Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по утепленню фасаду корпусу Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату по вул. І.Франка, 39 в смт. Мельниця-Подільська Борщівського району Тернопільської області
Очікувана вартість
4 907 300,00 UAH
UA-2020-08-28-000911-a 692c40e7d6ab4f13b32290ae3b85b720
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:31
Очікувана вартість: 4 907 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 536,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт по утепленню фасаду корпусу Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату по вул. І.Франка, 39 в смт. Мельниця-Подільська Борщівського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Мельниця-Подільська, Борщівський район, вул. І.Франка, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 14:20
Зміни від 07.10.2020 року.pdf
07 жовтня 2020 14:20
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 07.10.2020 року.docx
02 жовтня 2020 10:01
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 01.10.2020 року.docx
16 вересня 2020 14:57
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 16.09.2020 року.docx
09 вересня 2020 15:19
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 09.09.2020 року.docx
28 серпня 2020 12:16
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
07 жовтня 2020 14:20
ТД Мельниця Подільська зі змінами від 07.10.2020 року.docx
02 жовтня 2020 10:01
ТД Мельниця Подільська зі змінами від 01.10.2020 року.docx
24 вересня 2020 12:18
ТД Мельниця Подільська зі змінами від 23.09.2020 року.docx
16 вересня 2020 14:51
ТД Мельниця Подільська зі змінами від 16.09.2020 року.docx
09 вересня 2020 15:19
ТД Мельниця Подільська зі змінами від 09.09.2020 року.docx
28 серпня 2020 12:17
ТД Мельниця Подільська.docx
28 серпня 2020 12:16
ТД Мельниця Подільська.docx
02 жовтня 2020 10:02
Зміни від 01.10.2020 року.pdf
24 вересня 2020 12:18
зміни від 23.09.2020.pdf
16 вересня 2020 14:57
Зміни від 16.09.2020 року.pdf
09 вересня 2020 15:19
Зміни від 09.09.2020 року.pdf
09 вересня 2020 15:19
Додаток_2_Технічне завдання_зі змінами від 09.09.2020 р.doc
28 серпня 2020 12:16
Додаток_2_Технічне завдання.doc
28 серпня 2020 12:16
Додаток_5_Проект_договору.docx
28 серпня 2020 12:16
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
28 серпня 2020 12:16
Додаток_3_Лист_-_згода.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-000911-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ, Код ЄДРПОУ:2311805275
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:57
Вибір найбільш економічно-вигідного учасника державних закупівель, чи того у кого є усі довідки у довільній формі!
Мені відмовили по трьох позиціях:
1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Роз`яснення - банківська гарантія оформлена згідно умов тендеру та із врахуванням усіх вказаних у тендері характеристик. Єдина причина по якій дата видачі банківської гарантії не відповідає даті кінцевого строку подання тендерної пропозиції - це те що тендер переносили 5 (п`ять) разів. Призначення банківської гарантії заключається в тому, щоб застрахувати замовника від недобросовісних підрядників, які можуть відмовитись від підписання договору. Замовник повинен заключити договір із учасником торгів протягом 20 днів із дня прийняття рішення про його підписання, тому прошу врахувати той факт що термін закінчення моєї банківської гарантіє настає через 54 календарних дні. Якби я мав намір не підписувати договір із замовником, то я б не оформляв банківську гарантію як таку! Також у тендерній документації зазначено що замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.

2. Учасник надає гарантійного листа, яким гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції.
Роз`яснення - кожен документ, файл, договір, довідка, лист підписаний підписом і печаткою, також вся моя тендерна пропозиція підписана ключем ЕЦП (Електронний цифровий підпис). Цього більш ніж достатньо для підтвердження достовірності усіх наданих документів! Також у тендерній документації вказано, що за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.

3. Спроможність здійснити поставку плиток облицювальних фасадних з пісковику та мати терлоізоляційні бальзатові.
Роз`яснення - На сьогоднішній день дуже просто купити будь-які будівельні матеріали у будь якій кількості навіть не виходячи із дому. У будь якому випадку перший крок при розрахунку кошторису і договірної ціни спочатку - це знайти постачальника і узгодити ціну всіх позицій кошторису і тільки після цього можна приступати до участі у тендері і аукціоні.

Також у Тендерній Документації вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2020 11:22
Шановний учаснику! Ознайомившись з вашою вимогою, тендерний комітет «Тернопількомунінвест» повідомляє, що згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Умови тендерної документації сформовані відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У ній чітко визначено вимоги щодо терміну дії тендерного забезпечення (банківської гарантії), передумови внесення змін тендерної документації та їх наслідки, а саме перенесення кінцевого терміну подання пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно, з моменту внесення до тендерної документації останніх змін, у Вас було достатньо часу, 7 календарних днів, для приведення терміну дії Вашого тендерного забезпечення у відповідність до вимог тендерної документації. Тому, Ваша аргументація, що неналежний термін дії Вашого тендерного забезпечення, є наслідком дій Замовника по внесенню ним змін до тендерної документації є абсурдним.
Щодо питання другого повідомляємо, що відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відсутність гарантійних листів являється підставою невідповідності пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тендерний комітет комунального підприємства «Тернопількомунінвест» повідомляє, що згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.16: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Виявлені невідповідності у Вашій тендерній пропозиції не стосуються кваліфікації згідно ст.16 або права підпису тендерної пропозиції або договору про закупівлю.
Рішення тендерного комітету, що стосується, поданої Вами тендерної пропозиції повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». А Ваша вимога підлягає відхиленню.
Рекомендуємо Вам досконаліше вивчати умови тендерної документації та ретельніше готувати Ваші тендерні пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-28-000911-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ, Код ЄДРПОУ:2311805275
Дата подання: 23 жовтня 2020 23:59
Оцінювання тендерних пропозицій учасників!
Шановний Замовнику!
Прошу надати роз`яснення з приводу учасника ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ». Ви дали йому 24 години для того щоб він додав Гарантійні листи і додаткові документи на вашу вимогу. У нього як і у мене не вистачає декількох документів. Мені такого роду вимогу ви не виставляли!
Також як Ви самі мені написали: "Умови тендерної документації сформовані відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У ній чітко визначено вимоги щодо терміну дії тендерного забезпечення (банківської гарантії), передумови внесення змін тендерної документації та їх наслідки, а саме перенесення кінцевого терміну подання пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Відповідно, з моменту внесення до тендерної документації останніх змін, у Вас було достатньо часу, 7 календарних днів, для приведення терміну дії Вашого тендерного забезпечення у відповідність до вимог тендерної документації.". У цього учасника також строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) розпочинається не з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваденого органу. Хоча 7 календарних днів для приведення терміну дії тендерного забезпечення у відповідність до вимог тендерної документаці достатньо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 10:49
Шановний учаснику, дане рішення було прийняте тендерним комітетом КП "Тернопількомунінвест". Роз'яснення надаються конкретному учаснику стосовно його власної пропозиції.

Документи подані скаржником

24 жовтня 2020 00:07
200204_ГР_2556_24 000.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-000911-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ, Код ЄДРПОУ:2311805275
Вибір найбільш економічно-вигідного учасника державних закупівель, чи того у кого є усі довідки у довільній формі!
Мені відмовили по трьох позиціях: 1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Роз`яснення - банківська гарантія оформлена згідно умов тендеру та із врахуванням усіх вказаних у тендері характеристик. Єдина причина по якій дата видачі банківської гарантії не відповідає даті кінцевого строку подання тендерної пропозиції - це те що тендер переносили 5 (п`ять) разів. Призначення банківської гарантії заключається в тому, щоб застрахувати замовника від недобросовісних підрядників, які можуть відмовитись від підписання договору. Замовник повинен заключити договір із учасником торгів протягом 20 днів із дня прийняття рішення про його підписання, тому прошу врахувати той факт що термін закінчення моєї банківської гарантіє настає через 54 календарних дні. Якби я мав намір не підписувати договір із замовником, то я б не оформляв банківську гарантію як таку! Також у тендерній документації зазначено що замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. 2. Учасник надає гарантійного листа, яким гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. Роз`яснення - кожен документ, файл, договір, довідка, лист підписаний підписом і печаткою, також вся моя тендерна пропозиція підписана ключем ЕЦП (Електронний цифровий підпис). Цього більш ніж достатньо для підтвердження достовірності усіх наданих документів! Також у тендерній документації вказано, що за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. 3. Спроможність здійснити поставку плиток облицювальних фасадних з пісковику та мати терлоізоляційні бальзатові. Роз`яснення - На сьогоднішній день дуже просто купити будь-які будівельні матеріали у будь якій кількості навіть не виходячи із дому. У будь якому випадку перший крок при розрахунку кошторису і договірної ціни спочатку - це знайти постачальника і узгодити ціну всіх позицій кошторису і тільки після цього можна приступати до участі у тендері і аукціоні. Також у Тендерній Документації вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-28-000911-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ, Код ЄДРПОУ:2311805275
Вибір найбільш економічно-вигідного учасника державних закупівель, чи того у кого є усі довідки у довільній формі!
Мені відмовили по трьох позиціях: 1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Роз`яснення - банківська гарантія оформлена згідно умов тендеру та із врахуванням усіх вказаних у тендері характеристик. Єдина причина по якій дата видачі банківської гарантії не відповідає даті кінцевого строку подання тендерної пропозиції - це те що тендер переносили 5 (п`ять) разів. Призначення банківської гарантії заключається в тому, щоб застрахувати замовника від недобросовісних підрядників, які можуть відмовитись від підписання договору. Замовник повинен заключити договір із учасником торгів протягом 20 днів із дня прийняття рішення про його підписання, тому прошу врахувати той факт що термін закінчення моєї банківської гарантіє настає через 54 календарних дні. Якби я мав намір не підписувати договір із замовником, то я б не оформляв банківську гарантію як таку! Також у тендерній документації зазначено що замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. 2. Учасник надає гарантійного листа, яким гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. Роз`яснення - кожен документ, файл, договір, довідка, лист підписаний підписом і печаткою, також вся моя тендерна пропозиція підписана ключем ЕЦП (Електронний цифровий підпис). Цього більш ніж достатньо для підтвердження достовірності усіх наданих документів! Також у тендерній документації вказано, що за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. 3. Спроможність здійснити поставку плиток облицювальних фасадних з пісковику та мати терлоізоляційні бальзатові. Роз`яснення - На сьогоднішній день дуже просто купити будь-які будівельні матеріали у будь якій кількості навіть не виходячи із дому. У будь якому випадку перший крок при розрахунку кошторису і договірної ціни спочатку - це знайти постачальника і узгодити ціну всіх позицій кошторису і тільки після цього можна приступати до участі у тендері і аукціоні. Також у Тендерній Документації вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-28-000911-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ, Код ЄДРПОУ:2311805275
Вибір найбільш економічно-вигідного учасника державних закупівель, чи того у кого є усі довідки у довільній формі!
Мені відмовили по трьох позиціях: 1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Роз`яснення - банківська гарантія оформлена згідно умов тендеру та із врахуванням усіх вказаних у тендері характеристик. Єдина причина по якій дата видачі банківської гарантії не відповідає даті кінцевого строку подання тендерної пропозиції - це те що тендер переносили 5 (п`ять) разів. Призначення банківської гарантії заключається в тому, щоб застрахувати замовника від недобросовісних підрядників, які можуть відмовитись від підписання договору. Замовник повинен заключити договір із учасником торгів протягом 20 днів із дня прийняття рішення про його підписання, тому прошу врахувати той факт що термін закінчення моєї банківської гарантіє настає через 54 календарних дні. Якби я мав намір не підписувати договір із замовником, то я б не оформляв банківську гарантію як таку! Також у тендерній документації зазначено що замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. 2. Учасник надає гарантійного листа, яким гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. Роз`яснення - кожен документ, файл, договір, довідка, лист підписаний підписом і печаткою, також вся моя тендерна пропозиція підписана ключем ЕЦП (Електронний цифровий підпис). Цього більш ніж достатньо для підтвердження достовірності усіх наданих документів! Також у тендерній документації вказано, що за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. 3. Спроможність здійснити поставку плиток облицювальних фасадних з пісковику та мати терлоізоляційні бальзатові. Роз`яснення - На сьогоднішній день дуже просто купити будь-які будівельні матеріали у будь якій кількості навіть не виходячи із дому. У будь якому випадку перший крок при розрахунку кошторису і договірної ціни спочатку - це знайти постачальника і узгодити ціну всіх позицій кошторису і тільки після цього можна приступати до участі у тендері і аукціоні. Також у Тендерній Документації вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-28-000911-a.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ, Код ЄДРПОУ:2311805275
Вибір найбільш економічно-вигідного учасника державних закупівель, чи того у кого є усі довідки у довільній формі!
Мені відмовили по трьох позиціях: 1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Роз`яснення - банківська гарантія оформлена згідно умов тендеру та із врахуванням усіх вказаних у тендері характеристик. Єдина причина по якій дата видачі банківської гарантії не відповідає даті кінцевого строку подання тендерної пропозиції - це те що тендер переносили 5 (п`ять) разів. Призначення банківської гарантії заключається в тому, щоб застрахувати замовника від недобросовісних підрядників, які можуть відмовитись від підписання договору. Замовник повинен заключити договір із учасником торгів протягом 20 днів із дня прийняття рішення про його підписання, тому прошу врахувати той факт що термін закінчення моєї банківської гарантіє настає через 54 календарних дні. Якби я мав намір не підписувати договір із замовником, то я б не оформляв банківську гарантію як таку! Також у тендерній документації зазначено що замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. 2. Учасник надає гарантійного листа, яким гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції. Роз`яснення - кожен документ, файл, договір, довідка, лист підписаний підписом і печаткою, також вся моя тендерна пропозиція підписана ключем ЕЦП (Електронний цифровий підпис). Цього більш ніж достатньо для підтвердження достовірності усіх наданих документів! Також у тендерній документації вказано, що за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. 3. Спроможність здійснити поставку плиток облицювальних фасадних з пісковику та мати терлоізоляційні бальзатові. Роз`яснення - На сьогоднішній день дуже просто купити будь-які будівельні матеріали у будь якій кількості навіть не виходячи із дому. У будь якому випадку перший крок при розрахунку кошторису і договірної ціни спочатку - це знайти постачальника і узгодити ціну всіх позицій кошторису і тільки після цього можна приступати до участі у тендері і аукціоні. Також у Тендерній Документації вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ 3 881 726,00
UAH з ПДВ
3 467 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК-СПЕЦБУД 4 068 948,00
UAH з ПДВ
3 467 823,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 3 941 352,00
UAH з ПДВ
3 599 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд " 4 421 398,00
UAH з ПДВ
4 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 4 586 002,00
UAH з ПДВ
4 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" 4 809 154,00
UAH з ПДВ
4 586 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 4 792 975,00
UAH з ПДВ
4 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
10 жовтня 2020 22:34
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
06 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:34
1. Цiнова_пропозицiя.pdf
02 жовтня 2020 10:34
37. Проект_договору.pdf
02 жовтня 2020 10:12
40. Договірна ціна.bdcu
02 жовтня 2020 10:12
41 Договірна ціна.imd
24 вересня 2020 20:01
Електронний підпис
24 вересня 2020 20:00
36. Витяг з ЄДР.pdf
24 вересня 2020 20:00
1. Цiнова_пропозицiя.pdf
24 вересня 2020 19:59
24. Договір №25.1 Заєць І.В.pdf
24 вересня 2020 19:59
40. Договірна ціна.bdcu
24 вересня 2020 19:59
41 Договірна ціна.imd
24 вересня 2020 19:59
37. Проект_договору.pdf
24 вересня 2020 19:59
10. Трудова Сухецький П.П..pdf
24 вересня 2020 19:59
8. Трудова Сухецька Т.М...pdf
24 вересня 2020 19:59
12. Диплом Сухецька Т.М..pdf
24 вересня 2020 19:59
9. Трудова Сухецький П.І..pdf
24 вересня 2020 19:58
13. Диплом Сухецький П.П..pdf
24 вересня 2020 19:58
35. Оборот 2019.pdf
24 вересня 2020 19:58
34. Оборот 2018.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:14
26.imd
15 жовтня 2020 09:14
r_26_ДЦ_ССР.docx
15 жовтня 2020 09:14
r_26_ДЦ_ССР пояснююча (1).docx
15 жовтня 2020 09:14
r_26_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.docx
15 жовтня 2020 09:14
r_26_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
15 жовтня 2020 09:14
r_26_ДЦ_ДЦ (1).docx
15 жовтня 2020 09:14
r_26_ДЦ_ВРЛС_2-1-1 (1).docx
15 жовтня 2020 09:14
реєстр.pdf
15 жовтня 2020 09:13
20. лист пояснення.pdf
15 жовтня 2020 09:13
19. лист згода.pdf
15 жовтня 2020 09:13
17. довідка активи.pdf
15 жовтня 2020 09:13
16 Гарантія Черневич.pdf
15 жовтня 2020 09:13
15. Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2020 09:13
10. Декларація 2019.pdf
15 жовтня 2020 09:13
9. Цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 09:13
8. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
15 жовтня 2020 09:12
5. Витяг_протокол.pdf
15 жовтня 2020 09:12
4. ВПВ ст.17.pdf
15 жовтня 2020 09:12
1. КК МТБ_.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:49
сертифікат.pdf
23 жовтня 2020 17:49
свідоцтво про шлюб.pdf
23 жовтня 2020 17:49
Договір ЦПХ!.pdf
23 жовтня 2020 17:49
пояснення.pdf
15 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:10
44.ІД ст.17.pdf
15 жовтня 2020 13:10
17.банківська гарантія.zip
15 жовтня 2020 13:09
8.КК штатний.pdf
16 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:28
49.1 ІД гарантійний лист.pdf
16 вересня 2020 14:28
49.ІД гарантійний лист.pdf
16 вересня 2020 14:28
44.ІД відповідність ст.17.pdf
16 вересня 2020 14:28
41. ІД Дозвіл на роботи.pdf
16 вересня 2020 14:28
38.ІД договірна ціна м.imd
16 вересня 2020 14:28
34.ІД витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2020 14:28
32.ІД Опис до Статуту.pdf
16 вересня 2020 14:28
31.ІД СТАТУТ 2019 (1).pdf
16 вересня 2020 14:28
27. ІД Ліцензія СС2, СС3.pdf
16 вересня 2020 14:28
24.ІД договірна ціна.pdf
16 вересня 2020 14:28
23.цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 14:28
17.банківська гарантія.zip
16 вересня 2020 14:28
15.проект договору.pdf
16 вересня 2020 14:28
13.КК Баланс звіт про ф.р..pdf
16 вересня 2020 14:28
12.КК лист відгук.pdf
16 вересня 2020 14:28
11.КК договора Почапинці.pdf
16 вересня 2020 14:28
10.КК Договір Байківці.pdf
16 вересня 2020 14:28
8.КК штатний.pdf
16 вересня 2020 14:28
7.КК Договори ЦПХ.pdf
16 вересня 2020 14:28
6.КК док.про освіту.pdf
16 вересня 2020 14:28
6.1КК диплом директора.pdf
16 вересня 2020 14:28
4.міні-навантажувач BOBCAT.jpg
16 вересня 2020 14:28
Реєстр.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:28
додаткова угода.pdf
15 жовтня 2020 16:09
IMG.pdf
15 жовтня 2020 16:08
IMG_0003.pdf
15 жовтня 2020 16:08
IMG_0002.pdf
15 жовтня 2020 16:08
IMG_0001.pdf
15 жовтня 2020 16:08
IMG.pdf
15 жовтня 2020 15:47
цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 16:01
IMG_0076.pdf
16 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:59
IMG_0075.pdf
16 вересня 2020 15:59
IMG_0074.pdf
16 вересня 2020 15:59
IMG_0073.pdf
16 вересня 2020 15:59
IMG_0072.pdf
16 вересня 2020 15:59
IMG_0071.pdf
16 вересня 2020 15:54
IMG_0002.pdf
16 вересня 2020 15:54
IMG_0058.pdf
16 вересня 2020 15:53
витяг ЄДР.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG_0070.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG_0059.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG.pdf
16 вересня 2020 15:53
№2.4. диплом мероник 2.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG_0043.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG_0042.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG_0056.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG_0057.pdf
16 вересня 2020 15:53
договір гарантія.pdf
16 вересня 2020 15:53
IMG_0045.pdf
16 вересня 2020 15:53
проект договору.pdf
16 вересня 2020 15:52
аналогічні БМ.pdf
16 вересня 2020 15:52
наказ.pdf
16 вересня 2020 15:52
IMG_0065.pdf
16 вересня 2020 15:52
IMG_0046.pdf
16 вересня 2020 15:52
фінзітність pdf.pdf
16 вересня 2020 15:52
IMG_0055.pdf
16 вересня 2020 15:52
IMG_0062.pdf
16 вересня 2020 15:52
цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 15:52
IMG_0048.pdf
16 вересня 2020 15:52
IMG_0051.pdf
16 вересня 2020 15:52
статут.pdf
16 вересня 2020 15:51
IMG_0044.pdf
16 вересня 2020 15:51
диплом.pdf
16 вересня 2020 15:51
протокол.pdf
16 вересня 2020 15:51
виписка р.pdf
16 вересня 2020 15:51
IMG_0054.pdf
16 вересня 2020 15:51
сканирование1367.pdf
16 вересня 2020 15:51
IMG_0049.pdf
16 вересня 2020 15:51
договірна ціна.pdf
16 вересня 2020 15:51
IMG_0069.pdf
16 вересня 2020 15:51
№2.11. диплом Зарчишин.pdf
16 вересня 2020 15:51
№2.12. диплом Гуцуляк(1).pdf
16 вересня 2020 15:51
IMG_0052.pdf
16 вересня 2020 15:51
IMG_0001.pdf
16 вересня 2020 15:50
Довідки р.pdf
16 вересня 2020 15:50
IMG_0064.pdf
16 вересня 2020 15:50
IMG_0053.pdf
16 вересня 2020 15:50
аналогічні договори УКБ.pdf
16 вересня 2020 15:50
№2.3. диплом Мероник.pdf
16 вересня 2020 15:50
ох праці.pdf
16 вересня 2020 15:50
IMG.pdf
16 вересня 2020 15:50
IMG_0060.pdf
16 вересня 2020 15:50
IMG_0067.pdf
16 вересня 2020 15:50
IMG_0050.pdf
16 вересня 2020 15:50
IMG_0061.pdf
16 вересня 2020 15:50
кошторис.pdf
16 вересня 2020 15:49
IMG_0063.pdf
16 вересня 2020 15:49
Аналогіч Дружба.pdf
16 вересня 2020 15:49
IMG_0047.pdf
16 вересня 2020 15:49
IMG_0066.pdf
16 вересня 2020 15:49
IMG_0068.pdf
16 вересня 2020 15:49
ліцензія р.pdf
16 вересня 2020 15:49
штатний розпис.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 10:46
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:45
довідки на переможця.pdf
06 листопада 2020 10:44
ДОВІДКА З МІЛІЦІЇ від 30.10.rar
04 листопада 2020 16:25
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:24
Договірна ціна і кошторис.pdf
04 листопада 2020 16:24
196.imd
04 листопада 2020 16:24
196.bdcu
15 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:21
РОЗРАХУНКИ.rar
15 жовтня 2020 15:21
№64 календарний графік.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№62 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№60 ІД ліцензія на АВК.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№58-59 РОЗРАХУНКИ.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№55 ІД Копія ліцензії.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№37 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№27 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№26 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№25 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№24 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№23 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№19 КК довідка досвід.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№18 КК ЦПУ.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№10 КК довідка база.pdf
15 жовтня 2020 15:21
№1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 жовтня 2020 15:21
193.imd

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:51
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:14
30, 31 Гарантійні листи.pdf
01 жовтня 2020 11:14
29 Субпідряд.pdf
01 жовтня 2020 11:14
24.2 Розрахунки, imd.zip
01 жовтня 2020 11:14
20 Дозвільні документи.pdf
01 жовтня 2020 11:14
19 Захист довкілля.pdf
01 жовтня 2020 11:14
16 Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 11:14
14 Статут.pdf
01 жовтня 2020 11:14
13 Уповноважена особа.pdf
01 жовтня 2020 11:14
9-12 Довідки Ст.17.pdf
01 жовтня 2020 11:14
8.4 Лист Грошові кошти.pdf
01 жовтня 2020 11:14
8.3 1ДФ I квартал 2020р..pdf
01 жовтня 2020 11:14
8.1 фінзвіт 2019 річний.rar
01 жовтня 2020 11:14
8 фінзвіт I півріччя 2020.rar
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 5.pdf
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 4.pdf
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 3.2.rar
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 3.1.rar
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 2.3.rar
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 2.2.rar
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 2.1.rar
01 жовтня 2020 11:14
7 Досвід 1.pdf
01 жовтня 2020 11:14
6 Робітники.pdf
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 8.pdf
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 7.PDF
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 6.pdf
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 5.pdf
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 4.pdf
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 3.pdf
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 2.pdf
01 жовтня 2020 11:14
4 МТБ 1.pdf
01 жовтня 2020 11:14
2 Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 11:14
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 12:24
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:19
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:18
Реєстр документів.pdf
16 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:54
Договір Кошторисник.pdf
16 вересня 2020 14:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:18
Скорочений витяг.pdf
16 вересня 2020 14:18
Опис.pdf
16 вересня 2020 14:18
Ліцензія.pdf
16 вересня 2020 14:18
Довіреність.pdf
16 вересня 2020 14:18
Довідка Укргазбанк.pdf
16 вересня 2020 14:18
довідка ОщадБанк.pdf
16 вересня 2020 14:18
Відомість про учасника.pdf
16 вересня 2020 14:18
Витяг.pdf
16 вересня 2020 14:18
Виписка.pdf
16 вересня 2020 14:18
Проект договору.pdf
16 вересня 2020 14:18
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 14:18
ДОГОВIР ГАРАНТIЇ ГУДЗЬ.pdf
16 вересня 2020 14:18
Технічне завдання.pdf
16 вересня 2020 14:18
Тех паспорт Газель.pdf
16 вересня 2020 14:18
План фінансування робіт.pdf
16 вересня 2020 14:18
Договір Кошторисник.pdf
16 вересня 2020 14:18
Графік виконання робіт.pdf
16 вересня 2020 14:18
Довідка щодо санкцій.pdf
16 вересня 2020 14:18
Гарантійний Лист.pdf
16 вересня 2020 14:18
штатний розпис.pdf
16 вересня 2020 14:18
Фукс Едуард Адольфович.pdf
16 вересня 2020 14:18
Сеник Петро Миколайович.pdf
16 вересня 2020 14:18
Михальчук Василь Якович.pdf
16 вересня 2020 14:18
Договірна ціна Євгень.pdf
16 вересня 2020 14:18
договірна ціна Гринчук.pdf
16 вересня 2020 14:18
Договір Кошторисник.pdf
16 вересня 2020 14:18
Джиган Петро Павлович.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ

ТОВ БК-СПЕЦБУД

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

Ренесансінвестбуд ПП

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"

ФОП "ГУДЗЬ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУХЕЦЬКИЙ ПАВЛО ІЛЛІЧ
#2311805275
Відхилено 3 467 500,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:14
ТОВ БК-СПЕЦБУД
#42329939
Відхилено 3 467 823,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 13:15
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"
#38739756
Відхилено 3 599 900,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 13:17
Приватне підприємство " Ренесансінвестбуд "
#41560835
Відхилено 4 250 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:57
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 4 320 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:02

Документи

20 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис

Документи

23 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:09
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ»! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт по утепленню фасаду корпусу Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату по вул. І.Франка, 39 в смт. Мельниця-Подільська Борщівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-08-28-000911-а. Тендерним комітетом уважно розглянуто та досліджено документи, надані Учасником закупівлі – ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» та встановлено невідповідності, які свідчать про невиконання вимог, зазначених у тендерній документації, а саме: У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro», згідно оголошення про закупівлю UA-2020-08-28-000911-а, відсутня інформація, що передбачена Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме: «В підтвердження наявності в Учасника зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази та технології Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) та підтверджуючий документ стосовно наявності на балансі Учасника обладнання та технологій, які зазначені в вимогах тендерної документації. Додатково учасник надає гарантійний лист, що власні механізми та машини не перебувають в заставі, та право користування ними не передано третім особам.» В складі тендерної пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» відсутній гарантійний лист, що власні механізми та машини не перебувають в заставі та право користування ними не передано третім особам. Також, в складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro», згідно оголошення про закупівлю UA-2020-08-28-000911-а, відсутня інформація, що передбачена Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів» в частині 1 пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: «У штаті учасника повинен бути сертифікований кошторисник (надати сертифікат) за основним місцем роботи.» В складі тендерної пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» відсутній документ, який підтверджує наявність, у штаті учасника, сертифікованого кошторисника за основним місцем роботи. Також в складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro», згідно оголошення про закупівлю UA-2020-08-28-000911-а, відсутня інформація, що передбачена Тендерною документацією, а саме Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а саме: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником, та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації); - інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (надається згідно з Додатком 1 до цієї документації); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи;» В складі тендерної пропозиції ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» відсутній документ, який підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції. Тендерною документацією Розділом 1 встановлено: 1. Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати гарантійний лист, що власні механізми та машини не перебувають в заставі, та право користування ними не передано третім особам. 2. Надати документ, який підтверджує наявність, у штаті учасника, сертифікованого кошторисника за основним місцем роботи та його сертифікат. 3. Надати документ, який підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

02 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
4 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:40
ДУ _2.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:40
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:39
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:51
Додаткова.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 09:48
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 18:47
Договір укладений
19 листопада 2020 18:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 88
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML