Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія, код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: теплова енергія, відповідний код - 09320000-8
Heat energy, code 09320000-8 Steam, hot water and associated products Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008 : heat energy, corresponding code - 09320000-8
Очікувана вартість
6 055 968,00 UAH
UA-2020-08-28-000611-c 712790f8edeb4bbb908351d77b48ce63
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380626225491 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька область обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ігор Миколайович Рубльовський
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Viddil osviti Slov'yanskoi miskoi radi
National ID: 02142922
Contact point: Igor Mikolaiovych Rublyovskiy
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Additional contacts: Ігор Миколайович Рубльовський
+380626225491
slov-osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:57
Очікувана вартість: 6 055 968,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 279,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 28 серпня 2020 09:18
Enquiries until: 18 вересня 2020 23:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 6 055 968 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 280 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2536 гігакалорія
Теплова енергія, код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: теплова енергія, відповідний код - 09320000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Heat energy, code 09320000-8 Steam, hot water and associated products Common Procurement Vocabulary (CPV) 2008 : heat energy, corresponding code - 09320000-8
CPV: 09320000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Згідно з Постановою кабінету міністрів України №1070 від 04.12.2019р.«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Виконавець отримує попередню плату в розмірі 30% від суми даного договору, строком на 60 днів. Аванс 14 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Оплата робиться щомісячно протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з дня отримання рахунку згідно з його умовами. Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-000611-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "УКРТЕПЛОСНАБ", Код ЄДРПОУ:37911449
Дата подання: 03 жовтня 2020 15:23
ВИМОГА, ЩОДО ПОЯСНЕННЯ ПРИЧИНИ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА.
Учасником, ПП «УКРТЕПЛОСНАБ», було розміщено в електронному вигляді через електронну систему файл «1.5 Зведена інф. довідка про відсутн. підстав відмов.pdf» - зведена інформаційна довідка, щодо відсутності підстав для відмови в участі відповідно ст.17 ЗУ. Однак, у зв’язку з технічними причинами документ завантажився не повністю.
Замовником, в свою чергу, відповідно до п. 16 ст. 29 ЗУ не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності (формального недоліку, пов’язаного з технічним збоєм системи під час завантаження файлу) в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.10.2020р.;
2. Повернути пропозицію учасника, ПП «УКРТЕПЛОСНАБ», на кваліфікацію;
3. Допустити пропозицію учасника, ПП «УКРТЕПЛОСНАБ», до участі в аукціоні.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 11:21
Відділ освіти Слов’янської міської ради згідно листа від 03.10.2020 №031020-01 надає наступну інформацію.
Учасником закупівлі Теплова енергія, код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: теплова енергія, відповідний код - 09320000-8 Приватним підприємством «УКРТЕПЛОСНАБ» на вимогу Замовника згідно п.п. 3) п.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«3) Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію у довільній формі у вигляді довідки (зведеної довідки, тощо) у порядку згідно п. 1.3 цієї документації (Додаток 5 до цієї тендерної документації)»
Додаток 5
до тендерної документації

ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ (для учасників)

№п/п Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію, викладену нижче
1
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
(п.5 ч. 1 ст. 17 Закону) Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі у вигляді довідки (зведеної довідки, тощо) у порядку згідно п. 1.3 цієї документації.
2
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
(п.6 ч. 1 ст. 17 Закону) Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі у вигляді довідки (зведеної довідки, тощо) у порядку згідно п. 1.3 цієї документації.
3 Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
(п.10 ч. 1 ст. 17 Закону) Надається учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
4 Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
(п.12 ч. 1 ст. 17 Закону) Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі у вигляді довідки (зведеної довідки, тощо) у порядку згідно п. 1.3 цієї документації.
5 Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
(п.13 ч. 1 ст. 17 Закону) Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі у вигляді довідки (зведеної довідки, тощо) у порядку згідно п. 1.3 цієї документації.
6 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
(ч. 2 ст. 17 Закону) Інформацію про відсутність підстави надають у довільній формі у вигляді довідки (зведеної довідки, тощо) у порядку згідно п. 1.3 цієї документації або Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.

була надана шляхом завантаження на веб – портал Уповноваженного органу Зведена інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови Замовника Учаснику в участі у процедури закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Вих. №250920-3 від 25.09.20р.


Довідка була нажаль завантажена Учасником в вищевказаному вигляді, тобто не повна.
Щодо п.16. Ст. 29 «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.».
до п.1) відноситься згідно п.п. 2) п.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «2) документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до цієї тендерної документації)»;
Додаток 2
до тендерної документації
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ
 Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації.
 Ненадання Учасником будь-якого з документів, зазначених в таблиці №2.1 є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.15.2015 №922-VIІІ (із змінами). Документи, які не передбачені Господарським кодексом для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної.
Таблиця 2.1 – Вимоги щодо кваліфікації учасників
Кваліфікаційні критерії Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності постачальників кваліфікаційним критеріям
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - скан - копії документів про наявність власного або орендованого обладнання, котлів.

2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - заповнена довідка у довільній формі, за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, із зазначенням предмету договору, обсягів закупівлі, замовників, дати укладання і строку дії договору (договорів);
- скан - копії договору (договорів), завірених в установленому порядку та скан – копії листу – відгуку (листів-відгуків) контрагентів; скан – копії актів наданих послуг (виконаних робіт), скан – копії платіжних документів, завірених банком банківських виписок, що підтверджують виконання наданих договорів.
3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю - скан – копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені Учасником*

*У разі, якщо Учасник відповідно до норма чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені Учасником.
Примітка : У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Щодо учасника нерезидента:
Учасник нерезидент повинен надати документи зазначені у таблиці 2.1 з урахуванням особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності не наданого документа.
Учасники несуть відповідальність за достовірність наданих відомостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено Замовнику розміщувати повідомлення з вимогою про усунення з вищезазначених невідповідностей.
Тому тендерна пропозиція Учасника «УКРТЕПЛОСНАБ» була відхилена.



Начальник відділу освіти І.М. Рубльовський

Документи подані скаржником

03 жовтня 2020 15:23
ВИМОГА.pdf

Документи

05 жовтня 2020 11:21
лист_1397.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-000611-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:40461045
Дата подання: 07 жовтня 2020 17:18
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника. Замовник керуючись положенням п.п. 5.2, 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію та не допускати до участі в аукціоні, однак цього не зробив та прийняв рішення допустити ФОП Фоменко Є.І. до участі в аукціоні, чим порушив визначений ст. 5 Закону принцип недискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2020 22:49

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2020
UA-2020-08-28-000611-c712790f8edeb4bbb908351d77b48ce63
Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна, Донецька область обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Учасник Документи Рішення
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "УКРТЕПЛОСНАБ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 вересня 2020 23:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 листопада 2020 17:29
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:41
Ліцензія.PDF
17 листопада 2020 15:12
Dovidka_20296363110820168919.pdf.p7s
17 листопада 2020 15:12
Dovidka_20296363110820168919.pdf
17 листопада 2020 15:12
довідки переможця.PDF
24 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:14
цінова пропозиція.PDF
24 вересня 2020 17:14
проект договору.PDF
24 вересня 2020 17:14
ПБ.pdf
24 вересня 2020 17:14
статут.pdf
24 вересня 2020 17:14
документи.pdf
24 вересня 2020 17:14
довідки.PDF
24 вересня 2020 17:14
баланс, звіт про фін.рез..PDF
24 вересня 2020 17:14
листи-відгуки.pdf
24 вересня 2020 17:14
аналогічні договори.pdf

Документи

28 вересня 2020 23:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 10:20
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:20
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:18
Тендерна пропозиція.PDF
25 вересня 2020 10:18
Фінансова звітність.pdf
25 вересня 2020 10:18
Банк.pdf
25 вересня 2020 10:18
Обладнання.PDF
25 вересня 2020 10:18
Аналогічні договори.pdf
25 вересня 2020 10:18
Довідки, ст.17.PDF
25 вересня 2020 10:18
Статутні.pdf

Документи

28 вересня 2020 23:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 вересня 2020 23:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ

ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ"

ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ"

ПП "УКРТЕПЛОСНАБ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ" 5 880 096,40
UAH з ПДВ
5 880 096,40
UAH з ПДВ
Документи
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ 6 053 432,00
UAH з ПДВ
6 053 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ" 6 055 968,00
UAH з ПДВ
6 055 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 17:29
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:41
Ліцензія.PDF
17 листопада 2020 15:12
Dovidka_20296363110820168919.pdf.p7s
17 листопада 2020 15:12
Dovidka_20296363110820168919.pdf
17 листопада 2020 15:12
довідки переможця.PDF
24 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:14
цінова пропозиція.PDF
24 вересня 2020 17:14
проект договору.PDF
24 вересня 2020 17:14
ПБ.pdf
24 вересня 2020 17:14
статут.pdf
24 вересня 2020 17:14
документи.pdf
24 вересня 2020 17:14
довідки.PDF
24 вересня 2020 17:14
баланс, звіт про фін.рез..PDF
24 вересня 2020 17:14
листи-відгуки.pdf
24 вересня 2020 17:14
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 10:20
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:20
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:18
Тендерна пропозиція.PDF
25 вересня 2020 10:18
Фінансова звітність.pdf
25 вересня 2020 10:18
Банк.pdf
25 вересня 2020 10:18
Обладнання.PDF
25 вересня 2020 10:18
Аналогічні договори.pdf
25 вересня 2020 10:18
Довідки, ст.17.PDF
25 вересня 2020 10:18
Статутні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ"

КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ

ТОВ "УКРСЛАВТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ"
#3012316252
Рішення скасоване 5 880 096,40
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 10:20
ФОП "ФОМЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ"
#3012316252
Відхилено 5 880 096,40
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 10:27
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ
#40461045
Переможець 6 053 432,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КРАМАТОРСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ
#40461045
6 053 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:48
доп_угода_5_дог_209.PDF зміни до договору
22 січня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 12:35
доп_угода_4_дог_209.pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:24
Пояснення_теплова енергія_КЕК_3.doc зміни до договору
06 січня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:18
доп_угода_3_дог_209.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:42
доп_угода_2_дог_209.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:34
Пояснення_теплова енергія_КЕК_2.doc зміни до договору
22 грудня 2020 08:34
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:56
Пояснення_теплова енергія_КЕК.doc зміни до договору
30 листопада 2020 16:48
доп_угода_1_дог_209.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:42
Пояснення_теплова енергія_КЕК.doc зміни до договору
30 листопада 2020 16:42
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:27
договір_209.pdf укладений
27 листопада 2020 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 10.4 договору від 27.11.2020 року № 209, керуючись Рішенням виконавчого комітету від 23.09.2020 року № 1145 «Про надання дозволу на перехід окремих закладів освіти з опалення за допомогою альтернативних джерел енергії до систем (мереж) центрального опалення» зменшити суму договору на 1207822,00 грн. з ПДВ (Один мільйон двісті сім тисяч вісімсот двадцять дві грн. 00 коп.) у т.ч. 201303,67 грн. ПДВ (Двісті одна тисяча триста три грн. 67 коп.), та викласти пункт 3.1. договору № 209 від 27.11.2020 року у наступній редакції: « 3.1. Ціна цього Договору становить 4845610,00 з ПДВ ( Чотири мільйона вісімсот сорок п’ять тисяч шістсот десять грн. 00 коп. з ПДВ) у т.ч. 807601,67 грн. ПДВ (вісімсот сім тисяч шістсот одна грн. 67 коп. ) Ціна цього договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.» 2. Зменшити обсяг постачання теплової енергії Споживачу теплопостачання на 506 Гкал. Загальний обсяг теплової енергії з урахуванням змін складає 2030 Гкал. 3. Внести зміни та викласти у новій редакції Додаток 1 від 27.11.2020 року, Додаток 2 від 27.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно фактичного виконання договору Сторони домовились зменшити ціну Договору №209 від 27.11.2020 р. на 725 648,00 грн. з ПДВ (сімсот двадцять п’ять тисяч шістсот сорок вісім грн. 00 коп. з ПДВ) та вважати договір виконаним у сумі 4 119 962,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот шістдесят дві грн. 00 коп. з ПДВ), в тому числі ПДВ 686 660,33 грн. (шістсот вісімдесят шість тисяч шістсот шістдесят грн. 33 коп.). 2. Згідно п.1 даної додаткової угоди викласти пункт 3.1. Договору №209 від 27.11.2020 р. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 4 119 962,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот шістдесят дві грн. 00 коп. з ПДВ), в тому числі ПДВ 686 660,33 грн. (шістсот вісімдесят шість тисяч шістсот шістдесят грн. 33 коп.). Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін». 3. Зменшити обсяг постачання теплової енергії Споживачу теплопостачання на 304 Гкал. Загальний обсяг теплової енергії з урахуванням змін складає 1726 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились згідно п.10.3. Договору №209 від 27.11.2020 р. продовжити строк дії договору та доповнити п. 10.1. договору реченням "Дію цього Договору продовжити до 31.01.2021 року".
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились згідно п. 3.1. Договору № 209 від 27.11.2020р. доповнити абзацом у наступній редакції: «Сума на період дії договору в 2021 році складає 823 515,00 грн. з ПДВ (вісімсот двадцять три тисячі п’ятсот п’ятнадцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 137 252,50 грн. (сто тридцять сім тисяч двісті п’ятдесят дві грн. 50 коп.)». 2. Сторони домовились п. 5.1. Договору № 209 від 27.11.2020р. доповнити абзацом у наступній редакції: «опалення – в період опалювального сезону з 01.01.2021 - 31.01.2021 року». 3. Обсяги постачання теплової енергії на період дії Договору №209 від 27.11.2020 р. в 2021 році складають 345 Гкал.
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІ Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін до Договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти №209 від 27.11.2020р. - змінити реквізити Споживача Відділу освіти Слов'янської міської ради, та викласти Розділ ХІІ Місцехнаходження та банківські реквізити Сторін у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 4 943 477,00
UAH (в тому числі ПДВ 823 912,83 UAH)