Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдальні (харчоблоку) Криворізької гімназії №95 по вул. Соборності, 20
Очікувана вартість
445 475,00 UAH
UA-2020-08-28-000037-b bb9f81ed4f4f4c0a8d3ecda80452692f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380973680431 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380973680431
dzervo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 08:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 08:32
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 08:32
Початок аукціону: 14 вересня 2020 11:40
Очікувана вартість: 445 475,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 227,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Пароконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Пательня електрична на 70 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Тістоміс спіральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Шафа холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Електрокотел на 250 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Машина для переробки овочів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 од
Машина-картоплечистка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 08:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 09:01
тендерна документація обладнання для їдальні.docx
28 серпня 2020 09:00
проект договору обладнання для їдальні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до ТД
Дата подання: 28 серпня 2020 10:25
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:14
Доброго дня. Прошу надати пояснення: у п. 4.4.тенденої документації зазначено, що термін доставки до 30 жовтня 2020 року. А у Додатку 2 зазначено термін - до 30.09.2020 року. Надайте пояснення, будь ласка
Відповідь: Термін доставки до 30.10.2020 року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШКУРОПАТ КАТЕРИНА БОРИСІВНА" 443 723,00
UAH з ПДВ
443 723,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна" 445 000,00
UAH з ПДВ
445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 16:58
Щодо права підпису.PDF
22 вересня 2020 16:58
Щодо ліцензії.PDF
22 вересня 2020 16:58
Відповідність ст 17.PDF
11 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:35
Цінова пропозиція.PDF
11 вересня 2020 16:35
Фото.rar
11 вересня 2020 16:35
Уставні ФОП Шкуропат К Б.PDF
11 вересня 2020 16:35
Рекомендаційний лист.PDF
11 вересня 2020 16:35
Про фінансову звітність.PDF
11 вересня 2020 16:35
Про право підпису.PDF
11 вересня 2020 16:35
Про печатку.PDF
11 вересня 2020 16:35
Про захист довкілля.PDF
11 вересня 2020 16:35
Документи якості.PDF
11 вересня 2020 16:35
Гарантійні зобов'язання.PDF

Публічні документи

10 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШКУРОПАТ КАТЕРИНА БОРИСІВНА"

ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШКУРОПАТ КАТЕРИНА БОРИСІВНА"
#3144424704
Переможець 443 723,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШКУРОПАТ КАТЕРИНА БОРИСІВНА"
#3144424704
443 723,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 13:25
ду 3 дог 217.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 13:23
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 15:43
ду 2 дог 217.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 10:44
ду 1 дог 217.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 10:18
договір 217 укладений
30 вересня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку розрахунків
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг через запровадження на території України карантинних заходів
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 443 723,00
UAH