Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Котляревського – Некрасова (в межах вул. Пушкіна та вул. Белгородська) в м. Сарни
Очікувана вартість
14 416 114,00 UAH
UA-2020-08-28-000159-b 231095bbc7184d7c8d34a1bcace5eea0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 15:57
Очікувана вартість: 14 416 114,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 080,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72080 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Котляревського – Некрасова (в межах вул. Пушкіна та вул. Белгородська) в м. Сарни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34502, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Котляревського – Некрасова (в межах вул. Пушкіна та вул. Белгородська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-21-000008 ● 39043b63a9204bceb3c737cf8384c054
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

20.04.2021 № 274

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 19.04.2021 № 003100-18/4913-2021,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2021 № 274.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-28-000159-b 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 14 411 000,00
UAH з ПДВ
14 411 000,00
UAH з ПДВ
Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud 14 415 000,00
UAH з ПДВ
14 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:25
квит.1.pdf
23 вересня 2020 13:25
public_doc.pdf
23 вересня 2020 13:25
public_doc.p7s
14 вересня 2020 17:42
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:04
33.1ЕСФІРА GAIK оригдог+св.PDF
14 вересня 2020 17:04
46.7.2 Трудові.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.16Накази оригінали.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.13Переклади трудових ч4.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.8. Трудові.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.7.1 Трудові.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.6. Трудові.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.7.3 Трудові.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.2. Трудова Яворський.pdf
14 вересня 2020 17:04
46.1. Трудова Попач.pdf
14 вересня 2020 17:04
37. Довідка про АБЗ.pdf
14 вересня 2020 17:04
33.5Мего дог+св.pdf
14 вересня 2020 17:04
15,19,22,26,27,57 Довідки.pdf
14 вересня 2020 17:04
12. Ліцензія СМЕТА.pdf
14 вересня 2020 17:04
14. Довідка ч2 ст17.pdf
14 вересня 2020 17:04
17. Сертифікат якості.pdf
14 вересня 2020 17:04
9.3Договірна ціна.pdf
14 вересня 2020 17:04
9.2Договірна ціна.pdf
14 вересня 2020 17:04
9.1Договірна ціна.pdf
14 вересня 2020 17:04
4.Статут+опис.pdf
14 вересня 2020 17:04
8. Банківська гарантія.zip
14 вересня 2020 17:04
46.5. Трудові.pdf
14 вересня 2020 17:04
38.Договір ШБМ.pdf
14 вересня 2020 17:04
41. Транспортна схема.pdf
14 вересня 2020 17:04
29. Лист пояснення на тех.pdf
14 вересня 2020 17:03
20. Захист довкілля.pdf
14 вересня 2020 17:03
10. Довідка про субпідряд.pdf
14 вересня 2020 17:03
1,2,7,11,13,23,24,53 Довідки.pdf
14 вересня 2020 17:03
5.1Витяг ПДВ.pdf
14 вересня 2020 17:03
5.0Витяг з ЄДР.pdf
14 вересня 2020 17:03
56. Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2020 17:03
46.17Диплом геодезиста.pdf
14 вересня 2020 17:03
33.4договір МЕГО ориг+св.pdf
14 вересня 2020 17:03
30. Балансова довідка.pdf
14 вересня 2020 17:03
36. Договір оренди МТБ.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 15:56
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:54
Техніка2.rar
11 вересня 2020 15:54
Техніка1.rar
11 вересня 2020 15:54
Персонал6.rar
11 вересня 2020 15:54
Персонал5.rar
11 вересня 2020 15:54
персонал4.rar
11 вересня 2020 15:53
Персонал3.rar
11 вересня 2020 15:53
Персонал2.rar
11 вересня 2020 15:53
Персонал1.rar
11 вересня 2020 15:53
Установчи.rar
11 вересня 2020 15:53
Лицензии_дозволи.rar
11 вересня 2020 15:53
Лабораторія.rar
11 вересня 2020 15:53
дц.rar
11 вересня 2020 15:53
Документи учасника.rar
11 вересня 2020 15:53
гарантия.rar
11 вересня 2020 15:53
бухгалтерські довідки.rar
11 вересня 2020 15:53
Банк.rar
11 вересня 2020 15:53
аналогічний договір.rar
11 вересня 2020 15:53
АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

SP. Z O.O. Mast-Bud

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
#40445002
Переможець 14 411 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
#40445002
14 411 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:02
3 до 32.PDF зміни до договору
02 січня 2023 09:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:38
ДУ_2_CCF24122020 КОТЛЯРЕВСЬКОГО_НЕКРАСОВА_САРНИ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 17:32
договір підряду укладений
29 вересня 2020 17:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 жовтня 2020 10:29
4 300 000,00 UAH UA668201720344211023107056317
Департамент буд. арх. Рівненської ОДА
UA188201720355339017700703779
ТОВ"БК"БУДАЛЬЯНС ГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML