Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська центральна районна лікарня" Андрушівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991547 |
Місцезнаходження: | 13400, Україна , Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Тітова, 34 |
Контактна особа: |
Алла Колодніцька +380413621791,+380675866795 andryshivka.crl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 13:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 13:05 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 13:11 |
ТД деревина-2.doc | |
28 серпня 2020 13:11 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
28 серпня 2020 13:11 |
Додаток 5 до ТД.doc | |
28 серпня 2020 13:11 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
28 серпня 2020 13:11 |
Додаток 3 договір деревина -2020-2doc.doc | |
28 серпня 2020 13:11 |
Додаток 2 до ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-30-000010 ● eb190982678146e994302554aded3cc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2020
№ 72
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2020 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-28-002563-b Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-25 13:09:15
пояснення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А З У від 30.10.2020 № 72 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами)» 30 жовтня розпочато моніторинг закупівлі "Паливна деревина» на суму 300000,00 грн, проведеної КНП «Андрушівська ЦРЛ» в період з 28.08.2020 року до 12.10.2020 року
За результатами моніторингу 20.11.2020 року опубліковано висновок, згідно якого встановлені порушення , зокрема :
- Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чорна Марина Євгенівна, як таку що не відповідає встановленим ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та через ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Згідно з висновком зобов’язано КНП «Андрушівська ЦРЛ» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку – припинити зобов’язання за договором №313 від 12.10.2020 року відповідно до норм ч.2 ст. 202 ГК України та ЦК України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію , що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення .
Станом на 25 листопада 2020 року припинити зобов’язання за вищевказаним Договором неможливо, так як в період з 13 жовтня по 18 листопада 2020 року ФОП Чорна М.Є. умови договору виконала в повному об’ємі , що підтверджується видатковими накладними №№0001 від 13.10.2020р.,0003 від 28.10.2020 р. та 0002 від 18.11.2020 року та за отриманий товар КНП «Андрушівська ЦРЛ» провела розрахунки в повному об’ємі , що підтверджується платіжними дорученнями №№215 від 13.10.2020 р., 227 від 29.10.2020 р.,242 від 18.11.2020 р.
Копії видаткових накладних та копії платіжних доручень додаємо.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А З У від 30.10.2020 № 72 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами)» 30 жовтня розпочато моніторинг закупівлі "Паливна деревина» на суму 300000,00 грн, проведеної КНП «Андрушівська ЦРЛ» в період з 28.08.2020 року до 12.10.2020 року За результатами моніторингу 20.11.2020 року опубліковано висновок, згідно якого встановлені порушення , зокрема : - Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чорна Марина Євгенівна, як таку що не відповідає встановленим ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та через ненадання у спосіб, зазначений в тендерній документації документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги. Згідно з висновком зобов’язано КНП «Андрушівська ЦРЛ» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку – припинити зобов’язання за договором №313 від 12.10.2020 року відповідно до норм ч.2 ст. 202 ГК України та ЦК України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію , що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення . Станом на 25 листопада 2020 року припинити зобов’язання за вищевказаним Договором неможливо, так як в період з 13 жовтня по 18 листопада 2020 року ФОП Чорна М.Є. умови договору виконала в повному об’ємі , що підтверджується видатковими накладними №№0001 від 13.10.2020р.,0003 від 28.10.2020 р. та 0002 від 18.11.2020 року та за отриманий товар КНП «Андрушівська ЦРЛ» провела розрахунки в повному об’ємі , що підтверджується платіжними дорученнями №№215 від 13.10.2020 р., 227 від 29.10.2020 р.,242 від 18.11.2020 р. Копії видаткових накладних та копії платіжних доручень додаємо.
2020-11-25 13:10:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/01/2021/пр |
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/272/66/21 |
Дата відкриття провадження: | 18 січня 2021 |
Документи:
05 січня 2024 11:00
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 10:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" |
279 200,00
UAH з ПДВ
|
279 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА" |
287 400,00
UAH з ПДВ
|
287 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Попільнянське лісове господарство" |
299 500,00
UAH з ПДВ
|
299 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" #2246212401 |
Відхилено |
279 200,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 11:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА" #3546905061 |
Рішення скасоване |
287 400,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 10:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ЧОРНА МАРИНА ЄВГЕНІЇІВНА" #3546905061 |
Переможець |
287 400,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 13:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2020 11:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 11:47
|
Договір дрова.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 11:45
|