Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ФАП по вулиці Трудової Слави, буд. 22 в селі Іванівка Первомайського району Миколаївської області
Очікувана вартість
1 766 648,00 UAH
UA-2020-08-28-001613-c b6bb8aacea9e4d3884ce0c7088157f59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курочкіна Оксана Анатоліївна

0969624603 KUROCHKINA1983@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04376937
Місцезнаходження: 55223, Україна , Миколаївська обл., с. Мигія, ВУЛИЦЯ ПЕРВОМАЙСЬКА, будинок 50
Контактна особа: Курочкіна Оксана Анатоліївна
0969624603
KUROCHKINA1983@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 13:23
Очікувана вартість: 1 766 648,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 666,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт ФАП по вулиці Трудової Слави, буд. 22 в селі Іванівка Первомайського району Миколаївської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 правила визначення вартості будівництва, ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт ФАП по вулиці Трудової Слави, буд. 22 в селі Іванівка Первомайського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55223, Україна, Миколаївська область, с.Мигія, с.Мигія,вул.Первомайська,50;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Робочі 15
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 85

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 13:17
IMG_0003.pdf
10 вересня 2020 13:12
ДОДАТОК_№4_Проект_Договору зі змінами.doc
10 вересня 2020 13:12
ДОДАТОК_№3_Квалiфiкацiйнi_вимоги зі змінами.docx
10 вересня 2020 13:12
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
03 вересня 2020 11:56
протокол.pdf
03 вересня 2020 11:56
ДОДАТОК_№3_Квалiфiкацiйнi_вимоги зі змінами.docx
02 вересня 2020 12:38
IMG_0002.pdf
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№1_Технiчна_специфiкацiя.XLS
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№2_Довiдка_про_субпiдрядникiв.docx
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№4_Проект_Договору.doc
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№5_Тендерна_пропозицiя_УЧАСНИКА.docx
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№6_Тендерна_пропозицiя_ПЕРЕМОЖЦЯ.docx
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№7_Лист-згода.docx
28 серпня 2020 10:31
ДОДАТОК_№1_Технiчна_специфiкацiя.XLS
28 серпня 2020 10:20
IMG_0001.pdf
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№1_Технiчна_специфiкацiя.XLS
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№6_Тендерна_пропозицiя_ПЕРЕМОЖЦЯ.docx
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№5_Тендерна_пропозицiя_УЧАСНИКА.docx
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№7_Лист-згода.docx
28 серпня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№2_Довiдка_про_субпiдрядникiв.docx
10 вересня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 13:17
IMG_0003.pdf
10 вересня 2020 13:12
ДОДАТОК_№4_Проект_Договору зі змінами.doc
03 вересня 2020 11:56
ДОДАТОК_№4_Проект_Договору зі змінами.doc
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№4_Проект_Договору.doc
10 вересня 2020 13:12
ДОДАТОК_№3_Квалiфiкацiйнi_вимоги зі змінами.docx
02 вересня 2020 12:31
ДОДАТОК_№3_Квалiфiкацiйнi_вимоги зі змінами.docx
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№3_Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
28 серпня 2020 10:20
Додаток 8.doc
10 вересня 2020 13:12
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
02 вересня 2020 12:31
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
28 серпня 2020 10:34
Тендерна_документацiя.docx
28 серпня 2020 10:20
Додаток 1.doc
03 вересня 2020 11:56
протокол.pdf
03 вересня 2020 11:56
ДОДАТОК_№3_Квалiфiкацiйнi_вимоги зі змінами.docx
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№3_Квалiфiкацiйнi_вимоги.docx
02 вересня 2020 12:38
IMG_0002.pdf
02 вересня 2020 12:31
протокол внесення змін до ТД.pdf
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№1_Технiчна_специфiкацiя.XLS
28 серпня 2020 10:20
Додаток 6.doc
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№2_Довiдка_про_субпiдрядникiв.docx
28 серпня 2020 10:20
Додаток 7.doc
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№4_Проект_Договору.doc
28 серпня 2020 10:20
Додаток 2.doc
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№5_Тендерна_пропозицiя_УЧАСНИКА.docx
28 серпня 2020 10:20
Додаток 3.doc
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№6_Тендерна_пропозицiя_ПЕРЕМОЖЦЯ.docx
28 серпня 2020 10:20
Додаток 4.doc
28 серпня 2020 10:34
ДОДАТОК_№7_Лист-згода.docx
28 серпня 2020 10:20
Додаток 5.doc
28 серпня 2020 10:31
ДОДАТОК_№1_Технiчна_специфiкацiя.XLS
28 серпня 2020 10:20
Тендерна документація.doc
28 серпня 2020 10:20
IMG_0001.pdf
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№1_Технiчна_специфiкацiя.XLS
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№6_Тендерна_пропозицiя_ПЕРЕМОЖЦЯ.docx
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№5_Тендерна_пропозицiя_УЧАСНИКА.docx
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№7_Лист-згода.docx
28 серпня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:20
ДОДАТОК_№2_Довiдка_про_субпiдрядникiв.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000028 ● 77bf5f2da3d04c8f9c2d7e7584534103
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.12.2020 № 510

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-28-001613-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.12.2020.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-12 09:34:06

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (капітальний ремонт ФАП по вулиці Трудової Слави, буд. 22 в селі Іванівка Первомайського району Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до пункту 1.1 Додатку № 3 до тендерної документації, учасники для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій повинні надати документ, що підтверджує наявність транспортного засобу, а саме паспорт транспортного засобу.
У зв’язку з вказаним, пропоную пояснити, яким чином вказаний спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» узгоджується з діючим законодавством, а також пропоную зазначити нормативно-правовий акт згідно з яким тендерною документацією Замовника вимагається паспорт транспортного засобу?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-18 12:02:24

Відповідь Замовника

Державна аудиторська служба України
Південний офіс Держаудитслужби
в Миколаївській області



Відповідь на запит Держаудитслужби України

Замовником Мигіївською сільською радою Первомайського району Миколаївської області 28 серпня 2020 року оголошено про проведення закупівлі робіт за процедурою відкритих торгів «Капітальний ремонт ФАП по вулиці Трудової Слави, буд. 22 в селі Іванівка Первомайського району Миколаївської області» UA-2020-08-28-001613-c.
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням певного переліку документів в якості документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію (довідка за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів ), а також документи, в тому числі і копії оригіналів техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин, механізмів, техніки, яка підлягає державній реєстрації.
Вимоги замовника, щодо документального підтвердження учасником кваліфікаційного критерію є обґрунтованими та обумовлені наступним: ст.16 вказаного Закону не містить обмежень, які саме Замовник може просити документи для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання даного договору. Замовником прийнято рішення конкретизувати це в Додатку 3 тендерної документації.
Так, умова щодо надання документального «підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» за процедурою відкриті торги відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною. Якщо документи, які вимагаються у цій тендерній документації, непередбачені чинним законодавством, або учасник не має можливості їх надати, є можливість надати довідку або лист-пояснення (у довільній формі) про відсутність документа із законодавчо обгрунтованим поясненням щодо їх відсутності.


З повагою
Уповноважена особа за організацію
та проведення закупівель
Мигіївської сільської ради Оксана КУРОЧКІНА


Надання інформації про усунення порушення замовником

Мигіївська сільська рада, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), повідомляє наступне. Так, висновком про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує Мигіївську сільську раду здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом розірвання договору. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Законом № 922 підстав для розірвання договору про закупівлю не визначено. Пунктом 14.2. договору № 72 від 20.10.2020 р. (далі – Договір) передбачено, що Замовник має право розірвати Договір, надіславши повідомлення Підряднику, у разі: - прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва; - проведення коригування проектно-кошторисної документації у разі зміни під час будівництва основних проектних рішень. У даному випадку проектна документація підлягає експертизі у частині цих змін за всіма необхідними напрямами; - прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом. Згідно з п. 14.3. Договору Замовник має право ініціювати розірвання Договору, якщо Підрядник за своєї вини: - не розпочав виконання робіт протягом 30 днів з дня, коли він повинен згідно з Договором розпочати їх виконання; - допустив відставання темпів виконання робіт від передбачених графіком на 30 днів; - виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк; - допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання об’єкта для вказаної в Договорі мети та не можуть бути усунуті Підрядником. Це вичерпний перелік підстав, з яких Договір може бути розірвано Мигіївською сільською радою в односторонньому порядку. Такої підстави, як наявність висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, ані Договором, ані чинним законодавством не передбачено. Відповідно до ч. 1 ст. 525 ЦК України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Отже, Мигіївська сільська рада не може розірвати Договір, оскільки розірвання в односторонньому порядку не передбачено чинним законодавством та умовами Договору. Крім того, у висновку вказано, що Моніторингом встановлено, що, відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій за результатами аукціону ціна пропозиції переможця ТОВ «Будівельна компанія «Мегаліт» склала 1 678 315,60 гривень. Проте, на порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону Договір укладено на суму 1 678 615,60 грн, тобто, не у відповідності до тендерної пропозиції переможця. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. З цього приводу хочемо зауважити, що сума, визначена в п. 3.1. Договору, сканована копія якого розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, дійсно вказана у розмірі 1 678 615,60 грн, що є наслідком технічної помилки (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 жовтня 2020 року № 24 додається). Так, якщо ми уважно розглянемо додаток 1 до Договору, а саме договірну ціну, то зможемо переконатись, що ціна, вказана в ній, відповідає остаточній ціні, запропонованій ТОВ «Будівельна компанія «Мегаліт» за результатами аукціону, і складає 1 678 315,60 грн. Тобто, Договір не є нікчемним відповідно до положень п. 2 ч. 1 ст. 43, ч.4 ст. 41 Закону № 922. Стосовно того, що Замовником не надано пояснення протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень повідомляємо, що уповноважена особа за організацію та проведення закупівель Мигіївської сільської ради Курочкіна Оксана Анатоліївна в період з 05 січня 2021 року по 20 січня 2021 року була відсутня на роботі за станом здоров'я (листок непрацездатності серія АЛД № 053095 додається).

2021-01-26 15:01:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено 03 лютого 2021 року подано позовну заяву.
Дата публікації: 05 лютого 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩУК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСІЇВНА" 1 764 274,00
UAH з ПДВ
1 264 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" 1 678 315,60
UAH з ПДВ
1 678 315,60
UAH з ПДВ
Документи
ЄРЬОМЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 1 734 075,00
UAH з ПДВ
1 734 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 08:55
Електронний підпис
17 вересня 2020 08:17
63280990873228.pdf
17 вересня 2020 08:17
63280984750766.pdf
16 вересня 2020 17:37
проект договору.pdf
16 вересня 2020 17:37
Технічні специфікації.pdf
16 вересня 2020 17:37
Тендерна Пропозиція.pdf
16 вересня 2020 17:37
1. Аналогічний договір.pdf
16 вересня 2020 17:37
IMG_0001.pdf
16 вересня 2020 17:37
ДОВІДКИ.pdf
16 вересня 2020 17:37
2. Аналогічний договір.pdf
16 вересня 2020 17:37
file.pdf
16 вересня 2020 17:37
Опис.jpg
16 вересня 2020 17:37
ВИТЯГ ЄДИНИЙ.pdf
16 вересня 2020 17:37
Виписка 002.jpg
16 вересня 2020 17:37
Виписка 001.jpg

Публічні документи

05 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:31
Ст ,17.pdf
05 жовтня 2020 10:31
Довідка.pdf
05 жовтня 2020 10:31
Довідка суб..pdf
05 жовтня 2020 10:31
Довідка ліцензія.pdf
30 вересня 2020 14:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:38
Договір зі змінами.pdf
17 вересня 2020 13:04
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:57
Довідка відв. об.pdf
17 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:34
Статут.pdf
17 вересня 2020 12:34
ст 17.pdf
17 вересня 2020 12:34
Проект Договору.pdf
17 вересня 2020 12:34
Посвідчення.pdf
17 вересня 2020 12:34
ПДВ.pdf
17 вересня 2020 12:34
Паспорт.pdf
17 вересня 2020 12:34
Наказ по ОТ.pdf
17 вересня 2020 12:34
Ліцензія.pdf
17 вересня 2020 12:34
Ліцензія АВК.pdf
17 вересня 2020 12:34
Лист щодо помилок.pdf
17 вересня 2020 12:34
Лист субпідр.pdf
17 вересня 2020 12:34
ЗК,ЛК.pdf
17 вересня 2020 12:33
Додаток №1.pdf
17 вересня 2020 12:33
Додаток 5 Пропозиція.pdf
17 вересня 2020 12:33
Довідка ст..pdf
17 вересня 2020 12:33
Довідка робочі.pdf
17 вересня 2020 12:33
Довідка річний обсяг.pdf
17 вересня 2020 12:33
Довідка механізми.pdf
17 вересня 2020 12:33
Довідка ІТР.pdf
17 вересня 2020 12:33
Довідка довкілля.pdf
17 вересня 2020 12:33
Гарантійний лист №1.pdf
17 вересня 2020 12:33
Гарантійний лист 3.pdf
17 вересня 2020 12:33
Гарантійний лист 2.pdf
17 вересня 2020 12:33
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2020 12:33
Баланс.pdf
17 вересня 2020 12:33
Аналогічний договір №2.pdf
17 вересня 2020 12:33
Аналогічний договір №1.pdf
17 вересня 2020 12:33
174.imd
17 вересня 2020 12:33
ISO.pdf
03 вересня 2020 15:08
ISO.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 08:40
Електронний підпис
16 вересня 2020 08:39
довідка п.13 ст.17.pdf
15 вересня 2020 13:47
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:46
Декларація єдиний.pdf
15 вересня 2020 13:46
ДОВІДКИ.pdf
15 вересня 2020 13:46
диплом Гришко І.В..pdf
15 вересня 2020 13:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 вересня 2020 13:46
Довідка банк.pdf
15 вересня 2020 13:46
диплом Струцький О.В..pdf
15 вересня 2020 13:46
МЕХАНІЗМИ.pdf
15 вересня 2020 13:46
ПРАЦІВНИКИ.pdf
15 вересня 2020 13:46
СКЛАДСЬКІ ПРИМІЩЕННЯ.pdf
15 вересня 2020 13:46
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
15 вересня 2020 13:46
тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 13:46
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_compressed.pdf
15 вересня 2020 13:46
Dovidka_20247392540280699672.pdf
15 вересня 2020 13:46
Dovidka_20247392540280699672.pdf.p7s
15 вересня 2020 13:46
диплом Ю.И..pdf
15 вересня 2020 13:46
Паспорт Ю.І.-5.jpg
15 вересня 2020 13:46
ІПН Ю.І..pdf
15 вересня 2020 13:46
Паспорт Ю.І.-4.jpg
15 вересня 2020 13:46
ВИПИСКА.pdf
15 вересня 2020 13:46
Паспорт Ю.І.-2.jpg
15 вересня 2020 13:46
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
15 вересня 2020 13:46
Паспорт Ю.І.-3.jpg
15 вересня 2020 13:46
Паспорт Ю.І.-1.jpg
15 вересня 2020 13:46
ВИТЯГ ЄДИНИЙ.pdf
15 вересня 2020 13:46
ОПИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНИЩУК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСІЇВНА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""

ЄРЬОМЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ОНИЩУК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСІЇВНА"
#1994209701
Відхилено 1 264 274,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 10:43
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""
#41157144
Переможець 1 678 315,60
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 09:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 13:57

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей розгляд та аналіз тендерної пропозиції відбувся: 29.09.2020 р., за результатами розгляду та аналізу тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Юнищук Людмила Олексіївна (ІПН 1994209701), на відповідність вимогам тендерної документації зазначено, що в пропозиції виявлені невідповідності в документах, а саме: 1. У довідці про необхідне обладнання, інструмент, машини та механізми відсутня інформація про обов'язкову наявність в Учасника двох автомобілів не менше 1,5 тонн та 5 тонн (п.п. 1.1. додатку № 3 до тендерної документації «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам», далі - додаток № 3); 2. Відсутня інформаційна довідка, про спеціалістів, інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід, що братимуть участь у виконанні робіт із зазначенням їхньої кваліфікації та досвіду. Надання документального підтвердження їхньої кваліфікації. Відсутня інформація про наявність виконроба (п.п. 2.1. додатку № 3); 3. Відсутня інформаційна довідка за наступною формою, про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід (п.п.2.1. додатку № 3); 4. Не надано підтвердження про наявність відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки, надати розпорядчий документ про призначення відповідальної особи, відповідні посвідчення та/або протоколи засідання та/або витяг з протоколів комісії з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки (п.п. 2.4. додатку № 3); 5. Не надано підтвердження про наявність у виконроба, інженера, спеціалістів та працівників робітничих професій (вказаних в інформаційній довідці учасника) посвідчень з охорони праці та техніки безпеки (підтвердження кольорових сканованих копій посвідчень) (п.п. 2.5. додатку № 3); 6. До довідки про виконання аналогічних договорів на виконання робіт з будівництва, капітального ремонту або реконструкції за 2019 рік або за 2020 рік (подається, як мінімум 2 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімум 1 (один) з яких має бути з Замовником державної або комунальної форми власності) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше липня 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів. Учасником подано копії договорів, які не завірені та передбачають виконання робіт по поточному ремонту, два з яких 2018 року, що не відповідає п.п. 3.1. додатку № 3. Відсутній позитивні листи – відгуки про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором (п.п. 3.1. та п.п. 3.2. додатку № 3); 7. Не надано довідку довільної форми, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності) з підтвердження обсягу річного доходу у розмірі не менш, ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (п.п. 4.1. додатку № 3); 8. До довідки, що підтверджує повноваження особи щодо підпису Договору про закупівлю та документів пропозиції не надано виписку з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, або інший документ тощо, а також для підтвердження особи уповноваженої щодо підпису документів в складі пропозиції повинна бути надана копія паспорту такої особи (п. 3 додатку № 3); 9. Пропозиція Учасника має містити детальне обгрунтування ціни, яке повинно містити скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в договірній ціні учасника. Документами, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів є гарантійні листи від виробників та /або дилерів, та/або дистриб'юторів, та/або постачальників щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконанні робіт знаходяться у власності учасника, в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та документи, які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості або інші документи первинної звітності). Ця вимога не є обов'язковою для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону буде більшою або дорівнювати дев'яносто п'яти відсоткам від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (п. 8 додатку № 3, розділ ІІІ п. 6 Тендерної документації (Зі змінами)); 10. Не подано сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі (п. 8 додатку № 3, розділ ІІІ п. 6 Тендерної документації (Зі змінами)); 11. Не подано сертифікат інженера-проектувальника, що склав кошторисну документацію діючий на дату подання тендерної пропозиції (п. 8 додатку № 3, розділ ІІІ п. 6 Тендерної документації (Зі змінами)); 12. Відсутній лист, складений у довільній формі, про те, що Учасник ознайомлений та погоджується з описом формальних (несуттєвих) помилок розділ (розділ ІІІ п. 1 Тендерної документації (зі змінами)); 13. Не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Не в повному обсязі подано інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (розділ ІІІ п. 5 Тендерної документації (зі змінами)); 14. Не підтверджено відповідними документами правовідносини Учасника із інженером-проектувальником, який підписав кошторисну документацію, мають бути підтверджені документально (наказ про прийняття на роботу, підрядний договір, тощо) (розділ ІІІ п. 6 Тендерної документації зі змінами); 15. У складі тендерної пропозиції не надано лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами договору про закупівлю у тому числі з порядком змін його умов (розділ IV п. 3 Тендерної документації зі змінами); 16. В гарантійному листі щодо дотримання протиепідемічних заходів який підписано Учасником, вказано працівників іншої фізичної особи-підприємця, а саме: ФОП Єременко Ю.І.

Документи

30 вересня 2020 11:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:40
протокол № 17.pdf
24 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником надано Договір - Додаток № 4 до тендерної документації в редакції від 28 серпня 2020 року, без урахування змін, внесених до тендерної документації 10 вересня 2020 року (протокол уповноваженої особи № 14), відповідно до якого в електронній системі Замовником опубліковано проєкт Договору в новій редакції

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""
#41157144
1 678 315,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 09:06
ДУ 5 до дог 72 выд 20.10.2020.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 14:30
ДУ 4 до ВТ ФАП Іванівка Мегаліт (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 12:56
ДУ 4 до ВТ ФАП Іванівка Мегаліт.pdf укладений
12 серпня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 14:36
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
14 липня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 13:19
додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
10 червня 2021 13:19
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 09:10
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
12 травня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 08:58
ДОГОВІР.pdf укладений
22 жовтня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною фінансування на 2021 рік сторони дійшли згоди внести зміни до пунтку 3.1. Договору № 72 від 20 жовтня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з необхідністю сторони домовились внести зміни до календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з необхідністю строни дійшли згоди внести зміни до календарного графіка виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з необхідністю Сторони домовились внести зміни до календарного графіку виконання робіт, який є додатком 1 до цього Договору
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до календарного плану
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML