Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04376937 |
Місцезнаходження: | 55223, Україна , Миколаївська обл., с. Мигія, ВУЛИЦЯ ПЕРВОМАЙСЬКА, будинок 50 |
Контактна особа: |
Курочкіна Оксана Анатоліївна 0969624603 KUROCHKINA1983@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 1 766 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 666,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Робочі | 15 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 85 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-30-000028 ● 77bf5f2da3d04c8f9c2d7e7584534103
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.12.2020 № 510
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-28-001613-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.12.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-12 09:34:06
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (капітальний ремонт ФАП по вулиці Трудової Слави, буд. 22 в селі Іванівка Первомайського району Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до пункту 1.1 Додатку № 3 до тендерної документації, учасники для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій повинні надати документ, що підтверджує наявність транспортного засобу, а саме паспорт транспортного засобу.
У зв’язку з вказаним, пропоную пояснити, яким чином вказаний спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» узгоджується з діючим законодавством, а також пропоную зазначити нормативно-правовий акт згідно з яким тендерною документацією Замовника вимагається паспорт транспортного засобу?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-18 12:02:24
Відповідь Замовника
Державна аудиторська служба України
Південний офіс Держаудитслужби
в Миколаївській області
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Замовником Мигіївською сільською радою Первомайського району Миколаївської області 28 серпня 2020 року оголошено про проведення закупівлі робіт за процедурою відкритих торгів «Капітальний ремонт ФАП по вулиці Трудової Слави, буд. 22 в селі Іванівка Первомайського району Миколаївської області» UA-2020-08-28-001613-c.
Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, у тому числі «підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням певного переліку документів в якості документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію (довідка за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та транспортних засобів ), а також документи, в тому числі і копії оригіналів техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин, механізмів, техніки, яка підлягає державній реєстрації.
Вимоги замовника, щодо документального підтвердження учасником кваліфікаційного критерію є обґрунтованими та обумовлені наступним: ст.16 вказаного Закону не містить обмежень, які саме Замовник може просити документи для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання даного договору. Замовником прийнято рішення конкретизувати це в Додатку 3 тендерної документації.
Так, умова щодо надання документального «підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» за процедурою відкриті торги відповідає вимогам чинного законодавства та не є дискримінаційною. Якщо документи, які вимагаються у цій тендерній документації, непередбачені чинним законодавством, або учасник не має можливості їх надати, є можливість надати довідку або лист-пояснення (у довільній формі) про відсутність документа із законодавчо обгрунтованим поясненням щодо їх відсутності.
З повагою
Уповноважена особа за організацію
та проведення закупівель
Мигіївської сільської ради Оксана КУРОЧКІНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Мигіївська сільська рада, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), повідомляє наступне. Так, висновком про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує Мигіївську сільську раду здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом розірвання договору. Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Законом № 922 підстав для розірвання договору про закупівлю не визначено. Пунктом 14.2. договору № 72 від 20.10.2020 р. (далі – Договір) передбачено, що Замовник має право розірвати Договір, надіславши повідомлення Підряднику, у разі: - прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва; - проведення коригування проектно-кошторисної документації у разі зміни під час будівництва основних проектних рішень. У даному випадку проектна документація підлягає експертизі у частині цих змін за всіма необхідними напрямами; - прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом. Згідно з п. 14.3. Договору Замовник має право ініціювати розірвання Договору, якщо Підрядник за своєї вини: - не розпочав виконання робіт протягом 30 днів з дня, коли він повинен згідно з Договором розпочати їх виконання; - допустив відставання темпів виконання робіт від передбачених графіком на 30 днів; - виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк; - допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання об’єкта для вказаної в Договорі мети та не можуть бути усунуті Підрядником. Це вичерпний перелік підстав, з яких Договір може бути розірвано Мигіївською сільською радою в односторонньому порядку. Такої підстави, як наявність висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, ані Договором, ані чинним законодавством не передбачено. Відповідно до ч. 1 ст. 525 ЦК України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Отже, Мигіївська сільська рада не може розірвати Договір, оскільки розірвання в односторонньому порядку не передбачено чинним законодавством та умовами Договору. Крім того, у висновку вказано, що Моніторингом встановлено, що, відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій за результатами аукціону ціна пропозиції переможця ТОВ «Будівельна компанія «Мегаліт» склала 1 678 315,60 гривень. Проте, на порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону Договір укладено на суму 1 678 615,60 грн, тобто, не у відповідності до тендерної пропозиції переможця. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. З цього приводу хочемо зауважити, що сума, визначена в п. 3.1. Договору, сканована копія якого розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, дійсно вказана у розмірі 1 678 615,60 грн, що є наслідком технічної помилки (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 жовтня 2020 року № 24 додається). Так, якщо ми уважно розглянемо додаток 1 до Договору, а саме договірну ціну, то зможемо переконатись, що ціна, вказана в ній, відповідає остаточній ціні, запропонованій ТОВ «Будівельна компанія «Мегаліт» за результатами аукціону, і складає 1 678 315,60 грн. Тобто, Договір не є нікчемним відповідно до положень п. 2 ч. 1 ст. 43, ч.4 ст. 41 Закону № 922. Стосовно того, що Замовником не надано пояснення протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень повідомляємо, що уповноважена особа за організацію та проведення закупівель Мигіївської сільської ради Курочкіна Оксана Анатоліївна в період з 05 січня 2021 року по 20 січня 2021 року була відсутня на роботі за станом здоров'я (листок непрацездатності серія АЛД № 053095 додається).
2021-01-26 15:01:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено 03 лютого 2021 року подано позовну заяву. |
Дата публікації: | 05 лютого 2021 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОНИЩУК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСІЇВНА" |
1 764 274,00
UAH з ПДВ
|
1 264 274,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" |
1 678 315,60
UAH з ПДВ
|
1 678 315,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЄРЬОМЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ |
1 734 075,00
UAH з ПДВ
|
1 734 075,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОНИЩУК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСІЇВНА" #1994209701 |
Відхилено |
1 264 274,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 11:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 10:43
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" #41157144 |
Переможець |
1 678 315,60
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:06
|
ДУ 5 до дог 72 выд 20.10.2020.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 14:30
|
ДУ 4 до ВТ ФАП Іванівка Мегаліт (1).pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 12:56
|
ДУ 4 до ВТ ФАП Іванівка Мегаліт.pdf | укладений |
12 серпня 2021 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 14:36
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 13:19
|
додаткова угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 09:10
|
додаткова угода (1).PDF | зміни до договору |
12 травня 2021 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 08:58
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною фінансування на 2021 рік сторони дійшли згоди внести зміни до пунтку 3.1. Договору № 72 від 20 жовтня 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з необхідністю сторони домовились внести зміни до календарного графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з необхідністю строни дійшли згоди внести зміни до календарного графіка виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку з необхідністю Сторони домовились внести зміни до календарного графіку виконання робіт, який є додатком 1 до цього Договору |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |