Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-08-27-007501-c ● 67158b4b7a4c4e7ea9e14d54de7f5598
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" /філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція" |
Код ЄДРПОУ: | 40020656 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 20-А |
Контактна особа: |
Ірина Оверчук +380362260578,+380362620667 iryna.overchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
01 липня 2020 року замовником було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги UA-2020-07-01-008275-a. Проте, станом на 17 липня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Тому 21 липня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-21-005053-b. Проте, знову ж таки станом на 06 серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі відкритих торгів за предметом за кодом ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тому 21 липня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-21-005053-b. Проте, знову ж таки станом на 06 серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі відкритих торгів за предметом за кодом ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 17:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 упаковка
Офісний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Котляревського будинок 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
27 серпня 2020 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ" #21337459 |
Переможець |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 11:21
|
DU_1.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 10:07
|
DOG_20.pdf | укладений |
07 вересня 2020 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно п.13.3 Договору від «7» вересня 2020 року №20, домовилися та вирішили: 1.1. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Загальна вартість Товару за цим Договором становить 4620 грн. 24 коп. (Чотири тисячі шістсот двадцять гривень 24 копійки), у тому числі ПДВ – 770 грн. 04 коп. відповідно до Додатка №1 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною.» 1.2.Викласти в новій редакції Додаток №1 до Договору від «7» вересня 2020 року №20, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |