Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Operational maintenance of public roads of state importance T-20-16 Buchach-Tovste km 0 + 000- km 37 + 900 in Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways roads, leveling surfaces)
Operational maintenance of public roads of state importance T-20-16 Buchach-Tovste km 0 + 000- km 37 + 900 in Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways roads, leveling surfaces)
Очікувана вартість
59 672 465,00 UAH
UA-2020-08-27-007774-c ● 34a688635a664be3a3434cf7bde172e8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 59 672 465,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 298 362,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1790000 UAH |
Publication date: | 27 серпня 2020 17:33 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 59 672 465 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 298 362 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю).
Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Реквізити Замовника для оформлення гарантії вказані в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю).
Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Реквізити Замовника для оформлення гарантії вказані в тендерній документації.
All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.
If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.
Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal:
To confirm the authenticity of the original official documents of a participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille" (apostille), if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.
The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice).
The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine.
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a supporting document is provided in accordance with the requirements of applicable law.
It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Details of the Customer for registration of a guarantee are specified in the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.
Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal:
To confirm the authenticity of the original official documents of a participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille" (apostille), if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.
The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice).
The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine.
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a supporting document is provided in accordance with the requirements of applicable law.
It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Details of the Customer for registration of a guarantee are specified in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Operational maintenance of public roads of state importance T-20-16 Buchach-Tovste km 0 + 000- km 37 + 900 in Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways roads, leveling surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 16:22 |
Перелік змін №4 до Т-20-16.pdf | |
13 жовтня 2020 16:22 |
тендерна документація експлуатація Т-20-16 нова редакція 4.docx | |
05 жовтня 2020 17:29 |
Перелік змін №3 Т-20-16.pdf | |
05 жовтня 2020 17:29 |
Додаток 3 Проект договору нова редакція.doc | |
30 вересня 2020 10:12 |
Перелік змін №2 Т-20-16.pdf | |
30 вересня 2020 10:12 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії нова редакція 2.docx | |
22 вересня 2020 11:42 |
перелік змін до тендерної документації Т-20-16pdf.pdf | |
27 серпня 2020 17:30 |
Додаток 2 технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження працівників
Дата подання: 18 вересня 2020 14:20
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:28
Доброго дня! Чи буде вважатись належним чином виконане підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці (згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації) у разі надання копій першої та останньої сторінки трудової книжки, де буде відображено призначення працівника на посаду. Чи не будуть таким чином порушені вимоги тендерної документації що до підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду, або копії угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Надання копій першої та останньої сторінки трудової книжки не буде вважатись належним чином виконане підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-27-007774-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41422080
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області від 04.11.2020р.).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ»
Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф. 218, м. Тернопіль, Тернопільської області
Код за ЄДРПОУ 41422080, ІПН № 414220826556, Ліцензія № 29-Л, реєстраційний запис 2013039264
р/р UA213065000000026006300003697,в ПАТ АБ «РАДА БАНК», ЄДРПОУ 21322127, МФО 306500
________________________________________
№ 152/11-2020
Від 09.11.2020 року
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з рогляду скарг про порушення законодавства
у сфері державних закупівель
________________________________________
Вул. Митрополита В.Липківського, 45 м.Київ,03035
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ»
м. Тернопіль, вул. Вербицького 4, офіс 218
ЄДРПОУ 41422080
E-mail: gbeternopil@gmail.com
телефон (096)-479-95-62
Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
код ЄДРПОУ 25887079
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, будинок 8електронна пошта: teletayp@ukr.net
телефон: (0352) 52-65-32
Закупівля
UA-2020-08-27-007774-c
1 послуга:
«Експлуатаційне утримання автомобільної дороги
загального користування державного значення Т-20-16
Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській
області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів,
ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг,
аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання
поверхонь)»
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на рішення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області від 04.11.2020р.).
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Тернопільській області (далі-Замовник) 27 серпня 2020 року оприлюднено оголошення та Тендерну документацію на закупівлю – «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
На підставі та у відповідності із встановлених Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
• ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
• ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
04 листопада 2020 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних вище учасників, прийняте рішення про відповідність тендерних пропозицій ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" та допуск до участі в електронному аукціоні, а тендерну пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" – відхилено.
Відповідно до рішення Замовника від 04.11.2020р. підставою для скасування тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" була невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. В банківській гарантії № 17120/15 Г/0 від 21.10.2020 року не зазначено, що вона видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії (ч.9 тендерної документації). 2. В довідці № 37-4-1/469 від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії. 3. У виписці по особовому рахунку від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії.
Ознайомившись із рішенням тендерного комітету від 04.11.2020 року, вважаємо його незаконним та таким, що підлягає скасуванню в частині відхилення тендерної пропозиції та недопущення до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ".
1. 1.В банківській гарантії № 17120/15 Г/0 від 21.10.2020 року не зазначено, що вона видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії (ч.9 тендерної документації).
Відповідно до змісту частини 9 тендерної документації по предмету закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) :
9. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю).
Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 790 000 гривень (один мільйон сімсот дев'яносто тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства.
Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Реквізити Замовника для оформлення гарантії:
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
код ЄДРПОУ: 25887079
р/р UA648201720355209007000011861
банк: ДКСУ, м. Київ
код банку МФО: 820172
В тесті тендерної пропозиції немає жодної вимоги щодо зазначення в банківській гарантії тексту про те, що вона повинна бути видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії не було. Що свідчить про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ».
Більше того, слід констатувати той факт, що банківська гарантія повністю відповідає вимогам наведеним у частині 9 тендерної документації, оскільки видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, що підтверджується довідкою виданою банком в тексті якої міститься інформація про надання безвідкличної, безумовної банківської гарантії, яка забезпечується фінансовим покриттям відповідно до частини 9 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації.
2. 2. В довідці № 37-4-1/469 від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» з даної підстави цілком неправомірною.
В умовах тендерної документації по предмету закупівлі, не міститься жодної вимоги, щодо зазначення в довідці до банківської гарантії інформації про те, що така довідка повинна містити номер банківської гарантії.
Більше того, відхилення замовником з даної підстави поданої нами тендерної пропозиції не містить посилання на умову тендерної документації, яку було нібито порушено нами, оскільки така вимога у тендерній документації відсутня.
Слід констатувати, що довідка до банківської гарантії подана правомірно та без порушень умов тендерної документації.
3. 3.У виписці по особовому рахунку від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» з даної підстави цілком неправомірною.
В умовах тендерної документації по предмету закупівлі, не міститься жодної вимоги, щодо зазначення в виписці до банківської гарантії інформації про те, що така виписка повинна містити номер банківської гарантії, виписка є невід’ємною частиною до довідки про грошове покриття , в які зазначено номер рахунку на якому обліковується вищевказане грошове покриття без права передачі під інші зобов’язання.
Більше того, відхилення замовником з даної підстави поданої нами тендерної пропозиції не містить посилання на умову тендерної документації, яку було нібито порушено нами, оскільки така вимога у тендерній документації відсутня.
Слід констатувати, що виписка до банківської гарантії подана правомірно та без порушень умов тендерної документації.
Таким чином, Замовник протиправно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" в зв’язку з чим його тендерну пропозицію було не допущено до аукціону.
З огляду на вищевказане, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1.Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Тернопільській області скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ".
3. Допустити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" до проведення аукціону.
Додатки:
1. Тендерна документація (Тендерна документація експлуатація Т-20-16 нова редакція 4.docx).
2. Банківська гарантія подана ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції (55. Банківська гарантія (Ліцензія, Довіреність, Довідка, Виписка).zip).
З повагою,
Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» ГЛАДУН П.Я.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 листопада 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
56 987 057,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 16:48
|
Додаткова угода №23 від 04.09.2024 до Договору № 11Е.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2024 10:51
|
Додаткова угода №22 від 06.08.2024 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2024 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2024 16:22
|
Додаткова угода № 21 від 03.07.2024 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:25
|
ду № 20 від 02.04.2024 до договору 11Е від 01.12.2020.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:44
|
ду № 19 від 06.12.2023.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 18:16
|
Додаткова угода № 18 від 03.11.2023 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 18:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:59
|
Додаткова угода № 17 від 05.10.2023 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 16:39
|
Додаткова угода № 15 від 12.01.2023 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 19:20
|
Додаткова угода № 14 від 22.12.2022 до Договору № 11Е від 01.12.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 19:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2022 16:18
|
Додаткова угода № 13 від 10.11.2022 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 11:39
|
Додаткова угода № 12 від 04.11.2022 до Договору № 11Е.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 10:45
|
Додаткова угода №11 від 08.08.2022 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 17:49
|
Додаткова угода № 10 від 04.08.2022 до Договору № 11Е.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2022 15:53
|
Додаткова угода № 9 від 23.06.2022 до Договору № 11Е.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2022 14:32
|
Додаткова угода № 8 до Договору № 11 Е від 01.12.2020 р..pdf | зміни до договору |
03 березня 2022 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 17:55
|
Додаткова угода №7 від 24.01.2022 до Договору № 11Е.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 10:35
|
Додаткова угода № 6 від 08.12.2021 до Договору № 11Е.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:22
|
Додаткова угода №5від 08.10.2021 до Договору №11Е.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:32
|
Додаткова угода № 4 від 03.09.2021 до Договору № 11Е.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 11:23
|
Додаткова угода №2 від 10.08.2021 до Договору №11Е (1).pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 17:31
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 11 Е від 01.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 18:28
|
Договір 11Е.pdf | укладений |
01 грудня 2020 18:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінасування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника. Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років та продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі та приведення умов договору до чинних вимог законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення змін до п 4.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесння змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення розділу 7 пунктом 7.3.15 |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 11Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |