Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика для ЛЗШ І-ІІІ ступенів №74 смт. Рудне на вул. Огієнка, 9
Очікувана вартість
3 769 877,00 UAH
UA-2020-08-28-002090-b aa542eedcc494862856fbcd7c3069e9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раданович Григорій Михайлович

+380322978792 lvtaras@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 74 Львівської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22350217
Місцезнаходження: 79493, Україна , Львівська обл., Львів-Рудно, Огієнка,9
Контактна особа: Раданович Григорій Михайлович
+380322978792
lvtaras@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 12:22
Початок аукціону: 15 вересня 2020 14:12
Очікувана вартість: 3 769 877,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 849,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт спортивного майданчика для ЛЗШ І-ІІІ ступенів №74 смт. Рудне на вул. Огієнка, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Огієнка,9, смт. Рудне, Львівська область, 79493, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000038 ● 54cc232cc32c48dcba917e5cba7f66f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.12.2020 № 228

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.12.2020 № 228


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-28-002090-b, 28.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Надсилаємо відповідь (інформацію про усунення порушення) на висновок від 08.12.2020 органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-08-28-002090-b «Капітальний ремонт спортивного майданчика для ЛЗШ І-ІІІ ступенів №74 смт. Рудне на вул. Огієнка, 9 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6)» З повагою Уповноважена особа Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 74 ЛМР ЛО Г.М. Раданович

2020-12-14 15:50:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 3 752 002,43
UAH з ПДВ
3 733 153,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 3 765 000,00
UAH з ПДВ
3 746 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:52
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:49
Торгівля людьми.PDF
13 жовтня 2020 14:49
Корупція.zip
13 жовтня 2020 14:49
Корупція 2.zip
13 жовтня 2020 14:49
Довідка судимість.pdf
13 жовтня 2020 14:49
Банкрутство.pdf
11 вересня 2020 17:42
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:41
31 Пропозиція.PDF
11 вересня 2020 17:41
30. Сертифікати ІСО.PDF
11 вересня 2020 17:41
28.листи від виробника.pdf
11 вересня 2020 17:41
26. Сертифікати.PDF
11 вересня 2020 17:41
25. Технічні карти.PDF
11 вересня 2020 17:41
24. Лист аванс.PDF
11 вересня 2020 17:41
23. Гарантійний лист ЗП.PDF
11 вересня 2020 17:41
21. СЕС.PDF
11 вересня 2020 17:41
20. Ліцензій, дозволи.PDF
11 вересня 2020 17:41
19.1. кошторис.zip
11 вересня 2020 17:41
19. Кошторис.PDF
11 вересня 2020 17:41
18. Гарантійні листи.PDF
11 вересня 2020 17:41
15. АВК.PDF
11 вересня 2020 17:41
13. Субпідряд.PDF
11 вересня 2020 17:41
12. Лист про охорону.PDF
11 вересня 2020 17:41
11. Захист довкілля.PDF
11 вересня 2020 17:41
10. Проект договору.PDF
11 вересня 2020 17:41
6. уповноважена особа.PDF
11 вересня 2020 17:41
5. Стаття 17.PDF
11 вересня 2020 17:41
4. Звітність.PDF
11 вересня 2020 17:41
3.3. Відгук БВВ-Буд.pdf
11 вересня 2020 17:41
3.1. Аналогічний договір.PDF
11 вересня 2020 17:41
2.2. Лист статистика.pdf
11 вересня 2020 17:41
2.1. Документи працівники.PDF
11 вересня 2020 17:41
2. Довідка працівники.PDF
11 вересня 2020 17:41
1.2. Документи теніка_com.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 17:21
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:20
278.imd
11 вересня 2020 17:20
40. Згода з ТЗ.pdf
11 вересня 2020 17:20
34.4. Відсутність санкцій.pdf
11 вересня 2020 17:20
34.1. Відсутність санкцій.pdf
11 вересня 2020 17:20
34.2. Відсутність санкцій.pdf
11 вересня 2020 17:20
32. Захист довкілля.pdf
11 вересня 2020 17:20
28. Витяг пл. ПДВ.pdf
11 вересня 2020 17:20
34.3. Відсутність санкцій.pdf
11 вересня 2020 17:20
26. Відомості ЄДРПОУ.pdf
11 вересня 2020 17:20
22.2.Загальна ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 17:20
22.6. ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 17:20
24. Виписка ЄДР.pdf
11 вересня 2020 17:20
22.7. ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 17:20
22.5. ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 17:20
22.4. ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 17:20
23.1. Лист про статут.pdf
11 вересня 2020 17:20
22.1. ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 17:20
22.3. ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 17:20
13. Копія звіту 1ДФ.pdf
11 вересня 2020 17:20
18. Фін.спроможність.pdf
11 вересня 2020 17:20
2. Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Переможець 3 733 153,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 12:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
3 733 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:22
дог.Динамо.pdf укладений
02 листопада 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 14:49
Додаткова угода _6 ТОВ Динамоінвест.PDF зміни до договору
06 січня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 16:48
Дод.договір5.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 19:07
Дод.дог4 (майданчик).pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 19:04
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 16:30
Додаток 6 договірна ціна 1.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 16:28
Додаток 6 договірна ціна.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 16:28
календарний графік викон. робіт 2021.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 16:28
Дод. дог 3.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 15:59
додаток 1.jpg зміни до договору
14 грудня 2020 15:42
дод. угода 2.jpg зміни до договору
14 грудня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 17:37
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни у зв'язку зі зменшенням обсягу фінансування, у тому числі на 2020 рік - 137943.89 (сто тридцять сім тисяч дев'ятсот сорок три грн 89 коп), і на наступні бюджетні періоди - 3533389.11 (три мільйони п'ятсот тридцять три тисячі триста вісімдесят дев'ять грн 11 коп)
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами укладно цю Додаткову угоду для приведення у відповідність умовам вказаним у п.1.1. Розділу 1 та задля публікації Додатку №1 Календарний план виконання робіт до електронної системи закупівель
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу фінансування у бюджетному періоді
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження обсягу та вартості робіт, що підлягають виконанню за договором №6 від 29.10.2020 у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження обсягу та вартості робіт, що підлягають виконанню за договором №6 від 29.10.2020 у 2021 році та наступному бюджетному періоді
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження обсягу профінансованих робіт за договором №6 від 29.10.2020 що виконані та профінансовані у 2021 році та підлягають виконанню у наступному бюджетному періоді у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML