Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ліфтів (на умовах співфінансування) в житловому будинку за адресою вулиця Бережанська, 12-А в Оболонському районі міста Києва).
Очікувана вартість
2 211 505,26 UAH
UA-2020-08-28-000459-b 9856bf5d627140a79bf1f865d694bcdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Вдовиченко

+380444267203 ujkg@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Маршала Тимошенка, буд. 16
Контактна особа: Ольга Вдовиченко
+380444267203
ujkg@obolonrda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 11:37
Очікувана вартість: 2 211 505,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 115,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 04205, вул. Маршала Тимошенка, 16, м. Київ.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування (п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – до 31.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ліфтів (на умовах співфінансування) в житловому будинку за адресою вулиця Бережанська, 12-А в Оболонському районі міста Києва).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, м. Київ, Київ, вул.Бережанська 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів, на підставі виконання обсягів робіт (КБ-2в), з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:27
ТД Ремонт Ліфти вул.Бережанська, 12-А.doc
28 серпня 2020 10:27
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
28 серпня 2020 10:27
Зразок 2.docx
28 серпня 2020 10:27
Зразок 1.docx
28 серпня 2020 10:27
Додаток №6.docx
28 серпня 2020 10:27
Додаток №5.docx
28 серпня 2020 10:27
Додаток №4.docx
28 серпня 2020 10:27
Додаток №3.docx
28 серпня 2020 10:27
Додаток №1.docx
28 серпня 2020 10:27
Додаток №2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 2 175 645,20
UAH з ПДВ
2 175 645,20
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 2 179 471,20
UAH з ПДВ
2 179 471,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:44
2. Довідка МВС Тишкевич.rar
01 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:12
2. Довідка МВС Тишкевич.rar
01 жовтня 2020 13:33
2. Довідка МВС Тишкевич.rar
30 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:15
12. Довідка Тишкевич А.pdf
30 вересня 2020 16:15
11. Довідка Бондаренко С.pdf
30 вересня 2020 16:15
10. Довiдка_щодо п 5 ч 1_ст_17.pdf
30 вересня 2020 16:15
4. Довідка ДФС.rar
30 вересня 2020 16:15
3.Витяг з ЄДР.pdf
30 вересня 2020 16:15
2. Довідка МВС Тишкевич.rar
25 вересня 2020 13:02
Електронний підпис
16 вересня 2020 10:17
Електронний підпис
16 вересня 2020 09:53
7. Сертифікати..rar
16 вересня 2020 09:53
4. Документи за ст. 17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Відхилено 2 175 645,20
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 16:59
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 2 179 471,20
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 15:09

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Замовником серед переліку кваліфікаційних критеріїв вимагалося від Учасника надати: - відповідно до п.1.3 Копії відгуків від замовника, про якісне виконання договору та співпрацю Учасника з замовником, з яким укладений вищезазначений договір з печаткою замовника; - відповідно до п.2.3 Звіт 1-ДФ за останній звітній період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності; - відповідно до Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної документації, тендерної документації п.8 Інформацію щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п.7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу. Учасник - ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ" надав: - на підтвердження п. 1.3, п.2.3 Додатку №2 до тендерної документації та Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної документації, тендерної документації п.8 Учасник не надав жодного документа. Для усунення невідповідностей у документах, відповідно до частини 16 статті 29 Закону учасник ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ" має надати: Копії відгуків від замовника, про якісне виконання договору та співпрацю Учасника з замовником, з яким укладений вищезазначений договір з печаткою замовника та Звіт 1-ДФ за останній звітний період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності відповідно до п.1.3 та 2.3 Додатку №2 до тендерної документації, а також, відповідно до Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної документації, тендерної документації п.8 Інформацію щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п.7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу: 8.1. Уразі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 8.3. Іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Повідомлення про усунення порушень викладено у Додатку №1 до даного протоколу.

Документи

24 вересня 2020 14:59
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Замовником серед переліку кваліфікаційних критеріїв вимагалося від Учасника надати: - відповідно до п.2.2. Копії трудових книжок робітників (першу та останню сторінки) або інших документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками, які будуть задіяними у виконанні робіт та інформація щодо яких надана відповідно п.2.1 цих кваліфікаційних вимог або документів, що підтверджують залучення таких працівників на інших умовах (зокрема на умовах цивільно-правових відносин з обов’язковим наданням копій таких договорів). В п.2.1 значиться що Учасник має надати Довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно Таблиці 2, 3 на фірмовому бланку учасника, підписанта уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності); - відповідно до п.2.3 Звіт 1-ДФ за останній звітній період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності. - відповідно до п.2.5 Довідка в довільній формі про наявність в учасника, а також у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучати для підтвердження кваліфікації (якщо залучається)/працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 4. Учасник - МП "Промкомплекс" у формі ТОВ надав: - довідку №131-5 від 15.09.2020 з інформацією про наявність у нього інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, та довідку №88/09/20/4 від 11.09.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не за встановленою формою. На виконання п 2.2 Учасником було надано документальне підтвердження трудових відносин на працівників лише зазначених у довідці №131-5 від 15.09.2020 року. - на підтвердження п 2.3, звіту 1-ДФ за останній звітній період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності, Учасником не було надано жодного документа. - відповідно до п.2.5 Довідка в довільній формі про наявність в учасника, а також у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучати для підтвердження кваліфікації (якщо залучається)/працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 4 не було надано документа. Для усунення невідповідностей у документах, відповідно до частини 16 статті 29 Закону учасник МП "Промкомплекс" у формі ТОВ має подати копії трудових книжок робітників (першу та останню сторінки) або інших документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками зазначені в довідці №88/09/20/4 від 11.09.2020 наданої МП «Промкомплекс» в формі ТОВ, Звіт 1-ДФ за останній звітний період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності та Довідка в довільній формі про наявність в учасника, а також у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучати для підтвердження кваліфікації (якщо залучається)/працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 4, відповідно до п.2.2, 2.3 та 2.5 Додатку №2 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
2 179 471,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:23
461-кр ліфти вул.Бережанська 12-А_0002.pdf укладений
31 грудня 2020 11:23
461-кр ліфти вул.Бережанська 12-А_0001.pdf укладений
31 грудня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:38
дод.угода № 1 до договору № 461-кр.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:37
дод.угода № 2 до договору № 461-кр, вул.Бережєанська, 12-А.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 09:40
дод.угода № 1 до договору № 461-кр.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:52
Договір№ 461 -кр.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:47
Договір№ 461 -кр додаток №2.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:47
Договір№ 461 -кр додаток №1.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з отриманням експертного звіту.
Номер договору про закупівлю: 461-кр
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 461-кр
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 157 110,40
UAH (в тому числі ПДВ 359 518,40 UAH)