Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення
Очікувана вартість
184 355,00 UAH
UA-2020-08-28-000019-b ● e1f12553b9a148efa9a15e12d12cf49c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегівна +380973680431 dzervo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 08:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2020 08:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 08:13 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 184 355,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 921,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3410 шт
Миючий засіб рідкий для миття посуду (500 г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
279 шт
Пральний порошок автомат (9 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1740 шт
Пральний порошок для ручного прання (400 г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3010 шт
Мило господарське (130 г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 08:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 08:08 |
проект договору продукція для чищення.docx | |
28 серпня 2020 08:08 |
оголошення продукція для чищення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Номеклатура: пральний порошок автомат (9 кг)
Дата подання: 28 серпня 2020 09:17
Дата відповіді: 31 серпня 2020 08:56
Доброго дня! чи допускається до розгляду пральний порошок автомат в упаковці 3 або 6 або 10кг? Дякую.
Відповідь: До розгляду приймаються пропозиції які відповідають умовам оголошення
стосовно вагових характеристик
Дата подання: 31 серпня 2020 22:12
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:17
Доброго дня! Чи дозволяється пропонувати пральний порошок автомат вагою 10 кг, в загальній кількості 279 шт?
Більшість виробників виготовляє пральні засоби з вагою 0,4; 3; 6; 5 та 10 кг, і таким чином стосовно їхньої продукції створюється дискримінаційна вимога , що суперечить принципам PROZORRO.
Тому просимо кокретизувати - чи Вам потрібен пральний порошок, вказаний у п.2 оголошення , в загальній кількості 279 шт вагою від 9 кг, або загальною вагою 279*9 =2511 кг., в фасуванні, що максимально наближене до ваги 9 кг?
Дякуємо за конкретизовану відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До розгляду приймаються пропозиції які відповідають умовам оголошення. В оголошенні визначено
Пральний порошок автомат (9 кг) - 279 шт.
Пральний порошок автомат (9 кг) - 279 шт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-28-000019-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БРОДСЬКА ІРИНА ІВАНІВНА
", Код ЄДРПОУ:2944406042
Дата подання: 14 вересня 2020 20:17
Неправомірне відхилення учасника з економічно найвигіднішою пропозицією!!!!!!!!
Учасником надано договір на предмет закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення що в казано в п. 1.1. аналогічного договору. Тому судження щодо "договір не містить жодної інформації щодо предмету закупівлі та товару, що був предметом закупівлі" є неправдивим, оскільки в договорі чітко прописано, що предмет договору є товари згідно ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення.
Видаткова накладна надана на ту ж суму, що й договір і датована тим самим числом, тому вказана причина відхилення, що видаткова накладна не містить інформації щодо якого договору вона складена, є неправомірною та безпідставною.Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Наразі немає затвердженої форми видаткової накладної тому вказувати номер та дату договору у видатковій накладній не є обов'язковим пунктом даного первинного документу. Оформлення документів третіми особами, а саме вимоги до їх складення не є в компетенції Замовника. Тому договір оформлений та підписаний двома сторонами є дійсним та був виконаний в повному обсязі.
Щодо специфікації до договору, то у договорі не зазначено, що специфікація є невід'ємною частиною договору, тому надана видаткова накладна, оскільки за договором специфікація не була складена, оскільки не є невід'ємною частиною договору. Замовник вимагав "оригінал або завірену належним чином копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є """""невід’ємними частинами"""". А в даному випадку специфікація не являється невід'ємною частиною договору, що підтверджується п. 1.1. аналогічного договору. Про виконання договору свідчить саме видаткова накладна до договору оскільки є кінцевим документом у взаємовідносинах між покупцем та постачальником. Виходячи з вищесказаного просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП Бродської І.І., оскільки пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника,та діяти в межах законодавства, що регулює проведення закупівель. Замовник порушує основні принципи проведення закупівель, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Видаткова накладна надана на ту ж суму, що й договір і датована тим самим числом, тому вказана причина відхилення, що видаткова накладна не містить інформації щодо якого договору вона складена, є неправомірною та безпідставною.Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Наразі немає затвердженої форми видаткової накладної тому вказувати номер та дату договору у видатковій накладній не є обов'язковим пунктом даного первинного документу. Оформлення документів третіми особами, а саме вимоги до їх складення не є в компетенції Замовника. Тому договір оформлений та підписаний двома сторонами є дійсним та був виконаний в повному обсязі.
Щодо специфікації до договору, то у договорі не зазначено, що специфікація є невід'ємною частиною договору, тому надана видаткова накладна, оскільки за договором специфікація не була складена, оскільки не є невід'ємною частиною договору. Замовник вимагав "оригінал або завірену належним чином копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є """""невід’ємними частинами"""". А в даному випадку специфікація не являється невід'ємною частиною договору, що підтверджується п. 1.1. аналогічного договору. Про виконання договору свідчить саме видаткова накладна до договору оскільки є кінцевим документом у взаємовідносинах між покупцем та постачальником. Виходячи з вищесказаного просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП Бродської І.І., оскільки пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника,та діяти в межах законодавства, що регулює проведення закупівель. Замовник порушує основні принципи проведення закупівель, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Неправомірні дії Замовника свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2020 19:06
За результатами проведеного електронного аукціону щодо Закупівлі, пропозицію Учасника було визначено найбільш економічно вигідною.
Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день, встановлені підстави для відхилення його пропозиції відповідно до частини 13 статті 14 Закону.
Відповідно до ч.13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Так, оголошенням про проведення спрощеної процедури, зокрема пунктом 3.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» передбачено для підтвердження інформації наданої в довідці учасники надають: оригінал або завірену належним чином копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами.
Поданий учасником ФОП «Бродська Ірина Іванівна» у складі пропозиції аналогічний договір № 32 від 07.10.2019 року, укладений з КЗ «Заклад дошкільної освіти (дитячий садок № 3 «Сонечко» Володимир-Волинської міської ради на загальну вартість 788,00 грн. не містить специфікації до договору, про що зазначено у п.1.1 Договору – «Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця товари згідно ДК 021:2015-39830000-9 продукція для чищення в асортименті, кількості, за цінами, вказаними у видаткових накладних, рахунках та специфікації до договору». За результатами розгляду документації учасника встановлено відсутність специфікації договору.
Окрім того, договір не містить жодної інформації щодо предмету закупівлі та товару, що був предметом закупівлі. Видаткова накладна, завантажена у складі пропозиції учасника, не містить інформації щодо якого договору вона складена.
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України:
1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Отже, норми чинного законодавства України визначають обов’язковими наступні умови:
- Найменування (номенклатуру, асортимент) товару, вид робіт/послуг
- Кількість товару, обсяг робіт/ послуг
- Вимоги до якості товару, робіт, послуг.
Поданий учасником ФОП «Бродська Ірина Іванівна» у складі пропозиції аналогічний договір № 32 від 07.10.2019 року, укладений з КЗ «Заклад дошкільної освіти (дитячий садок № 3 «Сонечко» Володимир-Волинської міської ради на загальну вартість 788,00 грн. не містить ні найменування (номенклатури, асортименту), ні кількості товару, ні вимог до якості товарі. Вбачається, що зазначена інформація мала міститися у додатку до Договору, а саме Специфікації, яка відсутня у складі пропозиції учасника аукціону.
Також, відповідно до частини 2 ст. 266 ГКУ - загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом.
Так, умовами пункту 3.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» документації Замовника спрощеної процедури закупівлі передбачено подання учасником для підтвердження інформації оригіналу або завіреної належним чином копії аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами. Однак, учасником у складі пропозиції не подано додатку до Договору, в якому мали визначатися істотні умови договору.
Таким чином, Замовник дійшов висновку, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, у зв’язку з тим, що учасник у складі пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документу, але при цьому такі додатки - хоча б один з них не завантажено. Замовником даний факт розглядається, як ненадання самого документу. Об’єктивно та повно оцінити сам документ без надання додатків до нього не є можливим.
Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день, встановлені підстави для відхилення його пропозиції відповідно до частини 13 статті 14 Закону.
Відповідно до ч.13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Так, оголошенням про проведення спрощеної процедури, зокрема пунктом 3.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» передбачено для підтвердження інформації наданої в довідці учасники надають: оригінал або завірену належним чином копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами.
Поданий учасником ФОП «Бродська Ірина Іванівна» у складі пропозиції аналогічний договір № 32 від 07.10.2019 року, укладений з КЗ «Заклад дошкільної освіти (дитячий садок № 3 «Сонечко» Володимир-Волинської міської ради на загальну вартість 788,00 грн. не містить специфікації до договору, про що зазначено у п.1.1 Договору – «Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця товари згідно ДК 021:2015-39830000-9 продукція для чищення в асортименті, кількості, за цінами, вказаними у видаткових накладних, рахунках та специфікації до договору». За результатами розгляду документації учасника встановлено відсутність специфікації договору.
Окрім того, договір не містить жодної інформації щодо предмету закупівлі та товару, що був предметом закупівлі. Видаткова накладна, завантажена у складі пропозиції учасника, не містить інформації щодо якого договору вона складена.
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України:
1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Отже, норми чинного законодавства України визначають обов’язковими наступні умови:
- Найменування (номенклатуру, асортимент) товару, вид робіт/послуг
- Кількість товару, обсяг робіт/ послуг
- Вимоги до якості товару, робіт, послуг.
Поданий учасником ФОП «Бродська Ірина Іванівна» у складі пропозиції аналогічний договір № 32 від 07.10.2019 року, укладений з КЗ «Заклад дошкільної освіти (дитячий садок № 3 «Сонечко» Володимир-Волинської міської ради на загальну вартість 788,00 грн. не містить ні найменування (номенклатури, асортименту), ні кількості товару, ні вимог до якості товарі. Вбачається, що зазначена інформація мала міститися у додатку до Договору, а саме Специфікації, яка відсутня у складі пропозиції учасника аукціону.
Також, відповідно до частини 2 ст. 266 ГКУ - загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом.
Так, умовами пункту 3.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» документації Замовника спрощеної процедури закупівлі передбачено подання учасником для підтвердження інформації оригіналу або завіреної належним чином копії аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами. Однак, учасником у складі пропозиції не подано додатку до Договору, в якому мали визначатися істотні умови договору.
Таким чином, Замовник дійшов висновку, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, у зв’язку з тим, що учасник у складі пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документу, але при цьому такі додатки - хоча б один з них не завантажено. Замовником даний факт розглядається, як ненадання самого документу. Об’єктивно та повно оцінити сам документ без надання додатків до нього не є можливим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БРОДСЬКА ІРИНА ІВАНІВНА " |
144 322,00
UAH з ПДВ
|
130 794,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" |
149 040,00
UAH з ПДВ
|
130 826,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАМАНІШВІЛІ ТЕТЯНА ВАЛЕНТИНІВНА" |
184 355,00
UAH з ПДВ
|
184 355,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БРОДСЬКА ІРИНА ІВАНІВНА
" #2944406042 |
Відхилено |
130 794,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 18:44
|
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" #37252922 |
Переможець |
130 826,40
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 21:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 11:45
|
ду 1 дог 216.PDF | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 11:32
|
договір 216 | укладений |
30 вересня 2020 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну поставки товару та розрахунку |
Номер договору про закупівлю: | 216 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |