Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18440000-5 Капелюхи та головні убори (каска захисна «Праця», підшоломник зимовий, підшоломник літній, каска захисна «Будівник», каска захисна «Професіонал», каска захисна «Професіонал» з підшоломником літнім, каска захисна «Професіонал» з підшоломником утепленим) (власні кошти)
Очікувана вартість
88 055,82 UAH
UA-2020-08-28-001059-c 2867af232ced4b169630e93860ed7e2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів

+380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів
+380443096910
aleks_ntv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:45
Очікувана вартість: 88 055,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 шт.
Каска захисна "Праця" жовтого, жовтогарячого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
142 шт.
Підшоломник зимовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
102 шт.
Підшоломник літній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
93 шт.
Каска захисна «Будівник»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
275 шт.
Каска захисна «Професіонал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
227 шт.
Каска захисна «Професіонал» з підшоломником літнім
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
195 шт.
Каска захисна «Професіонал» з підшоломником утепленим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 09:47
ТД каски захисні.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" 87 901,80
UAH з ПДВ
87 901,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спец-Контакт" 88 020,00
UAH з ПДВ
88 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:18
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:17
4 Довідка щодо ч 2 ст 17.pdf
15 жовтня 2020 18:17
3 Довідка ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 18:17
2 Довідка МВС.pdf
11 вересня 2020 19:58
Електронний підпис
11 вересня 2020 19:50
8 Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2020 19:50
7 Згода на обробку.pdf
11 вересня 2020 19:50
6 Згода з умовами ТД.pdf
11 вересня 2020 19:50
5 Статут.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 20:12
Статут.pdf
11 вересня 2020 20:12
Повноваження.pdf
11 вересня 2020 20:12
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"

ТОВ "Спец-Контакт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"
#39234237
Переможець 87 901,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"
#39234237
87 901,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:24
2020-12-30_13-41-23_Смарт Фабрікс.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 13:59
смарт фабрікс.pdf укладений
27 жовтня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20790/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20790/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 87 901,80
UAH (в тому числі ПДВ 14 650,30 UAH)