Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Operational maintenance of public roads of state importance T-20-16 Buchach-Tovste km 0 + 000- km 37 + 900 in Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways roads, leveling surfaces)
Очікувана вартість
59 672 465,00 UAH
UA-2020-08-27-007774-c 34a688635a664be3a3434cf7bde172e8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Striletska Mariia
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 13:56
Очікувана вартість: 59 672 465,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 298 362,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1790000 UAH
Publication date: 27 серпня 2020 17:33
Enquiries until: 11 жовтня 2020 19:00
Complaints submission until: до 17 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 жовтня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 59 672 465 UAH including VAT
Minimal lowering step: 298 362 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю).
Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Реквізити Замовника для оформлення гарантії вказані в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.
If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.
Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal:
To confirm the authenticity of the original official documents of a participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille" (apostille), if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.
The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.

The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice).
The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine.
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a supporting document is provided in accordance with the requirements of applicable law.
It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Details of the Customer for registration of a guarantee are specified in the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance of public roads of state importance T-20-16 Buchach-Tovste km 0 + 000- km 37 + 900 in Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways roads, leveling surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 16:22
Перелік змін №4 до Т-20-16.pdf
13 жовтня 2020 16:22
тендерна документація експлуатація Т-20-16 нова редакція 4.docx
05 жовтня 2020 17:29
тендерна документація експлуатація Т-20-16 нова редакція 3.docx
30 вересня 2020 10:12
тендерна документація експлуатація Т-20-16 нова редакція 2.docx
22 вересня 2020 11:42
тендерна документація експлуатація Т-20-16 нова редакція.docx
27 серпня 2020 17:30
тендерна документація експлуатація Бучач-Товсте.docx
05 жовтня 2020 17:29
Перелік змін №3 Т-20-16.pdf
05 жовтня 2020 17:29
Додаток 3 Проект договору нова редакція.doc
27 серпня 2020 17:30
Додаток 3 Проект договору.doc
30 вересня 2020 10:12
Перелік змін №2 Т-20-16.pdf
30 вересня 2020 10:12
Додаток 1 кваліфікаційні критерії нова редакція 2.docx
22 вересня 2020 11:42
Додаток 1 кваліфікаційні критерії нова редакція.docx
27 серпня 2020 17:30
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
22 вересня 2020 11:42
перелік змін до тендерної документації Т-20-16pdf.pdf
27 серпня 2020 17:30
Додаток 2 технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження працівників
Дата подання: 18 вересня 2020 14:20
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:28
Доброго дня! Чи буде вважатись належним чином виконане підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці (згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації) у разі надання копій першої та останньої сторінки трудової книжки, де буде відображено призначення працівника на посаду. Чи не будуть таким чином порушені вимоги тендерної документації що до підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду, або копії угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Надання копій першої та останньої сторінки трудової книжки не буде вважатись належним чином виконане підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-27-007774-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41422080
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області від 04.11.2020р.).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф. 218, м. Тернопіль, Тернопільської області Код за ЄДРПОУ 41422080, ІПН № 414220826556, Ліцензія № 29-Л, реєстраційний запис 2013039264 р/р UA213065000000026006300003697,в ПАТ АБ «РАДА БАНК», ЄДРПОУ 21322127, МФО 306500 ________________________________________ № 152/11-2020 Від 09.11.2020 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з рогляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського, 45 м.Київ,03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» м. Тернопіль, вул. Вербицького 4, офіс 218 ЄДРПОУ 41422080 E-mail: gbeternopil@gmail.com телефон (096)-479-95-62 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Служба автомобільних доріг у Тернопільській області код ЄДРПОУ 25887079 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця О. Кульчицької, будинок 8електронна пошта: teletayp@ukr.net телефон: (0352) 52-65-32 Закупівля UA-2020-08-27-007774-c 1 послуга: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області від 04.11.2020р.). Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Тернопільській області (далі-Замовник) 27 серпня 2020 року оприлюднено оголошення та Тендерну документацію на закупівлю – «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». На підставі та у відповідності із встановлених Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" • ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ • ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 04 листопада 2020 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних вище учасників, прийняте рішення про відповідність тендерних пропозицій ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" та допуск до участі в електронному аукціоні, а тендерну пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" – відхилено. Відповідно до рішення Замовника від 04.11.2020р. підставою для скасування тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" була невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. В банківській гарантії № 17120/15 Г/0 від 21.10.2020 року не зазначено, що вона видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії (ч.9 тендерної документації). 2. В довідці № 37-4-1/469 від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії. 3. У виписці по особовому рахунку від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії. Ознайомившись із рішенням тендерного комітету від 04.11.2020 року, вважаємо його незаконним та таким, що підлягає скасуванню в частині відхилення тендерної пропозиції та недопущення до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ". 1. 1.В банківській гарантії № 17120/15 Г/0 від 21.10.2020 року не зазначено, що вона видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії (ч.9 тендерної документації). Відповідно до змісту частини 9 тендерної документації по предмету закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач-Товсте км 0+000- км 37+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) : 9. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 790 000 гривень (один мільйон сімсот дев'яносто тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області код ЄДРПОУ: 25887079 р/р UA648201720355209007000011861 банк: ДКСУ, м. Київ код банку МФО: 820172 В тесті тендерної пропозиції немає жодної вимоги щодо зазначення в банківській гарантії тексту про те, що вона повинна бути видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії не було. Що свідчить про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ». Більше того, слід констатувати той факт, що банківська гарантія повністю відповідає вимогам наведеним у частині 9 тендерної документації, оскільки видана з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, що підтверджується довідкою виданою банком в тексті якої міститься інформація про надання безвідкличної, безумовної банківської гарантії, яка забезпечується фінансовим покриттям відповідно до частини 9 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації. 2. 2. В довідці № 37-4-1/469 від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії Вважаємо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» з даної підстави цілком неправомірною. В умовах тендерної документації по предмету закупівлі, не міститься жодної вимоги, щодо зазначення в довідці до банківської гарантії інформації про те, що така довідка повинна містити номер банківської гарантії. Більше того, відхилення замовником з даної підстави поданої нами тендерної пропозиції не містить посилання на умову тендерної документації, яку було нібито порушено нами, оскільки така вимога у тендерній документації відсутня. Слід констатувати, що довідка до банківської гарантії подана правомірно та без порушень умов тендерної документації. 3. 3.У виписці по особовому рахунку від 21.10.2020 року не зазначено номер банківської гарантії Вважаємо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» з даної підстави цілком неправомірною. В умовах тендерної документації по предмету закупівлі, не міститься жодної вимоги, щодо зазначення в виписці до банківської гарантії інформації про те, що така виписка повинна містити номер банківської гарантії, виписка є невід’ємною частиною до довідки про грошове покриття , в які зазначено номер рахунку на якому обліковується вищевказане грошове покриття без права передачі під інші зобов’язання. Більше того, відхилення замовником з даної підстави поданої нами тендерної пропозиції не містить посилання на умову тендерної документації, яку було нібито порушено нами, оскільки така вимога у тендерній документації відсутня. Слід констатувати, що виписка до банківської гарантії подана правомірно та без порушень умов тендерної документації. Таким чином, Замовник протиправно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" в зв’язку з чим його тендерну пропозицію було не допущено до аукціону. З огляду на вищевказане, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1.Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Тернопільській області скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ". 3. Допустити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" до проведення аукціону. Додатки: 1. Тендерна документація (Тендерна документація експлуатація Т-20-16 нова редакція 4.docx). 2. Банківська гарантія подана ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції (55. Банківська гарантія (Ліцензія, Довіреність, Довідка, Виписка).zip). З повагою, Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» ГЛАДУН П.Я.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 листопада 2020
UA-2020-08-27-007774-c34a688635a664be3a3434cf7bde172e8
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 16:04
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:01
довідки на переможця.pdf
17 листопада 2020 16:01
довідка податкова від 09.11.rar
17 листопада 2020 16:01
довідка МВС від 16.11.20.pdf
21 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:04
ліцензія.zip
21 жовтня 2020 14:04
№50 Виписка.pdf
21 жовтня 2020 14:04
016-001-37850-2020.zip
21 жовтня 2020 14:04
№45 Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№44 Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№42 Сертифікат ISO.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№27 ПДВ зав..pdf
21 жовтня 2020 14:04
№23 Лист санкції.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№10-14 Довідки ст. 17.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№30 Технічне завдвння.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№8 Лист відгук.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№5 Копії наказів.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№3 Інвентарні картки.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№2 ДОГОВОРИ НА ТЕХНІКУ.rar

Документи

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 18:09
Електронний підпис
21 жовтня 2020 18:08
20. Технічне завдання.pdf
21 жовтня 2020 18:07
54. Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 18:07
16. Довідка ВПВ17 (п.6).pdf
21 жовтня 2020 18:07
17. Довідка ВПВ17 (п.12).pdf
21 жовтня 2020 18:07
19. Довідка ВПВ17 (ч.2).pdf
21 жовтня 2020 18:07
7. Копія статуту.pdf
21 жовтня 2020 18:07
18. Довідка ВПВ17 (п.13).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 57 285 420,00
UAH з ПДВ
56 987 057,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 58 598 360,00
UAH з ПДВ
57 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 16:04
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:01
довідки на переможця.pdf
17 листопада 2020 16:01
довідка податкова від 09.11.rar
17 листопада 2020 16:01
довідка МВС від 16.11.20.pdf
21 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:04
ліцензія.zip
21 жовтня 2020 14:04
№50 Виписка.pdf
21 жовтня 2020 14:04
016-001-37850-2020.zip
21 жовтня 2020 14:04
№45 Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№44 Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№42 Сертифікат ISO.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№27 ПДВ зав..pdf
21 жовтня 2020 14:04
№23 Лист санкції.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№10-14 Довідки ст. 17.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№30 Технічне завдвння.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№8 Лист відгук.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№5 Копії наказів.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№3 Інвентарні картки.pdf
21 жовтня 2020 14:04
№2 ДОГОВОРИ НА ТЕХНІКУ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 56 987 057,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
56 987 057,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 15:25
ду № 20 від 02.04.2024 до договору 11Е від 01.12.2020.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 15:25
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2023 15:44
ду № 19 від 06.12.2023.pdf зміни до договору
06 грудня 2023 15:44
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2023 18:16
Додаткова угода № 18 від 03.11.2023 до Договору №11Е.pdf зміни до договору
06 листопада 2023 18:16
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2023 16:59
Додаткова угода № 17 від 05.10.2023 до Договору №11Е.pdf зміни до договору
05 жовтня 2023 16:59
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2023 16:39
Додаткова угода № 15 від 12.01.2023 до Договору №11Е.pdf зміни до договору
12 січня 2023 16:39
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 19:20
Додаткова угода № 14 від 22.12.2022 до Договору № 11Е від 01.12.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 19:20
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 16:18
Додаткова угода № 13 від 10.11.2022 до Договору №11Е.pdf зміни до договору
11 листопада 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 11:39
Додаткова угода № 12 від 04.11.2022 до Договору № 11Е.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 10:45
Додаткова угода №11 від 08.08.2022 до Договору №11Е.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2022 17:49
Додаткова угода № 10 від 04.08.2022 до Договору № 11Е.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 17:49
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2022 15:53
Додаткова угода № 9 від 23.06.2022 до Договору № 11Е.pdf зміни до договору
23 червня 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 14:32
Додаткова угода № 8 до Договору № 11 Е від 01.12.2020 р..pdf зміни до договору
03 березня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 17:55
Додаткова угода №7 від 24.01.2022 до Договору № 11Е.pdf зміни до договору
24 січня 2022 17:55
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 10:35
Додаткова угода № 6 від 08.12.2021 до Договору № 11Е.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 15:22
Додаткова угода №5від 08.10.2021 до Договору №11Е.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 10:32
Додаткова угода № 4 від 03.09.2021 до Договору № 11Е.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 11:23
Додаткова угода №2 від 10.08.2021 до Договору №11Е (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:31
Додаткова угода № 1 до Договору № 11 Е від 01.12.2020 (1).pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:31
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 18:28
Договір 11Е.pdf укладений
01 грудня 2020 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінасування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника. Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років та продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі та приведення умов договору до чинних вимог законодавства
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення змін до п 4.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесння змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення розділу 7 пунктом 7.3.15
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 11Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML