Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-08-27-007501-c 67158b4b7a4c4e7ea9e14d54de7f5598
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Оверчук

+380362260578
+380362620667
iryna.overchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" /філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020656
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 20-А
Контактна особа: Ірина Оверчук
+380362260578,+380362620667
iryna.overchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
01 липня 2020 року замовником було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги UA-2020-07-01-008275-a. Проте, станом на 17 липня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Тому 21 липня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-07-21-005053-b. Проте, знову ж таки станом на 06 серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі відкритих торгів за предметом за кодом ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 07 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 упаковка
Офісний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Котляревського будинок 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

27 серпня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 6 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:19

Документи

27 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:16
Povidomlennya.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ"
#21337459
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:16
Povidomlennya.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 11:21
DU_1.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:07
DOG_20.pdf укладений
07 вересня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно п.13.3 Договору від «7» вересня 2020 року №20, домовилися та вирішили: 1.1. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Загальна вартість Товару за цим Договором становить 4620 грн. 24 коп. (Чотири тисячі шістсот двадцять гривень 24 копійки), у тому числі ПДВ – 770 грн. 04 коп. відповідно до Додатка №1 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною.» 1.2.Викласти в новій редакції Додаток №1 до Договору від «7» вересня 2020 року №20, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 620,24
UAH (в тому числі ПДВ 770,04 UAH)