 11:21
Свідоцтво Кучерова 2.pdf
14 вересня 2020 11:21
проект договору.pdf
14 вересня 2020 11:21
паспорт кучерова.pdf
14 вересня 2020 11:21
паспорт 16.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 14-15.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 12-13.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 10-11.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 8-9.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 6-7.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 4-5.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 2-3.jpg
14 вересня 2020 11:21
паспорт 1-2.jpg
14 вересня 2020 11:21
обробка даних.pdf
14 вересня 2020 11:21
лист пояснення.pdf
14 вересня 2020 11:21
лист згода.pdf
14 вересня 2020 11:21
Лист гарантія санкції.pdf
14 вересня 2020 11:21
лист - гарантія.pdf
14 вересня 2020 11:21
індификационній.pdf
14 вересня 2020 11:21
захист довкілля.pdf
14 вересня 2020 11:21
Довідка.pdf
14 вересня 2020 11:21
Довідка щодо ліцензії.pdf
14 вересня 2020 11:21
довідка працівників.pdf
14 вересня 2020 11:21
довідка підстави.pdf
14 вересня 2020 11:21
Довідка ПДВ.pdf
14 вересня 2020 11:21
довідка база.pdf
14 вересня 2020 11:21
Гарантійний лист.pdf
14 вересня 2020 11:21
гарантійний лист трати.pdf
14 вересня 2020 11:21
гарантійний екол..pdf
14 вересня 2020 11:21
Витяг Кучерова.pdf
14 вересня 2020 11:21
Витяг Кучерова 2.pdf
14 вересня 2020 11:21
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 15:47
Електронний підпис
28 вересня 2020 15:46
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2020 17:37
Електронний підпис
27 вересня 2020 17:19
3.довідка.pdf
26 вересня 2020 00:44
Електронний підпис
26 вересня 2020 00:34
2.довідка.pdf
26 вересня 2020 00:34
1.довідка.pdf
26 вересня 2020 00:32
2.Довідка.doc
26 вересня 2020 00:31
1.Довідка.doc
14 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:07
Ыдентифыкацыйний.pdf
14 вересня 2020 12:07
паспорт.pdf
14 вересня 2020 12:07
Договыр оренди.pdf
14 вересня 2020 12:07
Виписка.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002258.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002257.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002256.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002255.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002248.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002247.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002246.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002245.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002244.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002243.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002242.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002233.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002232.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002231.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002229.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002228.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002227.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002226.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002225.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002224.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002223.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002222.pdf
14 вересня 2020 12:07
BRN3C2AF4A38B95_002220.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 11:18
статут.pdf
14 вересня 2020 11:18
витяг з ЭДРПОУ.pdf
14 вересня 2020 11:17
договір.pdf
14 вересня 2020 11:17
форма тенд пропозиції.jpg
14 вересня 2020 11:17
специфікація.jpg
14 вересня 2020 11:17
пояснювальна.jpg
14 вересня 2020 11:17
мат-тех база.jpg
14 вересня 2020 11:17
лист гарантія.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА"

Державне підприємство "Попільнянське лісове господарство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА"
#2246212401
Відхилено 279 200,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА"
#3546905061
Рішення скасоване 287 400,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 10:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА"
#3546905061
Переможець 287 400,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 13:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2020 11:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" #2246212401

№ рішення у справі

60/93-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

17 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:51
лист відмова.pdf
15 вересня 2020 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА" #3546905061

№ рішення у справі

60/93-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Вимога про усунення невідповідностей

У тендерній пропозиції ФОП "Чорна Марина Євгеніївна" помилково вказана назва іншого ФОПу. Дану невідповідність слід виправити до 11годин 36 хвилин 29.09.2020 року.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА" #3546905061

№ рішення у справі

60/93-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА"
#3546905061
287 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 11:47
Договір дрова.pdf укладений
12 жовтня 2020 11:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 287 400,00
UAH