Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Лот 1 - Стіл учнівський одномісний з полицею + стілець для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»; Лот 2 - Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»)
Очікувана вартість
322 001,40 UAH
UA-2020-08-27-008486-c ● 536ad36c3a974ae7b3373c96532304b1
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та туризму, сім'ї молоді та спорту Судововишнянської міської ради Мостиського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41097536 |
Місцезнаходження: | 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, ПЛОЩА І. ФРАНКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Дронська Оксана Ізяславівна +380977589263 osvitasv2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Лот 1 - Стіл учнівський одномісний з полицею + стілець для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»; Лот 2 - Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи») тендерним комітетом проводились процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик «Держзакупівлі.онлайн» 14.07.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-14-001492-b). Однак, для участі у закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 не подано достатньої кількості тендерних пропозицій. Дана процедура автоматично відмінена електронною системою по двох лотах на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіти про результати процедури закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 автоматично сформовано електронною системою - 31 липня 2020 р. Після відміни першої процедури відкритих торгів, тендерним комітетом повторно оголошено про проведення відкритих торгів. Оголошення опубліковано через авторизований електронний торговельний майданчик «Держзакупівліонлайн» 31.07.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-31-001588-b). Під час проведенні другої процедури знову для участі у закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 не подано достатньої кількості тендерних пропозицій. Дана процедура автоматично відмінена електронною системою по двох лотах на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіти про результати процедури закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 автоматично сформовано електронною системою - 17 серпня 2020 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Лот 1 - Стіл учнівський одномісний з полицею + стілець для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»; Лот 2 - Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи») на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до ст. 40 Закону замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. До переговорів запрошено учасника ТОВ "УКРШКОЛА", який займається відповідним видом діяльності. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Звіти про результати процедури закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 від 31 липня 2020 р. 2. Звіти про результати процедури закупівлі по Лоту 1 та Лоту 2 від 17 серпня 2020 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 21:31 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
27 серпня 2020 21:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Лот 1 - Стіл учнівський одномісний з полицею + стілець для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи») |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 195 750,00 UAH з ПДВ |
Позиції
145 шт
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Лот 1 - Стіл учнівський одномісний з полицею + стілець для комплектування кабінетів початкових класів «Нової української школи»)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації, Львівська обл., Мостиський р-н, м. Судова Вишня, вул. 1-го Листопада, 12
Дата доставки:
30 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі товарів відповідно до виставленого Учасником рахунка. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за Договором про закупівлю щодо оплати вартості поставленого (переданого) Товару виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цього Товару на казначейський рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРШКОЛА" #42336794 |
Переможець |
195 750,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 21:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 23:02
|
Договір | укладений |
07 вересня 2020 22:59
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 вересня 2020 11:01
|
24 950,00 UAH | UA148201720344240003000099530 Відділ ОКТСМС Судововишнянської м/ради |
UA443003460000026009025846701 ТОВ "Укршкола" |
Оплачений |
24 вересня 2020 11:01
|
170 800,00 UAH | UA718201720344220003017099530 Відділ ОКТСМС Судововишнянської м/ради |
UA443003460000026009025846701 ТОВ "Укршкола" |
Оплачений |